Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Weightwatcheren (2)

Dit onderwerp heeft 2452 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 09:33.

Weightwatcheren (2)

Ga naar een onderdeel
  1. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

62 rond. = - 0,3
    Lekker, nog zoveel verlof dagen, ik zou even wachten tot het iets beter weer wordt ;- )
    Wij waren gister naar de Hoge Veluwe maar het was wel erg troosteloos weer, geeindigd in Doesburg - een beeldig stadje -.
    gr, bk

2. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

61,5
    wat was het gister koud! gelukkig ziet het er vandaag beter uit!

3. verjaardagskado
    Afbeelding van verjaardagskado

sorry, vergeten te wegen, maar met de morfine die ik nu slik voor m'n arm is m'n geheugen erg wasig.
    Vond het gister ook behoorlijk koud, heb tenminste m'n winterjas maar weer aangedaan!!

Geniet van vandaag!!

4. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

Je hebt helemaal niets verteld over je arm, dus ik weet niet waar je het over hebt. In ieder geval sterkte.
    gr, bk.

5. verjaardagskado

Sorry, er zit een kalk ophoping in m'n schoudergewricht, zodat alle bewegingen zeer doen.
    Vandaar de morfine
    Donderdag geprobeerd te werken zonder morfine maar dat was niet uit te houden en daarom nu ff ziek.
    Komende donderdag krijg ik een schockwave therapie ( zoiets als niersteenvergruizen) en dan moet het na een paar dagen een stuk aangenamer zijn.

Geniet van vandaag!!

6. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

ja, dat klinkt zeer vervelend en met jouw beroep is werken dan geen optie dunkt me.
    kruip maar lekker met een boek op de bank.....

7. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

En, hoe gaat het nu met je ???
    Ik het trouwens even terug gelezen en het viel me op dat het nu 4 weken geleden is dat je je gewicht hebt doorgegeven. Er is toch wel wat af hè, je ging zo goed!
    Mijne 61.
    gr, bk

8. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Verjaardagskado;
    Van mij even een stimulerend stukje (!)

Beterschap voor je schouder.
    Ik hoop dat de therapie aanslaat.
    Meld je niet te snel beter, want dit is even tijd nodig.

9. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

Iemand sterkte wensen en zeggen : Nee, dan is werken geen optie en kruip maar lekker met een boek op de bank is blijkbaar niet stimulerend genoeg !!!!!!!!!
    En ja, ik heb vandaag lange tenen.

10. verjaardagskado

Ik verrek van de pijn!
    ben zo duf als een konijn!!
    en ben 2 kilo of zoiets aan gekomen (nu 82)
    ben dus ondanks de pijn stinkend m'n best aan het doen om het extra gewicht er zo snel mogelijk weer af te krijgen.
    ben op het ogenblik aan het haken, hoef ik niet m'n arm te bewegen en produceer toch nog wat!!
    Heeft iemand nog leuke haakpatronen?
    Weet iemand van jullie of er van de tunische haaksteek, meerdere steken zijn?
    Donderdag is de therapie, ik kan niet wachten!!
    fijne dag voor jullie allen
    liefs van kadootje

Geniet van vandaag!!

11. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

Jee, wat naar voor je,maar de donderdag nadert !
    Nee, ik ben niet zo'n handwerkmens, ik ken alleen maar hele en halve stokjes.;- )
    Vraag het anders eens aan Mieke 2.
    gr, bk.

12. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

En, hoe is het gegaan donderdag? heb je nu minder pijn?
    Stand vanmorgen 60,6.
    Een gezellige zonnige dag.

13. verjaardagskado

Bk, donderdag was een rare ervaring, net als of ze "zonder"beitel in m'n schouder aan het beitelen waren en in eerste instantie leek het wat minder te worden, maar er volgen nog 2 behandelingen, dus er is nog hoop!!
    Gelukkig slaap ik met die morfine beter zodat ik er overdag ook een beetje beter tegen kan.
    Jij gaat lekker met je gewicht, die van mij is naar de 82,2 gegaan en dat zint me niks!!
    dus aan de bak voor mij, maar die moed ontbreekt een beetje met zoveel pijn.

Geniet van vandaag!!

14. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

Ik zou me maar concentreren op beter worden, dat gewicht komt wel weer. En vergeet niet dat pijn energie vreet.
    Sterkte.
    gr, bk

15. verjaardagskado

helaas is dat nog niet in mijn gewicht te merken, maar ja ik klaag niet hoor!!
    Pijn lijkt iets minder te worden, ik kan het althans handelen en dat is beter als van de week!
    fijn weekend en ik hoop dat de zon gaat schijnen ( in meerdere factoren)

Geniet van vandaag!!

16. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

Ik bedoelde dat energie vreten geestelijk een zware belasting is.
    Ik ben er een aantal dagen niet, ga er ff met manlief tussenuit.
    Venetië, 24 gr.
    Sterkte en beterschap.
    gr, bk.

17. verjaardagskado

BK heerlijk!!
    Ik tel ook al de dagen af dat we naar de Turkse zon gaan!!

Geniet van vandaag!!

18. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

Ik ben er weer. We hebben het heerlijk gehad, goed hotel, goede vluchten, mooi weer en lekker eten...;- )
    stand 60,6 , niet verkeerd!
    kadootje hoe gaat het nu met je ?

19. verjaardagskado

Het gaat niet zo als ik wil, maar onkruid vergaat niet!!
    Komt nog bovenop dat ik net languit op de stoep rolde en m'n pink en ringvinger in ieder geval gekneusd heb en onder de schaafwonden zit.
    Dus nu 2 armen brakkig!!
    fijn dat je weer terug bent!!
    Ik heb vergeten te wegen, want toen ik onder de douche stond werd ik gebeld dat ik aan het werk moest( met hulp) maar een leuke bijkomstigheid was wel dat het de straat uit is en dan nog 100 meter.
    en je gewicht, heerlijk toch!!

Geniet van vandaag!!

20. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

Nou, kalm aan zou ik zeggen.Ik vind het wel een beetje vreemd dat ze je laten werken, heb je een stagiaire erbij of zo ?
    Ik moest laatst nog aan je denken over je plannen over een gastoudergezin opzetten.
    Er zijn al een aantal kinderdagverblijven gesloten en leidsters ontslagen, als ik nu het lenteakkoord lees kun je het helemaal wel vergeten denk ik. Of maak je je daar niet druk om?
    Hopelijk een zonnig weekend.

21. belletje50
    Afbeelding van belletje50

juist dan is een gastoudergezin goedkoper en zullen ouders daar voor kiezen. Het is ook leuk, ik deed het 20 jaar geleden al. Mijn kinderen waren nog thuis en daarnaast had ik 3 kindjes onder de 4 jaar rondlopen. de regels waren toen nog niet zo streng, je hoefde nog geen diploma's te hebben.

22. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

dat wist ik niet, belletje.
    hé de zon komt door, ga gauw in de tuin zitten met een krantje....;- )

23. verjaardagskado

De plannen voor gastouder heb ik idd in de ijskast gezet, want het is te onzeker dat ik genoeg werk heb en nu heb ik een vaste baan en dat is te eng om op te geven.
    Ik heb idd een leerling BBL mee en die moet al heel veel zelfstandig doen, ik moet het alleen controleren, dus een makkie deze keer.
    Volgende week start mijn vakantie, dus ff doorbijten!!
    vrijdag naar het ziekenhuis geweest, maar er was gelukkig niks gebroken, alleen zwaar gekneusd met een bloeduitstorting.

Geniet van vandaag!!

24. boskonijn
    Afbeelding van boskonijn

gewicht hetzelfde gebleven.
    je treft het met het weer ;- )

25. belletje50
    Afbeelding van belletje50

bk, het is ook al zolang geleden. Ik kom m'n 1e oppaskind nog wel eens tegen op het dorp(ze woont al jaren in Brabant) en dan zal ze me nog altijd even zoenen! Inmiddels is het een leuke, jonge vrouw van 28. En haar moeder is nog steeds een goede vriendin.
    Tegenwoordig pas ik op de kleinkinderen maar die zijn ook al op de lagere schoolleeftijd. Ach, ik ben ook al 60, hoewel ik zeg het niet goed, ik ben PAS 60........................................

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x