- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 115 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-03-2012 14:27. Dit onderwerp is gesloten!
Roeli's koektrommel (2)
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 18:49Moonlight 281
Ik vroeg het me vandaag nog af of er al iets over dat jongetje bekend was.
Vreselijk al die berichten.
Ik zeur maar niet over de kou en het vele werk en het almaar kouder wordend huis doordat er ergens een oude leiding kapot is.
Ik heb ergens gelezen dat Monique iets aan haar ogen heeft laten doen, ik zag er niks bijzonders aan.
Vond de serie een beetje een hoog Disney-gehalte hebben: wie vraagt nu aan een paard om hulp te gaan halen?
Maar prachtige rol van Monique.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 20:31doggyloverHet jongetje is nog niet gevonden. Ze gaan onder het ijs met speciale apparatuur een hele tocht af zoeken van 5 km lang. Het is te hopen dat ze hem snel vinden, het zal je kind maar zijn.
Aan de ogen van Monique zag ik niets bijzonders, maar het is net of de bovenkant en de onderkant van haar gezicht niet meer zo goed bij elkaar past. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 11:13nita
goedemorgen allemaal,
Ik hoop dat iedereen het een beetje vol kan houden in de kou.
Hier schijnt het zonnetje er lekker bij vandaag.Het zal hier in de buurt wel weer druk zijn met schaatsers.
Ik heb weinig tijd om hier te komen,want ik heb hub al de hele week ziek op bed liggen,dus moet ik nu ook zijn klusjes er bij doen en zijn kippen natuurlijk ook verzorgen,en tjonge wat kunnen die dieren wat produceren zeg!
fijne zondag allemaaliedere dag een lach - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 13:10Tulp123
Het jongetje is gevonden.
Monique heeft kleine ogen en een zeer grote neus.
Koud, brrrrr. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 18:43Roeli1951
Het jongetje is inderdaad gevonden..levenloos... in het water om 9 uur vanmorgen..arme ouders en grootouders!
Doggylover je zegt het goed..haar ogen zijn net als anders, maar haar mond lijkt raar breed en smal en ze lijkt wat ingezakt..gewoon anders dan anders. En Tulp zei het ook al..een grote neus en ook een dikke. Maar ook die zal ze altijd wel hebben gehad..
Nita sterkte met manlief..je hebt het er maar druk mee.
Moon ik heb niet gekeken naar Dr. Deen..maar hoorden van anderen dat het allemaal zo gemakkelijk was..net als jij zegt met de paard e.d. Net Lassie hahahaha.
Zelf is ze erg bij met de rol hoorde ik bij Iva Jinek vanmorgen. Toen zag ze er ietsjepietsje beter uit..een beetje extra lipstick doet wonderen ;-)
Zou de Elfstedentocht doorgaan? 12-2-12 zou een mooie datum zijn. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:24Moonlight 281
Heb het gehoord van dat jongetje bij het journaal: vreselijk.
Een elfstedentocht zou mooi zijn: dat vergoedt dan alle kou die we moeten doorstaan.
Nita, beterschap voor je man. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 17:22Tulp123
Ik woon dichtbij de 11-stedenroute. Als het doorgaat dan volg ik het op tv.
Ik vind het vandaag niet koud. Het dooit zelfs wat. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:52Roeli1951
Het was vandaag zeker niet zo koud..in de zon was het op de thermometer zelfs 10 graden boven nul. De zon had veel kracht.
Ik denk dat de Elfstedentocht niet doorgaat... - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 10:34Moonlight 281
De zon schijnt weer uitbundig vandaag!
Vanavond valt er een voorlopige beslissing, er wordt gekeken of de vorst doorgaat en dan hebben we toch wel grote kans op een Elfstedentocht; dat zou fijn zijn, zitten we weer 's morgens héél vroeg voor de tv en overdag zoveel mogelijk.
Denk dat het gewone leven in Nederland dan even op een zacht pitje komt te staan die dag.
fijne dag iedereen. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:31lana
Hier nog geen zon, wel veel sneeuw en een veel te harde wind bij heel lage temperaturen. Ik moet steeds even moed verzamelen als ik naar buiten moet.
Nita beterschap voor je man. Tja, kippen leggen niet alleen eieren, ze kunnen ook serieus poep maken....
Tjonge, jonge, wat zijn we toch een apart volk met die schaats koorts....
Ik hoop dat het door kan gaan, dan is iedereen die het betreft weer een jaartje bevredigt. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 09:00Moonlight 281
Hier staat ook een snijdende wind, bij buienradar kun je de chillfactor zien.
Vanavond valt de beslissing over de Elfstedentocht, het ijs is niet overal goed genoeg dus......spannend! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:43Roeli1951
Ik zit nu naar het NK marathonschaatsen te kijken in Emmen...wel voor de tv hoor..Mooie beelden van Drenthe!
Het was een snijdend koude wind vanmorgen toen ik Cesar uitliet...
Het ijs in Friesland is amper aangegroeid vannacht, dus het zal wel einde verhaal worden wat de Elfstedentocht betreft dit jaar.
Ik ga nu weer schaatsen kijken beneden, dus ik ben weer weg..zoefffffffffff.
Fijne dag met veel warmte voor iedereen!

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:18Roeli1951
DE tocht gaat niet door..kunnen we weer normaal doen en gaan we weer over tot de orde van de dag. Lekker dooi en dus niet meer zo koud.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 22:18doggyloverVoorlopig vriest het nu nog 6 graden.
Wel erg jammer dat het niet door gaat.
Niet dat ik mee wou doen hoor...............
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 00:10Roeli1951
Goh Doggylover wat valt me dat van je tegen..ik vind jou wel een schaatstype :-)
Stoer wijffie!
Het was erg koud vandaag en nu vriest het ook nog..klopt..maar nog een paar dagen doorbijten en dan lekker weer boven nul. Zonder muts, sjaal en handschoenen..yessssssss. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:40Moonlight 281
Jammer ja dat ie niet doorgaat, ik had ook liever lekker stoer voor de tv willen zitten de hele dag net als Doggylover en jij Roeli.
Laat de lente maar beginnen, kun jij je sokken weer uitdoen en hebben Lana ik minder werk op de weilanden met de beestenboel.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 14:49Roeli1951
Nou zeg dat wel..jij en Lana hebben extra geploeter door de kou en de vorst.
Hier is het vandaag lekker...de sneeuw verdwijnt al bijna helemaal..het dooit omdat de zon schijnt. Ik zie de sprietjes van de crocussen weer boven de sneeuw uit. Hoera.
Moon ik heb nu wel supersokken...een soort fleece-stretch...wie had dat gedacht: ik ...blij met sokken..
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 11:47Tulp123
Lana, kun je dit voor mij vertalen? köszönöm a sok kedvességet és csodát.
B.v.d. - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 15:44Moonlight 281
hoi meiden,
hou het kort want ik ben gevallen en zit u met links in een mitella, beide handen/polsen zwaar gekneusd wat met rust en medicijnen goed moet komen.
Mankeer niks aan mijn ogen dus ik blijf meelezen.
doeiiii - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 18:24doggyloverJeetje Moon, wat heb je gedaan? Gevallen met schaatsen?
Das niet erg handig, beide polsen.
Sterkte en hopelijk kan je ze snel weer gebruiken, want zo ben je wel erg onthand. - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:50Roeli1951
Lieve Moon....wat zal dat pijnlijk en lastig zijn. Sterkte en beterschap..ik vind het erg voor je hoor.
Ik ga nu koffie zetten en tv kijken...fijne avond iedereen...het is nog steeds koud, maarrrrrrrrrrr de dooi komt.
Nogmaals Moon...dikke knuf! En ik hoop dat de pijnstillers goed zullen werken. - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 23:45Roeli1951
Lieve Vlinder....het duurt nog een paar minuutjes, maar ik zeg het nu alvast:
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN DIE VAN JE ZOON..DUBBEL FEESTt!!!!!!!!!!!!
Roeli1951 wijzigde dit bericht op 10-02-2012 23:53 met 6% - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 11:37Tulp123
Moon: beterschap!
Vlinder: gefeliciteerd (2x). - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 12:38nita
Moon wat sneu dat je zo te pas bent geweest,wat zal het zeer doen!!!

Vlinder van harte gefeliciteerd met je verjaardag en van je zoon,en een hele fijne dag.

Het houdt hier maar niet op nu heeft Thijs de waterpokken,je vraagt je af wie is de volgende die wat heeft.
Ik wens iedereen een fijn weekend.iedere dag een lach - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 17:35Tulp123
Nita: beterschap voor iedereen!!!!Tulp123 wijzigde dit bericht op 12-02-2012 11:28 met 10%
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 115 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-03-2012 14:27. Dit onderwerp is gesloten!
Roeli's koektrommel (2)