Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Roeli's koektrommel (2)

Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 22-03-2012 14:27. Dit onderwerp is gesloten!

Roeli's koektrommel (2)

Ga naar een onderdeel
  1. gloei
    Afbeelding van gloei

Lieve koektrommelmeisjes,

Omdat deel 1 bijna tegen 3000 berichten aan zat, is er een nieuw deel geopend.

Deel 1 is nog wel terug te lezen, zolang het nog niet door de moderator gesloten is.

http://www.cbehalle-vilvoorde.be/Oefhp/NT2/BENT5/Kaartjes/Gefeliciteerd.jpg

met deel 2.
    En dat er nog vele koektrommeltjes gemaakt mogen worden...

gloei wijzigde dit bericht op 04-04-2010 10:42 met 3%
    The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~

2. lana
    Afbeelding van lana

He, dank je wel Gloei, voor het nieuwe deel. Wij "koektrommelen" nog wel een eind weg.
    Ja, Antwerpen is een geweldige stad, met vele aparte "verrassingen".

Nee Jippie, zelfs al hadden ze ons volgehangen met rode lampjes, dan nog had dat niks opgelevert aan klandizie. Drie 50+ vrouwen, die zitten te lunchen, en elkaar de oren van het hoofd kletsen....

3. nita
    Afbeelding van nita

goedemorgen allemaal

veel kletsplezier op het nieuwe deel.
    en iedereen een fijne paasdagen.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/04/1270365606-030.gif

iedere dag een lach

4. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Nu heb je in elke grote stad wel zo'n buurtje, maar normaal gesproken lijkt het me niet de bedoeling dat je je geliefde meetroont naar zo'n buurt. Hoewel....ooit bezocht ik met Lief Amsterdam en toen heb ik een 'grand tour' gekregen (was er voorheen nog nooit geweest) inclusief een bezoek aan de Wallen. Maar goed, daar is het ook zowat een toeristische attractie!

5. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Ach een nieuw trommeltje geboren..lief hè?
    :D

Ik had vanmorgen een beetje weemoedig begin van Pasen..ik ging de berichten in mijn mobieltje even opruimen en vond zeker nog 12 sms-jes van Anemoon. Ik was vergeten dat ze er nog in stonden..ik kreeg het er koud van. Een sms dat ze zo blij werd van mijn lachebekkaartje.
    Een sms dat haar nieuwe bed zo heerlijk lag. enz. Allemaal nog van de maand december.
    Nu is die lieverd alweer bijna 3 maanden niet meer bij ons...Ik had echt de tranen in mijn ogen..de eerste Pasen die ze niet meemaakt.

Lieve Anemoon...deze zijn voor haar...
    http://www.florijn.it/images/Anemone2.jpg

Roeli1951 wijzigde dit bericht op 05-04-2010 00:16 met 4%

6. nita
    Afbeelding van nita

Goh Roeli,ja ik kan me voorstellen dat je het daar weer even moeilijk mee had,wat gaat de tijd ook erg hard hè.

zal ik dan nog maar eens het trommeltje plaatsen met Anemoon.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/05/1270451954-050.jpg

nita wijzigde dit bericht op 05-04-2010 11:33 met 0%
    iedere dag een lach

7. jippie_
    Afbeelding van jippie_

och meisjes toch, ik krijg er kippenvel van.
    Al weer 3 maanden!
    Moeilijk vooral voor meneer Anemoon nu. Ging hij niet naar SB? Ik vind het wel fijn voor hem dat er toch zo veel aan Anemoon gedacht wordt en ze niet vergeten wordt. Roelie niet allemaal weg doen,hoor!

Fijne dag nog allemaal. Ik rommel wat aan met jongste zonn en zijn mannen.

dag dag!

8. Sparklingbird
    Afbeelding van Sparklingbird

Hier even een verslagje over bezoek meneer Anemoon.
    Lieve mensen, gisteren is er in mijn huis heel veel gesproken over Anemoon, want meneer Anemoon was op de thee/borrel/hapjes bij mij.
    Hij heeft me enorm verwend met een mooie bos paasgele bloemen en een lekkere fles wijn.
    Het was een gezellige middag/avond waarin we soms emotionele, maar ook veel rustige optimistische gesprekken hebben gevoerd. Hij gaat eind april op vakantie naar zijn dochter en schoonzoon en heeft de bedoeling er nog een paar dagen alleen in Schotland aan vast te plakken.
    Ik heb enorme bewondering voor hem zoals hij het leven in de lurven pakt en ik vind dat hij trots op zichzelf mag zijn en heb hem dat ook verteld.
    Hij wil zeker aanwezig zijn als we met een groepje haar graf gaan bezoeken om het laatste bedrag van de inzameling te besteden aan nogmaals een mooie bos bloemen. Dat zal dan i.v.m. zijn vakantie niet plaatsvinden voor half mei.
    Een fijne tweede Paasdag allemaal!

NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE!

9. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Nita wat een ontroerend trommeltje!

Jippie en was het leuk met de mannen? Vast wel.

Fijn dat het een mooie Pasen was voor iedereen...ook voor SB en de man van Anemoon.
    Vlinder moest werken vandaag..maar ook dat kan leuk zijn..toch Vlinder? ;-)

10. lana
    Afbeelding van lana

Ik heb ook wel een fijne Pasen gehad, ondanks dat het stormde, regende en koud was. Ik heb een zomerjurkje genaaid. Het is heel leuk geworden. Nu schijnt de zon weer, dus we kunnen weer naar buiten.

11. jippie_
    Afbeelding van jippie_

SB, dank je voor je verslag. Wat lief van je om dit allemaal te willen doen voor meneer Anemoon.

Ja hoor Roelie, het was gezellig met de mannen. Ze waren alleen gisteren een beetje brak omdat ze nogal laat waren gaan slapen. Ook oma was er moe van. Het zijn lieve knullen, maar soms....
    Het is hier nu net zonnig geworden, maar ik vind het nog koud. Hoe is het bij jou Roelie?
    Vlinder sterkte met je werkdag! Zo met het zonnetje er bij moet het toch te doen zijn,he?

allemaal nog een fijne dag. Ga vanmiddag maar weer eens schilderen.

12. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Lana wat goed dat je zelf een zomerjurk naait..ik kan dat niet..ben zeer onhandig met draad en naald!
    Vanmiddag weer naar de fysio geweest..kan alleen maar zeggen: auwwwwwwwwwwwwwwww.
    Maar voelt wel wat soepeler aan nu, dus het heeft toch wel geholpen.

Trusten iedereen..het was lekker weer vandaag..heb de zon een beetje in de wangen, dus zie er wat rozig uit.

13. anoniem1
    Afbeelding van anoniem1

ha roeli; erg he? die fisio! volhouden maar pas op je nek, zorg dat er niks ontwricht raakt door de spanning die erop gezet wordt, je hebt waarschijnlijk chronische indicatie? anders ff aanvragen, het zal niet 1 2 3 over zijn...

Never a dull moment in my life...

14. lana
    Afbeelding van lana

Akelig dat de physio zo pijnlijk is Roeli, maar uiteindelijk zal het toch goed doen. Waarschijnlijk zul je nog heel wat sessies moeten doen?

Gisteren stond er nog een harde noorden wind, wel met een blauwe lucht en dus veel zon. Vandaag is die wind weggevallen, dus heerlijk... lekker buiten.

15. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Ik ben er nog hoor....heb het alleen wat druk.

Ja Roeli, werken op 2e Paasdag is nooit erg. Juist gezellig! Veel mensen, gezellig maken met de collega's, de tijd vliegt. En je verdient nog lekker door ook! Inmiddels heb ik vandaag ook een onverwachte dienst op me genomen. Dat gebeurt weleens als er onverwacht een collega uitvalt...

Roeli, wat akelig dat de fysio zo'n pijn doet, maar ja, je wist dat dit ging gebeuren. Natuurlijk valt het altijd tegen, maar ik ken jou....volgende week ga je gewoon wéér!

De ijstijd is gelukkig weer verdwenen, misschien onder invloed van het mooie weer? Voor hoelang weet ik niet, maar zolang het zo is geniet ik er maar van...
    Ik mis Lief momenteel heel erg. Zijn 'wettelijke' deel heeft weer eens 4 dagen mogen genieten van leuke uitstapjes. Zonder daar zelf ook maar iets aan bij te dragen. Daar heb ik het weleens lastig mee, maar dat is de prijs die ik betaal. Ach, ik heb andere dingen. Ik geniet van de verslagen van Lief met Zoonlief, de dingen die zij saampjes ondernemen. Ik ken bovendien de plekken die ze hebben bezocht, dus ik 'zie' het voor me...
    Binnenkort plannen we weer eens een tripje met de guppies. Ik hoop dat mijn kleintje dan inmiddels goed ingesteld zal zijn op medicijnen, maar dat duurt nog een paar maanden....(sprak ze ongeduldig na 10 jaar!!)

Ondertussen ben ik een luxe-paard! Ik heb voor het eerst niet 1 maar twéé tuinsets in de tuin staan!!

1vlinder wijzigde dit bericht op 07-04-2010 18:04 met 0%

16. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Toots in mijn nek voel ik (nog) niks bijzonders..wel soms in mijn bovenarm, maar de schouder is goed los. En de goedr kant is niet overbelast..daar let ik goed op..(ook dankzij jouw tip hierover).
    De therapeut zei dat ik in maanden moet denken..niet in weken..ben nu 17 x geweest, dus daar komt nog heel wat bij...maar al met al heb ik niet te klagen...ik voel meer kracht en ik win aan lengte wat de arm betreft, dus nog steeds vooruitgang. Als de "top" bereikt is dan zal de therapeut dat ook eerlijk zeggen.

Vlinder luxe hoor..2 tuinsets.. :D ..nu maar hopen dat het een mooie zomer wordt en dat jullie er veel kunnen zitten!

Lana hier was het vandaag ook mooi weer...windstil en zonnig..ik heb zelf veel plantjes in de bakken gezet..en dat ging prima..dus ikke trots..met het zere armpie toch de bakkies vol.. :cheer:

17. jippie_
    Afbeelding van jippie_

Roelie, goed hoor! Je bent een kanjer!
    Het zal best wel martelen zijn om de boel weer goed te krijgen. Gaat het zo lang duren? Tjeetje, dat is ook niet leuk. Kan je nu nog wel weg?
    Vlinder, 2 tuinstellen? Heb je veel terrassen dan? Wij hebben er wel 4 , maar sjouwen gewoon met onze stoelen. Luxe,hoor!
    Jouw uitstapje komt heus wel met lief. Het is nu eenmaal een moeilijke situatie. Maak er maar het beste van,meis.
    Toots, hoe gaat het nu?
    Lan, hier was het gisteren ook heerlijk, maar vandaag was er te veel wind om buiten te zitten. De zon was er wel hier in N.H.
    Fijne avond allemaal en tot ????

18. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Jippie we gaan pas deze zomer in Juli/Augustus op vakantie en dan gaan we gewoon 4 weken hoor..dan maar even niet oefenen..niks aan te doen en ik denk dat het dan alweer een stuk beter is, dus kan het wel wat hebben.

Tootsie hoe is de pijn nu bij jou? Nog wel verbetering mag ik toch hopen?

Hier hebben we vandaag geen regen gehad..wel zon...best lekker!

Vlinder heeft volgens mij alles dubbel.. :D

Lana hoe gaat het met de veestapel?

Trusten alvast voor iedereen..ik ga straks kijken naar Over mijn lijk..ik moet er altijd om huilen..zo triest al die jonge mensen die gaan overlijden..en toch wil ik het zien.
    Je denkt dan wel...en ik met mijn arm moet klagen? Never...
    Die jonge mensen hebben niks meer...zelfs geen hoop. Als je dit programma ziet dan leer je wel relativeren.

19. anoniem1
    Afbeelding van anoniem1

pijn nog steeds knudde
    moet in lange termijn gaan denken
    over 2 weken mri scan
    afwachten maar

20. jippie_
    Afbeelding van jippie_

http://forum.libelle.nl/smileys/lol.gifhttp://forum.libelle.nl/smileys/lol.gifhttp://forum.libelle.nl/smileys/lol.gif
    goed gezien, Roelie!
    Tootsie, heel veel sterkte met het onerzoek en zeker met de pijn.
    Roelie ik kan niet zo geoed kijken naar zulke programma's maar je hebt wel gelijk. Alles is zo betrekkelijk he?

21. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Alles is betrekkelijk, zelfs als je alles dubbel hebt. Ik kan zulke progrmma's ook slecht zien Roeli, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik weinig tijd voor TV-kijken heb...haha. Daarnaast ben ik ook gewoon een gevoelige snottebel.

Toots, veel sterkte, pijn is altijd akelig, vooral als het maar niet over wil gaan!

22. 1vlinder
    Afbeelding van 1vlinder

Zeg....ligt het aan mij of ga ik met de dag alles blauwer zien?? Het wordt steeds erger.....

23. Roeli1951
    Afbeelding van Roeli1951

Het is gewoon hartstikke blauw hier Vlinder..je hebt gelijk en met je oogies is niks mis.
    Lieve Toots..sterkte..ik vind het heel vervelend voor je.

24. anoniem1
    Afbeelding van anoniem1

ach ja, gaat wel (eens) over, voordat ik een jongetje ben...

25. lana
    Afbeelding van lana

Nee, daar ben ik ook niet zo goed in, dat soort programma's kijken. Ik weet zo ook wel, hoe kwetsbaar we zijn, en hoe kostbaar elke mooie dag is.
    Alles prima hier. De veestapel geniet van het mooie weer en het snel groeiende jonge gras. Ik ben benieuwd welk koetje ons gaat verrassen met een mooi kalf. Aan hun figuur(tje...) zie je nl helemaal niks.

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x