Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Mode & Beauty
  4. Mode

Dit onderwerp heeft 402 reacties, en bestaat uit 17 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 17.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 10:41.

Mode

Ga naar een onderdeel
  1. Cateau
    Afbeelding van Cateau

quote:
    otillie schreef op 21 mei 2010 @ 06:26:
    Ha Alexandra, leuk dat jij dit ook zo mooi vindt! Ik ben er ook helemaal weg van! Het is zo mooi, het zit helemaal geweldig en je herkent de kleding ook meteen. Wat ook heel erg mooi zijn de petticoats van CK, in allerlei kleuren, ik heb die ook, en dan komt de petticoat een stukje onder de rok/jurk vandaan. :D
    (er is ook een site op Hyves die heet Cora Kemperman vrouwen :D

Cora Kempermanvrouwen
    een maatje meer in een petticoat, bewaar mij!

2. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Ik vind dit net de pipo de clownlook nee niet mijn ding dit: ook niet voor carnaval :D

http://i49.tinypic.com/kce2qo.jpg

Dat zwarte wat ik hier elders zag vind ik nog wel gaan,maar die groene stroken rok etcc ook niet echt mijn ding,maar smaken verschillen.

Of deze mc hammer broek annex drollenvanger nee dank je al wordt het mode zoiets komt hier het huis niet in.

http://i47.tinypic.com/14sjmkn.jpg

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 22-05-2010 19:40 met 28%
    Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

3. teen
    Afbeelding van teen

Dat ligt helemaal aan de modetrent van dat moment. Als ik iets leuk vindt koop ik het. Ik weet wat mij leuk staat en wat niet.

Jehhhhh, laat de balluh, maar valluhhhh.....

4. otillie
    Afbeelding van otillie

Twinmom, nou haal je ook de minst mooie eruit. :D

en voor een maatje meer is er schitterende kleding, (geen petticoat)

Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken.

5. twinmom_67

quote:
    otillie schreef op 29 mei 2010 @ 08:00:
    Twinmom, nou haal je ook de minst mooie eruit. :D

en voor een maatje meer is er schitterende kleding, (geen petticoat)

Ja sorrie :lol:
    (hihi lijk de imitatie Eric van Tijn wel uit de tv kantine ).

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

6. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ik vind mode wel leuk. Het moet wel bij mij passen. Ik trek niet iets aan omdat het toevallig in de mode is.
    Ik bewaar veel en trek het later weer aan.

7. auk
    Afbeelding van auk

quote:
    Tulp123 schreef op 06 juli 2010 @ 12:55:
    Ik vind mode wel leuk. Het moet wel bij mij passen. Ik trek niet iets aan omdat het toevallig in de mode is.
    Ik bewaar veel en trek het later weer aan.
    Zo doe ik het ook Tulpje, gisteren een rok gemaakt van een rond gehaakt tafelkleedje, super staat het. Op de rommelmarkt gekocht á ¤2,50

8. kriezel
    Afbeelding van kriezel

Ik volg de mode zeker niet op de voet, maar kijk wel met belangstelling wat de ontwerpers ons zoal voorschotelen. Vaak koop ik leuke dingen als ik op reis ben. Vele jaren geleden op Bali bijvoorbeeld heb ik enorm ingeslagen, sommige dingen draag ik nu nog.
    Ik hou wel van een kleurtje; maar om te voorkomen dat het uit de hand loopt en niets bij elkaar past, blijf ik altijd enkele jaren kleding in dezelfde kleur"familie" kopen. Momenteel is dat blauw/turquoise/petrol/kiwi, dat werk. Ik leg de topjes, shirts etc., gesorteerd naar lange resp. korte mouw, op kleur bij elkaar in de kast, dan gaat het combineren sneller. Aan de binnenkant van de kastdeur heeft manlief een flink aantal haakjes bevestigd; daaraan hangen mijn bijouterieën, ook op kleur bij elkaar. Dus bijvoorbeeld de rode ketting, armband en ring samen aan één haakje; dat scheelt veel zoekwerk en de sieraden lijden minder dan wanneer je in een doos moet woelen. Sjaals hangen, eveneens op kleur gesorteerd, over de dwarsstang van hangertjes in de kast; dan blijven ze glad en zijn snel te vinden.
    Met dit warme weer zijn bh-hemdjes ideaal, ik koop ze bij diverse discountwinkels in alle kleuren.
    In Nederland vind ik de mode van Ultimate Mik's leuk en betaalbaar. Inmiddels zie ik de spullen ook hier in Duitsland, maar wel een stuk duurder.

kriezel wijzigde dit bericht op 12-07-2010 12:45 met 5%: aanvulling

9. stoffelen
    Afbeelding van stoffelen

Ja er zijn veelmeningen over mode.Maar je moet gewoon dragen waar je je lekker in voelt.En niks van anderen aan trekken.Al erger ik me wel eens aan de mode repotages in Libelle.Van die magere scharminkels met veel te grote schoenen( ja let er maar eens op!)
    En het is allemaal zo flodderig.
    Geef mij maar een leuk shirt op en goed zittende broek.En.. ik voel me dan beter dan in zo'n harembroek!!Afgrijselijk!

10. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ik vind de mode in Libelle vaak niet eens mooi. Vaak worden dingen niet in beeld gebracht (het staat niet helemaal op de foto), maar het wordt wel genoemd. Dat vind ik storend.

Ik vind kleren van Linda de Mol in Gooische Vrouwen vaak erg mooi (kleurrijk), vooral de gebloemde jurk van gisteravond.

11. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ja, te grote schoenen, klopt.

12. kriezel
    Afbeelding van kriezel

Dat met die te grote schoenen zie ik ook vaak in de catalogi van postorderbedrijven. Zouden ze die niet in haar maat hebben, vraag je je dan af.

13. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Of je ziet staan "schoenen, Piet Paaltjes te Nergenshuizen", alleen zie je die schoenen niet, je ziet het model tot net iets onder haar knieën.
    Bij de aftiteling van een film zie je soms staan "parfums Dior (of wie dan ook)". Geurfilms hebben we toch nog niet?

Op het bovenstaande berust copyright©

14. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ik snap niet dat Dyanne Beekman styliste is. Ik vind, dat ze totaal geen smaak heeft. Ze ziet eruit als een kerel, met van die grote afgezakte broeken en van die berg-schoenen, zo lomp allemaal.

Goed geklede vrouwen: o.a. Marijke Helwege, Conny Breukhoven, Patricia Paay, Marga Bult. Zo elegant en zo vrouwelijk.

15. Moderator1
    Afbeelding van Moderator1

Beste forumbezoekers,

De titel van dit topic is aangepast, omdat de startster van dit topic bedoelde een onderzoek te doen. Hier kwam ik helaas te laat achter.
    Nu hebben al velen gereageerd en wil ik het topic liever niet direct verwijderen.

Met vriendelijke groet,
    Moderator1 Libelle.nl

Niet meer actief | forum@libelle.nl

16. Cateau
    Afbeelding van Cateau

quote:
    Tulp123 schreef op 17 juli 2010 @ 10:41:
    Ik snap niet dat Dyanne Beekman styliste is. Ik vind, dat ze totaal geen smaak heeft. Ze ziet eruit als een kerel, met van die grote afgezakte broeken en van die berg-schoenen, zo lomp allemaal.

Goed geklede vrouwen: o.a. Marijke Helwege, Conny Breukhoven, Patricia Paay, Marga Bult. Zo elegant en zo vrouwelijk.
    ik vind Irene Moors er ook leuk uitzien. Wat ze draagt past goed bij haar. Vind ik ook van Monique van de Ven maar volgens mij kan die alles dragen.

17. twinmom_67

Ik dacht dat er Mari van de Ven :D stond is Monique . :lol:

18. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Sylvie v.d. Vaart ziet er ook altijd fantastisch uit.

(Met weinig geld kun je er ook leuk uitzien hoor).

19. twinmom_67

Bij de bruiloft van Yolanthe vond ik Sylvie net een paas ei met die strik in dr haar zag een foto op een van de digitale kranten.

http://i29.tinypic.com/25sog7d.jpg

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 18-07-2010 16:03 met 15%

20. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Yolanthe zag er prachtig uit! Jammer, dat ze haar haar niet opgestoken had.
    Sylvies kledingkeuze viel mij wat tegen. Ik vond het een beetje truttig.

21. twinmom_67

Ik vond het een draak van een jurk en de haar had ze idd mogen opsteken vond het er beetje vettig uitzien en slordig.En zijn pak zat wel erg strak hoor.

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 18-07-2010 18:02 met 13%

22. Cateau
    Afbeelding van Cateau

ik vond de jurk van YCvK ook niet mooi, een beetje een raar geval en zijn pak vond ik afschuwelijk, dat glimmerige stofje en het trok aan alle kanten. Ik kan niet geloven dat dat pak van hem alleen al ¤ 10.000,- heeft gekost. Belachelijk. En die bruidsmeisjes vond ik ronduit zielig in dat lelijke grijs, gevalletje van jaloerse bruid die bang was dat ze niet alle aandacht zou krijgen?

23. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Kim Feenstra zag er mooi uit. Het haar mooi opgestoken.

24. Aarg
    Afbeelding van Aarg

Mensen die perse altijd met de mode mee willen gaan, hebben in mijn ogen geen eigen identiteit. Wat is je eigen smaak? Dat je er wat accenten die je leuk vindt, uit meepikt oke, maar mensen die alleen maar de laatste mode dragen omdat je "er" anders niet bijhoort? Waarbij? Bij al die mensen die zich laten vertellen in wat voor gedrochten ze zich nu weer moeten hijsen? (harembroek, uggs, etc)

Ik vind het leuk dat rokjes en jurken weer veel gedragen worden. Maar waarom komt de onderrok niet in de mode? Dan heb je een leuke jurk maar die is doorzichtig waardoor je alle hubbels en bubbels ziet, terwijl een goede onderrok maakt dat de jurk of rok mooi valt.

25. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ik heb van de week een onderjurk gekocht bij Hunkemöller. Andere lingeriezaken verkopen het ook.
    Ook te bestellen bij Postorderbedrijven.

Tulp123 wijzigde dit bericht op 22-07-2010 13:49 met 40%

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x