Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Roeli's koektrommel (2)

Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-03-2012 14:27. Dit onderwerp is gesloten!

Roeli's koektrommel (2)

Ga naar een onderdeel
  1. gloei
    Afbeelding van gloei

:bye: koektrommelmeisjes.....

Ik ben weer bijgelezen.
    Ik moest donderdagavond voor mijn baas nog een verklaring voor goed gedrag bij de gemeente halen. Nu is het zo, dat de gemeente maar 1 avond in de week open is. Dat betekent tussen 4 en 7 uur spitsuur. Ik moest vanuit mijn werk komen. Dat was een half uur rijden. Ik was er om half 7 en was pas om half 8 aan de beurt, zo druk was het.

Wat ik zelden heb, is bij het opstaan hoofdpijn (nee, het is geen kater.... :lol: ) Met een dubbele asperine en een paar ontspanningsoefeningen is het gelukkig helemaal over.

Straks krijgen we hoog bezoek van het forum, want een andere forumster komt met haar man op bezoek en blijven lekker eten. We gaan lekker fonduen. Vanmorgen konden we de bestelling bij de keurslager opgeven voordat we boodschappen gingen doen. In de tijd dat we de boodschappen deden, werd het vleespakket helemaal klaar gemaakt. Toen we klaar waren met boodschappen doen, konden we het meenemen.

Gisterenavond was de eerste aflevering van X-factor. Heb je het filmpje over Fearce (3 zangeressen) gezien, waarin te zien was, dat er 1 voor de repetities 2 en half uur te laat kwam en loog over het feit dat ze zich verslapen had? Ze had nl. gezegd dat ze met haar zoontje naar de Eerste Hulp moest. Bij navraag bij het betreffende ziekenhuis bleek dat helemaal niet bekend te zijn. Ja, dan wordt je bij de SMS-uitslag er genadeloos naar huis gestuurd. D.w.z. dat je dan afhankelijk wordt van de jury. Dony kan wel eens voor een grote verrassing gaan zorgen, als die elke week weer gaat zingen als bij de audities.

Morgen gaan we lekker in de tuin werken.

Fijne zaterdag allemaal....

The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~

2. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Lana zijn ze helemaal niet dikker tijdens de dracht?

Gloei en heeft het gesmaakt?

:gaap:
    Trusten...

3. lana
    Afbeelding van lana

Gloei, hopelijk ben je vanmorgen zonder hoofdpijn opgestaan. Ik heb dat ook wel eens, zonder dat er een duidelijke verklaring voor is. Misschien te vast geslapen?
    Hopelijk hebben jullie een gezellige avond gehad.

Nee Roeli, ze worden niet zichtbaar dikker, ze zijn behoorlijk "vormvast". Naderhand zie je er ook geen barst meer van....kunnen wij niet altijd zeggen.

4. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Ik wou dat ik zo 'vormvast' was geweest. Helaas leek het bij mij alsof ik een hele grote bal had ingeslikt! Ik was meer buik dan meisje...
    En ik heb er geen 'barst' aan overgehouden, maar wel een lijf waaraan je kunt zien dat het behoorlijk gebruikt is. Maar goed, ik heb liever lol van dat lijf dan dat ik straks een beeldschoon strak lijk ben.

5. gloei
    Afbeelding van gloei

quote:
    lana schreef op 11 april 2010 @ 11:00:
    Gloei, hopelijk ben je vanmorgen zonder hoofdpijn opgestaan. Ik heb dat ook wel eens, zonder dat er een duidelijke verklaring voor is. Misschien te vast geslapen?
    Hopelijk hebben jullie een gezellige avond gehad.

Nee Roeli, ze worden niet zichtbaar dikker, ze zijn behoorlijk "vormvast". Naderhand zie je er ook geen barst meer van....kunnen wij niet altijd zeggen.

Het was gisterenmiddag en -avond erg gezellig. Na de koffie zijn we 's-middags gaan wandelen in het naburige bos. Lekker in de zon. Daarna hebben we lekker gefondued (op basis van zonnebloemolie). Bij de slager hadden we een fondue-vleespakket gehaald. Dat vlees smaakte aanzienlijker dan het vlees, dat we gebruikten (was ook wel lekker) bij het paas-fonduen.

Na het eten hebben we nog koffie gedronken en zijn ze omstreeks half 11 weer huiswaarts gegaan.

Lana, dan vormt Wendy van Dijk blijkbaar een uitzondering op de regel, want die was nl. een paar weken voor de live-show uitgerekend en die was weer behoorlijk vorm-vast op tv. Waar is die eigenlijk van bevallen? Ik heb niets van meegekregen...

Fijne zondag allemaal...

The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~

6. lana
    Afbeelding van lana

Ja, dat is wel zo Vlinder, we kunnen beter veel plezier hebben van ons lijf. Mooi worden we toch wel gevonden. Tenminste dat zegt mijn man altijd: Schat, je bent nog net zo mooi en strak als 35 jaar en 3 kinderen geleden. Ja hoor, droom maar lekker verder. Maar toch lief.

Nou Gloei, Wendy van Dijck is bevallen van een dochter. Ik geloof zo'n zes weken geleden. Ik had ook niet zoveel last van het lijf na een zwangerschap. Ik had van die "opvretertjes" in mijn buik. Ohhh, kirde de verloskundige dan, de baby groeit als kool! U wat minder, maar ach...

7. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Haha....nou, ik geloof maar al te graag wat Lief over me zegt. Heerlijk toch?

Leuk dat het zo gezellig was Gloei!

8. nita
    Afbeelding van nita

goedemiddag dames en heer.

ik heb een beetje weinig tijd op het moment om te posten,(hoezo geen baas meer) maar dat komt wel weer.

Kleinzoon zijn verjaardag geviert en nu is hij ziek dus gaat oma daarheen om op te passen.

dus jullie zien me wel weer verschijnen.

fijne avond allemaal

iedere dag een lach

9. lana
    Afbeelding van lana

Hoi Nita, leuk dat je, ondanks de drukte, even binnenwipt. Hier gaat alles naar believen. Het is gezellig. Maar we missen Anemoon, dat blijft....

10. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Dat klopt Lana.....morgen ga ik met een schoonzusje naar Utrecht. En wat denk je? Ik ga vast naar Graaf Floris! En wie weet ook de Dom wel op....alleen zal ik nu niemand bij haar billen naar boven hoeven tillen.....(wou dat het nog kon...)

Ik mis haar zo...

11. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Valt het jullie ook op dat er steeds méér van die ellendige pop-ups langskomen? Ik snap best dat er reclame gemaakt moet worden, maar elke keer wéér dezelfde irritante, midden in je beeld springende reclames.....

1vlinder wijzigde dit bericht op 14-04-2010 10:11 met 75%: ik heb niks tegen peuters...:-)

12. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Ik heb maar 1 kind gebaard, dus mijn lijf had niet zoveel te lijden al die jaren..alleen lag hij (zoonlief) overdwars..dus leuk was het niet om hem er weer uit te krijgen!..Gloei wees maar blij dat jij niet hoeft te bevallen..zo blijf je mooi vormvast.. :D

Nita beterschap met kleinzoon..rookt je man nog steeds niet?... :bye:

Roeli1951 wijzigde dit bericht op 13-04-2010 14:32 met 0%

13. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

We zijn groen!! Veel beter....toch?

14. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Deze kleur is beter...prettiger voor de ogen!

Ik ben vandaag weer naar de arts geweest:
    De arts denkt / hoopt dat er nog 20 graden bij komt..hij had de geo-driehoek erbij ..net wiskunde hahaha.
    Dus het kan nog wel wat beter worden, maar de arm wordt nooit meer recht..helaas. en de handkanteling moet ik blijven oefenen en hopen dat het wat beter wordt.
    Verder was de foto goed..de botjes groeien goed aan elkaar.
    Over 2 maanden weer terug komen!!
    Dus gewoon zo doorgaan!

15. jippie_
    Afbeelding van jippie_

Ha,ha,ha, was het Ronnie Tober soms?

Toch wel een goed teken dat de botjes aan elkaar groeien? Door veel oefenen komt het misschien toch nog goed.

Vlinder, jouw figuur is toch prima? Ik ga a.s. zaterdag ook naar Utrecht, maar ik ga echt niet die trappen op van de Dom!

Gloei, mijn ervaring is ook dat het vlees van de slager beter smaakt dan dat van Appie of zo.
    Leuk dat het zo gezellig was met de andere topicster.
    Nita was het gezellig met kleinzoontje?

Heerlijk zacht dit groen. Ze zijn wel een dag vroeger dan anders. Er hebben zeker te veel mensen geklaagd?

fijne avond en eet smakelijk voor straks.

16. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Ronnie Tober?? Doet die aan wiskunde dan??

Prima berichten Roeli! Ik heb vandaag geprobeerd mezelf een oog uit te steken met de steel van een bijl....ik wilde de vlinderstruik snoeien...vraag maar niet.....

17. jippie_
    Afbeelding van jippie_

ooooh, nee ik was in de war... het was een andere artist Barry Stevens.
    Die zei toch altijd: DOORGAAN!

18. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Ja Jippie die was het...dus ik ga door..mijn hand vind ik erg belangrijk, dus daar gaan we ook flink op oefenen..ik hoop dat de draaïng er nog inkomt.
    Nou ja dan kan ik niet bedelen met links.. :D De radioloog zei: als jij nu een hamburger koopt kan je geen wisselgeld aannemen..hahaha.
    Vlinder toch..geen ogen uitsteken zeg...engerd.. ;)

Trusten meissies..en jongetje Gloei! :cheer:

Roeli1951 wijzigde dit bericht op 14-04-2010 23:20 met 0%

19. lana
    Afbeelding van lana

Vlinder, je wilt toch hopelijk niet zeggen, dat je de vlinderstruik met een bijl te lijf bent gegaan? Dat mag echt wel iets subtieler hoor. Trouwens wij vrouwen lopen niet met bijlen te zwaaien, daarvoor roepen we een van de mannen erbij. En dan hopen, terwijl je erbij staat, dat hij niet zijn halve voet eraf hakt.
    Eindelijk begint er een zonnetje door te komen. We hebben nogal wat regen gehad de laatste dagen. Verveelt erg gauw.

20. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Ik dacht ook al..snoeien met een bijl?
    We hebben nu geen vlinderstruik meer, maar wij deden het met een snoeischaar..Vlinder ben je zo vlinderstruikmoordlustig? (mooi woord voor Scrabble).
    Lana hier is wel zon, maar wel fris en de nachten zijn gewoon koud!

21. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Meisjes, ik kan jullie geruststellen; ik heb niet mijn verstand verloren.....althans; niet méér dan anders....haha

Nee, ik ben in het bezit van een Manlief die op dit moment vooral zitvlees kweekt. Ik kan daar slecht tegen, vooral als ik zie hoeveel klusjes er in en om het huis gedaan zouden moeten worden. En dus bedacht ik me; als hij dan niet in de benen komt, dan ik maar!! Onze vlinderstruik is al oud en bejaard. Die moet je elk jaar resoluut terugsnoeien anders neemt ie de hele tuin in bezit. En dus ging ik op zoek naar de snoeischaar in een wegens dat zitvlees zéér rommelige schuur. Ik tilde een emmer met daarin allerhande tuingereedschap op en toen viel de steel van de bijl pardoes richting mijn ooghoek. Ik gilde het uit van de pijn en begon meteen te bloeden...
    Gelukkig bleek het een wondje aan mijn neus (die voelde alsof ie gebroken was) en heb ik er een klein korstje aan overgehouden. Maar een volledig blauw oog had me niet verbaasd, het was een behoorlijke klap! Ik heb meteen gekoeld, heel lang en dat is blijkbaar goed geweest.

De zon schijnt, morgen heb ik mijn "buiten-college' , dat betekent; niet in mijn eigen museum, en ik heb vandaag Lief wel twéé keer gezien! Lekker tijdens de koffie en vanmiddag tijdens een behoorlijke fietstocht. Ik ben verkwikt! Hij had ook nog
    grapjes over die aswolk, maar die zet ik wel bij Frans neer.
    Lana, je bent me er 1tje daar bij relaties....

22. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

O Vlinder nu is het duidelijk en die man van je is dus gewoon lui...misschien heeft hij last van voorjaarsmoeheid..';-)
    Laten we het daar maar op houden ;-)

Trusten schatties... :cheer:

23. lana
    Afbeelding van lana

Ach, alle mannen zijn wel eens vastgeroest, lekker laten zitten. Maar ik denk niet dat ik het moet wagen een bijl ter hand te nemen. Hij krijgt een dubbele rolberoerte. Onze gereedschap opslag is ook niet zo netjes en ordelijk als zou moeten. Dat is geen luiheid, maar onoverzichtelijkheid, waar geen verbetering of vooruitgang in te krijgen is.Soms vind ik gereedschappen ergens ver weg in de wei, waarvan ik denk:huuhh??

Je kent me onderhand Vlinder. Ik ben dol op heen en weer gekets, lekker stuiteren.

24. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Manlief is geen "stilzitterd"...hij is altijd wel actief en stelt eigenlijk nooit klussen uit..Dus wat dat betreft bof ik!
    Ik ben luier.. :bloos:

Morgen 18 graden, dus lekker in de tuin zitten...zou het dan eindelijk even kunnen? Hier was het vandaag wel zonnig, maar wel fris met die wind.
    Ik wil nu wel eens wat kleur op de benen...Op de zonnebank ben ik nog niet geweest...lijkt me nog niet zo goed met die littekens..

Trusten!
    gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Roeli1951 wijzigde dit bericht op 18-04-2010 00:14 met 2%

25. gloei
    Afbeelding van gloei

Je bent toch niet op de zonnebank in slaap gevallen, Roeli? ;)

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x