Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Frans Bauer (2)

Dit onderwerp heeft 2807 reacties, en bestaat uit 113 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 113.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 18:45.

Frans Bauer (2)

Ga naar een onderdeel
  1. springbokkie
    Afbeelding van springbokkie

Moonie op Youtube staan liedjes van Jack Johnson - keileuke muziek!!

springbokkie wijzigde dit bericht op 02-05-2010 18:02 met 3%
    Always be yourself - life's too short to be anyone else.

2. Moonlight 281
    Afbeelding van Moonlight 281

Ik luister er al de hele middag naar Springbokkie. :muziek: :duim:

3. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Springbokkie alleen de naam Worsie Visser is al leuk..ik zie altijd dan een knakworstje aan een hengel als ik die naam lees.. :D

4. Moonlight 281

Ik heb ook eens geluisterd naar Worsie en het verbaasd me hoeveel ik ervan kan verstaan! Echt héél leuk. :duim:

http://cdn.7static.com/static/img/sleeveart/00/000/901/0000090107_350.jpg

5. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Ben ik vrijdag geridderd, heb ik het gemist!!! Jeetje...wat zonde. Maar goed, volgend jaar een nieuwe kans Missie?

6. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Zuid-Afrikaans is prachtig..echt oud-Hollands..mooi taaltje!

7. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Ridder-Vlinder we posten bijna gelijk..trusten...:-))))
    :cheer:

8. Moonlight 281

dit is ook leuk
    http://i669.photobucket.com/albums/vv57/jennyspsppassie/oma.jpg

9. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

quote:
    Roeli1951 schreef op 03 mei 2010 @ 00:08:
    Springbokkie alleen de naam Worsie Visser is al leuk..ik zie altijd dan een knakworstje aan een hengel als ik die naam lees.. :D
    Ik zal maar niet verklappen waar ik aan denk bij die naam.....maar Zuidafrikaans is inderdaad behoorlijk te verstaan voor ons. Het is net zoiets als Vlaams, of Fries...(hoewel??)

10. springbokkie

Wat een grappig gedicht Moonie en maar al te waar :D
    Leuk dat je naar Worsie geluisterd hebt.

Afrikaans is echt bijna Nederlands. Volgens mij meer Vlaams dan Fries.

Wat denken jullie van de naam Koos Kombuis? Hij zingt ook leuk.

11. missmarple
    Afbeelding van missmarple

Hebben jullie onze lieve koningin gezien op tv? Wat is het toch een schat hé. Ze zong het Wilhelmus en zag dat het haar echt raakte....

Vrijdag komt "kantine" met Carlo Boschard en Irene Moors op tv, met ....jawel.....Frans Bauer't. Dus als het effe kan...kijken.

doei

12. Moonlight 281

Zijn jullie ook laaiend om de verstoring tijdens de dodenherdenking? Blijkt iemand opzettelijk te hebben gedaan.
    ik zal jullie besparen wat ik met zo iemand zou willen doen. :hamer:

Koos Kombuis; dan denk ik aan een carnavalsliedje.
    Gelukkig kan ik die zender niet ontvangen Missie! :devil:

13. springbokkie

Ik heb vaag iets meegekregen van die verstoring - ziek zijn ze! Opsluiten en nooit meer loslaten! :hamer:

Missie ik vond Life and Cooking van Carlo en Irene gezellig, maar Kantine een beetje ordi :? :nee:

Vandaag ga ik weer schilderen en even bij de kinderen langs omdat ze morgen naar Engeland gaan en ik voor de poes mag zorgen totdat hun buren terug komen van vakantie. De poes is aan de pijnstillers en chondrotoine voor haar artrose. Ze doet het er goed op!

14. missmarple

Moonie,maar die verstoring was toch omdat iemand onwel was geworden en daardoor mensen omvielen doordat er paniek ontstond, of heb ik het nou helemaal verkeerd gehoord?

Springertje ik heb nog nooit naar Kantine gekeken, alleen stukjes gezien.

doeiii

15. Moonlight 281

Waarom neem je de poes niet mee naar je huis Springbokkie? Heb je meteen wat gezelschap, ze zegt wel niks maar snapt veel, en uit dankbaarheid gaat ze lekker zitten snorren op je schoot.

Nee Missie, zo is het niet, het is opzettelijk gebeurd. :stoom:

16. springbokkie

Ik denk niet dat de poes het leuk zal vinden bij mij thuis,ze is nogal eigenwijs. Wat ik wel doe, is daar naar de TV gaan zitten kijken en dan komt ze bij mij op schoot.

Ze hebben die rare man wel gearresteerd die de paniek veroorzaakt heeft. GELUKKIG!

17. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Tijdens de twee minuten stilte veroorzaakte een man die zich toonde als een orthodoxe jood paniek onder de aanwezigen door eerst hardop te prevelen en daarna langdurig te schreeuwen. Ondertussen hield hij zijn armen opgeheven. Hij werd direct aangehouden wegens het verstoren van de openbare orde door politiemensen die ter plekke waren. De man maakte een verwarde indruk.

Dus Missie niemand werd onwel..het was gewoon en vreemde man die ging schreeuwen.

Koos Kombuis..hahahaha....de naam is ook leuk!

Ik vond die TV-kantine ook ordinair en helemaal niks..en zo vreselijk flauw.

Roeli1951 wijzigde dit bericht op 05-05-2010 23:01 met 25%

18. missmarple

Jullie hebben gelijk, ik zag het net op tv. Ach die arme koningin Beatrix die nog met haar nieuwe knie-tjes en haar leeftijd moet rennen.....En dan die angst onder het publiek, dat is zo on-Hollands. Waarschijnlijk waren de mensen bang dat er een zelfmoordterrorist stond te schreeuwen. Die arme koningin, prins en zijn echtgenote...wat zijn het toch toffe peren hé?

19. Moonlight 281

Dat is ook gezellig voor de poes Springbokkie, en voor jou ook natuurlijk.

Ja, we hebben een koningshuis waar we trots op mogen zijn, ik zou dan ook niet willen dat het enkel een ceremonieel-koningshuis zou worden, een standpunt waarin ik het niet kan vinden in sommige politieke partijen.

De zon schijnt nog even, straks weer regen.

20. missmarple

maarrrr....is Springertje niet allergisch voor huisstof/poesen etc.? Dan kan je beter poes in het huis van dochter laten anders heeft Springertje haar huis vol poesenharen.

doeii

21. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Moon ik denk wel eens: laten ook zij bezuinigen..daar erger ik me dus wèl aan. Maar ach dat zal wel altijd zo blijven en een president kost ook een flinke duit.

Roeli1951 wijzigde dit bericht op 07-05-2010 23:27 met 0%

22. springbokkie

Missie heeft gelijk Moonie, ik weet niet of ik allergisch ben voor de poes, maar wel voor huisstof. We laten het poezenbeest maar lekker in haar eigen huis en ik ga op visite.

De oproerkraaier heeft spijt en zijn excuses aangeboden - maar al die mensen met pijn, angst en gebroken ledematen zitten er maar mee.

23. Moonlight 281

Och ja, je bent er allergisch voor, klopt, maar Springbokkie, toen je bij mij bent geweest, heb jij dan naderhand last gehad ergens van?, want er lopen hier wel 5 katten rond.

Roeli, ik ben het met je eens hoor, waarom zouden ze niet eens beginnen met belasting te betalen, dat moet iedereen in Nederland. Daarin zouden ze een voorbeeld kunnen nemen aan de U.K.
    Maar wat je al zegt, het zal niet veel goedkoper zijn als we een president hebben, en aangezien ik nogal fan ben van de monarchie, hou ik het liever zoals het is.

Jaja, spijt, en hij zit nog in hechtenis, dat zouden ze hem moeten houden totdat de laatste gewonde helemaal hersteld is, dan weet hij wat hij heeft aangericht en zal het een volgende keer wel uit zijn domme hoofd laten. Ik zou er geen medelijden mee hebben.

24. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Moontje ik denk dat die spijtbetuiging van die vent is ingefluisterd door zijn advocaat.
    Wel vreemd dat zulke lui altijd dure advocaten hebben..hoe kan dat? Hij heeft zelf niks..is een zwerver.

25. springbokkie

Moonie ik heb geen last van katten, alleen enorme last van parfum en een beetje minder van huisstof.

Die reactie van die oproerkraaier is inderdaad door de advocaat ingegeven. Stom hoor, wie wil er nu advocaat van zo iemand zijn?

Wat een regen vandaag!

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x