- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-03-2012 14:27. Dit onderwerp is gesloten!
Roeli's koektrommel (2)
- Geplaatst op zondag 18 april 2010 14:47Roeli1951
Nee hoor Gloei..ik ben er niet onder geweest..straks heb ik vuurrode littekens op mijn arm, dus nog maar even voorzichtig aan..ik heb wel even in de zon gezeten..langzaam opbouwen. Ik moet voorzichtig zijn met mijn oude velletje..
Zit jij al in je blote bassie? :-))))
We waren vanmorgen naar Giethoorn geweest en daar zaten al veel mannen in hun korte broek en ontbloot bovenlijf..jaja het wordt zomer..
En vannacht ja hoor...nachtvorst..
- Geplaatst op zondag 18 april 2010 16:01nita
goedemiddag allemaal,
Foei Roeli toch,had je toch even door moeten rijden voor een bakkie koffie
Gloei hoe bevalt je nieuwe baan???
Vlinder gaat het al weer een beetje met je neus.
gelukkig heb ik een man net zo als van Roeli,ondanks zijn handicaps zit hij halve dagen in zijn schuurtje,of is bezig met zijn kippen..
fijne zondag allemaal,geniet lekker van het weer.iedere dag een lach - Geplaatst op zondag 18 april 2010 20:47Roeli1951
Nita ik was niet in jouw stad..ik mocht naar S. Beetje dichterbij...elke woensdag heeft mijn arts daar zitting. Ideaal toch?
En vanmorgen konden we ook niet doorrijden, want manlief moest de wei in!
Fijn dat jouw man hetzelfde is wat klussen betreft...en zo vervelen ze zich ook niet. - Geplaatst op zondag 18 april 2010 20:59Moonlight 281
hoi trommelaars,
ik ben er weer na een reis via Jamaica, Zwitserland en Frankrijk, ruim 2 dagen aan het reizen geweest, dus ik heb het even gehad.
groetjes allemaal. - Geplaatst op zondag 18 april 2010 23:31Roeli1951
Moon je bent er weer...
Ga maar lekker slapen en ik kan me voorstellen dat je het even hebt gehad!!!
Trusten!!!

- Geplaatst op maandag 19 april 2010 08:19Moonlight 281
goeiemorgen,
de wereld danst rond me heen, ik ben nog even niet in mijn ritme maar dat ga ik wel proberen om in te komen dus buiten eerst aan de gang, want we hebben ons 1e veulentje alweer en dat is toch zo'n leuk gedartel!
Ik wens jullie een fijne dag allemaal. - Geplaatst op maandag 19 april 2010 12:34nita
Moon welkom terug,
en ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.
fijne dag allemaaliedere dag een lach - Geplaatst op maandag 19 april 2010 13:121vlinder
Welkom thuis Moontje! En wat een verrassing, zo'n nieuw leventje bij thuiskomst. Ik wacht ook op veulentjes, want volgens mij zijn er twee merries aan de overkant drachtig. En de zwanen zijn weer aan het broeden, midden in een woonwijk....dappere dieren.
Nita, geniet maar van zo'n man. Vroeger was de mijne ook een echte klusser. Maar tegenwoordig? Geen beweging meer in te krijgen! - Geplaatst op maandag 19 april 2010 14:16lana
Ha Moonie, je bent weer terug! Ja, dat duurt even, voordat je weer alles gehad en bekeken hebt. En bent uitgerust van de reis.
Mooi weer hier, niet te warm. - Geplaatst op maandag 19 april 2010 23:24Roeli1951
Moon wat leuk om zo thuis te komen met gedartel van een veulentje!
In ons hertenkamp is een drachtige ezel..het lijkt me zo leuk..zo'n mini-ezeltje.
Vandaag weer naar de fysio geweest...ik kan nu mijn oor aanraken...
..jaja je wordt blij van kleine dingen.. - Geplaatst op dinsdag 20 april 2010 07:58Moonlight 281
goeiemorgen,
bedankt voor alle lieve wensen!
Ja, van dat gedartel kun je echt genieten, de verrekijker staat hier op tafel want ik wil de andere merrie (die al bijna 14 dagen overtijd is) wel de hele dag in de gaten houden, ze staat een eindje van het huis af.
Maar zij werpt meestal 's morgensvroeg; dan komen we uit bed en loopt er al een veulen in de wei.
Het tijdsverschil zit nog in mijn hoofd, ik sleep me een beetje de dag door.
Dus je kunt al bijna je haren kammen Roeli?
fijne dag allemaal. - Geplaatst op dinsdag 20 april 2010 21:38lana
Het was een mooie dag. Heel zonnig en warm. Ik heb in een topje rondgelopen, en ben druk geweest in de tuin.
Man zit naar voetbal te kijken. Ik denk dat ik samen met mijn boek, mijn bed opzoek.Dat boek is meer ter dekoratie, ik slaap in no time. - Geplaatst op dinsdag 20 april 2010 22:34Moonlight 281
Hier staat ook voetbal aan....
en ook ik heb in de tuin gewerkt, enkel met een dik vest aan want er staat een frisse wind.
Het goede nieuws is dat er vanavond nog een veulentje is geboren; een hengstje en hij heet Bruce en moeder en zoon maken het prima en staan lekker in een warme stal.
Door alle opwinding tot net staan te strijken, mijn bedje roept ook al, nog even met de honden naar buiten en dan; weltrusten allemaal.
- Geplaatst op woensdag 21 april 2010 00:15Roeli1951
Moon ik kam rechts en links kan bijna..
Wat een gestuntel toch hè?
Ah leuk Bruce..wat een gedartel bij jou nu.
Hoe was de vakantie?
Lana hier was het een frisse dag, maar aankomend weekend wordt het beter..mogen we hopen!
Dus stuur jouw zon maar door...we zijn eraan toe. - Geplaatst op woensdag 21 april 2010 11:33Moonlight 281
De vakantie was héérlijk Roeli, ook te merken op de weegschaal helaas!
, dus we mogen binnenkort weer gaan lijnen en konijnenvoer naar binnen werken.
De zon schijnt, maar het is frisjes, vanaf morgen droog en elke dag een beetje warmer tot 20 graden op zondag, jodelahietieee!
Fijne dag. - Geplaatst op woensdag 21 april 2010 23:15Roeli1951
Moon wat extra vakantiepondjes daar heb je voor betaald, dus het mag...
En van werken in de tuin val je weer af, dus dat compenseert dan weer.
Ik ben wel aan warmte toe...als ik 's morgens in het bos loop in de kou heb ik mijn arm echt stijf, dus daar alleen al is warmte prima voor!
Ik ga de ligstoel buiten zetten en plof en op en kom er dan de eerste uren niet meer vanaf..gewoon lui doen. En met mijn elleboog heb ik altijd een alibi..ik trek gewoon een zielig gezicht.
Roeli1951 wijzigde dit bericht op 21-04-2010 23:18 met 8% - Geplaatst op donderdag 22 april 2010 08:13Moonlight 281
Ach, wat zieliggggggg, konden we de tuinstoelen maar eens bij elkaar schuiven; gezellig en meteen een prima alibi voor ons allebei om even te gaan zitten!
Ik ga moeders met veulens buiten in de wei zetten, het gras is wit van de vorst, brrrrrrrrrr.
- Geplaatst op donderdag 22 april 2010 14:041vlinder
Zielig? Niks zielig! We kennen je langer dan vandaag dame; jij bent voor geen kleintje vervaart! We zijn niet onder de indruk van die pruillip hoor!
Maar wel een leuk idee van Moon! - Geplaatst op donderdag 22 april 2010 20:09Moonlight 281
Zie je ons al zitten?
- Geplaatst op donderdag 22 april 2010 22:54gloei
Welkom terug Moon, ik hoop dat je een goede vakantie gehad heb.
Nita, de baan bevalt prima. Ik solliciteer wel ondertussen door voor een vaste baan.
Niet alleen bedrijven hadden last van McAfee virus, maar ook de particulieren. Ik was er één van. Gelukkig had ik een backup, die ik op de laptop terug kon zetten, voordat het virus zich meester gemaakt had van mijn internetverbinding. Het was alleen de internetverbinding, die er uitgeknikkerd was door het virus van McaFee. Ik heb er direct een nieuwe virusscanner er op gezet en weer een nieuwe backup gemaakt.The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~ - Geplaatst op donderdag 22 april 2010 23:121vlinder
Lekker ding ben jij; daar passen er maar 2 in!! Waar moeten Lana en ik dan zitten? En Nita en Toots en de rest? Moet Gloei soms ook op de grond zitten?
Gloei, we duimen nog steeds hoor.
Ik heb triest nieuws; mijn muis is dood..... - Geplaatst op vrijdag 23 april 2010 00:08Roeli1951
Moon ik zie het helemaal zitten met ons tweetjes en we wilen de anderen er nu eens een keer niet bijhebben..want wij tweetjes zijn (soms) hartstikke zielig..
Ze willen het gewoon niet zien Moon..maar we zijn het wel..
Dus jullie gaan maar mooi even in het gras zitten op de bips..lekker puh.
Ach Vlinder is muissie dood?Nou dan ben jij ook zielig..dan mag jij er ook even bijzitten...voor deze ene keer..Ik schuif even een stoeltje bij.
De anderen moeten eerst zielig zijn..
Bankie voor 3 zieligerds..
Roeli1951 wijzigde dit bericht op 23-04-2010 00:10 met 9% - Geplaatst op vrijdag 23 april 2010 07:291vlinder
Lief van je Roeli.... Ik denk dat mijn muisje nu in de elektronische-muizenhemel is, samen met de vorige, een half jaartje geleden. Die muizen met die uittrekstaartjes leven blijkbaar een stuk korter, ondanks dat ik er toch heel lief voor ben....
Zeg, dat topic 'het is weer zover'.....is dat nu forumvervuiling? Doen onze mods daar niks aan? Er komt een hele kudde van een ander forum hier bespreken dat ze een ban hebben gekregen. Hebben ze geen mail ofzo? Lana, is dat nu niets voor die meldknop? Want a. het gaat inhoudelijk nergens over en b. het lijkt me niet bevorderlijk of een aanvulling voor het Libelle-forum. Waar blijven die mods toch? OEHOE....
1vlinder wijzigde dit bericht op 23-04-2010 07:30 met 0% - Geplaatst op vrijdag 23 april 2010 10:32lana
Ha Vlinder, erg vroeg ben jij al aktief zeg.
Ja, ik heb dat topic ook gezien. Het intellekt stapelt er zich op :
Niet de moeite om zoiets te melden. Touwens, je kunt het ook als iets zeeeeer inhoudelijks bekijken. De opbouw van de zinnen, het taalgebruik van ongekend niveau, de hoogstaande literatuur spat toch zo van je scherm af. Nee, dat zie je toch verkeerd hoor, dit is een brilliante aanvulling voor het Libelle-forum.
Tis niks hoor, ik ga wel in het gras zitten. Maar ik wil er wel bij zijn. Dan geven we ze een kwartier om alle pijnen te bespreken, en dan gaan we wat leuks doen. Veel kletsen, koffie en gebak erbij, en later wijntjes drinken... - Geplaatst op vrijdag 23 april 2010 11:19jippie_
oooooh, mag ik dan ook mee?? Ik ga ook wel in het gras zitten,hoor. Ben toch nog piep! Ik wil graag ook gebak en een glaasje van het een of ander.
Vorige week Zaterdag lipe ik met wat andere topicdames in U. en heb nog aan Anemoon en Vlinder gedacht. We hadden een stukje verder dan Graaf Floris een workshop aan de gracht. Mmmmm, heerlijke bonbons gemaakt en choc. fondue.
Roelie, gaat het een beetje met je arm? Kunnen we een nieuw spelletje starten.... armpje drukken??
fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje en al het moois dat op je pad komt!
p.s. een cursus nederlands misschien voor die topicdames van Het is weer zover? Tjeetje wat een taal?
Er zijn toch wel modjes op ons pad?????jippie_ wijzigde dit bericht op 23-04-2010 11:22 met 11%
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-03-2012 14:27. Dit onderwerp is gesloten!
Roeli's koektrommel (2)