Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Frans Bauer (2)

Dit onderwerp heeft 2807 reacties, en bestaat uit 113 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 113.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 18:45.

Frans Bauer (2)

Ga naar een onderdeel
  1. Moderator2
    Afbeelding van Moderator2

Dit is het vervolg van deel 1. Deel 1 kunt u hier terug lezen.

Niet meer actief | forum@libelle.nl

2. Moonlight 281
    Afbeelding van Moonlight 281

Bedankt voor het openen van het 2e deel Modje.

We kletsen hier weer lekker verder, over van alles en nog wat, en ja, natuurlijk ook een beetje over onze Frans!
    http://www.fransbauerfansite.nl/jpg/frans-start.jpg

3. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Maar wie is nou toch in 's hemelsnaam Napoleon?? Die historische figuur ken ik uiteraard, maar bij jou op het land in de wei?? Vertel!!

Ik vind rode ook het lekkerst! En ik drink het zelfs op doktersadvies, wat wil een mens nog méér?

4. lana
    Afbeelding van lana

Napoleon is het huisvarkentje van Moonie.
    Nog even over het zijdehoentje. Volgens mij is ze helemaal niet broeds, maar imiteerd ze haar zusters. Ze rommelt dus maar wat aan met die eieren. Gewoon laten doen. Ik zie bij mijn eigen kippen, dat ze elkaars gedrag nadoen. De koppies zijn erg klein, maar er zit toch voldoende in.

5. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Toch wel zo'n klein maatje hè? Ik vind die grote zo eng....

6. lana
    Afbeelding van lana

Nee, het is volgens mij een mini-varkentje. Mijn oudste zoon heeft er twee. Heel leuk. Ik wil er eigenlijk ook een, maar weet ze hier niet goed uit te halen.
    Varkens zijn bijzonder intelligente en zeer sociale dieren. Eigenlijk schandalig dat ze in zo grote getale gefokt en geconsumeerd worden.

7. Moonlight 281

Napoleon is een kei-lief varkentje, een mini-zwijntje, maar hij begint toch wel aardig groot te worden, lang niet zoals een varken hoor, maar gewoon een flinke vent zullen we maar zeggen.
    hij is erg slim, luisterd goed naar zijn naam, weet precies wanneer hij een wandeling mag verwachten en duurt het hem te lang dan laat hij zich horen.
    Vanmiddag heb ik in de tuin gewerkt en dan "helpt" hij mee door ook te wroeten waar ik bezig ben en mijn emmer met onkruid om te gooien en dan het lekkere groen eruit te gaan eten. Reuze handig zo'n varken!

Ik heb vast wel een leuke foto, zal ik binnenkort eens rondsturen.

Ons zijdehoentje is weer aan het broeden, doet alsof haar leven ervan afhangt, dus ik laat haar maar, en ik zie wel wat het wordt.
    De andere dames doen ook flink hun best, in een naastgelegen nestkastje liggen nu ook eieren, ik bemoei me er verder maar niet mee; ze zullen zelf wel weten hoe het moet.

Oja; als onze Napoleon het laatste stukje vlees was wat op de aarde te krijgen was dan nog zou ik 'm nooit opeten! in het begin heb ik ook moeten wennen om varkensvlees te kopen, heel erge struisvogelpolitiek!

doeiii, fijne avond.

ps; de tuin in klaar! :cheer:

8. missmarple
    Afbeelding van missmarple

Moonie, leuk plaatje van Frans Bauer! :duim:

9. Moonlight 281

Had je dat van me verwacht Missie, dat ik zo'n leuk plaatje zou plaatsen van Fransepans?

ik heb even terug gelezen tot 31 maart, wat een kakeldames zijn jullie zeg! :lol:
    En er werden eieren bij de vleet gelegt, bij mij is het trouwens over, dat eieren leggen, maar daarvoor in de plaats krijg je dan van die "heerlijke" opvliegers, dus wel typisch iets van een kip want die vliegen ook wel eens omhoog op een tak of een plank van het hek.
    Enkel hebben we er een dom blondje bij die dan aan de verkeerde kant van het hek omlaag springt; tja en dan moet ik dus weer naar buiten om het poortje open te maken voor de dame.

Ik las ook nog over dat liedje wat Frans zingt; dat als hij naast je ligt dat je dan niet kunt slapen of zoiets, nou dat kan ik me indenken; lig je lekker te lezen, leg je je boek weg, draai je je om en zeg je ondertussen je partner weltrusten en dan komt er zo'n miezerig stemmetje dat ook weltrusten zegt; dan vlieg je overeind (alweer vliegen dus), sta je te hypervetileren van de schrik, want dan kijk je ook nog in die grote bruine ogen (gezien bij Banana-split, niet denken dat ik zo goed weet wat voor kleur de ogen van Frans zijn), en dan heb je het helemaal gehad; doe je dus geen oog meer dicht. :kater:

Sinds ik thuisben van vakantie, ben ik moe, moe en nog eens moe. las al dat Lana ook het nodige te doen had gehad na terugkomst, en zo was het hier dus ook.
    Voor straks weltrusten allemaal.

10. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Vlinder ben jij bang voor grote varkens? Ik totaal niet..ik vind ze leuk!
    Frans B. die is pas eng.. :lol:

11. Moonlight 281

onze Napoleon is niet eng hoor; juist lief en een sexy kereltje! :duim: :lol:

12. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Met prachtige vlekken, een lief stopcontactsnuitje en een aaibaar buikje.. :D

13. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Moon....ik keur em goed!

14. Moonlight 281

Hahhaa, zie je nu wel, wist ik wel hoor.

Hij mag zo nog even mee een rondje lopen, de merries met veulens binnenhalen, gaat ie lekker nog een eindje mee kuieren.

Fijne avond allemaal.

15. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Dus Napoleon is nog een gezellig ventje ook!
    Hij knort vast van tevredenheid..

Fijne dag morgen..ik ben al wat verbrand door de zon...toch weer te lang gelegen.. :bloos:

16. Moonlight 281

[fgcolor=#492D6Balles met mate Roeli, ook het zonnen.

Ik hoop er vandaag ook nog van te gaan genieten, maar de sluierbewolking komt hier al voorbijdrijven, fijne dag allemaal![/fgcolor]

17. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Moontje er staan rare codes in je bericht.. :D
    Hier is volop zon..maar ik let nu wat beter op..
    Gelukkig hoor ik nergens muziek van Frans buiten..al moet ik zeggen dat er vaak totale stilte is hier in onze buurt...heerlijk!

18. springbokkie
    Afbeelding van springbokkie

Het is echt heerlijk geweest vandag, we hebben steeds in de zon gezeten in de pauzes.

Nu is er sluierbewolking.

Always be yourself - life's too short to be anyone else.

19. Moonlight 281

Ik zal eens kijken of ik het ook zonder rare codes kan; ;)

Heerlijk buiten gezeten, een boek uitgelezen, en nog een stukje wezen fietsen en een lekker ijsje gegeten!
    Zo'n dag, daar zouden er meer van mogen zijn.

Missie, hoe is het met je?

Dadelijk Bananasplit....fijne avond allemaal.

20. missmarple
    Afbeelding van missmarple

Moonie, ik proef in jou laatste stukje een "geluksgevoel", een moment waar jij je op verheugd als je het over banansplit hebt...dat doet me deugd. Nu zal het gauw gaan gebeuren dat Frans hier komt lezen.

Een ijsje...oohhh daar heb ik nou echt zin in gekregen...zo'n lekker koel romig ijsje...zo'n frissig hapje...jammie....maar mijn tanden zijn al gepoets.

Buiten regent het.

21. Moonlight 281

Klopt Missie, ik denk altijd dat ik eens flink kan lachen met de grappen en grollen maar dat valt telkens weer tegen.
    Het was de allerlaatste uitzending maar....hij komt volgend jaar weer terug! (nu weet ik niet of ik daar blij mee moet zijn?).

Hier heeft het ook een kort buitje geregent, niet genoeg want alles is erg droog, dus er mag vandaag nog wel wat vallen, als het dan op vrijdag maar droog is.

22. springbokkie
    Afbeelding van springbokkie

Een ijsje, heerlijk! Maar ik doe het ook niet.

Ik heb al lang geen Frans meer op de TV gezien.

Always be yourself - life's too short to be anyone else.

23. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Springbokkie ik zag Frans vanavond weer voorbij komen..met die krullebol nog vochtig in badlaken..pffffffff.

En ja hoor...ik eet wel ijsjes, maar met mate!

24. Manji 48
    Afbeelding van Manji 48

Hebben jullie vanavond Frans op TV gezien. Hij heeft een prijs gewonnen,omdat hij is uit geroepen,als de meest sympathieke,mannelijke bekende Nederlander. :tong:

KLIK HIER

Manji 48 wijzigde dit bericht op 27-04-2010 00:42 met 1%

25. Moonlight 281

:puke: nou, Ik heb NIET op hem gestemd, dat zal wel duidelijk zijn, zouden er ook anti-stemmen geteld zijn?

Als we nu een plaatsje winnen kunnen we aan Frans vertellen dat hij eens hier bij Libelle moet komen kijken.
    Met dat spandoek van Gitte is het ook al niks geworden.

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x