Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Mode & Beauty
  4. Mode

Dit onderwerp heeft 402 reacties, en bestaat uit 17 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 17.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 10:41.

Mode

Ga naar een onderdeel
  1. sg
    Afbeelding van sg

Wat betekent mode voor jou?

Mode heeft voor iedere vrouw een andere betekenis. Maar wat betekent mode voor jou?

Moderator1 wijzigde dit bericht op 17-07-2010 11:18 met 18%: Oorspronkelijke topictitel toegevoegd

2. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Niets. Ik laat me door niemand voorschrijven wat ik moet aantrekken, de hedendaagse mode is afschuwelijk, ik kies voor tijdloos en draagbaar.

Op het bovenstaande berust copyright©

3. annec66
    Afbeelding van annec66

Ik vind de mode van nu wel heel vrolijk, als er iets leuks bij is doe ik mee en anders niet.

4. ans
    Afbeelding van ans

Niets. Ik laat me door niemand voorschrijven wat ik moet aantrekken, de hedendaagse mode is afschuwelijk, ik kies voor tijdloos en draagbaar.
    Ik denk er net zo over als marijke :)

groetjes ans ....

5. Maartje 44
    Afbeelding van Maartje 44

Wat bij je leeftijd EN figuur past,dat is belangrijk.
    Mode zorgt ervoor dat je je extra vrouw voeld,leuk kapsel en/of bril ook heel belangrijk als kledingstuk! Kijk in winkels wat afgestemd is op jouw kledingstijl en figuur,dan is de nieuwe mode echt niet afschuwelijk.
    Jonge meiden met zwemband a-b-c die denken dat ze hip zijn met heupbroek,dat is modeflater nummer 1.Grote maten mode heeft echt wel super kleding,daar hoef je geen maatje 38 voor tehebben.
    Goed advies,spiegel waarin je de achterkant ook goed ziet,en fijne verkoopster met eerlijk advies.Stretch is echt voor maatje 36-38,soms lijk je dan nog dik.Knellen is vreselijk..enne die stretch-hempjes een uitkomst dames!Wel duuur,maar het scheeld gauw een maatje minder in probleemzones.Het zit SUPER!!!

6. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

quote:
    Maartje 44 schreef op 17 mei 2010 @ 19:31:
    Mode zorgt ervoor dat je je extra vrouw voeld,leuk kapsel en/of bril ook heel belangrijk als kledingstuk! Kijk in winkels wat afgestemd is op jouw kledingstijl en figuur,dan is de nieuwe mode echt niet afschuwelijk.
    Jonge meiden met zwemband a-b-c die denken dat ze hip zijn met heupbroek,dat is modeflater nummer 1.Grote maten mode heeft echt wel super kleding,daar hoef je geen maatje 38 voor tehebben.
    Goed advies,spiegel waarin je de achterkant ook goed ziet,en fijne verkoopster met eerlijk advies.Stretch is echt voor maatje 36-38,soms lijk je dan nog dik.Knellen is vreselijk..enne die stretch-hempjes een uitkomst dames!Wel duuur,maar het scheeld gauw een maatje minder in probleemzones.Het zit SUPER!!!

Zoiets als dit met een corset en een bangmaker :) zo'n stretch onder broek tot aan je oksels .Ook goed voor de evt probleemzones te verdoezelen.

Klik hier

Wat dacht je van die van achteren lyceum en van voren museum uit de oertijd types .

Leggings ieksss ja als je zo'n lange jurk aan hebt,maar zo :kater:

Of broeken met het kruis op je tenen,of model harembroek (lees drollenvanger).
    De onderbroek uit je broek met duur merk al dan niet gekocht op de markt ;) met of zonder bouwvakdecolete inclusief evt aanwezige vetrollen.

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

7. puttputt
    Afbeelding van puttputt

Mode, ik volg de mode niet, vind het vreselijk als tig vrouwen hetzelfde dragen
    ik wil net iets aparters, maar het moet vooral makkelijk zitten.
    ik koop wat ik leuk vind en kan combineren met andere kledingstukken in mijn kast, en moet vooral niet duur zijn, en tijdloos.
    afgrijselijk de mode van vandaag

8. rema
    Afbeelding van rema

Niets, ik voel me het prettigst in een spijkerbroek, shirt en makkelijke schoenen, als mijn kleding maar schoon is vind ik het prima.

9. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Ik doe ook mijn ding hoor en ik ben heel praktisch als een iets goed zit en leuk is koop ik het in andere kleuren ook als dat er is en de kleur bevalt mij.
    Zo heb ik div zelfde soort tuniekshirts,maar dan in diverse kleuren gekocht.
    Ik heb geen maatje 36(heeeel lang geleden gehad ;) ,maar kan desondanks toch goed slagen met wat ik leuk vind.
    Doe ik ook met broeken als het goed zit gelijk een paar er bij of dezelfde kleur of als het kan andere kleuren.
    Ik haal ook nooit dure kleding ik heb niks met merken,ik heb liever meer dingen voor de prijs die je bijv kan halen van een merk ding.
    En ook met wat grotere maten kan je nog redelijk slagen voor niet al te veel geld.Ik slaag goed bij miss etam of ms mode en soms ja echt waar bij zeeman,daar hebben ze soms echt leuke dingen.Dat is niet meer wat het vroeguuh was ,dat je nog niet in een zeemannetje of boetiek wiepje gevonden wilde worden.
    Leuke ketting er bij zoeken etcc.

Een spijkerbroek zal ik bijna nooit aan doen ik had wel een paar,maar heb ze niet vaak aan gehad.Daar voel ik mij dus niet prettig in.Een rok heb ik soms aan niet vaak overigens.
    Ik heb meestal iets van een tuniek aan shirt of van dat flodderstof.Als het maar lang valt.Geen Demis Rousos gewaden :hyper: vorig jaar zag je dat vaak dat vond ik niet leuk.

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 17-05-2010 20:18 met 15%
    Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

10. lentebloesem
    Afbeelding van lentebloesem

als je de mode "moet'gaan volgen, dan zal je waarschijnlijk en extra inkomen moeten nemen.
    Ach ieder jaar komt er wel weer wat voorbij, en dat ik denk , goh wat leuk, maar hoef het dan niet perse meteen aan te schaffen, heb zelfs nog kleding van 7 jaar geleden in mijn kast hangen, ben ook zuinig op mijn garderobe.
    Ik koop wat ik lekker vind zitten, kijk naar wat het kost, ook niet geheel onbelangrijk, en kies het beste wat bij me past, qua kleur enz. Ik heb dat overigens met schoenen net zo, heb 20 paar in de kast staan, opgespaard door de jaren heen, ze zijn tijdloos, en goed onderhouden, dus hoef ik niet altijd nieuwe schoenen te kopen.
    Ons bin zuunig...heeft ook zijn voordelen.
    De laatste aanschaf was een goede spijkerbroek, dat mag wat meer kosten.
    Nee ik ben geen modefreak.

rechtlijnigheid is niet altijd de kortste weg naar het doel....

11. jothea
    Afbeelding van jothea

ik heb nog nooit met de "mode" meegedaan. ik heb mazzel want mijn werk is ook mijn hobby. zaterdag j.l. heb ik op de markt in arnhem 5 lappen, ieder 2 meter, voor 10 euro gekocht en daar maak ik met plezier weer heel leuke dingen van. ik heb 1 spijkerbroek, maar wel veel andere aparte broeken, maar egnie een harembroek of drollevanger :D en ik draag ook graag wijde rokken. nu ben ik bezig met een jurk uit de marion van 1978 :lol: . ook koop ik weleens topjes en dergelijke, maar bijna altijd bij de wiep of zeeman. ik vind de kleding van art en cora kemperman mooi en daar maak ik veel van na omdat ik die kleding echt niet kan betalen. fijne avond allemaal.

een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk.

12. marijke1
    Afbeelding van marijke1

quote:
    Maartje 44 schreef op 17 mei 2010 @ 19:31:
    Zit SUPER? Het zit afgrijselijk. Ik kocht er een tijdje geleden eentje, passen kon niet, er waren tig wachtenden voor me maar ik mocht het terugbrengen als het niet goed zat. Thuis heb ik het gepast, het leek wel of ik me in een condoom wurmde. Mijn buikje verdween, dat wel maar van wat daarboven zit, ik ben niet meer zo rijkelijk bedeeld want na de overgang gebeuren er rare dingen met je borsten, bleef nauwelijks meer iets over. Enfin, het ding kon weer uit, weer dat gewurm. Gelukkig heb ik wijde truien en shirts.

13. auk
    Afbeelding van auk

quote:
    marijke1 schreef op 17 mei 2010 @ 21:09:
    [...]

Zit SUPER? Het zit afgrijselijk. Ik kocht er een tijdje geleden eentje, passen kon niet, er waren tig wachtenden voor me maar ik mocht het terugbrengen als het niet goed zat. Thuis heb ik het gepast, het leek wel of ik me in een condoom wurmde. Mijn buikje verdween, dat wel maar van wat daarboven zit, ik ben niet meer zo rijkelijk bedeeld want na de overgang gebeuren er rare dingen met je borsten, bleef nauwelijks meer iets over. Enfin, het ding kon weer uit, weer dat gewurm. Gelukkig heb ik wijde truien en shirts.
    :D :D Ik heb op de markt in Rotterdam centrum wel eens tegen die dames die daar af en toe staan met die apparaten gezegd, dat wanneer de mannen die klemdingen gaan dragen, ik er ook eens over zou gaan denken om mee te doen met die flauwekul.

14. marijke1
    Afbeelding van marijke1

O ja, die staan er altijd. Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand iets zien kopen. Ik had dat ding toen gekocht bij V&D of de Hema, ik weet het niet eens meer precies. Misschien moet ik me eens in een corset wurmen, wel eentje met een ritssluiting want dat gepruts met haakjes is ook niet echt handig. Ik heb een behoorlijk buikje door de Prednison, een bijwerking daarvan is dat je lichaamsvet zich gaat verplaatsen en bij de buik en je maag gaat zitten. Als zo'n hemd me van boven niet zo plat zou drukken zou het ideaal zijn.

15. Izaline
    Afbeelding van Izaline

Zeeman had een tijdje geleden een aanbieding met van die buik-weg-onderbroeken en ik heb er eentje aangeschaft, voor 2 of 3 euro of zo. Ik verwachtte er helemaal niets van, maar ik moet toegeven dat mijn zomerjurken toch wat mooier zitten, nu door die onderbroek de vetrollen wat in toom gehouden worden :schaam:

Vervolgens heb ik bij Miss Etam een onderjurk aangeschaft en die heeft hetzelfde effect. Niet zo'n superstrak ding dat je bijna geen adem meer kan halen, maar hij zorgt ervoor dat mijn kleding net wat flatteuzer staat.

Volgens mij heeft mode dezelfde betekenis: het beste in de vrouw naar boven halen en de probleemzones verdoezelen. En dat geldt ook voor parfum. Niet zo maar wat opspuiten wat toevallig in is, en vooral ook zorgen dat die geur niet overheerst.

Zorgen dat je kleding en je parfum bij je past is volgens mij veel belangrijker dan welke trend dan ook.

16. posi
    Afbeelding van posi

Ik doe af en toe maar mee met de mode,ligt eraan of het bij mijn figuur past.
    In de zomer koop ik wel graag vrolijke kleuren en die combineer ik dan vooral met wit.

Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan.

17. otillie
    Afbeelding van otillie

Ik volg de mode wel, maar er ook aan meedoen is een tweede. Ik ben dol op kleding en heb dan ook plenty. Het allerliefste draag ik de kleding van Cora Kemperman, kleding die ontworpen is zodat je het op verschillende manieren kunt dragen, heel inventief. Het is stijlvol, zowel voor een hele kleine maat tot de grotere maten.

http://94.100.122.92/350250001-350300000/350267401-350267500/350267439_5_2zSG.jpeg

http://94.100.120.76/227750001-227800000/227796401-227796500/227796425_5_XWRF.jpeg

Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken.

18. rema
    Afbeelding van rema

In die kleding zie ik me nog niet het huis poetsen, of de boodschappen doen. :sad: Geef mij maar een spijkerbroek, altijd gemakkelijk.

19. ellon
    Afbeelding van ellon

Ik doe niet perse aan de mode mee, maar als er iets modieus is en ik vind het leuk, koop ik het graag. Ik ben een type dat gaat voor makkelijk en comfortabel, maar ook vrouwelijk, dus ik heb sportieve kleding in de kast hangen en vrouwelijke kleding. Niet te hoge hakken, maar ook weer niet te lompe schoenen. Een rok draag ik overigens nooit. Te lastig op de fiets en ik vind het me niet staan (zal wel tussen mijn oren zitten)

De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

20. gossa
    Afbeelding van gossa

Mevrouw Sandwich(kledingmerk) generatie, niet meer in beeld? :?

21. AlexandratR
    Afbeelding van AlexandratR

Ow Otillie wat een prachtige kleren!!! Ziet eruit alsof het een vermogen kost maar ik weet nu waar ik op zoek ga naar kleding voor ons feest (koperen bruiloft) over een paar maanden!

Everything will be alright in the end And if it's not alright, it's not the end

22. otillie
    Afbeelding van otillie

Ha Alexandra, leuk dat jij dit ook zo mooi vindt! Ik ben er ook helemaal weg van! Het is zo mooi, het zit helemaal geweldig en je herkent de kleding ook meteen. Wat ook heel erg mooi zijn de petticoats van CK, in allerlei kleuren, ik heb die ook, en dan komt de petticoat een stukje onder de rok/jurk vandaan. :D
    (er is ook een site op Hyves die heet Cora Kemperman vrouwen :D

Cora Kempermanvrouwen

otillie wijzigde dit bericht op 21-05-2010 06:28 met 14%
    Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken.

23. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Er zit een winkel van haar in Arnhem meen ik. :idee:

Qua corrigerend ondergoed; kennen jullie Flexees?
    O.a te koop via postorder; google maar eens; maar ook bij de lingeriezaken.
    In diverse hoogtes; dus ook zonder borstenpletters :D
    Superdun; niet te zien; ook niet onder een dunne broek!
    Als je de goede maat hebt ( dus daarom maar even langs de lingeriezaak) rolt het ook niet op op de dijen.

Marijke; wat beschrijf je het weer beeldend :lol:
    Ik heb ook eens op advies van de buurvrouw zo'n hemdje gekocht bij de A-C-tion en moest me zelf er in lepelen met talkpoeder en een schoenlepel bij wijze van spreken.
    Inderdaad drie cupmaten kleiner; het zweet overal uit gutsend en een blauw aangelopen hoofd. Na een kwartier een appelflauwte nabij, dus de buuf naderhand nog eens om opheldering gevraagd.
    Zegt ze doodleuk; Ja; vreselijk hè; ik kon er helemaal niet tegen. :rol:
    Dus; tegen elk aannemelijk bod...

24. Manji 48
    Afbeelding van Manji 48

Was ik vandaag in de stad en zag dat corrigerend ondergoed ook. Ik had er hier dus over gelezen. Heb ik een poging gewaagd om het aan te trekken,maar dat viel nog niet mee.Ben er halverwege mee gestopt om me erin te wurmen,maar kreeg dat rot ding haast niet meer uit. Dit was bij V&D en hier is de kleedkamer ver uit het oog van de verkoopster. Nou had ik ook liever niet dat die erbij kwam :lol: Na heel veel pogingen lukte het mij,me uit dat ding te wurmen.Het zweet brak me uit en alles deed me pijn,van de kapriolen die ik moest maken om eruit gekomen. Dus ik moet er niet aan denken om zo'n harnas te dragen. :puke:

25. Cateau
    Afbeelding van Cateau

quote:
    otillie schreef op 21 mei 2010 @ 06:26:
    Ha Alexandra, leuk dat jij dit ook zo mooi vindt! Ik ben er ook helemaal weg van! Het is zo mooi, het zit helemaal geweldig en je herkent de kleding ook meteen. Wat ook heel erg mooi zijn de petticoats van CK, in allerlei kleuren, ik heb die ook, en dan komt de petticoat een stukje onder de rok/jurk vandaan. :D
    (er is ook een site op Hyves die heet Cora Kemperman vrouwen :D

Cora Kempermanvrouwen
    ik vind de kleding van Cora Kemperman afschuwelijk. Er is zoveel leukere kleding te koop voor een maatje meer dan haar veel te dure "clown-outfits". Met een maatje meer zie je er niet in uit en daar helpt echt geen corrigerend ondergoed tegen!

Cateau wijzigde dit bericht op 22-05-2010 01:11 met 2%

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x