- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2884 reacties, en bestaat uit 116 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 116.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 10:36.
Wat is jouw hobby of welke wil je leren? (2)
- Geplaatst op maandag 14 mei 2012 10:37ashera
Hoi crea's, 1 v.d. kaarten van vorige week, deze met bomen.
Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 12:37annewil70
Hoi allemaal.
Hier ben ik weer!! Ik voelde me zo lekker in m,n vel zitten vorige week!! Maar nu mag ik die pijnstillers die ik nam eigenlijk niet hebben van de ah. Nu maar weer aan de paracetamol!! Woensdag krijg ik een injectie in m,n knie, inplaats van een nieuwe knie, dat wordt dan de 2de injectie en hopen maar dat het echt gaat helpen!!
Ase wat lief van je weer patroontjes voor mij uitgeknipt!! Als altijd ben ik er heel blij mee!!! Ik hou de brievenbus in de gaten.
Jannie dat is ook een hele mooie kaart, ik vind zo,n kaart net een schilderijtje, heel mooi!
Fijne dag allemaal!!annewil70 wijzigde dit bericht op 14-05-2012 15:47 met 0% - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 14:03Boekenwurm
Leuk hoor; die reflectie kaart!
Annewil ; ik hoop dat die injectie gaat helpen. Met corticosteroïden?
Ik moet binnenkort ook zoiets; in mijn schouder...
En nu weer fluks aan het werk op zolder; opruimen en vast klaarzetten voor de vakantie.
Nog 3,5 week; en dan zit ik in ? - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 14:05annewil70
In Spanje!!!!!!!!!??????????
Ik zal eens vragen wat voor injectie het is!!annewil70 wijzigde dit bericht op 14-05-2012 15:48 met 83% - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 18:44Boekenwurm
Nou nee; dan wordt het eerder Italië.. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 14:14brittfan
An,
Ik hoop dat die injectie helpt, ik heb daar nooit zo'n vertrouwen in. Het beste ermee.
BW,
binnenkort op vakantie ? Veel plezier alvast. Wij moeten nog boeken, ik heb al iets op het oog maar manlief moet nog eens kijken of hij het ook goed vind
Marigene,
afgelopen zondag ook een moederdagbrunch gehad ? Wij ook. Het was de bedoeling met heel de familie maar onze kleinkinderen waren alletwee ziek, de oudste een voedselvergiftiging en de jongste een beetje koortsig van een oorontsteking. Gelukkig gaat het nu beter want ze zijn naar de creche/bso.
Ik heb net mijn knutselkastje geopend, ik ga een label maken voor oudste en schoondochter die a.s. zondag 7 jaar zijn getrouwd. Niet direct een kaart dus maar een klein kaartje om bij een boeket bloemen te doen.
groetjes. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 16:33marley
Hallo allemaal,
Ashera, die kaart kwam me wel bekend voor hoor....maar voordat ik aan mezelf ging twijfelen zag ik dat je die vorige week ook had geplaatst! Dus ik zie niet dubbel maar ik vind hem wel erg leuk!
BW, aftellen dan maar: de tijd vliegt als je het druk hebt. Hopelijk vliegt deze periode sneller dan je vakantie!
An, het beste met de injectie:hopelijk helpt het.
Ik heb vandaag eigenlijk niet kunnen knutselen, was het wel van plan maar je weet hoe dat gaat. De auto moest naar de garage want er was iets nog niet goed wat ik niet vertrouwde (en ik had gelijk!
). En dus weer opgehaald, is toch 2x een kwartier lopen en dan kom je nergens toe.
Maar morgen ga ik bij iemand hobbyen: zij gaat me leren borduren! Dus An, je krijgt gelijk: ondanks m'n slechte handen is er nog hoop...
groetjesLeef met je gezicht in de zon dan valt de schaduw achter je! - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 18:35annewil70
Marley mijn handen zijn ook niet zo als ik het zou willen!!! Maar ik blijf ermee in beweging!! Ik borduur graag en soms moet ik even stoppen en ga later weer gewoon door!! Jij kunt het denk ik ook wel.
Ase de post kwam hier pas laat en bracht de hele mooie kaart met de patroontjes!! Heel hartelijk bedank ervoor. Heel mooi die kaart!! Ga ik namaken hoor!!!! En de patroontjes werken weer op m,n verbeelding!! Heb zin om te beginnen aan een er van!! Maar ik ben nog bezig met een kaart!! Ik stuur je er vlug een!! Ben een beetje zenuwachtig voor de spuit die ik morgen in m,n knie krijg!! Hoop zo dat ie zal gaan werken!
Fijne avond allemaal!! - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 11:03ashera
Hoi Oma's, tweede poging, ik was aan het typen,vliegt zo m'n bericht weg hier...
Marley, ik ben echt vergeetachtig, ik was het vergeten, v.d. kaart ha,ha....gelukkig kon jij het nog wel herinneren..
Goed An, dat je nog zo graag borduurt..
Dat was pech Britt...met moederdag...
BW..jij houdt van Italie...
M'n moeder heeft die ook eens in haar knie gehad..An...
Ik heb een kaart gemaakt voor een kleindochter, maar met meer pagina's...
An ik ga binnenkort de Provence bezoeken...ik ben er nu nog even hoor...
Ase ben je weeral aan de hobby?
Fijne dag allemaal..ashera wijzigde dit bericht op 16-05-2012 11:04 met 0%Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 11:36annewil70
Prachtige streek Jannie om er op vakantie te gaan!! Heb er af en toe heimwee naar!! Straks DE SPUIT!!!!!! Hielp het bij je Moeder?? - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 13:26ashera
An ik verlang ook weer naar die streek, we gaan nu in het vakantiehuis van onze oudste zoon........2ha. grond zit erbij...
bij m'n moeder hielp het maar kort de spuit....Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 14:07Boekenwurm
En; zit de spuit er al in?
Provence; ook zalig....
Ik krijg er zin in... - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 15:42annewil70
Een heel ander bericht!!! De spuit kon niet gezet worden want in mijn dosier stond niet welke spuit het moest zijn!! Moet nu volgende week voor alle zekerheid naar de Orthopeed!! Maar!!!! Ik had nog een paar andere vragen aan de ha, ik heb een hartrytme stoornis,dat weet ik, en nu moest ik meteen een hartfilmpje laten maken en dat kwam er niet goed uit. Moet 3 dagen bepaalde pillen innemen en dan een bloedprik halen en ben dan onder controle van de thrombosedienst!!!! Wat een ellende weer!! Maar ja we zien wel hoe het verder gaat.
Fijne dag allemaal!!annewil70 wijzigde dit bericht op 16-05-2012 16:24 met 0% - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 20:10ashera
Oh An, sterkte hoor....Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 21:46Boekenwurm
Kijk hier elke dag even naar en je voelt je kalm worden..
Ik mag ook al naar de orhopeed, de huisarts wil ook bij mij de spuit niet zetten..
Nu hoop ik dat dat voor de vakantie nog kan, want dan kan ik de schouder 3 weken ontlasten.
Als meneer tenminste met de (af)was emmer gaat slepen, de boodschappen draagt, het bed opmaakt etc.
Hè, ik heb er nu al zin in

- Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 16:26ase
Goeie middag, heerlijk in het zonnetje gezeten en eindelijk ook nog eens aan de hobby geweest een paar cadeau envelopjes gemaakt.
An vervelend dat je de spuit niet kreeg uitstellen is niet leuk, ik hoop wel dat het gaat helpen.
BW jij ook al een spuit nodig zou fijn zijjn als je het voor je vakantie kan krijgen.
Verder niets te melden, allemaal een fijne middag en avond.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 20:50ashera
Hoi crea's, vandaag een kaartje gemaakt, gisteren ook al,....dus ik heb weer wat voorraad....ik heb ze met craft papier gemaakt, dat is ook leuk om te doen....
An gaat het en beetje..
BW ook al om een spuit...ga je kamperen? Deed ik ook toen ik nog jong was, maar ben er mee gestopt, omdat ik vreselijke pijn in m'n knieen kreeg, ik kon er niet tegen...
Ase gaat het wat beter met je?
Ooit had ik een slijmbeurs ontsteking en heb ik 2 x zo'n spuit gehad, de eerste keer, hielp het niet echt, want ik deed te vlug weer verkeerde dingen....dat moet je dan niet doen...Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 16:48brittfan
Ann,
Dat zijn geen leuke berichten voor je. Ik hoop dat het allemaal goedkomt.
Gisteren nog een malletje gekocht bij het hobbykraam, er was weer van alles te doen in een dorp hier vlakbij.
Maar nu de tijd vinden om dat ding eens uit te proberen. De drukte begint morgen hier weer, nog drie weken en we hebben een tweedaags atletiekevenement, dus we weten weer wat doen.
Prettig weekend crea's - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 17:00ase
Hoi crea's, Ann gaat het een beetje nu, ik hoop dat je snel van de pijn af bent.
britt leuk dat je bij een kraam nog iets kon kopen, je wilt altijd iets nieuws is altijd leuk.
Ashera kaartjes gemaakt, wat is craft papier is dat dikker of ruwer mooi iets nieuws doen.
Ik heb geen hobby gedaan vandaag had veel was en moest nog een cadeautje kopen voor kleinzoon hij viert zondag de verjaardag en zijn zus ook die is dan echt jarig hij een paar dagen later.
Met mij gaat het beter nog een beetje hoesten en nog veel moe maar het wordt langzaam beter het heeft een paar maanden nodig.
Allemaal een fijne avond.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 20:22ashera
Hoi crea's, Ase gelukkig had ik zo'n kaart bij m'n kaarten hier staan,
dit is er 1,

Ik vind het wel leuk werk, je kleurt eerst met wit over het gestempelde en dan geef je het wat kleur en dan ga je er met een blenderpotlood over...
Vandaag heb ik niks gedaan, aan de hobby...
Ase gelukkig gaat het wat beter met je..
An Sterkte hoor..
Britt fijn dat je weer een malletje gevonden hebt..
BW. ook al naar de orthopeed...ashera wijzigde dit bericht op 19-05-2012 13:44 met 0%Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 11:08ashera
Hoi crea's, om ons niet te ver weg te laten zakken, schrijf ik maar even.....dit is m'n laatste week thuis, dus ik hoop wel, dat jullie het dan een beetje hoog houden hier...
Ik heb ook geen hobby nieuws, misschien doe ik vandaag wat....even kijken hoe het loopt...Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 11:16marley
Ha Ashera, je hebt helemaal gelijk, een 'stille' hint op z'n tijd doet wonderen! Maar blijkbaar dacht ik er op hetzelfde moment aan, dus een beetje telepathie? Ik heb inderdaad van de week geborduurd, maar het viel me tegen. De hele middag over 1 kaart gedaan en nog pijn in m'n handen toe! Maar, eerlijk is eerlijk: ik vond het wel leuk want ik had niet gedacht dat ik het kon. Dus weer een overwinning.
Of ik er vandaag aan toe kom weet ik niet want ik moet 7 (!) kaarten verzenden dus dat ga ik allemaal vanmiddag doen.
Prettige zondag allemaal
Leef met je gezicht in de zon dan valt de schaduw achter je! - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 11:39ase
Ashera we houden het wel bij hier, al ga ik ook volgend weekend een week weg, maar we komen ook weer terug.
Geen hobby vandaag een verjaardags feestje van 2 kleinkinderen een vandaag jarig en woensdag de ander, leuk.
Marley fijn dat je wel kunt borduren, soms doe ik het ook maar dan op het hobbyclubje thuis stempelen is nog leuker.
succes met je kaart.
Fijne dag de zon probeert er door te komen.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 13:18annewil70
Hoi allemaal.
Ja Jannie, ik heb het ook een beetje af laten weten deze week!! Het gaat op het ogenblik niet zo best met me!! Erge pijn in m,n knie en heup. Krijg dus donderdag de spuit in m,n knie en hoop dat het zal helpen!! We houden de moed er in!!!
Marley ik was van de week bezig met een kaart te borduren en daar heb ik bijna een week over gedaan!! Dat is wel erg lang!!Maar dat vind ik niet zo erg, het waren veel en kleine steken!! Het is meteen therapie voor de handen!! Als het echt pijn gaat doen moet je ophouden en later doorgaan. Ik moet hem nog in elkaar zetten en dan kan hij weg.
Ase gefeliciteerd met de verjaardagen van je kleinkinderen!!
Hele fijne Zondag allemaal!!annewil70 wijzigde dit bericht op 20-05-2012 13:20 met 2% - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 10:36Boekenwurm
Ashera; we gaan kamperen ja; maar niet op mijn knieën.
We hebben een caravan
Dit ;kamperen dus past het beste bij ons.
lekker de vrijheid ...
Leuke kaart met dat wit er over!
marley; niet fijn die pijn in je handen..
Annewil ook al zo'n last.
Wat toch jammer...
Ik heb niks aan de hobby gedaan; druk met andere dingen en alvast voor de vakantie ook.
Ik wil nog wel een kaart voor m'n a.s. schoonzoon maken; die wordt 30 als wij op vakantie zijn.
Ik zit nog te broeden over het hoe en wat.
Kraft papier (of craft) is momenteel in de aanbieding bij boekenvoordeel, kom ik daar; wist ze niet waar het lag etc.
Ik wilde juist die bruine die nu afgeprijsd is; mooi voor naturel kaarten.
Dit onderwerp heeft 2884 reacties, en bestaat uit 116 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 116.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 10:36.
Wat is jouw hobby of welke wil je leren? (2)