Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Roeli's koektrommel (2)

Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-03-2012 14:27. Dit onderwerp is gesloten!

Roeli's koektrommel (2)

Ga naar een onderdeel
  1. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Doggylover wordt het al wat beter met je rug? Het lijkt me zo lastig!Cesar eet ook bevroren drollen hoor..van honden...een soort van diepvriesfricandellen dus..brrrrrrrrr.

Moon wat erg allemaal..ik zag al veel op tv..niet te bevatten..en dan je kind moeten identificeren aan de hand van kettinkjes en/of armbandjes omdat de gezichtjes te erg geschonden zijn. Ik kreeg het er zo koud van.
    Veel sterkte morgen..dikke kus!

2. lana
    Afbeelding van lana

Ook hier is kattepoep veruit favoriet. Ik zie de honden gewoon kijken naar de katten, wat ze doen, waar ze het doen en dan als eerste erbij zijn om te snacken. Ik probeer het wel eens te voorkomen, volkomen kansloos.Dan gooien we er maar weer wat ontwormingstabletten in...
    Een hondje zit aan de prednisolon en die eet gewoon alles, noem het en het gaat erin als ketellapper...
    Dan vind ik paardedrollen volkomen aanvaardbaar in vergelijk met de rest.

Prachtig weer, gisteren ook. Het blijft hier voorlopig ook zo.

3. lana
    Afbeelding van lana

Een vreselijk drama in Belgie. Ik vind het moeilijk om te zien. Ook de pers mag wat afstand houden. Je wilt wel geinformeerd worden, maar wel met afstand en respekt.

Soms denk je: Wat een verdriet allemaal. Hoe komen die mensen daar ooit overheen. Nooit denk ik.

4. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Een kind verliezen lijkt me het ergste wat er is..en al helemaal op deze manier. Als er ziekte is zie je het aankomen, maar dit? Je wilt weten hoe de laatste minuten waren en dat zal je nooit weten. Dat lijkt me een hel.

5. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Lekker weer vandaag! In het bos floten de vogels keihard....wat is dat toch mooi..ik word er altijd vrolijk van.
    Ik zie nu ook overal knoppen in komen...het gaat ineens heel hard. De hortensia's krijgen al miniblaadjes..alles is klaar voor de lente.

6. Moonlight 281
    Afbeelding van Moonlight 281

Hier amper de zon gezien vandaag, wel heerlijk van temperatuur vandaag.

Net even langs de school gereden, het was er één bloemenzee ook met knuffels en brieven.
    Dan zie je wat saamhorigheid doet met mensen.

7. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Moon ze zeggen altijd: gedeelde smart is halve smart..alhoewel je natuurlijk in dit geval nooit kan spreken van halve smart. Daar is het te heftig voor.

De zon komt er hier net door..de hele dag was het grijs. Maar nu even lekker. Het ziet er dan gelijk heel anders uit.

We hebben eergisteren de camper verkocht...we gaan iets heel anders doen...wordt vervolgd.. :D

8. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Roeli: hoe gaan jullie voortaan dan op vakantie?
    Ik vind het wel frisjes hoor. De zon schijnt wel, veel wind.

9. nita
    Afbeelding van nita

oh oh wat erg toch voor de ouders van die kindertjes,ik kan er niet naar kijken zonder een brok in mijn keel.

hier is het grauw en grijs vandaag en een erg koude wind.

Roeli vertel,vertel ik ben nieuwsgierig hoor!!!!!!!
    Hebben jullie ergens een mooi huisje op het oog?????

fijne avond allemaal

iedere dag een lach

10. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Zo nieuwsgierigerds..hahahahaha!

We hebben de camper verkocht en hebben sinds vandaag een bod gedaan op een chalet en dat bod is geaanvaard, dus we hebben een chalet. Op een recreatiepark omgeven door water in Gelderland..op amper 11 km. van de jongens. Bewuste keus...Dus daar gaan we dan sommige weekends heen en de vakanties. Het park is het gehele jaar open..ook het restaurant wat erbij is. Ik stuur jullie wel even een mail welk park het is..Dat zet ik niet hier neer i.v.m. privacy.
    Dus we hebben straks een vast stekkie..en jullie zijn van harte welkom hoor!
    Manlief gaat het chalet nog mooier maken, dus die wordt even Bob de Bouwer.. :duim: We hopen dat met Pinksteren alles klaar is.

:cheer: :cheer: :cheer:

11. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Roeli: gefeliciteerd met je chalet!!!! Hartstikke leuk!
    Gaan jullie voortaan niet meer naar Frankrijk?

Af en toe zon, weinig wind.

12. doggylover
    Afbeelding van doggylover

Wat een verschil Roeli!!! Zit je deze zomer ook al in het chalet?

13. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Nee Tulp..het gaat niet met en en, je moet dan keuzes maken.
    En hier heb je het hele jaar plezier van.
    Doggylover manlief gaat aan de klus binnenkort als we de sleutel hebben (1-4). Ik denk dat het met Pinksteren wel klaar is allemaal. Je wilt toch weer dingetjes veranderen. Een ander kleurtje binnen..het terras wat anders. Meubeltjes kopen..we nemen niks van de inventaris van de vorige bewoners over. Ik heb liever door mezelf uitgezochte dingen.

Het is zonnig weer, maar vanmorgen was het koud..ik had een T-shirt aan, maar heb dat toch weer verruild voor een trui. Cesar wil steeds met mij buiten spelen..en dat op zijn oude dag..en op de mijne. Dus ik ren regelmatig door de tuin achter een hond aan met een piepbeest in zijn bek. Zien julie het voor je? Ik roepend: ik pak je..En hij dan luid pieieieieiep pieieieieieieiep.
    :D

14. Moonlight 281
    Afbeelding van Moonlight 281

Wat een heerlijke positieve berichtjes van jou Roeli! :duim: En wat een leuke vooruitzichten.
    Wat heeft jullie doen besluiten om de camper te verkopen? Mijn man heeft het er de laatste tijd vaak over om er eentje te kopen, maar ik zie het niet zo zitten.

Leuk een chalet, klinkt ook zo gezellig, krijg ik ook die link van je?
    Want ik ben helemaal niet nieuwsgierig natuurlijk. :D

Hier zonnig, heb ik net thee gezet wil ik buiten gaan zitten, komen er grote wolken.....dus vandaar maar even achter de pc gekropen.

Woensdag is de herdenking hier in Lommel, het Nederlandse- en het Belgische Koningshuis is goed vertegenwoordigd, enkel daarvoor zou ik wel even willen gaan: heb onze toekomstige koning en koningin nog nooit in het echt gezien. En ik ben nogal koningsgezind.

doeiii, fijne dag.

Moonlight 281 wijzigde dit bericht op 19-03-2012 15:07 met 0%

15. nita
    Afbeelding van nita

Roeli gefeliciteerd met de aankoop,ik hoop dat je er nog lang plezier van mag hebben,en lekker dicht bij je jongens.

Roeli wij komen waarschijnlijk binnenkort dicht bij je in de buurt,om kippen op te halen.

Ja Moon ik vind het ook wel goed dat ze daar heen gaan.

fijne avond allemaal.

iedere dag een lach

16. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ik heb W.A. een keer in het echt gezien, jaren geleden. Hij kwam hier in het dorp een zwembad openen.
    Ik ben helemaal niet Koningsgezind.

Nita: ga je kippen houden? Leuk.

Ik heb vanmiddag lekker gewandeld. Heerlijk weertje, een beetje frisjes.

Morgen komt kleindochter logeren.

Toedeloe.

17. nita
    Afbeelding van nita

Tulp,wij hebben al jaren kippen maar hub veranderd nog wel eens van kippen.

iedere dag een lach

18. kitty
    Afbeelding van kitty

Roeli, gefeliciteerd met de aankoop. Ik hoop voor jou, en natuurlijk ook voor ons een klein beetje, dat het een mooie zomer wordt zodat je veel lekker genieten kan van je chalet.
    Ik weet uit ervaring wat het is om een kind te verliezen, dus ik leef erg met die ouders in België en Nederland mee.
    Ik wens iedereen een fijne dag en heel veel liefs van Kitty.

19. jippie_
    Afbeelding van jippie_

Roelie, proficiat met deze aankoop! Het ziet er allemaal heel mooi uit. Daar kan je dan lekker van gaan genieten. We hopen natuurlijk allemaal op mooie zomers,maar toch zul je daar veel ontspannen weekends gaan genieten. Ook leuk, nieuwe meubeltjes kopen!
    Ik hoop dat de ouders en familie van al die overleden kinderen troost krijgen door de aanwezigheid van WA en M. Het is een onvoorstelbaar drama.
    Kitty dit zal voor jullie ook alles weer naar boven halen. Sterkte! Mijn moeder heeft tot aan haar dood over ons overleden zusje gesproken.
    Hier schijnt het zonnetje nog niet helemaal overtuigend. Toch allemaal een fijne dag!

20. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Moon had ik je de link nog niet gestuurd dan? En de anderen..wel toch, of heb ik dat ook nog niet gedaan? Ik word ouder meisjes...kan het niet allemaal meer onthouden wie ik wat gestuurd heb, dus help me.. :D
    We vonden de camper wel fijn hoor, maar als ik heel eerlijk ben zijn we niet van die erge globetrotters..niet elke dag rondtoeren..het is me dan gauw zo onrustig. Dus de oudjes kiezen voor een vast plekkie. :cool:
    En natuurlijk ook fijn dat de jongens dan wat dichter in de buurt zijn..maar 11 km.

Nita als we er zijn ben je welkom hoor..maar dat weet je wel!!!!

Vandaag hebben we de camper weggebracht...het deed ons eigenlijk niks..we richten ons helemaal op het chalet..weer een nieuwe fase.. :cheer:

Moon sterkte morgen als je gaat. xxx

21. lana
    Afbeelding van lana

Wat leuk Roeli, een vakantiewoning!
    Dat is je eigen vertrouwde huisje, maar dan met vakantiegevoel.

Ik ben tot de Pasen van de vloer.
    Als ik een pc tegenkom, wip ik even binnen.

22. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Lana dus je bent even met de voetjes van de vloer..ga je zweven? :D

Jaaaaaaaaaaa klopt Lana zeker met vakantiegevoel..ook al omdat we hier bijna in de bossen wonen en daar dus bij heel veel water...

Het was prachtig weer vandaag..ik heb vandaag oranje viooltjes in potten gezet..ze zijn nog wel erg klein..ik dacht dat er 5 in een tray zaten, maar het bleken er 10 te zijn..ze zater zo dicht op elkaar dat het me niet was opgevallen, dus de kleine pukken moeten nog wel even snel groeien! Ik praat er tegen en geef ze op tijd water..dan moet het toch wel lukken.

23. ModLibelle
    Afbeelding van ModLibelle

Goedemorgen,

Dit topic heeft 3000 berichten en er kan een nieuw deel aangemaakt worden.
    Als er problemen zijn met het aanmaken, dan doen wij het voor jullie.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl

24. doggylover
    Afbeelding van doggylover

Voetjes van de vloer? Dan ga je toch te dansen? Of is dat een noordhollandse uitdrukking?
    Ik denk eerder dat Lana achter de hema worsten aan gaat :lol:

Heerlijk weer is het! Gisteren de hele middag buiten gezeten. Vandaag is het nog warmer, ik denk dat ik wel wat kleding uit kan trekken.

Mooi Roeli, oranje viooltjes.
    Ik heb nog niets in de bakken, vind het nog een beetje vroeg.
    En Bob de Bouwer is nog druk in de weer met een overdekt terras.
    Begin je ergens aan dan kom je ook nog van het een in het ander.
    Dingen die je helemaal niet van plan was.
    Maar het schiet op en als alles klaar is ga ik me in de potten en bakken verdiepen.

25. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Libelle doen jullie het maar hoor..altijd goed.. Deel 3 alweer...goed hè?

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x