- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 981 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 30-04-2012 15:05.
Wat voor kleding draag jij vandaag?
- Geplaatst op zondag 09 oktober 2011 12:55annebeth59
Ik heb niet eens een joggingbroek..... maar ik kleed me ook niet vaak om. Ik bekijk 's ochtends wat ik die dag wil gaan doen en probeer dan kleren aan te doen die ik dan bij al die dingen aan kan.
Alleen voor een echt feestje of een concert wil ik weleens wat anders aan doen.vandaag is een mooie dag - Geplaatst op zondag 09 oktober 2011 12:57annebeth59
Maar ik heb nu een stoere spijker tregging aan met een lange heidepaarse trui met grote hangcol. Heel herfstig! Past precies bij mijn plannen van vandaag! Taart en bitterballen eten
vandaag is een mooie dag - Geplaatst op zondag 09 oktober 2011 13:54Jacoba1970
@Justtina: Gaat best goed met mij, hoor! :-) Met jou ook?
Ja, die Bas Kosters is een beetje een apart mannetje :-):-) Maar mijn nachthemd is heel grappig! - Geplaatst op zondag 09 oktober 2011 14:13jothea
ik heb vandaag een pyamadag
kachel is lekker warm, water voor de thee staat op en de snoeptuut ligt klaar! ik knal er een dvdeetje in en relaxen man
ik ben 1.62 en 62 kilo
fijne middag allemaal.....
zeeman en de wiep zijn
zeker voor mijn wol
een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op zondag 09 oktober 2011 14:26jothea
hier is koopzondag. brrrrrrr, veuls te druk in town, ik ga morgen naar arnhem om te winkelen en van alles en nog wat te scoren.
ook even naar art om een ring te ruilen. jacoba.....in welke winkel sta jij eigenlijk, je hebt het geloof ik ooit eens getypt, maar ik weet het niet meer.en nu ga ik bankhangen..............
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieen vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op zondag 09 oktober 2011 14:38Manji 48
quote:Jussttina schreef op 09 oktober 2011 @ 12:21:
Heeee Lekker ding zeg..
Manji, je ziet er beeldig uit.
Ik doe dat ook hoor, als ik niet naar buiten hoef..
Alleen zoonlief is heel tactisch in zijn woorden.
" moeke, waarom zie je eruit als een vogelverschrikker ? "
Kachel op 23 graden nu, het is beetje behaaglijk.
Haha,komt net mijn zoon met zijn vriendin hier en zegt:
"Wat loop jij erbij zeg,vreselijk"
Zeg ik:
"Maar ik ben gisteren door mijn rug gegaan en dit zit lekker."
Zegt hij: "Oké dan is het goed gekeurd."
Manji 48 wijzigde dit bericht op 09-10-2011 14:39 met 0% - Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 22:02yukioDonkerblauwe t shirt lange mouwen van HEMA
Donkerblauw corduroy rok - 6 jaar oud
Donkerblauwe panty.
Bruine brogues - 4 jaar oud
Bruine leren tas - 18 jaar oud
Zijden sjaal vintageLeentje leerde Lotje lopen - Geplaatst op woensdag 12 oktober 2011 18:16yukioZwart t shirt met rood vestje, spijkerrrok, rode panty, zwarte ballerinas. Zwart leren tas, zijden sjaal. Geen sieraden of make up.Leentje leerde Lotje lopen
- Geplaatst op maandag 14 november 2011 09:17Jacoba1970
Vandaag kleed ik me lekker makkelijk én warm:
spijkerbroek, lang donkerblauw t-shirt erop, blauw vestje, blauw gebloemd sjaaltje en blauwe nep-uggs.... - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 19:15FashionistaChloe

Dit droeg ik vandaag! Wat vinden jullie ervan?
Meer outfits,modeartikelen, modeshows etc. kunnen jullie zien op mijn BLOG - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 22:07Jacoba1970
Je ziet er super uit, meid.. inderdaad als een echte fashionista! - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 11:57Jacoba1970
Vandaag heb ik een zomerrok uit de kast gehaald.. hij heeft wel een wat donkere kleurstelling: zwart met grijs en wit... ik heb hem gecombineerd met een zwart coltruitje en een lang zwart vest.. zwarte legging en zwarte laarzen.. grijs sjaaltje.. en toen dacht ik: mmm, ga ik naar een begrafenis? Dus heb ik enkele kleine rode accentjes toegevoegd.. een rode hanger aan een kettinkje en een rode ring. Mmm, best leuk, al zeg ik het zelf... :-)
Een foto zou leuk zijn, maar ff niet mogelijk..
Groeten van Jacoba - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 17:09Jacoba1970
Vandaag kreeg ik een leuk pakje afgeleverd... ik heb met een prijsvraag op internet onderstaande Skechers laarsjes gewonnen..
Ik heb ze meteen aangetrokken om te proberen.. en ze bevallen best goed....
Jacoba1970 wijzigde dit bericht op 27-02-2012 17:11 met 1%: verkeerd getypt internetadres - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 17:10Jacoba1970
Helaas, het lukt me niet om de foto te plaatsen.. het zijn van die zgn. fitheidsschoenen, maar ze zijn niet lelijk. :-):-) - Geplaatst op maandag 27 februari 2012 20:41Jussttina
Zoiets Jacoba ??

Lieve dingetjes, zeer comfy en warm.
Ik ken alleen maar air skettchers ! Sport dingetjes..
..
Ze zijn goed eigenlijk, gebruik niet vaak, heb nog mijn Nick air.
........ Back on topic .......
Wat heb ik nou aan vandaag ?
Afgetrapte spijkerbroek, boot cut, wijd onder.
Coltruitje, en een dikke trui, en nog een vest.. 3 laagjes
( Ja, ik had echt koud ) ... Zag er niet uit, maar ik had lekker warm.
.. Maar de schoenen zijn wel mooi, cognac kleurig, glanzende eco.
Fijne avond - Geplaatst op dinsdag 28 februari 2012 14:41Jacoba1970
hallo dames,
@Justtina: zoiets ja,maar dan zwart en glanzend..
On topic: spijkerbroek, zwart t-shirt met een lang groen vest, zwart sjaaltje en mijn nieuwe laarsjes..:-) - Geplaatst op vrijdag 16 maart 2012 19:31evelienmaars
donkerblauwe spijkerbroek met een wit t-shirt en colbertje. - Geplaatst op woensdag 21 maart 2012 09:08yukioDe eerste dag van de lente en ik draag om het te vieren.......blauw vestje met daaronder een paars t shirtje. Een gebloemde rok in paars, lila, groen op een zwarte achtergrond, lila panty and paarse lak schoentjes...zwart ondergoed. Zilveren en maansteen ring en vriendschaps armandje in zilver en zijde in paars en lila. Trouw ring en horloge. Geen make-up maar wel lekker geurtje van Clarins.......Leentje leerde Lotje lopen
- Geplaatst op donderdag 22 maart 2012 09:27yukioEen prachtige lentedag, reed vanmorgen naar m'n werk met de zon heerlijk helder in een wit blauwe lucht...aaahhhhh...dus ook een lente kleding dag, eindelijk na die lange winter.
Een jurkje uit India in donker indigo met wit and zwart desin. Dunne donkerblauwe panty. Spijker jackje.
Donkerblauwe ballet pumps en donkerblauwe tas. Armandband en ketting ook uit India in zilver, zeeuwse knopjes als oorbellen. Zilver horloge van Esprit.Leentje leerde Lotje lopen - Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 10:54Adoeseg
Strakke spijkerbroek, t'shirt lange mouw en colbertje.Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 11:53annec66
Spijkerbroek,donkergrijze trui en donkerblauw lang vest.....niet echt mooi,maar wel lekker warm. - Geplaatst op zondag 01 april 2012 10:06Jacoba1970
Vandaag ga ik voor een helblauw t-shirt met opdruk met een rood blazertje erop.. en daaronder een haremjeans... plus rode schoentjes.. - Geplaatst op zaterdag 07 april 2012 12:50robinvantzand.ModLibelle wijzigde dit bericht op 07-04-2012 15:31 met 99%: reclame verwijderd
- Geplaatst op woensdag 11 april 2012 19:56evelienmaars
Een grijs shirtje, bruine broek en bruine leren laarzen. Niet echt catwalk waardig vandaag. - Geplaatst op maandag 30 april 2012 15:05yukioZwart t shirt lange mouw, zwart jasje, paars en blauw kleine bloemetjes rok, paarse panty, paarse Geox schoenen. Zwarte ondergoedjes.Leentje leerde Lotje lopen
Dit onderwerp heeft 981 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 30-04-2012 15:05.
Wat voor kleding draag jij vandaag?