Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Mode & Beauty
  4. Wat voor kleding draag jij vandaag?

Dit onderwerp heeft 981 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 30-04-2012 15:05.

Wat voor kleding draag jij vandaag?

Ga naar een onderdeel
  1. jane
    Afbeelding van jane

spijkerbroek van dide witte truitje met drie kwart mouwen zwarte laaren en jas en grijze schoudertas.

jane

2. sailorgirl
    Afbeelding van sailorgirl

Grijs sportvestje, jeans en zwarte suede puntlaarsjes.

DOL OP WOL!

3. bobine
    Afbeelding van bobine

Heeft iemand enig idee waarom er bij mijn plaatje een kruis staat ipv dat leuke engeltje dat ik had gekozen [:S] Daarvoor wilde ik een foto erbij zetten maar dat werd ook een kruisje. Waar ligt dat aan, en waar halen jullie je plaatjes vandaan??
    Ik draag vandaag kakigroene broek met allerlei kleurtjes erop geborduurd, paarse laarzen en een paars koltruitje.
    Valt bij jullie tijdens het typen ook steeds de cursor weg ?

4. sailorgirl

Geen idee Bobine hoe dat kruisje er komt. Ik heb direct op de eerste dag mijn avatar aangepast en ben niet van plan er nog aan te komen want ik weet zeker dat ik het dan ook verkl**t. De cursur bibbert bij mij nogal irritant.

Vandaag gewerkt. Dus rokje aan, zwart met paarse spikkels, een zwart coltruitje, zwarte panty en zwarte lange laarzen.

DOL OP WOL!

5. coco65
    Afbeelding van coco65

Zwarte lange broek, paarse tuniek met kraaltjes en zwarte schoenen met een hakje. Toen we naar de stad gingen een zwarte leren jas en een zwarte sjaal.

6. Ellenwiske
    Afbeelding van Ellenwiske

Een spijkerrok met een paarse trui.
    Bij mij bibbert de cursor niet, maar ik krijg nu wel ineens schuine letters, terwijl ik daar niet om gevraagd heb.
    Het plaatje heb ik al een paar keer veranderd. Zonder probelemen.

7. hannie 51
    Afbeelding van hannie 51

quote:
    Heeft iemand enig idee waarom er bij mijn plaatje een kruis staat ipv dat leuke engeltje dat ik had gekozen [:S] Daarvoor wilde ik een foto erbij zetten maar dat werd ook een kruisje. Waar ligt dat aan, en waar halen jullie je plaatjes vandaan??
    Ik draag vandaag kakigroene broek met allerlei kleurtjes erop geborduurd, paarse laarzen en een paars koltruitje.
    Valt bij jullie tijdens het typen ook steeds de cursor weg ?
    Ik lees je berichtje vandaag pas. Het opladen ve foto gaat heel traag; het kan zijn dat je te snel van de pagina wegklikt. Je moet aan de onderkant kijken, of het vakje met de groene vierkantjes opgeladen is. Ja ik ben ook maar een amateur.

8. hemelskoekje
    Afbeelding van hemelskoekje

EW ik word gek van dat grote enge oog [gl]

Vandaag zag ik r saai uit.... Strakke spijkerbroek, shirt en een groen kort vestje.... [:|]

Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft...

9. bobine
    Afbeelding van bobine

Hanie 51, ik ga het nog eens proberen wie weet is dat gewoon het probleem.

Vandaag gedragen: zwarte broek, zwarte laarzen, zwart tshirt, zwarte gebreide bolero, zwart glittersjaaltje.

10. coco65
    Afbeelding van coco65

Zwarte rok tot op de enkels, zwarte laarzen, zwart shirt zonder mouwen en een spijkerjasje.

11. puttputt
    Afbeelding van puttputt

7/8 spijkerbroek met bruine laarzen.
    Zwart topje met glitter opdruk en een Lime groen jasje

12. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Donkerrode coltrui, kaki broek (met honden-voetafdrukken zag ik zojuist), zwarte laarsjes.

Op het bovenstaande berust copyright©

13. coco65
    Afbeelding van coco65

Zwarte lange broek met ietwat wijde pijpen, roze topje en roze jasje. Zwarte schoenen met een dikke hak eronder en een zwarte sjaal.

14. anderling
    Afbeelding van anderling

Grijs t-shirt met witte randjes aan de mouwen met een opdruk (ik weet geeneens wat voor opdruk, da's erg he!), spijkerbroek, zwarte sneakers.

15. sailorgirl

Zwart wollen truitje, zwart/paars rokje, zwarte panty en zwarte laarzen.

DOL OP WOL!

16. sueann
    Afbeelding van sueann

Dat is verlichte rouw.

17. bobine
    Afbeelding van bobine

Kakigroene broek, zwarte laarzen, kakigroen tshirt lange mouwen, antraciet striktopje.

18. sailorgirl

quote:
    Dat is verlichte rouw.

Are you talking to me?

Enniewee, er zaten ook nog witte stippen in de stof van mijn rokje. Symbool van... ???

DOL OP WOL!

19. sueann
    Afbeelding van sueann

Da's de Aziatische rouwkleur. Heel droevig SG, gelukkig voor je dat je er al wat paars bij mag dragen.

20. bobine
    Afbeelding van bobine

Zwarte legging, zwarte laarzen, zwarte koltrui, gebleekt jeansrokje. Ja weer eens een rokje. Ik heb laatst een onderrokje gekocht dus geen last meer van opkruipingen [:D]

21. marijke21
    Afbeelding van marijke21

grijze wollen broek, zwarte coltrui, zwarte laarsjes

22. sailorgirl

Zwarte broek, zwarte blouse met strepen, lila kleurige trui en zwarte puntlaarzen. Die zijn eigenlijk 'uit' maar ze zitten wel lekker.

DOL OP WOL!

23. bobine
    Afbeelding van bobine

Donkergrijze velours broek, zwarte suede laarzen, zwart koltruitje. Er moest wel een riem om de broek, vorig jaar zat ie goed, ik ben dus slanker geworden!! [:D]

24. bobine
    Afbeelding van bobine

Ik heb voor de kerst niets speciaals gekocht want mijn hele kast hangt al veel te vol [:D] Maar ik heb uit de kast getoverd: Zwarte smalle broek, zwarte laarzen met sleehak en ronde neus, zwart shirt met plooitjes op de schouders en daar overheen een zwart gebreide bolero met een speld. Rode kralenketting en krullen en gouden glitters in het haar.

25. jane
    Afbeelding van jane

bruine laarzen bruine rok tot de kuit met beige erin bruine truitje bruine jas.

jane

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x