- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2884 reacties, en bestaat uit 116 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 116.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 10:36.
Wat is jouw hobby of welke wil je leren? (2)
- Geplaatst op vrijdag 09 april 2010 11:20ase
Goeie morgen, klaar met werk.
Ashera fijne dag met je vriendin, even iets anders als hobby.
An je bent geslaagd met broeken kopen wil ik vanmiddag gaan doen ik hoop ook dat het lukt.
Marigene druk of ben je met de kaartjes bezig.
Brittfan een leuke dag
mooie plaatjes zie ik nu,
groetjes.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op vrijdag 09 april 2010 12:39annewil70
Hoi allemaal.
Ase ik hoop voor je dat je ook zal slagen!!
Jannie ik wens je een fijn weekend en de anderen ook allemaal!!!
De zon schijnt!!!!!!!!!!
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op vrijdag 09 april 2010 14:43brittfan
Jullie zijn allemaal bezig met ze uit te geven geloof ik
Ik vind een witte broek leuk bij een ander maar niet voor mij, camel of ivoor vind ik wel een mooi kleur, zal binnenkort ook weer eens kijken voor een nieuwe.
Hier ook nog steeds geen hobby gedaan de laatste week, misschien zo meteen nog even, maar het is zulk lekker weer, eigenlijk te lekker om binnen te zitten.
alvast prettig weekend allemaal. - Geplaatst op vrijdag 09 april 2010 17:11Belgisch vaarsje
Hallo knutselmiekes,
Mijn poesdagje zit erop voor vandaag.
Even nog met een berichtje mijn dag komen afsluiten.
Morgen zitten we aan de feest.
Het is het feest van mijn schoonouders hun 50 ste huwelijksverjaardag, weten jullie nog dat ik voor hun dat fotoalbum aan 't het maken was.
Dat hebben we met Pasen afgegeven en ze waren er ontzettend blij mee. Nu op 't feest nog wat fotootjes nemen en dan kunnen die er ook nog in. We zullen nog weten wat doen, alhoewel dat nooit een probleem is
Morgen in de voormiddag komt Jens nog. Dochter en schoonzoon moeten in de voormiddag nog gaan werken en nemen een halve dag verlof voor het feest.
Mijn ouders kunnen niet aanwezig zijn.
Gisteren is mijn moeder ziek geworden, longontsteking.
Ze heeft medicatie gekregen en die begint al aan te slaan, zodat er geen hospitatisatie nodig is.
Ze weten ons goed de vinden met de longontstekingen in de familie. Vorig jaar werd mijn vader met spoed naar het ziekenhuis gebracht met een zware longontsteking. Toen Jens 1 jaar geworden was had ik het te pakken, net voor mijn handoperatie en nu mijn moeder. Geen van ons allemaal had voordien al ooit een longontsteking gehad.
Zo, ik ben er maar eens terug mee weg dames.
Prettige dag nog en tot de volgende.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op vrijdag 09 april 2010 17:36ase
BVTje gefeliciteerd met je schoonouders, wat fijn dat ze blij waren met het album je hebt er veel werk aan gehad. Jammer dat je moeder ziek is, jullie hebben pecht met ziek worden, dat komt nooit gelegen. Prettige feestdag dat zal zeker zo zijn.
An ik heb maar een broek gekocht zoek nog verder.
Brittfan te druk voor hobby dat komt wel weer.
Ashera gezellige dag met je vrienden.
marigene ook bezig je gaat morgen denk ik naar de stempelbeurs leuk hoor de beurs moet open dan, veel plezier daar.
allemaal een
Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op vrijdag 09 april 2010 17:42brittfan
BV-tje,
Ook nog sterkte met je moeder maar geniet maar van het feest van je schoonouders.
Ase,
toch nog iets gedaan hoor vanmiddag, ik had een poos geleden patroontjes geprikt om te borduren voor twee kaarten, dat heb ik vanmiddag buiten gedaan. - Geplaatst op vrijdag 09 april 2010 22:58annewil70

- Geplaatst op vrijdag 09 april 2010 23:25Marigene
Hoi allemaal,
Nou ik ben er klaar voor hoor voor de beurs.,fototoestel zit in de tas , het kortingsformulier, de plattegrond, morgen wat drinken erin de broodjes en moeder kan op stap haha
manlief zorgt een dag voor Tommy.....
Ik heb er echt zin in hoor, ik ga ook foto's maken...
BV tje een heel fijne dag morgen en gefeliciteerde met het 50 jarig huwelijk van je schoonouders, wel jammer dat nu je moeder ziek is geworden en er nu niet heel kan, hoop dat ze snel opknapt...
Ashera gezellig met je vriendin, fijne dagen hoor
Brittfan leker buiten zitten hobbyen, ja sommige dingen kun je buiten doen, stempelen gat wat moeilijker vind ik ....
Annewil hoe gaat het nu met je oog? kun j eweer kaarten maken enzo?
Ase ook al een broek gekocht, ik heb laatst wel gekeken maar kon niet slagen....
ik ga nu afsluiten en zo mijn bed opzoeken, ik wens jullie welterusten en voor morgen een fijne dag
groetjes en tot zondagOost west thuis best! - Geplaatst op zaterdag 10 april 2010 11:09ase
Goeie morgen, klaar voor vandaag wat ik ga doen weet ik nog niet misschien vanmiddag stempelen.
Ashera gezellige dag met je vriending.
BVT gefeliciteerd met je schoonouders maak er een heel mooi feest van, en beterschap voor je moeder.
Marigene leuk zo'n stempelbeurs heb nog nooit gezien, veel succes.
Brittfan toch gaan borduren die kaarten zijn altijd mooi.
An kun je al iets doen, is je oog zover beter, niet teveel doen. Hoe gaat het met je zoon gaat het goed met zijn knie.
Fijne dag.
Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op zaterdag 10 april 2010 15:46ashera
Hoi crea's, de logees zijn weer vertrokken, het was erg gezellig.
Hobby gaat vast niet lukken vandaag, ik ga lekker uitrusten, misschien morgen weer.
Fijne dag allemaal.
ashera wijzigde dit bericht op 10-04-2010 15:49 met 12%Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op zaterdag 10 april 2010 22:33annewil70

- Geplaatst op zondag 11 april 2010 11:03ashera

- Geplaatst op zondag 11 april 2010 12:26Marigene

Hallo allemaal,
Nou ik ben er weer hoor, hierboven zien jullie een impressie van de beurs...
dat was tussen de middag vanaf en uur of 3 was het een stuk minder druk, toen kon je overal veel beter bij.maar ja iedereen wil er altijd om 10 uur zijn , en de meeste mensen gaan weg als hun geld op is haha
nou wij blijven altijd tot het eind hoor , ik vermaak me toch wel ook zonder geld , howel je ziet dan nog zo veel en de neiging om dan nog te gaan pinnen is groot haha
ik heb 66 nieuwe stempels, nou ja er zitten natuurlijk ook heel kleintjes bij van een stempellap , heb een scorpal mat, mooi magn.papier, bloemetjes een tim holzlineaal, en nog veel mee
en natuurlijk misschien niet eens het onbelangrijkste veel ideeen....
vandaag ga ik eerst aan de geboortenkaartjes beginnen voor ik van mezelf iets anders mag doen haha
An fijn dat het wat beter gaat met je oog't komt vast helemaal goed.
Ashera ook weer lkker aan de hobby , wel leuk bezoek maar ook vermoeiend vind ik....vooral als ze dan ook nog blijven slapen
BV tje hoe was het feest van je schoonouders, moeten jullie dan ook tussendoor naar huis om te
melken of heb je daar dan iemand voor?
Ase en Brittfan ook nog aan de hobby?
hier is het mooi weer zonnig maar wel fris geloof 12 graden of zo.....
ik wens jullie allemaal een fijne dag,groetjes van mijOost west thuis best! - Geplaatst op zondag 11 april 2010 13:06ase
Jeeetje Marigene jij hebt je best gedaan op de beurs, nu nog allemaal gebruiken op kaarten, leuk voor je.
Ashera even rustig doen, of hobby allebij ontspannend.
Fijn An dat je oog nog steeds beter wordt zo kom je nog eens aan kaarten borduren toe.
BVtje leuk feest geweest en nu gewoon het werk weer.
Brittfan ook bezig, ik ga vanmiddag nog verder met een kaart die halfweg is.
fijne dagZeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op zondag 11 april 2010 15:29annewil70
Hoi allemaal.
Wat lijkt me dat leuk Marigene zo,n handwerkbeurs!! Je heb veel gekocht!!!!! Je doet er lijkt me zeker leuke ideetjes op!!
Ase ik ben verschillende keren begonnen om een kaart te maken!! Maar als alles klaar ligt kan ik gewoon niet verder, hoe komt dat nou!!
Mijn oog gaat elke dag een klein beetje beter worden, over 14 dagen moet ik naar de oogarts en dan hoop ik dat ik weer auto mag rijden,en ik kan gaan en staan waar ik wil
Bvtje het was zeker wel gezellig op de 50 jarige bruiloft?? Wat een tijd, 50 jaar!!!! Ik kan het me nog niet voorstellen!!!!!! Maar over en paar weken zijn wij het ook!!!!!!! De uitnodigingen zijn gisteren de deur uit gegaan, de kinderen hebben ze zelf gemaakt en ook alles geregeld!!
Jannie jij had loge,s en het was ook gezellig maar ik kan me voorstellen, omdat je zo je best doet, je er ook heel moe van wordt!! Dat heb ik tenminste altijd!!!
Ik heb net een visschotel gemaakt!! Morgen komen de dames van de kaartclub, na een paar maanden weer hier, en dan moet er wat te eten zijn in de pauze!!
Fijne dag nog allemaal en tot later. - Geplaatst op zondag 11 april 2010 18:54brittfan
An,
Gelukkig dat het beter gaat met je oog.
Marigene,
wat een drukte op die beurs zo te zien. Lijkt me wel eens leuk.
Zelf ben ik vandaag bezig geweest met het bewerken van een videofilm en die is nog niet af. - Geplaatst op zondag 11 april 2010 19:05ashera

Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op zondag 11 april 2010 21:49annewil70

- Geplaatst op maandag 12 april 2010 11:27ashera

- Geplaatst op maandag 12 april 2010 17:45Belgisch vaarsje
Hallo knutselmiekes,
We hebben het goed gehad zaterdag op het jubileumfeest, alleen was het voor ons een beetje kort omdat we onze koetjes niet in de kou konden laten staan.
'k Vind het wel jammer dat ze maar pas om 4 uur bijeenkwamen voor de receptie, wij hadden het liever in de vroege namiddag gehad.
'k Snap nog altijd niet waarom mijn schoonouders het op dat uur wilden.
Om 5 uur werden we naar onze tafels gebracht en kwam er eerst een koud buffet. Lekker, dat lust ik allemaal wel graag en 'k ben dan ook nog een tweede keer geweest. Daarna kregen we een lekkere waterkersroomsoep. Ondertussen was het voor ons al heel laat geworden, maar we forceerden ons toch nog wat om te blijven om een hapje te kunnen nemen van het warm buffet. Mijn man is niet zo gek op koud, eet liever warm. Even een kleinigheidje van warm op ons bord laten leggen en dan vliegensvlug naar huis.
Van het dessertbuffet en de koffie hebben we niet meer kunnen genieten alsook het dansen daarna.
Om 8 uur zijn we pas in onze stal kunnen beginnen, terwijl dat nomaal tussen 6 uur en half 7 is. Veel te laat natuurlijk en dat merkten we goed aan de koeien. Ze waren vrij lastig tijdens het melken.
Natuurlijk hadden we dan ook laat gedaan in onze stal en zouden we pas rond 11 uur terug in de feestzaal kunnen aanwezig geweest zijn, maar we zijn niet meer teruggeweest.
De zin ontbrak en laat kunnen we dan toch weer niet blijven, want de dag nadien moeten we terug vroeg opstaan.
Er zijn vele foto's genomen door mij, mijn schoonbroer en m'n dochter.
80 heb ik er geselecteerd en al doorgestuurd naar Extrafilm om er foto's van te laten drukken, zodat ik het album verder kan aanvullen.
Dat zal dan weer een tijd werk in beslag nemen, maar ja, dan is het maar zo. Ze vieren niet ieder jaar hé.
Daarstraks nog eens met mijn moeder getelefoneerd om te horen hoe het ondertussen met haar gaat.
Het gaat al veel beter met de longontsteking.
Nog veel rust nodig dat wel, want ze is nog heel snel moe.
Marigene wat een beurs zeg.
Zoveel nieuwe spullen, dat moet leuk zijn. Nu ga je er zeker invliegen met kaarten maken?
Britt ben je terug een fimpje aan 't maken voor op je hyves?
Ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten beginnen.
Een filmcamera heb ik niet, maar met mijn fototoestel kan ik ook een beetje filmen.
An dan zijn jullie in hetzelfde jaar getrouwd dan mijn schoonouders, wanneer dan wel?
Wat een opluchting dat het steeds beter gaat met je oog. De miserie is eindelijk voorbij. Heb je al terug zin in kaarten maken?
Nog een fijne avond allemaal.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op maandag 12 april 2010 17:52Marigene
Hoi allemaal,
Heel het huis gepoets vandaag, nu nog even aan de geboortenkaartjes werken voor het eten...eten is klaar...
fijne avond allemaal
leuk plaatje Ashera, dat sloofje was ik vanochtend hahaOost west thuis best! - Geplaatst op maandag 12 april 2010 18:26annewil70
Hoi allemaal.
Jammer Bvtje dat alles eigenlijk zo gehaast was op het feest, je moest erna nog zo veel doen. Fijn dat het met je Moeder een stuk beter gaat.
Ja met mijn oog gaat het elke dag ietsjes beter.
Onze trouwdag was, 6 mei 1960!!
Ik ga nu de kaarttafel in orde brengen, vanavond kaarten we hier!!
Fijne avond allemaal en voor later, welterusten!!! - Geplaatst op maandag 12 april 2010 19:31ashera

Hoi crea's, jammer Bvtje, dat het zo laat begon, dat snap je dan niet he, ze weten toch, dat jullie eerder weg moeten.
Marigene druk aan de poets geweest vandaag.
Gezellig An vanavond, en gelukkig gaat het steeds beter met je.
Ase heb je nog gehobbyd? Of is het niet gelukt en Britt. ook druk? De marathon komt eraan.
Ik ben bijna klaar met het boekje, morgen nog de achterkant.
Fijne avond allemaal.Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op dinsdag 13 april 2010 10:25ashera

- Geplaatst op dinsdag 13 april 2010 17:13ase
Goeie middag, ik wil een mannenkaart maken en heb geen idee wat het moet worden, ik wil kaart maken voor gouden bruiloft nog minder idee, nee niet voor Ann dat komt nog.
Ashera gaat het goed met het boekje komt het op tijd af, ik heb wat stempels ingekleurd dan kan ik kaart maken als ik wil.
BVTje te druk , en Brittfan ook of zie ik je later nog.
Marigene bezig met je geboorte kaarten en schiet het op.
Ann nog rustig aan met je oog, later maar verdergaan met de kaarten het komt eraan.
Fijne avond.Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.
Dit onderwerp heeft 2884 reacties, en bestaat uit 116 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 116.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 10:36.
Wat is jouw hobby of welke wil je leren? (2)