- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2452 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina 95 van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 09:33.
Weightwatcheren (2)
- Geplaatst op maandag 09 januari 2012 17:47boskonijn
Ik hoef geen wespentaille, maar nu heb ik helemaal geen taille. Het is net of er een groot half hardgekookt ei voor op mijn lijf zit. Een soort van zwanger zijn zeg maar, maar dan hoger ;- ( Ik heb moeite met kleding kopen ).
Hoe gaat het met je ? - Geplaatst op maandag 09 januari 2012 17:53pootje
Met mij gaat het goed, loop sinds vorige week weer bij de clup. En verder heb ik het druk. Werk sinds september voor PostNL. Maar ondanks veel lichamelijke beweging lopen de kilootjes op. Dus maar even werk van maken.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 19:28verjaardagskado
Pootje heeft helemaal gelijk
Elke maand meet ik diverse delen van m'n lijf en als het gewicht niet veel is dan zie je het vaak aan de centimeters, maar na de feestdagen waren ook mijn centimeters toegenomen.
dus een lijf is een raar ding en doet wat ie zelf wil!!
Hoeveel ik ook al afgevallen ben m'n taille zal nooit meer zo slank zijn als dat ik 16 was, maar zou je dat wel willen?
en een buikje, dat schijnt bij het ouder worden te horen!! helaas!!( krimpen?)
Pootje, lukt dat een beetje ( post lopen)?
Geen extra last van je gewrichten?
Fijne avond allemaal
liefs van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op vrijdag 13 januari 2012 21:54pootje
Postlopen gaat goed, weinig extra last van mijn gewrichten. Alleen mijn nek doet zeer. Met vlagen, zeker na de dinsdag als we ook nog eens veel reclame hebben. Maar mijn ostheopaat rukt me wervels wel weer recht.
de eerste week ging overigens goed bij de WW. 1,4 kilo in 1 week.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zaterdag 14 januari 2012 15:10verjaardagskado
die heb je teminste weer in je zak zitten( of liever juist niet)
Sterkte met doorzetten, want het is moeilijk, maar je ziet het lukt!!!
Sjouw je de post of heb je zo'n handig karretje?Geniet van vandaag!! - Geplaatst op zaterdag 14 januari 2012 15:43pootje
nee het karretje ontbreekt!!!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zondag 15 januari 2012 12:44verjaardagskado
poehh, heb respect voor jeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op maandag 16 januari 2012 09:26boskonijn
een goedemorgen.
62,5
en dat wordt ruiten krabben zometeen ! - Geplaatst op maandag 16 januari 2012 11:38verjaardagskado
sorry, ik ben weer eens vergeten te wegen!!
Ik sta in de wacht en had al gegeten en was aangekleed voordat ik er aan dacht, ik zal m'n best doen het morgen door te geven, maar verwacht geen spectaculaire dingen, want in het gareel komen na de feestdagen is moeilijker als ik dacht!
Het was hier gisteravond al krabben toen m'n schoonmoeder naar huis ging.
maar met een heerlijk zonnetje( nog door de ruiten) is het nu fantastisch weer!!
een fijne dag voor iedereen
liefs van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op maandag 16 januari 2012 16:36boskonijn
het is zeker verrukkelijk weer.... - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 10:02verjaardagskado
hetzelfde als vorige week, 83,4
nog steeds in de wacht, ze vinden het vast te koud om geboren te worden!!!
weer mooi weer, heerlijk!!
liefs van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 11:04boskonijn
62,1 vanmorgen.
gr, bk. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 18:10verjaardagskado
weer 83.4, zal toch uit moeten gaan kijken!!Geniet van vandaag!! - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 21:22boskonijn
Ach, ik heb ook weken op 64,4 gestaan, ze noemen dat geloof ik een : plateau, gewoon doorgaan dus ;- ) - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 09:31boskonijn
61,8 vanmorgen en vanmiddag naar de huisarts, ik heb nog steeds geen trek en ben 's morgens misselijk en heb last van mijn maag...... - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 10:30verjaardagskado
BK, goede beslissing, dit duurt gewoon te lang!!!
Laat ff weten hoe het afloopt!!
Vanmorgen 82,8, maar ik durf nog niet te juichen hoor!!
Liefs van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 16:19boskonijn
Mooi kadootje, 6 ons minder ;- )
De huisarts weet het niet, het kan vanalles zijn, dus word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis, binnen nu en 3 weken.
Er zitten zoveel organen in je bovenbuik.
Wat is het buiten mooi, hè ! - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 14:13verjaardagskado
Valt niet tegen binnen 3 weken, nu maar hopen dat ze gauw de oorzaak vinden!!
hier viel de sneeuw erg mee, maar ik ben als de dood voor gladigheid op de wegen!!Geniet van vandaag!! - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 15:47boskonijn
Ja, ik ook, maar het is zo mooi buiten, ik heb een skimmia donkergroen met rode besjes en daar ligt dan zo'n laagje poedersneeuw op, helemaal geweldig. - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 15:53verjaardagskado
hier is de sneeuw helemaal weggevroren, maar het zonnetje schijnt heerlijk en ik heb zelfs een was buiten drooggekregen.
vanmorgen ruim een half uur gelopen, dan heb ik m'n beweging ook weer gehad!!
fijne dag!
liefs van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 09:14boskonijn
61,5 vanmorgen en het zonnetje schijnt al.
gr, bk. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 09:24verjaardagskado
Om 11.00u naar de dokter
Heb al voor de 5de dag hoge koorts, maar voel me niet ziek ( wel slap zo langzamerhand)
resultaat is dus ook 80,5
maar dit is niet eerlijk!!
Hier ook een stralende zon jammer dat ik niet naar buiten kan ( nou ja behalve dan om naar de dokter te gaan)
liefs KadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 13:24boskonijn
Hè, vervelend, hopelijk nx ernstigs.
Vraag aan je man of hij wat kip of poulet haalt,en een bouquet garni. Dan trek je daar een bouillonnetje van, dat gaat er altijd wel in, ook/juist als je ziek bent.
beterschap ! - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 20:54boskonijn
En, griep ? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:13verjaardagskado
Geen griep, zei de dokter, wat het wel is weet ie ook niet, maar het is raar dat ik niet ziek ben, als het donderdag nog niet over is volgt een bloedonderzoek, maar de koorts word al minder.
gr. KadootjeGeniet van vandaag!!
Dit onderwerp heeft 2452 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina 95 van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 09:33.
Weightwatcheren (2)