- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2452 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 09:33.
Weightwatcheren (2)
- Geplaatst op donderdag 01 april 2010 15:53pootje
Zo we mogen hier lekker verder beppen, afvallen en ideetjes uitwisselen over de weightwachers.
Naar deel 1Moderator1 wijzigde dit bericht op 14-04-2010 19:13 met 33%: Link toegevoegdAls je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 16:13pootje
even de reacties van vandaag overhevelen
mieke schreef
Ik vind het nieuws systeem niks waard , ik dacht dat het er nu beter mee ging lukken maar niet dus !
Ik neem nu nooit meer een verzadigde portie en vergeet die weekpunten helemaal daar zat ik nog maar één keer aan en dat was met het familiefeest .
Ik ben vandaag op 95 dus deze week gelukkig al 800 gram kwijt . En ik eet meer vet . Bewegen is er niet bij .Drinken kan beter dat weet ik wel maar is water ook geen gewicht ????Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 16:14pootje
PAGAN
Mieke ik plas altijd eerst voor ik me weeg, alle beetjes helpen denk ik maar.
Ik heb een vriendin die heeft een dieet, weet niet hoe het heet, die mag dan bepaalde voedingstoffen helemaal niet eten. Bijv. sperziebonen en brood. Ze valt in 2 weken 12 kilo af. Ze heeft het een keer een jaar gedaan en toen was ze 32 kilo afgevallen. Ze was dan wel eerst veel te zwaar, ze is een tijdje redelijk slank geweest, maar het komt er altijd weer aan en met extra kilo's volgens mij, als ze weer normaal eet. Dat is zeker al 3x zo gegaan.
Ik vind het dus geen goed dieet en niets voor mij. Maar ik zat te denken over die voeding, er wordt vanuit gegaan dat niet iedereen van hetzelfde produkt evenveel aankomt.
Zou dat nieuwe systeem daarom minder werken? Dat voor mij het oude systeem misschien beter was? Ik hoef geen vet vlees, maar ben gek op onverzadigde porties aardappelen en bijv. kipfilet. En ik vond dat sparen met punten eerst ook beter te doen.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 16:14pootje
#belletje
En hebben jullie ook gelezen dat bewegen helemaal niet helpt!!!!! Ik heb gisteren een interview gelezen (Margriet nr 12) met dr Frank, ja die, wetenschapper en arts in Twente en Groningen. Hij heeft met 'n eiwitrijk en koolhydraatarm dieet diabeten laten afvallen en ze hoeven ook geen insuline meer te spuiten. Maar hij stelt ook dat bewegen altijd goed is maar niet helpt om af te vallen, weetje, hier zakt nou mijn broek vanaf
Hij heeft natuurlijk ook 'n boek geschreven hierover: Slank met dr Frank. Ik ga dit boek toch eens inkijken als ik in de boekhandel ben.
belletje50 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 10:01 met 15%Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 16:15pootje
pootje
Mieke als je lijnt heb je last van afval stoffen. je lijf moet dat kwijt, anders gaat het zich ophopen. Je zal merken als je meer drinkt dan scheelt dat echt. In gewicht en in hoe je je voelt.
Pagan, je kan dat ook binnen de ww toch zelf aanpassen?? Als jij graag aardappels eet, dan neem je daar toch gewoon zoveel van dat je je er lekker bij voelt??. Ik neem nooit vet vlees. Griezel er van. En ik hou niet zo van brood, dus neem wat anders.
Over die spaar punten.. ik neem alleen mijn glaasjes wijn er van. Komt nieer op 12 tot 16 points, waar ik nog eens 12 van kans schrappen voor sportpoints.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 16:15pootje
pootje
#
In de consumenten gids stond een stukje over dr frank dat helemaal niet zo positief is.
En je weet denk wel waarom. het is net als bij onze grote vriendin Sonja een voorgeschreven menu dieet. Geen fruit, wel veel groente, geen brood geen andre koolhydraten.
Je leert er niet normaal mee eten, je past niet je levenswijze aan, dus terug val is levensgroot aanwezig. En niks is slechter dan afvallen/aankomen/afvallen/aankomen.
Daarbij is de begeleiding slecht, je kan je inschrijven op internet, krijg je menuutjes toe gezonden. maar het hoe en waarom moet je wel in zijn boek lezen.
Van bewegen alleen val je niet af nee, hooguit een paar kilo echt niet meer. Maar met bewegen kweek je wel spiermassa, en spieren verbranden voedingstoffen en vet. dat doet vet om je middel of billen niet. En bewegen doe je niet alleen voor het verbranden van je calorieen, bewegen doe je ook omdat het goed is voor je bot opbouw, omdat het lekker is en je stofjes aanmaakt die je gezond houden.
Je voelt je echt niet lekkerder hoor als je alleen maar op je bank hangt. dan geeft een wandeling in het park toch meer voldoening.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 16:17pootje
Zo onderstaande zijn alle reacties van vandaag. Ik zag dat het topic razendsnel verdwijnt, dus ..... maar ff een klein kopietje gemaakt anders weten we niet meer waarover we het hebben!!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 16:29boskonijn
Nou, ik weet het nog wel, over kleren die niet meer passen.....
- Geplaatst op donderdag 01 april 2010 18:20mieke2
Ik heb mijn nieuwe regenjas van c&a koste me 49 euro en nu was ik toch een kortingbon van 15 euro thuis vergeten zeker !!! Ben ook ineens om nieuwe sloffen geweest want ik zat met een teen door mijn oude .
Wij hebben hier ook een vermager goeroe , Sonja Kimpen , ik kan dat mens niet zien of horen .Die presteerde het gisteren om op tv te zeggen dat je van dieëten dik word ! - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 18:41pootje
Ze heeft gelijk. Als je niet veel te dik bent, dan is het niet slim om te gaan lijnen. Want daar kom je nooit meer van los. Het idee hier achter is dat de meeste mensen als ze voor het eerst beginnen gelijk voor een crash dieet kiezen. En je weet zelf wat dat voor gevolgen heeft. Je moet je leefpatroon aanpakken. Dus gewoon minder snoepen, niet dagelijks vette hap, meer bewegen enz. En dat is wat de weightwatchers ook willen. Dieeten als SB en dokter F. en al die andere crash dieeten waarbij je niet meer dan 800 calorieen binnen krijgt werken wel in het begin, maar of je leert niet zelf op een verantwoorde manier eten of je eet zo weinig dat je stagneert en in de spaarstand gaat.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 01 april 2010 22:12verjaardagskado
Morgen maar eens afwachten wat het voor resultaten heeft dat ik nu op de hoogste dosis medicijnen ben gezet, want deze week jojo-t mij gewicht zo 2 kilo omhoog en een dag later is het er weer af en ik heb op meerdere weegschalen gewogen omdat ik dacht dat die van mij het begaf.
gr. KadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op vrijdag 02 april 2010 09:33mieke2
94,9
Die crach dieeten zijn niets voor mij ! Dat probeerde ik eens en het duurde maar twee dagen , ik kan geen honger verdragen .
Daarbij op korte tijd veel afvallen is niet goed , en zeker al niet voor ons vel ! Waneer alles hangt te flabberen is het ook niet zo mooi , dan nog liever dik . - Geplaatst op vrijdag 02 april 2010 09:37belletje50
Ik heb ook alleen maar z'n interview gegelezen en me er verder niet in verdiept. Vond het betrouwbaar overkomen omdat er op 3 universiteiten aan het onderzoek meegewerkt is. Heb me wel zitten afvragen wat ik dan moet eten want zelfs fruit is verboden vanwege de suikers. Niet doen dus.
Ik woog vanochtend: net zoveel als vorige week, 83.8 - Geplaatst op vrijdag 02 april 2010 11:20boskonijn
65,5 dat is 7 ons meer dan vorige week vrijdag.
- Geplaatst op vrijdag 02 april 2010 11:56pootje
83, ook aangekomen. maar ben nu sinds eergisteren wel weer goed bezig. ben ook weer aan het schrijven.
afslank academie
Hoewel ze wel samenwerken met meneer frank, staan er wel een hoop goede tips op.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op vrijdag 02 april 2010 13:18boskonijn
Leuke site, maar nx nieuws onder de zon........... - Geplaatst op vrijdag 02 april 2010 13:50pootje
Precies dat dacht ik ook, het is alsof je de folders van de weightwatchers leest.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zaterdag 03 april 2010 10:29belletje50
Leuk site, maar idd van alles een beetje en wij, als ervaringsdeskundigen, weten het meeste ook zowel.
Even iets anders, ergeren jullie je ook zo aan de reclames die ongevraagd over het scherm komen als je bent ingelogd en je eerst moet wegklikken wil je iets kunnen lezen? Nivea is de laatste week erg actief. - Geplaatst op zaterdag 03 april 2010 10:31pootje
Kijk ff bij topic "klachten over banners." Ik heb daar een aantal links geplaatst.Iedereen is tevreden.
bannertopicAls je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zaterdag 03 april 2010 11:04Pagan
88,2
Dames allemaal een heel fijn Paasweekend!!
En niet teveel eitjes snoepen!! (heb ik gisteren al gedaan
)"Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben." - Geplaatst op zaterdag 03 april 2010 16:55boskonijn
nee, doen we niet!
Alle boodschappen binnen, de voorbereidingen voor het eten met de familie klaar,de tafel feestelijk gedekt, dus ze kenne komme............
Jullie ook gezellige paasdagen! - Geplaatst op zaterdag 03 april 2010 16:57Trijntje39
Allemaal fijne paasdagen, we spreken elkaar wel weer volgende week..................
groetjes trijntje - Geplaatst op zaterdag 03 april 2010 23:37verjaardagskado

Ik wens jullie heel fijne paasdagen!!
En zie jullie memo over eitjes, heb ik zo goed opgeborgen ( al weken) dat ik ze vergeet op tafel te zetten!!
Vrijdag was mijn gewicht 118,4 en van morgen 117,4 dus je zie het jojo-et alle kanten op.
deze dagen een beetje druk dus zoals ik het nu kan bekijken kom ik pas dinsdag weer in de lucht.
groetjes van kadootjeGeniet van vandaag!! - Geplaatst op zondag 04 april 2010 08:59mieke2

Ook van mij iedereen een vrolijke pasen !!
Gisteren was de weegschaal weer 100 grammetjes minder ,vandaag moet ik nog richting badkamer en ben benieuwd .
Ik ben in iedergeval weer goed bezig sinds ik van dat nieuwe systeem af ben . - Geplaatst op dinsdag 06 april 2010 19:06boskonijn
Ik ben weer aan het proberen meer water te drinken, vandaag 0,75 liter gehaald, plus 1 koffie en`1 thee...maar pasta met kaassaus gegeten - vleesloze dag- en kaas telt erg aan.....
Dit onderwerp heeft 2452 reacties, en bestaat uit 99 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 99.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 09:33.
Weightwatcheren (2)