Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Huis, Tuin & Keuken
  4. Verkoop aan de deur

Dit onderwerp heeft 105 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 05-01-2012 18:26.

Verkoop aan de deur

Ga naar een onderdeel
  1. liefroosje12
    Afbeelding van liefroosje12

Ik vind persoonlijk telefonische verkoop nog vervelender! Ze bellen altijd onder etenstijd! Ook op straat zie je steeds meer verkopers/donateurs..

2. hemelskoekje
    Afbeelding van hemelskoekje

quote:
    jop envelop schreef op 17 september 2011 @ 20:43:
    ze kunnen nog zo vriendelijk zijn.ik hoef ze toch niet over de vloer te hebben.veel mensen die aan de deur komen doen vriendelijk.dat is voor hun de truc om iemand erin te luizen.als ze chagarijnig aan de deur komen,word die meteen weer dicht gesmeten
    Je erin te laten luizen, daar ben je zélf bij. 'Over de vloer' laten komen ook. Bij mij komen die mensen nooit binnen maar blijven aan de deur. Truukjes...ook daar ben je zelf bij. In principe doen ze niets verkeerd. Meestal zijn en blijven ze beleefd en zo behandel ik ze ook. Ik ben wel to the point en meestal blijft het bij enkele secondes dus....so what. Ik vind het erger om winkelwagenkar tegen mn schenen aan te krijgen en die persoon zegt er geen sorry voor.

Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft...

3. hemelskoekje
    Afbeelding van hemelskoekje

quote:
    liefroosje12 schreef op 19 september 2011 @ 22:29:
    Ik vind persoonlijk telefonische verkoop nog vervelender! Ze bellen altijd onder etenstijd! .
    Tja, als je tijdens een gezellige etensmaaltijd gewoonweg de telefoon opneemt dan kan je je afvragen aan wie het ligt en wat storend is. Ik zou het wel weten....

Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft...

4. jop envelop
    Afbeelding van jop envelop

als ik telefonisch niet gestoord wil worden gaat heel smipel de stekker eruit.of ze krijgen zo,n antwoord dat ze meteen behouden zijn.laats belde er iemand voor voedings suplementen.ik zeg die hoef ik niet .die helpen toch niet.hoezo niet mevr.. ik zeg nou de prestaties tussen de lakens worden steeds minder.tuut tuut tuut.niet meer gebeld

tja wat zal ik ervan zeggen?

5. ienimieni
    Afbeelding van ienimieni

quote:
    jop envelop schreef op 07 oktober 2011 @ 10:34:
    als ik telefonisch niet gestoord wil worden gaat heel smipel de stekker eruit.of ze krijgen zo,n antwoord dat ze meteen behouden zijn.laats belde er iemand voor voedings suplementen.ik zeg die hoef ik niet .die helpen toch niet.hoezo niet mevr.. ik zeg nou de prestaties tussen de lakens worden steeds minder.tuut tuut tuut.niet meer gebeld
    :lol: :lol: :lol:

6. jop envelop
    Afbeelding van jop envelop

pas geleden belde er weer iemand.zoon nam op en liet een keiharde boer.ze gooide hem er al op voordat ze zich voor hadden gesteld lol dat helpt dus ook

tja wat zal ik ervan zeggen?

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x