- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2452 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 09:33.
Weightwatcheren (2)
- Geplaatst op maandag 12 april 2010 15:53pootje
Dat is wel een beetje wat ik bedoel. We balen dat het er aan vliegt. Ik ben sinds vrijdag weer 6 ons aangekomen. Dat ik de trap op hijg daar baal ik van. het is gewoon niet gezond. En dat is ook het punt waarin ik mezelf niet zo aardig voor mezelf vind
Maar.... Dat heeft niks met je uiterlijk te maken. Ik lijn voor mijn gezondheid, niet omdat ik mezelf niet waardeer. Ook ik heb rollen, bubbels en dikke borsten. Maar daar ben ik verder wel tevreden mee. Ik ben niet tevredener dan met maat 42 zeg maar. En ja, het is precies zoals je zegt. Ook als je klein bent en een maatje meer hebt kun je daar heel mooi mee uit zien.
Want als je jezelf blijft frustreren voor die spiegel is het gevolg vaak ook dat je het later op de dag toch weer op het vreten zet. En dan heb je weer spijt.verloren dag....
Op het ogenblik heb ik ook moeite om mezelf te herpakken. Ik schiet elke middag over mijn points. En afvallen ho maar. En omdat ik me er lichamelijk niet lekker bij voel vraag ik me wel af wanneer ik die knop weer om kan zetten.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op maandag 12 april 2010 17:05boskonijn
Komt me bekend voor....
- Geplaatst op maandag 12 april 2010 17:24Pagan
88,1
Vanochtend gewogen, ik had zaterdag geen zin."Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben." - Geplaatst op maandag 12 april 2010 17:30mieke2
Ik MOET volgende de cardioloog naar 60 kilo gaan , dat wil ik helemaal niet !!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn streefdoel is 85 . Toen ik vorige zomer één dag op 89,9 stond toen voelde ik me echt goed en gezond kon veel meer . en kok weer ik elke winkel tercht zonder me te moeten rotzoeken .
Ik baal omdat ik het niet meer kan , ok , mijn pillen zitten er ook voor een stuk tussen en de genen , maar het is me toch gelukt ? Waarom wil dat dan niet meer .
Maar waneer ik ik de spiegel zie vind ik me niet lelijk en dat heb ik aan mijn haarstuk te danken .Voorheen vond ik me niet zo een denderende aanblik.
En moest ik aan de 60 kilo toch willen geraken hoe zou ik er dan uitzien ? Lelijk !!!!!!!!!!!! Want dan heb ik weer vel te veel !!!!!
Dus voor mij graag 85 maar zou al blij zijn met 90 - Geplaatst op dinsdag 13 april 2010 11:28verjaardagskado
Gister is het echt goed gegaan, voor het eerst in tijden veel gedronken.
Vraagje geld optimeldrink ook bij je vochtbalans???
dan kom ik er zeker ruim en dat had vanmorgen met een kiwi op een andere tijd z'n gevolgen want de grote boodschap kwam een stuk soepeler als de dagen ervoor.
Heb nu een trek gevoel, vandaar dat ik ff achter de computer ben gekropen, dat verzet de zinnen ff en dan red ik het wel tot de lunch.
Ook heb ik me voorgenomen om langzamerhand te stoppen met die diclofinac want ik denk dat dat de grote boosdoener is waarom ik zoveel aan kom.
Meiden, raap jezelf bij elkaar!!
Ik zal het ook proberen en dan kunnen we weer trots zijn op onszelf!!
Ohh, ja en moeten we alvast niet gaan denken wat, waar en hoe we wat gaan doen als Trijntje in Nederland is??
fijne dag
groetjes van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op dinsdag 13 april 2010 15:03belletje50
Ik reageer nu pas want ik was hier niet eerder maar ja, ik hou van mezelf want als ik niet van mezelf zou houden waarom zou iemand anders dat dan wel doen. Ik ben ook best tevreden met mijn uiterlijk maar ik ben energieker, fitter, beter als ik rond of net onder 80 kg zit en niet bij 85 kg. Dus het is, lees ik, bij de meesten van ons niet dramatisch veel overgewicht maar net dat beetje waardoor je je beter beweegt. En die cardioloog Mieke, wat weegt hij zelf? Ooit zei 'n longarts met overgewicht tegen m'n moeder dat ze 20 kg moest afvallen. Haar reactie: U zeker ook?
Kadotje, volgens mij valt tegenwoordig alle (niet-alcoholische) drank onder de vochtbalans dus ook optimel.belletje50 wijzigde dit bericht op 13-04-2010 15:09 met 8% - Geplaatst op dinsdag 13 april 2010 15:07belletje50
En ik lees nog even terug en zie de vraag over Trijntje, vanochtend viel de uitnodiging in de bus voor de balletuitvoering van mijn kleindochter op 29 mei! Die is 's avonds om acht uur in Goes dus als we nu in Rotterdam iets plannen van 12 tot 4, ik noem maar wat, kan ik naar allebei. Is dat centraal genoeg? Waar moet iedereen vandaan komen en wie komt er? - Geplaatst op dinsdag 13 april 2010 15:47Trijntje39
belletje je hebt een inbox berichtje. Als het tenminste gelukt is hahaha
groetjes trijntje - Geplaatst op woensdag 14 april 2010 10:05mieke2
Belletje , die cardioloog zit denk ik ook stevig over de 100 kilo !Het is een klein dik manneke !!!!! Heb al jarenlang door dat de dikste dokters het hardste kunnen zeuren dat je moet afvallen
- Geplaatst op woensdag 14 april 2010 15:28verjaardagskado
Mijn cardioloog is jong, slank en vitaal, maar hij heeft nog nooit met één woord gerept dat ik moest afvallen, maar de druk van jezelf voel je dan des te beter hoor!!
Maar 1 dag zonder die pillen en er is al een kilo af, dat bevestigd, dus het vermoede dat het van de medicijnen komt!!
geniet van het mooie weer
groetjes van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op woensdag 14 april 2010 15:34pootje
Mieke vind ik ook hoor! je hebt al zoveel winst als je onder die 90 bent! 85 is geweldig en 80 zou natuurlijk helemaal te gek zijn. Maar een mens met af en toe ook kunnen genieten van alles wat verboden is. Met nadruk op af en toe hahModerator1 wijzigde dit bericht op 14-04-2010 19:20 met 0%Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 15 april 2010 09:26mieke2
Die af en toe is net iets te veel de laatste tijd !
Ik zit nu met veel fruit in huis . LEKKER !!!!!!!!!!!!!!!!! - Geplaatst op donderdag 15 april 2010 16:46verjaardagskado
Ook ik heb nu veel meer fruit in huis als anders, maar moest je met fruitsuikers ook niet uitkijken, want te veel was toch ook niet goed??
Ben vanmorgen naar de huisdoktergeweest en kreeg een zalfje voor verzachting en verdoving en de mededeling dat het nog wel anderhalve week kan gaan duren, je snapt natuurlijk wel dat ik de brief voor de andere helf heb verscheurt.
85, daar kan ik alleen maar van dromen!!
maar we zullen zien wat de weegschaal morgen aangeeft!!
fijne avond allemaal
gr. van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op donderdag 15 april 2010 22:46mieke2
Ja dat fruit , ik snap het nog niet allemaal hoor.
Gewoonlijk heb ik appels of sinas en neem ik maar maar nu heb ik echt een hele mengeling en heb afwisseling . - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 08:25pootje
Nou 83,3, niets er bij, niets er af.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 08:26verjaardagskado
118,2, nou dat is al heel wat minder als de 119,8 van het begin van de week!!!
Ben lekker vroeg vandaag, want ik had toch de computer nodig om mijn bloedwaarde door te geven aan het lab. en dacht dan gelijk maar door want ik zit nu toch!!
Maar de computer is zo traag de laaste dagen, ik zal er toch eens iemand naar laten kijken die er verstand van heeft!!
Gisteravond zijn we gauw naar de dijk gegaan omdat ze zeiden dat we door de stofwolk van de vulkaan een spectaculaire zonsondergang zouden krijgen, maar helaas kwam er een wolkenband voor en bleef het op het laatste randje na verscholen achter de wolken, maar rood was ie wel.
ben benieuwd, want zwager en schoonzusje zouden vandaag terug komen uit Maleisie en hun dochter en vriend zouden morgen vertrekken naar Bangkok, maar al het vliegverkeer ligt stil.
Ik wens jullie een heel fijn weekend allemaal, want morgen word een dag van jezelf splitsen, dus ben ik pas zondag of maandag weer paraat.
groetjes van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 08:39pootje
kadootje, download dit programma eens
glary utilities
Dit is een super opruim programma. Bij 1 klik onderhoud even het vinkje weghalen bij sporen verwijderen. En je moet de bovenste download hebben.
Ik denk als je die laat draaien een keertje dat je pc weer sneller is.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 10:02belletje50
83.0

- Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 10:03mieke2
95,3 Ik plas al twee dagen niet zoveel , en drink wel veel , dus daar ga ik weer , ben weer een spons !
Deze namiddag met moeder op stap om nieuwe zomerrokken en bloesjes en sloffen voor haar , wel dat is een calorieverbranding den top want met dat mens rondzeulen kost liters zweet !!!!!!!!! Ze hangt aan mijn arm met haar volle gewicht en dat is nu 120 kilo ! tel daarbij al haar kuren en het je hebt dubbel gewicht !
De zon scheen hier al mooi maar ik denk dat die wolk er nu voor zit
- Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 10:03mieke2
Belletje

- Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 10:18boskonijn
65,3 vanmorgen... - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 10:35belletje50
ja, leuk hé Mieke, het is maar 2 ons minder dan vorige week maar het is al zo'n enorme oppepper dat het erAF is en niet erBIJ
Trouwens Kadotje doet het ook erg goed, die verdient zeker 'n pluim van ons allemaal want zij heeft ook nog vervelende medicijnen die meetellen voor het eindresultaat.
Ik moet eigenlijk ook met m'n moeder uit winkelen maar dat wordt kiezen tussen rolstoel of rollator. Het 1e is vermoeiend voor mij en kost me extra energie, het 2e is vermoeiend voor ons allebei want dan loopt ze zo hard achter dat ding dat ik bijna moet rennen en ze fixeert zich op een punt in de verte waar ze recht op af loopt want daar mag ze weer rusten, vindt ze.belletje50 wijzigde dit bericht op 16-04-2010 10:36 met 15% - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 14:05Vivvu
.....Moderator1 wijzigde dit bericht op 16-04-2010 22:51 met 98%: Oproep voor onderzoek verwijderd - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 18:40mieke2
Sorry ik ben ouder ! - Geplaatst op zaterdag 17 april 2010 11:04Pagan
88,0
Mooi weer, fijn weekend allemaal!"Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben."
Dit onderwerp heeft 2452 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 09:33.
Weightwatcheren (2)