- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 981 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 30-04-2012 15:05.
Wat voor kleding draag jij vandaag?
- Geplaatst op vrijdag 01 december 2006 15:49bobine
Ik vond dit op het "oude forum" altijd een leuke topic,dus ik ga er mee verder [8-|]
Zwarte broek, zwarte laarzen, legergroen shirtje, zwart vhals trui. - Geplaatst op vrijdag 01 december 2006 16:41pam
Blauwe jeans, bruin shirtje met een wijde col en bruine laarzen. - Geplaatst op vrijdag 01 december 2006 22:43sailorgirl
Jippie, ook dit topic is weer terug! Vandaag heb ik een bordeaux kleurig wollen truitje aan met een tweed rokje in dezelfde kleur en bruine panty's en bruine suède laarzen.DOL OP WOL! - Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 15:11z o n
Donkergrijze spijkerbroek
Grijze coltrui
Zwarte kniekousen
Zwarte lange laarzen
Wit ondergoed
Geen sieraden
SAAI HE?! - Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 15:23khim
Spijkerbroek, gele trui en zwarte laarzen. - Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 15:27kniertje
Streepjes pyama en een heel dik vest sokken en sloffen[:D] - Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 15:30z o n
Je bent toch niet ziek....? [+o(] - Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 15:30z o n
Je bent toch niet ziek....? [+o(] - Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 15:33kniertje
Nee hoor lekker relaxt ik mag vanavond weer werken en heb ook tot 1 uur gewerkt dus ik denk ga mijn pyama aanterkken vandaar
- Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 15:34z o n
Gelukkig maar!
Best lekker eigenlijk met dit weer in je pyama..! - Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 16:41bobine
Sailorgirl, jij draagt veel rokjes hé ?. Als ik een rokje draag dan bliijft dat als ik ga lopen altijd plakken aan mijn benen. Het kruipt als het ware omhoog als een soort van prop (overdreven, maar je snapt het wel). Heb jij daar nou ook last van? - Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 21:45sailorgirl
Bobine, heb ik geen last van. Ik koop alleen rokjes die gevoerd zijn. Misschien dat dat helpt?DOL OP WOL! - Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 22:54pieternel1
"Versleten" skinny jeans met brede roomwitte riem, bruin t-shirt met koperkleurig en oranje borduursel, roomwit vestje en roomwitte met koperkleur geborduurde cowboy laarzen."Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op zaterdag 02 december 2006 23:37bobine
Mja, zou kunnen, want de rokjes die ik heb zijn allemaal ongevoerd. Nu heb ik laatst in een zwart katoenen strokenrokje een ander katoenen zomerrokje genaaid bij wijze van voering. Wat denk je? Helpt niks! Moet het van dat gladde stof zijn? Ik ga het eens proberen. - Geplaatst op zondag 03 december 2006 00:30coco65
Ik heb de hele dag alleen maar thuis rond gehangen en ben vanmorgen in een fleece pak gestapt met een shirt met lange mouwen eronder. Lekker behaaglijk. Alles in het zwart. Zelfs mijn sloffen zijn zwart. - Geplaatst op zondag 03 december 2006 11:54krieltje
Zwarte driekwart jeans
Zwart truitje
Zwarte laarzen
Het is wel duidelijk wat mijn lievelings kleur is.[gl]Pluk de dag voor je in een vaasje eindigt. - Geplaatst op zondag 03 december 2006 12:05z o n
pyama en pantoffels [:D] - Geplaatst op zondag 03 december 2006 12:08coco65
Tot nu toch een nachthemd en sloffen, maar dat gaat straks veranderen in???????[:-S] - Geplaatst op zondag 03 december 2006 18:45coco65
Het is een bruine rok tot bijna op mijn enkels, bruin topje en beige ribjasje geworden. Bruine laarzen eronder en ik kan er weer op uit. - Geplaatst op zondag 03 december 2006 18:57faith
Een knalroze pyama met poesjes erop[:)]Als je geen NEE kunt zeggen. Zeg dan minder vaak JA. - Geplaatst op zondag 03 december 2006 20:00pieternel1
Spijkerrokje, zelfde bruine t-shirt van gisteren met nu een kort wit vestje, bruine opengewerkte panties en bruine laarzen."Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op zondag 03 december 2006 20:30diana
spijkerbroek, groen truitje, witte bloes - Geplaatst op zondag 03 december 2006 20:34sailorgirl
Bobine, het is inderdaad altijd van die gladde voering. En echt, nooit problemen met plakkende stof, met of zonder panty',s, nooit problemen.
Vandaag heb ik afwisselend een jeans en een jogging broek aan (ligt er aan of we bezoek hebben of niet) met een zwart t-shirt, en een paars vestje.DOL OP WOL! - Geplaatst op zondag 03 december 2006 20:36khim
Dezelfde spijkerbroek als gisteren maar nou met een roze trui en witte pantoffels. - Geplaatst op maandag 04 december 2006 14:12pam
Kaki kleur broek met een idem kleur shirtje en een zwart vestje. Zwarte laarzen.
Dit onderwerp heeft 981 reacties, en bestaat uit 40 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 40.
De laatste reactie is geplaatst op 30-04-2012 15:05.
Wat voor kleding draag jij vandaag?