- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 10-07-2010 11:16.
Foto's op canvas?
- Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 16:47maaijke
Ervaring met foto's bedrukken op canvas?
Er zijn legio aanbieders te vinden via het internet. Maar welke is goed? Met wie hebben jullie goede ervaringen...of bij wie moet je juist niet zijn...Moderator1 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 15:06 met 14%: Oorspronkelijke topictitel toegevoegd - Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 19:55auk
Goed dat je een topic hierover hebt gemaakt, want daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik weet het n.l. ook niet. - Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 10:16RonjaIk heb er zelf een keer eentje laten maken bij de Hema en daar ben ik erg tevreden over. M'n collega laat na iedere vakantie minsten 1 foto op canvas drukken en die doet dat ook altijd bij de Hema.
- Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 12:001Astrid
In 2008 kreeg ik tegen betaling van de verzendkosten van Royal Canin een canvasdoek cadeau. Het doek is gemaakt bij
http://www.myph*tob##k.nl/
Moderator1 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 15:09 met 1%: Reclame beperkt - Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 12:40trijsje
Ik heb er diverse afgedrukt via de C#nvass*te.nl, snelle levering en goede kwaliteit. Alleen vind ik ze de eerste dagen wel stinken!!
De prijzen weet ik niet, aangezien ik ze gewonnen had.Moderator1 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 15:08 met 1%: Reclame beperkt - Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 22:53dimormar
Ik heb een goede ervaring met "Her*nnering op l*nnen". Goede kwaliteit en een snelle en nette bezorging.
Hier een voorbeeld.
Moderator1 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 15:10 met 0%: Reclame beperkt - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 15:17Roxan
wij hebben goede ervaringen met ..... hier kun je ook gewoon foto's op canvas laten drukken maar omdat we een keer iets anders wilden hebben we van onze dochter een srookjesfoto laten maken de reacties waren super ,iedereen was dol -enthousiastModerator1 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 15:08 met 2%: Reclame verwijderd - Geplaatst op woensdag 09 juni 2010 18:09squireltje
Ik maak gebruik van h*rinn*ring op linnen.
prima kwaliteit en serivice. - Geplaatst op zaterdag 10 juli 2010 11:16anoniem1
quote:maaijke schreef op 11 maart 2010 @ 16:47:
Ervaring met foto's bedrukken op canvas?
Er zijn legio aanbieders te vinden via het internet. Maar welke is goed? Met wie hebben jullie goede ervaringen...of bij wie moet je juist niet zijn...
Ik heb een hele mooie laten maken bij Kodak, van mijn kleindochter.
Zodra we weer een familiefoto hebben van het hele stel, gaat die ook op canvas! Je blijft er langer van genieten!Never a dull moment in my life...
Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 10-07-2010 11:16.
Foto's op canvas?