Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Huis, Tuin & Keuken
  4. Inloopkast

Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-11-2011 14:31.

Inloopkast

Ga naar een onderdeel
  1. PapuDribbel
    Afbeelding van PapuDribbel

Inloop(kleding)kast

Wij willen een inloopkast in de kleinste slaapkamer laten maken, nu we 2 kamers over hebben.
    Heeft er iemand één?
    Heb je het laten maken,
    of zelf gemaakt.
    Ze zijn nogal prijzig en er zijn er niet veel winkels, waar ik ze heb gezien.

Moderator1 wijzigde dit bericht op 17-02-2010 21:36 met 5%: Oorspronkelijke topictitel toegevoegd

2. rema
    Afbeelding van rema

Als je gewoon kledingstangen, rekken of planken, een spiegel en verlichting in de kleine kamer maakt, dan is de kamer zelf toch de inloopkast, of zie ik dat nu verkeerd?

3. melle
    Afbeelding van melle

Wij hebben onze slaapkamer en de logeerkamer tot een grote kamer met inloopkast laten verbouwen. Het was één project, dus ik kan niet bepalen hoe groot het aandeel van de kast was.
    Een handige timmerman kan je daar wel mee helpen toch?
    Ikea heeft bijvoorbeeld kastinterieurs, Praxis en Gamma zullen het ook kunnen maken.
    Ik ben er trouwens heel blij mee.

4. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Papu; wij hebben een ZZP-er een kast laten zetten op 2 slaapkamers.
    Vooraf prijsopgave laten doen.
    Een inloopkast zat er qua ruimte niet in maar ; mooi ! :cheer:

kijk hier

Boekenwurm wijzigde dit bericht op 18-02-2010 15:51 met 2%

5. Dela
    Afbeelding van Dela

Al eens bij het ikea assortiment gekeken: http://www.ikea.com/nl/nl ... epartments/bedroom/10998/
    Die hebben daar hele mooie inrichtingen voor!

edit: zei Melle ook al zie ik nu :D

Dela wijzigde dit bericht op 18-02-2010 16:53 met 7%
    ~Mensen zijn niet lastig, mensen zijn verschillend. En dat is best lastig.~

6. sharkyafrance
    Afbeelding van sharkyafrance

Net als dela zou ik zeggen: ga eens bij de IKEA kijken, daar hebben ze heel veel voor een inloopkast. En ik zou dit dus zelf maken. Wat belangrijk is dat je het raam kan blinderen daar daglicht niet goed is voor de stoffen. Wij hebben ook een soort inloopkast, zelf gemaakt. Op de bovenverdieping/zolder waar de slaapkamers zijn was nog een ruimte over voor een kleine kamer oid. Wij hebben de muren en schuin
    plavond rondom met houten schroten betimmerd die ik in de wite wasch heb gezet. Daarin rondom witte kasten en een soort open bufetkast met allemaal rieten manden voor ondergoed end. Het is een gezellig geheel geworden en de slaapkamer is ruim, want je hebt geen kasten meer nodig.

Moderator1 wijzigde dit bericht op 20-02-2010 13:07 met 0%

7. noa_la
    Afbeelding van noa_la

Steeds meer mensen gaan voor een inloopkast. Wij hebben er ook 1 thuis! :D

Op ..... hebben ze heel veel voorbeelden geplaatst met foto's van inloopkasten. Daar kan je dus lekker inspiratie op doen.

Heel veel succes!

ModLibelle wijzigde dit bericht op 21-11-2011 10:34 met 21%: Promotie/reclame verwijderd

8. Manji 48
    Afbeelding van Manji 48

Papu,fijn een inloopkast.

Ik heb bedstee-kasten en kan daar ook veel in kwijt. Ik kan erin lopen,dus is het toch ook een inloopkast. :lol:
    Eentje in de slaapkamer en eentje in de keuken.
    Heerlijk zoveel kasten.

Succes ermee.

9. PapuDribbel
    Afbeelding van PapuDribbel

Inloopkastttttttttt.......................???????????????????
    Ik was er helemaal weg van en we hebben het.
    MAARRRRRRR, wat een stof in de kast/kamer en op de kleding.
    Als ik niet elke dag stofzuig, dat kom ik om in het stof hahhaaaa(een beetje overdreven).
    Hoe houden jullie je inloopkast stofvrijjjjjjj?????????????????

Wat is een bedstee-kast Manji.

PapuDribbel wijzigde dit bericht op 14-11-2011 14:05 met 1%

10. rema
    Afbeelding van rema

Wat is er nu tegen een gewone mooie slaapkamerkast?
    Wij hebben twee slaapkamers over, eentje is ingericht als computer / werkkamer, en er staat een kledingkast, gewoon met deuren ervoor waar onze kleding en ons beddengoed in zit, alles blijft stofvrij.Op zolder hebben we nog een slaapkamer over, en ook daar staat een grote kledingkast met de kleding van het andere seizoen, en de kleding van onze zoon.
    Op de slaapkamers waar we slapen staat geen kast, dus die kamers blijven lekker ruim.
    Voor zo'n inloopkast offer je toch geen hele slaapkamer op, terwijl je nog zoveel meer met die kamer kunt, en de kleding en schoenen niet eens stofvrij hangen, het lijkt me echt een mode verschijnsel.

rema wijzigde dit bericht op 14-11-2011 19:09 met 17%

11. Manji 48
    Afbeelding van Manji 48

quote:
    PapuDribbel schreef op 14 november 2011 @ 14:00:
    Inloopkastttttttttt.......................???????????????????
    Ik was er helemaal weg van en we hebben het.
    MAARRRRRRR, wat een stof in de kast/kamer en op de kleding.
    Als ik niet elke dag stofzuig, dat kom ik om in het stof hahhaaaa(een beetje overdreven).
    Hoe houden jullie je inloopkast stofvrijjjjjjj?????????????????

Wat is een bedstee-kast Manji.

Papu,ik woon in een oud boederijtje en daar zaten vroeger bedsteden in en daar hebben wij kasten van gemaakt. Dus heb ik zodoende veel kast ruimte.
    Ik heb er niet veel stof in,want er zitten deuren voor.

Zoiets dus:

http://i41.tinypic.com/n3nmth.jpg

12. Ellenwiske
    Afbeelding van Ellenwiske

Wij hebben afgelopen zomer een inloopkast laten maken. We hebben en hele grote slaapkamer en eenderde daarvan is nu ongeveer inloopkast. We zijn er hartststikke blij mee.
    Goedkoop was het niet, maar we hebben dan ook alles laten doen. Nieuw plafond, schilderwerk, een wand behangen en nieuwe gordijnen en ophangsysteem. Dat mocht ook wel na er 26 jaar in gewoond te hebben.
    Van extra stof in de inloopkast hebben we geen last gelukkig.Misschien scheelt het als je de deuren van de inloopkast dicht houdt?

inloopkasten

Ellenwiske wijzigde dit bericht op 15-11-2011 14:35 met 5%

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x