- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3041 reacties, en bestaat uit 122 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 122.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 09:47. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes plaatjes en praatjessite (8)
- Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 19:50tooske2
Moderator 3 wijzigde dit bericht op 03-03-2010 21:07 met 15%: url geplaatstEchte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 19:54elanne

- Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 19:54ans
tooske gefeliciteerd met je nieuwe deel
groetjes ans .... - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 19:55elanne

- Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 19:55tooske2
Ik wens alle een fijne avond toe.En voor later.

Echte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 19:56ans

groetjes ans .... - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 19:58Gerrie S

- Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 20:04fanny

- Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 20:05rissy

Allemaal
Wens jullie veel klets en plakplezier hier
Fijne avond allenGooi de loper uit , drink een goed glas wijn, pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 20:09fanny

- Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 20:34eilizabeth
Hallo van mij natuurlijk ook gefeliciteerd maar is een nieuw deel nu bij 3000 of 4000???????? - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 20:42stormie

.
TOOS EN MEIDEN GEFELICITEERD HOOR
MET HET NIEUWE DEEL
MARGA
WIJ KIJKEN NIET ZO GAUW
EEN DUIZENDJE VERSCHIL
IIK WILDE DAT IK EEN DUIZENDJE HAD IN
MIJN KNIP
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIII FIJNE AVOND
GA TV KIJKEN
JANtje EN JO
OP NED. 3
ALLESSSSSSSS IS WEGGGGGGGGGGGG
TOT MORGENVAL ELKAAR NIET AAN, MAAR VUL ELKAAR AAN - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 20:43Yntje6

Zo Tooske van harte gefeliciteerd met je nieuwe deel,hier maak ik wel een snelkoppeling van,zoon heeft gister een foutje gemaakt zit met onwijs veel snelkoppelingen op mijn bureaublad,ben al een uur bezig ze te verwijderen,kon niet eens mijn outlook meer vinden.
Fijne avond allemaal ik ga nog even ruimen hier - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 20:48j e n n y
--------------------------------------------------------------------------------
Goede avond.
Alweer een nieuw deel !!
Voor alles is een eerste keer zegt men. Vanmorgen heb ik gewerkt, op mijn gemakkie boodschappen gaan doen, want was het het heerlijk weer. Toen ik op mijn fiets naar huis ging, bedacht ik mij dat ik vanmiddag mooi tijd had om de ramen buiten te wassen. Thuis gekomen, fiets weggezet en op het moment dat ik binnen was kreeg ik ineens een gevoel van je bent wat vergeten. En dat was ook zo, want ik had tien minuten eerder op mijn werk moeten zijn. Ik kijk iedere ochtend op de kalender en uitgerekend vanmorgen niet. De eerste keer in 19 jaar in mijn thuiszorg loopbaan dat ik een client vergeten ben. Na een telefoontje ben ik later alsnog gegaan, maar raar was het wel.
Dames ik wens jullie een super heerlijke avond !Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 20:52tooske2
Ja Marga .Na de 3000 een ander deel.Advies van Naomie de moderator.
Echte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 21:05Moderator 3
Beste Tooske,
Na 4000 berichten is het eigenlijk.
Ik zal het andere deel sluiten en de url van dat deel in uw openingsbericht plakken.
Vriendelijke groet,
moderator 3Moderator LibelleCafe/Relatie/Reizen&VrijeTijd/Film,TV&Muziek/Boekenclubmailadres:moderator-3@hotmail.com - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 21:09tooske2
Nu van Naomie moest het na de 3000 hoor.Ze zou dat ook gaan melden.Maar heeft dat waarschijnlijk vergeten.Ik had een mail van haar gehad toen der tijd.Maar goed we horen het wel.Echte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 21:12Moderator 3
Dat was een vergissing van Naomi.
Maar het is niet erg hoor.Moderator LibelleCafe/Relatie/Reizen&VrijeTijd/Film,TV&Muziek/Boekenclubmailadres:moderator-3@hotmail.com - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 21:14dwiggy

DWIGGY - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 21:15tooske2
Oke zal de volgende keer weer wachten op de 4000 postingen.Bedankt voor je berichtje moderator.Echte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 21:15dwiggy

DWIGGY - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 21:18tooske2
Leuk gemaakt Dwiggy
Echte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 21:19fanny
Heb net mijn eerste powerpointpresentatie gemaakt.
Met de bewerkte foto's die ook op hyves staan.
Is wel heel leuk om te doen,
Was wel even puzzelen.
Wist eerst niet hoe ik de volgende lege dia te voorschijn moest toveren maar het is gelukt.
Ja Tooske je hebt dat nog laten weten. Het moest toen bij ongeveer 3600 in ene gesloten worden. Misschien dat Naomi toen in de war was. - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 21:26ans
Welterusten allemaal
groetjes ans .... - Geplaatst op woensdag 03 maart 2010 21:52elanne

Dit onderwerp heeft 3041 reacties, en bestaat uit 122 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 122.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 09:47. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes plaatjes en praatjessite (8)