Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Frans Bauer (2)

Dit onderwerp heeft 2807 reacties, en bestaat uit 113 pagina's. U bent momenteel op pagina 98 van 113.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 18:45.

Frans Bauer (2)

Ga naar een onderdeel
  1. springbokkie
    Afbeelding van springbokkie

Missie, Roeli en Maybe wij hebben een groot verdriet in de familie want een nichtje van 38 is plotseling overleden. Ze heeft 3 kleine kinderen: van 9, 6 en 4 maanden. Mijn neef is er kapot van.
    Ze had bekkeninstabiliteit en kreeg een spuitje tegen de pijn en dat werd haar fataal. Na de bevalling (vier maanden geleden) reageerde ze al slecht op pijnstillers en dat had een teken moeten zijn voor de medici.

Ik meld me af voor het weekend, ga weer tolken op Baak.

Fijn weekend en geniet van Flikken Maastricht met of zonder Franske..

Always be yourself - life's too short to be anyone else.

2. missmarple
    Afbeelding van missmarple

Och och wat erg Springbokkie, verschrikkelijk. Hier word ik stil van. Heel veel sterkte!!

3. maybe4
    Afbeelding van maybe4

ooh wat erg ... zo jong en die kindertjes ,vreselijk !
    heel veel sterkte Springbokkie !

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag

4. lana
    Afbeelding van lana

Veel sterkte Springbokkie.

5. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Springbokkie wat vreselijk..zo'n jonge vrouw...zo'n jong gezin nu helemaal in de kreukels..Ik wens ze heel veel sterkte en jou natuurlijk ook.

6. Moonlight 281
    Afbeelding van Moonlight 281

Nogmaals veel sterkte Springbokkie.

Als je dat leest mag je niet zeuren over bevroren leidingen en veel werk in extreme kou, zit nu ook nog eens in een almaar kouder wordend huis omdat de verwarming het niet doet: er is in een aanbouwtje een leiding gesprongen, er is ons een monteur belooft, maar we wachten al een meer dan een uur.
    Dus ik hoop dat ik de avond nog warm afsluit.

O ja, geen Flikken gezien tot nu toe. Jullie wel???

7. maybe4
    Afbeelding van maybe4

Moon, hopelijk is het allemaal nog goed gekomen ? k moet er toch niet aan denken om nu in een onverwarmd huis te moeten zijn
    http://i40.tinypic.com/35aurkn.gif

8. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Maybe een mooi plaatje :-)
    Moon ik hoop dat je nu wel lekker warm zit in je huis..brr..nu in een koud huis is geen pretje!

Nee geen Flikken gezien..

9. springbokkie

Moon ik hoop ook dat het probleem met de gesprongen leiding verholpen is.

Mijn kamer op Baak was ook aan de koude kant omdat er veel lucht in de radiator zat. Mijn elektrische deken heeft me warm gehouden :D

10. Moonlight 281

Het is verholpen maar nog niet helemaal in orde want de hoofdschakelaar springt er af en toe nog af. :bonk:
    Maar we doen het er maar mee zolang het goed gaat.

Net me weer laten verleiden tot het kijken naar Bananasplit en me groen en geel geërgerd. Zit die mekkerende Frans weer om zijn eigen grappen te lachen.
    Zien we hem ook nog eens in zijn jongere jaren. :muur:
    Ze kunnen geen genoeg van hem krijgen bij de TROS. :nee:

Wat een goed idee Springbokkie, een electrische deken! :duim:

Moonlight 281 wijzigde dit bericht op 05-02-2012 21:22 met 7%

11. springbokkie

Het begin van Banana split :hamer: was al genoeg om mij snel naar een andere zender te jagen, met Koot & Bie :D

Moonie die elektrtische deken is heerlijk, alleen moet ik 'm 's nachts wel eens uitzetten omdat ik het dan erg warm krijg. Liever dat dan rillen.

springbokkie wijzigde dit bericht op 07-02-2012 21:00 met 0%

12. maybe4
    Afbeelding van maybe4

wat is het prachtig weer de zon schijnt volop en het is lang zo koud niet meer als dat het geweest is ,
    banana split :? :D

http://i44.tinypic.com/2qans7p.jpg

13. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Ik heb niet naar Bananasplit gekeken..ik zag enkele korte voorstukjes en was gelijk genezen..dus ik heb snel weggezapt. Vreselijk..zo flauw en dan dat gehinnik..ik kon het niet opbrengen.

14. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Maybe ik heb liever tulpen dan ijs.. :cheer:

15. Moonlight 281

goeiemorgen,

heerlijk dat zonnetje van vandaag weer!

Ik hou niet van tulpen maar wél van softijs. :mmm:

Als er een Elfstedentocht komt mag de kou nog even duren, anders mag de zomer van mij Nu beginnen.

16. maybe4
    Afbeelding van maybe4

vanmorgen -15 toen ik naar mijn werk ging en vanmiddag was het -11 maar het zonnetje schijnt ook , lekker droog winterweer dat vind ik wel mooi .,
    en over een week of wat dan glijden we zo de lente in .

de tocht der tochten zou die er komen ? hoe dan ook ik doe niet mee .
    misschien dat Frans de ijzers wel onder doet , k zou hem wel eens willen zien ploeteren , hihihi :D

http://i44.tinypic.com/2u79c9f.jpg

17. lana
    Afbeelding van lana

Wij wachten nog op een zonnetje. Nu is het nog zo, dat je kop eraf vriest Het is -10 en dat is goed te doen als je je goed aankleed, maar er staat een loeiharde noorden wind en daar kan niets tegen op.

We hebben flikken Maastricht gezien. Was oke.
    En banana split slaan we over. Van Kooten en de Bie was op de andere zender. Nostalgie, geweldig.

18. maybe4
    Afbeelding van maybe4

http://i40.tinypic.com/2zyieev.png

http://i39.tinypic.com/34nf9cw.png

19. missmarple

Leuk Maybe hihi

Lana hier was het afgelopen nacht -13 en nu is er ook een vervelende wind bij gekomen, maar ze zitten te wachten op goed ijs voor de Elfstedentocht.

Ik durf het haast niet te vertellen...maar...ik was vergeten naar Flikken te kijken en heb het zelfs niet gered om naar Uitzending-gemist te kijken. Maar ga dat zeker-en-gewist doen.

Moon heb je het nu weer warm? Springertje ga je schaatsen met dit weer?

Roeli je zal vast een kort rondje lopen maken met woef s'avonds hé?.

20. Moonlight 281

quote:
    Leuk gedaan Maybe :duim: Maar de bovenste vind ik toch écht knapper!

De komende nacht wordt nog een koude, daarna gaan de temperaturen een beetje stijgen gelukkig. In het weekend nog een nachtje -9°C en dan vanaf dinsdag in de plus.

Ik hou niet van jasjes enz. voor honden en andere dieren maar ik heb voor onze Spaanse hond een soort van koltrui gekocht (voor honden) én blij dat hij ermee is. Hij lag eerst altijd te bibberen en ook buiten liep hij te trillen van de kou, nu wordt hij vrolijk als hij de trui aan mag.
    Binnenkort maak ik een foto.

Trusten voor straks, hier zijn de honden net buiten geweest: brrrrrr!

21. missmarple

ik hoop dat de kou nog even aanblijft, anders gaat de elfstedentocht wellicht niet door.

22. Moonlight 281

Vanavond wordt de beslissing genomen!

Maar het ijs is niet overal dik genoeg dus.......... :muur:

23. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Ik loop 's avonds de laatste ronde ongeveer een kwartier met de hond. Overdag langer hoor!
    Het ijs is amper aangegroeid vannacht, dus de tocht der tochten zal wel op de tocht staan.. :D
    Frans kan wel schaatsen, want ik las op Twitter dat hij uren geschaatst had gisteren. Dus dat is toch goed van hem.. :cheer:
    Nu snel weer kijken naar het NK marathonschaatsen in Emmen. Prachtige beelden uit ons mooie Drenthe.

Roeli1951 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 10:49 met 0%

24. springbokkie

Missie natuurijs is aan mij niet besteed behalve als het ietsje gaat dooien.

Ik heb het nu even te druk om te schaatsen: heel veel werk, oud papier ophalen en weer naar Baak om te tolken.

Vandaag heeft een collega mij geholpen met typen en ik ben haar erg dankbaar.

Het verbaast mij dat Frans lang kan schaatsen.

springbokkie wijzigde dit bericht op 10-02-2012 09:30 met 8%

25. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

De tocht gaat niet door en wij gaan weer over tot de orde van de dag.. :cheer: Lekker dooi...ook weer fijn..niet meer zo koud!

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x