Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Huis, Tuin & Keuken
  4. Tuinkriebels en groene vingers (4)

Dit onderwerp heeft 3070 reacties, en bestaat uit 123 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 123.
De laatste reactie is geplaatst op 12-09-2010 22:22. Dit onderwerp is gesloten!

Tuinkriebels en groene vingers (4)

Ga naar een onderdeel
  1. sienna
    Afbeelding van sienna

Hallo meisjes, ik kom even melden dat we gisteravond weer thuis zijn gekomen. Later kom ik uitgebreider terug want er staan 3 heel drukke dagen voor de deur.
    De tuin valt erg mee, ik had torenhoog onkruid verwacht. Er is ook veel fruit rijp.
    Tot later!

2. natasja7
    Afbeelding van natasja7

dank je springbokkie.

VANMIDDAG BLOEMENCORSO ZUNDERT OP TV

OM 17.35 OP NED. 2 BIJ OMROEP MAX.

3. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

goedemiddag allemaal,
    Sienna ook weer terug:) welkom thuis:)

Zwaluw, dat wordt vast een mooie foto.:)

Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid.

4. ase
    Afbeelding van ase

Welkom terug Sienna .
    Het kon niet droog blijven vandaag want ik heb vanmorgen de ramen buiten gewassen en dan komt er altijd regen ook vandaag weer, zo werk ik echt voor niks . Mooie plant de karmozijnbes, ik zie ze soms ergens in een tuin staan.
    Zwaluw succes met de foto zal echt wel goed komen je staat er straks mooi op, laat je het ons ook zien??????/
    Prettig weekend

Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.

5. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

Goedemorgen allemaal,
    ik kom jullie een fijne dag wensen, ik ga de zon in vandaag:)

6. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/09/11/118d9f80ab8f9956fb97f7a211d15832/2010%25drenthe%25lunsbergen%25140.JPG

Hallo allemaal

We hebben een hele fijne week gehad in Drenthe en omgeving.

Veel gezien maar ook goed uitgerust en veel gelezen.

7. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Mooie vlinder rommeltje is die in de vlindertuin in dierentuin Emmen gemaakt?Ik vind dat daar zo mooi is mij alleen te ver voor zo een dagje er heen gaan is minstens 3 uur rijden heen en dan moet je weer terug.Ben er 2 x geweest toen we er in de buurt op vakantie waren.

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

8. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

ha Rommeltje,
    welkom thuis, hopelijk niet teveel regen gehad:(
    wel een prachtige vlinder

9. gertine
    Afbeelding van gertine

rommeltje wat een mooie vlinder, die doen het altijd wel
    ben een paar jaar geleden naar de orchiedeënhoeve geweest in luttelgeest zo mooi allemaal
    truitje ook weer van de partij alweer een weekje erop zitten

sol omnibus lucet

10. ase
    Afbeelding van ase

Kom jullie een heel fijne dag wensen, de zon schijnt de temperatuur loop op vanmiddag buiten.

11. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

De vlinder op de foto woont in een vlinderparadijs in Havelte

We hebben eigenlijk maar een dag slecht weer gehad en 3 dagen zon en de rest redelijk tot goed.

Mij hoor je niet mopperen.

12. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

owh dan heb je geluk gehad Rommeltje:) het was huilen met de pet op wat er uit kwam:( nouja mijn regenpak ligt alweer klaar voor volgende week maandag:(
    het was genieten vandaag, kleinzoon bleef hier dus we hebben samen weer vanalles ondernomen in en rond het huis.

ja heerlijk Gertine, een week geen forum of iets anders, ik heb de lap amper aan gehad:)

fijne avond allemaal

13. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Zo weer wat bollen er bij gekocht roze en diep paarse tulpen weer en sneeuwklokjes .Morgen de boel maar is in de grond zetten.
    Deze dgn als het weer mee zit eea uit de bakken halen wat uitgebloeid is paar dingen lijken wel een moeras door die regen en een aantal dingen staat er nog wel goed bij.

Een van de weinige zonnebloemen had er div geplant maar er zijn er een paar die zwaar last van hoogte vrees hadden en de vogels hebben zich te goed gedaan aan het zonnebloemzaad wat ik oa gestrooid had nou ja beesies hadden ook honger jonge vogeltjes moesten gevoed worden he hihi die hebben zich er flink aan te goed gedaan net als aan de druiven nu .
    De hoogste zonnebloemen zijn ook nog niet zo heel hoog als normaal.
    Nou ja volgend jaar beter.

http://i54.tinypic.com/2dtn71k.jpg

http://i56.tinypic.com/23tqs1z.jpg

http://i53.tinypic.com/2v2y7hv.jpg

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

14. gertine
    Afbeelding van gertine

twin zonnebloemen wat zijn ze mooi
    ik heb nog wel wat bollen liggen in de berging en die ga ik morgen maar planten kan wel weer

ik heb naar de benidorm bastards gekeken en vind het kostelijk en net naar koefnoen ja ik vermaak me prima :cheer:

sol omnibus lucet

15. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

Goedemorgen allemaal:)
    ik kom jullie een fijne dag wensen, hier wordt het een was- en strijkdag.

16. titia
    Afbeelding van titia

Ha, ik kom even langswaaien om te zeggen dat ik al een hele fijne week in Nederland heb gehad.
    Morgen vertrekken we al vroeg (6.15) met de trein naar Schiphol, om daar naar Ierland te vliegen. Ik hoop dat we een mooie reis zullen hebben.

Vandaag moet ik nog even naar een tandarts, want er is een stukje van een kies afgebroken en om nu zo naar Ierland te gaan ............ zie ik niet zitten, alleen zie ik de tandarts ook niet zo zitten ........ ik ben zo bang voor zo'n man/vrouw.

17. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

TRUITJE

Ik heb net al staan strijken, mijn mand is leeg ( zolang het duurt)

TITIA

Ik wil wel naar de tandarts gaan voor je :lol:
    Als ik maar meteen in de stoel kan want wachten vind ik erger dan een behandeling.
    Ja ik weet het ben een beetje raar.

veel plezier in Ierland.

18. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

Titia, fijn dat je hier weer een fijne week hebt gehad, nu Ierland, heel veel plezier en sterkte bij de tandarts.

Rommeltje, de bedden moeten nog worden verschoond, nouja dat is ook niet het ergste hahahaha, zo gebeurd inclusief de matrassen omdraaien want dat doe ik er dan ook nog bij, schijnt goed te zijn zeggen de bedverkopers. :lol:

Truitje26 wijzigde dit bericht op 12-09-2010 10:12 met 50%

19. gertine
    Afbeelding van gertine

ha titia wat naar van je kies maar het overkomt ons allemaal wel eens bbrr
    fijn te horen dat je eerste week zo geslaagd geweest is en nu op naar je vakantie, ben zzooo benieuwd

zondag is voor mij altijd wasdag maar ik heb voor de verandering gisteren al een hoop gedaan en lekker buiten gedroogd
    nu nog wat kleine wasjes maar die hang ik binnen de wasdroger gebruik ik alleen voor de witte was want de handdoeken blijven zo heerlijk zacht

sol omnibus lucet

20. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

ik heb net de bakkergids eens doorgenomen om te kijken wat ik echt wil in de tuin, ben er uit en het wordt een bloemenzee hier. Ik heb gezocht van het vroege voorjaar tot diep in de herfst, als het maar groeit en bloeit. Mocht het zover zijn zien jullie de foto's wel verschijnen:)

21. ase
    Afbeelding van ase

Regen regen regen regen regen regen en nog eens regen al de hele dag, zo somber weer, en geen zin om iets te doen.
    groerjes

22. gertine
    Afbeelding van gertine

dit keer heeft het bij ons maar een heel klein beetje geregend en echt somber valt ook wel mee
    de zon zit dicht achter de wolken

sol omnibus lucet

23. eendje
    Afbeelding van eendje

Hier regent het al de hele dag...... :sad:

Deze bij voelde zich gisteren thuis op de Sedum
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/09/12/1284287276-430.jpg

24. Moderator1
    Afbeelding van Moderator1

Beste forumbezoekers,

Dit topic heeft inmiddels al meer dan 3000 berichten en er mag daarom een nieuw deel worden aangemaakt.
    Mocht het niet lukken, dan zal ik het morgen doen.

Met vriendelijke groet,
    Moderator1 Libelle.nl

Niet meer actief | forum@libelle.nl

25. Moderator1
    Afbeelding van Moderator1

Beste forumbezoekers,

Dit topic is afgesloten. U kunt verdergaan in Tuinkriebels en groene vingers (5).

Met vriendelijke groet,
    Moderator1 Libelle.nl

Niet meer actief | forum@libelle.nl