- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 4000 reacties, en bestaat uit 161 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 161.
De laatste reactie is geplaatst op 18-03-2010 10:17. Dit onderwerp is gesloten!
Wibootjes Plaatjes-Place (13)
- Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 11:59Rosa42

- Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 12:01Rosa42

- Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 12:02Rosa42

- Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 12:04Rosa42

- Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 12:23annebeth59

vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 12:24annebeth59

vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 12:31wibootje

Nou, effe .. het was weer eens een langdurig gesprekje over de belangrijke dingen des levens .. deed me weer goed. Maar zie tot m'n schrik dat het al half 1 is. Ik kwam terug van rondje hondje .. brrrr .. wat is het verschrikkelijk koud trouwens .. en toen belde ze en ik heb net pas opgehangen. Zie hier weer vreselijk leuke plaatjes .. waar vinden jullie die toch steeds? Moet vooral lachen om die van ANNEBETH .. dat zei ik geloof ik al.
JES weer aan het werk .. succes weer. Ik ga nu eens kijken wat Appie in de aanbieding heeft en dan boodschappen doen. Hoop ook dat de update eindelijk wat positiefs brengt, maar heb er een hard hoofd in. Wens iedereen een fijne middag en hopelijk tot later (als het systeem het toelaat, haha).
Er komt vanzelf wel weer wat op je pad .. - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 14:20annebeth59

Potverdorie, wat is het toch koud!!
Maar......... de zon schijnt wel!!vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 14:23annebeth59

Ik ging nieuwe gordijnen uitzoeken, voor in de kamer. Het is maar een paar huizen verder, maar je zou er je lange onderbroek voor aantrekken!vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 14:24annebeth59
Allemaal de blokfluit en de trommel uit de kast! We gaan zingen!
vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 14:33maybe4
Goedemiddag allemaal,
ik ben net op tijd zo las ik net , om ongeveer drie uur is libelle weer onbereikbaar ivm werkuitvoeringen ,
nu eerst even terug lezen :
Let op: vanaf circa 15.00 vanmiddag zal Libelle.nl enige tijd onbereikbaar zijn door werkzaamheden. Bij deze werkzaamheden wordt er een nieuwe versie geďnstalleerd van het systeem waarmee de internetredactie de website bijwerkt en inlogproblemen oplost. Onze excuses voor het ongemak!maybe4 wijzigde dit bericht op 09-02-2010 14:37 met 46%Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 14:58maybe4

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 16:18annebeth59
Zou het al gemaakt zijn??vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 16:31annebeth59

vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 16:32annebeth59

Ik heb naar mijn favoriete serie gekeken.vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 16:33annebeth59

Ingewikkeld hoor.vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 16:34annebeth59

Ik ga langzamerhand eens aan het eten beginnen.vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 16:36annebeth59

Rode kool met verse worst en aardappeltjes.annebeth59 wijzigde dit bericht op 09-02-2010 16:38 met 72%vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 16:46wibootje

Jaaaa .. ik kan er weer op! Had om iets van 3 uur gekeken en zag een heel raar scherm, dus ben maar weer verder gegaan met m'n opgenomen series. Ben weer een beetje bij. Lekker binnengebleven dus .. heb het zó koud! Had naar Appie gewild, maar bedacht dat ik maar weinig nodig had en morgen langs een andere Appie kom, als ik van de kapper terugkom. Dus lekker gelummeld.
ANNEBETH heeft rodekool op het menu, zie ik. Hier worden het tartaartjes voor hub, gekookt piepertje en eoa groente .. ga ik nog ff over denken.Er komt vanzelf wel weer wat op je pad .. - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 16:47wibootje

- Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 17:16maybe4
om iets over drie kwam dat grote witte scherm en alles onderelkaar maar je kon wel gewoon door met wat je aan het doen was, ik ben toch gestopt moest nog aardappelen schillen enz, hier wordt het aardappelen spruitjes en een hamlampje ,
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 18:08annebeth59

vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 19:20maybe4
zo dat zit er weer in
k heb een grote mand met vouw en strijkgoed achter me staan , eerst straks het vouwwerk weg en als ik dan nog puf en zin heb even strijken,.en anders is er morgen nog een dag toch ?
en er word weer sneeuw voorspeld ..............
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 19:32maybe4
dus dat wordt weer warm inpakken als je weg moet ,
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 19:36maybe4
k ben vanmiddag ook nog bezig geweest met mijn agenda verder in te vullen, verjaardagen, afspraken enz, en dat is maar goed ook dat ik dat deed want anders .........! `t is echt mijn tweede geheugen
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag
Dit onderwerp heeft 4000 reacties, en bestaat uit 161 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 161.
De laatste reactie is geplaatst op 18-03-2010 10:17. Dit onderwerp is gesloten!
Wibootjes Plaatjes-Place (13)