- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3050 reacties, en bestaat uit 123 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 123.
De laatste reactie is geplaatst op 03-05-2010 23:16. Dit onderwerp is gesloten!
Puzzelen - Cryptogrammen (5)
- Geplaatst op zondag 14 februari 2010 10:16liesje
Goeiemorgen allemaal. Hier dwarrelt af en toe een heel klein beetje wit spul naar beneden, maar er blijft niks liggen
Was zeker spannend. Heb net zitten kijken naar een interview van vannacht met beelden van de NOS. Mooi!
Wij werden midden in de nacht wakker van een kat die aan het springen was..... Licht aangedaan om te kijken wat hiervan de bedoeling was. Zat er op de slaapkamermuur op ongeveer 1.80 hoogte een joekel van een spin, die mevrouw probeerde te vangen. Wij hadden geen van beiden zin om de spin te vangen dus licht weer uitgedaan, kat gaf het op, want dat was toch net te hoog gegrepen en de spin was weg vanmorgen. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 10:17liesje
8466
8465: Ga zitten in een dorp (8) - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 10:32ellon
8466
Plaatsje
Goeiemorgen cryppen,
Hier ook weer sneeuw en zoals het eruit ziet, blijft dat de eerstkomende dagen ook zo. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel sneeuw gezien in één winter.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 10:36mams
Goedemorgen allemaal.
Ohhhh wat een mooie witte wereld.GRR
Vanmorgen waren het nog korreltjes maar nu zijn het weer grote vlokken. 'k hoop toch echt dat het snel stopt, 'k moet vanmiddag toch nog de weg op.
We hebben lekker geslapen op die gouden plak hoor Job.
Erg Lies als je wakker wordt gemaakt door een poes. 'k zou er ook mijn bed niet voor uit komen. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 10:41mams
Volgens mij is dat in Nederland ook nog nooit voorgekomen, Elly.
Eerst de was maar eens gaan doen. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 10:43job
Mams ik had het natuurlijk over het bericht van je dochter. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 10:46liesje

voor Elly! - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 10:55ellon
8467
8466 Puzzelboekje dat onder collega´s wordt verspreid (7)De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 11:00job
Ik denk dat ik voor de volgende winter maar ski's koop
Gats wat hoor je toch weer veel familiedrama's - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 11:03job
Voor Lois.

Ach de optocht in Maastricht moet het zonder praalwagens doen door de sneeuw en gladheid,dan is er niks aan om naar te kijken. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 11:50mams
quote:job schreef op 14 februari 2010 @ 10:43:
Mams ik had het natuurlijk over het bericht van je dochter.
Haha Job, verkeerd begrepen.
Ze moest al om een uur of 6 op de plaats van bestemming zijn
We hadden 's avonds al gespeurd naar treinongelukken, maar er was niets te vinden dus hadden we al aangenomen dat ze was aangekomen en dat er geen bereik was tussen de bergen.:) - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 12:11Truitje26
quote:job schreef op 14 februari 2010 @ 11:03:
Ach de optocht in Maastricht moet het zonder praalwagens doen door de sneeuw en gladheid,dan is er niks aan om naar te kijken.
ah wat zonde, hier zal het helaas niet veel beter zijn, ik heb zo'n meelij met de bouwers. Ik ben rond half zeven op gestaan en ik heb het hier alleen nog maar zien sneeuwen.
Ik ga straks wel even kijken, dat is toch het virus van carnaval hahahaSpreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 12:12taxi
goeie middag allemaal
eerst ff video gekeken - was er weer vroeg uit - neus zit knap dicht - onder de douche heb ik extra lang de warme straal op mijn kop gezet - dat was wel lekker maar ik blijf snotteren, hoesten en proesten - de 2de was zit inmiddels in de machine en de 1ste in de droger - straks papierenzooi opruimen - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 12:15liesje
Dat is inderdaad niet leuk voor al die bouwers.
Wat een verschillen toch in dit landje, hier ligt helemaal niks. 't Is wel ijzig koud, ben er net even op uit geweest.
Ik zie nog niks in die cryp
- Geplaatst op zondag 14 februari 2010 12:17job
Ja MAms raar is dat toch dat je gaat zoeken naar ongelukken,maar gelukkig is ze nu ws aan de wandel.
Ja jammer he Trui van al dat werk, T belde ook net dat ze misschien morgen al naar huis komen,hij redt het niet,is erg moe.
Vervelend Taxi,hier nog zo'n loopneus,ik smeer de hele dag met vaseline onder m'n neus.
Mijn gezinsverpakking zakdoekjes is er bijna doorheen. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 12:17liesje
collage misschien??? - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 12:55juul51

Zijn jullie de winter van 78/79 vergeten? Toen lag er tot 20 maart sneeuw. Ik weet nog dat ik zo blij was dat het eindelijk weg was en toen lag er de 21e weer een pak, maar die bleef maar één dag liggen.
Ik kan met dat nog goed herinneren, ik zat toen met een baby in de kinderwagen en de andere (foto) op een zitje erop, dus ik kon toen ook geen kant op. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 13:01job
Haha Juul ik ben al blij als ik weet hoe het vorig jaar was en 30 jaar terug weet ik echt niet meer.
Ik heb wel schaatsfoto's van die tijd maar hoelang het duurde???job wijzigde dit bericht op 14-02-2010 13:03 met 5% - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 13:03Truitje26
die ben ik niet vergeten Juul, ook oud/nieuw niet van 79/80 toen woonde ik in dordt, wij hadden geluk dat de verwarming aan had gestaan de hele nacht, de rest van het blok was kapot, mijn ex als een echte suri heeft toen voor de hele buurt gekookt en ze zaten ook allemaal bij ons binnen.
De man die de ketels moest maken, kwam steeds iemand bij ons halen en heeft meegegeten:)
ik ben er vandoor, ik ben dik aangekleed maar vind zelf dat ik ze nu moet steunen:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 13:14mams
Ook mijn hersenpan weet dat niet te vinden in het geheugen, Juul.
Maar het zal best. Leuke foto Juul.
Beterschap alle snotneuzen. Vervelend hoor.
Jammer voor meneer T. Maar hij zal het zelf het beste voelen. En zijn gezondheid gaat voor.
Veel plezier Trui.
Gek Lies... hier heeft het toch de hele ochtend gesneeuwd en is het pas sinds een kwartiertje droog. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 13:29liesje
Hier viel nu net ook een buitje en het miezert af en toe een beetje.
Ik kan me daar ook niks meer van herinneren, maar het zal ook toen al wel zo geweest zijn, dat wij hier de minste last hadden
Is bij Juul vast zo in de herinnering gebleven vanwege de kinderwagen.
Ik sluit af en duik nog even de sportkamer in voordat de visite komt. Fijne middag allemaal! - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 14:43ellon
Niet goed. Liesje.
Ik weet dat ook nog goed te herinneren, want dat was het jaar dat ik trouwde. Op een avond in december ging het eerst hard regenen en daarna vriezen. Alles was je aanraakte was toen ijs. De gebouwen zaten toen zelfs verpakt in een laagje ijs. Hele rare taferelen heb ik toen op straat gezien. Iedereen glibberde alle kanten uit. Enorm koud was het toen ook; het heeft zelfs even ruim 20 graden gevroren. Wij hadden kennissen uit Israël te logeren en die konden er maar niet over uit hoe koud en glad het was.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 15:16Truitje26
ik ben weer naar huis gekomen, ik had kleddernatte voeten, de straten waren schoon maar de stoepen waren sneeuw, het sneeuwt nog steeds.
Gelukkig was het wel heel druk langs de route.
Ik had het na een paar groepen wel gezien.
Mijn laarzen zijn er niet voor gemaakt, kantoorpikkie ben ik ook hahaha.
Ik ben aan het koken geslagen en ga straks lekker eten met R. die gaat vanavond weer. Hij is los hahaha.
Ik heb me ook vergist in het jaar het was 78/79 want toen woonden wij net in het nieuwe huis.
nu ga ik even een puzzeltje maken
Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 15:54ellon
Ik ga even een kopje thee drinken bij mijn moeder. Ik kom straks wel weer even kijken of er iemand de cryp geraden heeft.
Tot straks.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op zondag 14 februari 2010 15:57job
Ja Trui daar moet je ook rekening mee houden,zonde van je laarzen.
Zoon was vorig weekend naar Serra da Estrela geweest, ze wilden ook sneeuw zien,ziet er mooi uit daar. Ze moesten er wel 300 km voor rijden:(

Zo heb wat laadjes opgeruimd en nu het gasfornuis onder handen nemen,zo kom ik de dag wel door:)job wijzigde dit bericht op 14-02-2010 15:58 met 5%
Dit onderwerp heeft 3050 reacties, en bestaat uit 123 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 123.
De laatste reactie is geplaatst op 03-05-2010 23:16. Dit onderwerp is gesloten!
Puzzelen - Cryptogrammen (5)