Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. Wieke - Slijmen met de baas?

Dit onderwerp heeft 59 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2010 14:24.

Wieke - Slijmen met de baas?

Ga naar een onderdeel
  1. moi61
    Afbeelding van moi61

T kan ook anders,jaren geleden ik was een jaar of 22 a 23,werkt ik in een metaalfabriek,je had daar toen ook de zgn chefs van de afdelingen.
    Toen mijn toemalige relatie uitging ,liet 1 van die chefs meteen merken dat ie mij wel erg leuk vond,later gaf ie aan zelfs verliefd te zijn.
    ik kreeg de leukste werkklusjes en wist me geen raad,ik had hem toch echt verteld dat ik niet op hem viel,en ik kan je zeggen dat je je erg ongemakkelijk voelt in zo een situatie.Collega\'s begonnen zich er ook aan te irriteren dat ik steeds de leukste klusjes kreeg.Op een gegeven moment kwam hij ertoch achter dat hij echt geen kans maakte bij me,en ineens dus een grote omslag,ik kreeg de rottigste werkklussen.Juist de klussen waarvan hij wist dat ik die echt vreselijk vond.
    Ik had eerder wel eens tegen hem gezegd dat ie moest stoppen om mij voortetrekken,omdat anderen ervan begonnen te balen.maar daar had hij maling aan,het was toen nog zo dat je niet veel te zeggen had als werknemer.Het was echt een rotperiode voor me,want zo leuk is t niet als je chef verliefd op je is en later toch wraak op je neemt als ie echt merkt dat t niks worden kan.t was gewoon heel vervelend.
    Hij vond trouwens vrij vlot daarna een buitenlandse vrouw die aan hem gekoppeld werd door de buitenlandse collega\'s en na mij keek ie toen gelukkig niet meer om,teminste niet op die manier,,wel op een soort van wraakmanier dus vanwege die rotklussen die ik later kreeg.

2. moi61
    Afbeelding van moi61

T kan ook anders,jaren geleden ik was een jaar of 22 a 23,werkt ik in een metaalfabriek,je had daar toen ook de zgn chefs van de afdelingen.
    Toen mijn toemalige relatie uitging ,liet 1 van die chefs meteen merken dat ie mij wel erg leuk vond,later gaf ie aan zelfs verliefd te zijn.
    ik kreeg de leukste werkklusjes en wist me geen raad,ik had hem toch echt verteld dat ik niet op hem viel,en ik kan je zeggen dat je je erg ongemakkelijk voelt in zo een situatie.Collega\'s begonnen zich er ook aan te irriteren dat ik steeds de leukste klusjes kreeg.Op een gegeven moment kwam hij ertoch achter dat hij echt geen kans maakte bij me,en ineens dus een grote omslag,ik kreeg de rottigste werkklussen.Juist de klussen waarvan hij wist dat ik die echt vreselijk vond.
    Ik had eerder wel eens tegen hem gezegd dat ie moest stoppen om mij voortetrekken,omdat anderen ervan begonnen te balen.maar daar had hij maling aan,het was toen nog zo dat je niet veel te zeggen had als werknemer.Het was echt een rotperiode voor me,want zo leuk is t niet als je chef verliefd op je is en later toch wraak op je neemt als ie echt merkt dat t niks worden kan.t was gewoon heel vervelend.
    Hij vond trouwens vrij vlot daarna een buitenlandse vrouw die aan hem gekoppeld werd door de buitenlandse collega\'s en na mij keek ie toen gelukkig niet meer om,teminste niet op die manier,,wel op een soort van wraakmanier dus vanwege die rotklussen die ik later kreeg.

3. eendje
    Afbeelding van eendje

Heey Wieke, ben je aan het carnavallen???? :lol:

4. wieke
    Afbeelding van wieke

Eend:

Nee, ik ben ziek. Lig met een voorhoofdsholtetoestand meer in mijn bed dan dat ik er uit ben. Moet er niet aan dénken, carnaval! Heb ik sowieso niets mee.

5. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Goedmorgen allen en zonder zorgen.

Slijmen? Hoe werkt dat ??

Ik heb een baasje die ik niet mag, uiteindelijk
    hebben we besloten hem te ontslaan.
    En nu hebben we een nieuwe.
    Die nieuwe doet verschrikkelijk zijn best om de
    regels van OR / MT te volgen. Arme schaap.

Nooit geslijmt, wat bereik ik ermee?
    Doe je werk goed, gebruik je hersenen en je komt
    er wel... ooit.

Love
    J

6. eendje
    Afbeelding van eendje

O jee, Wieke, da's niet fijn. Sterkte en vooral beterschap!!!!!! Laat je maar even lekker verwennen. :)

7. dimormar
    Afbeelding van dimormar

Heel veel beterschap Wieke. Dit is pijnlijk, sterkte er mee.

8. valkenoog
    Afbeelding van valkenoog

jeetje Wieke sterkte in elk geval. Doe wat pepermuntolie op je kussensloop en zet een doorgesneden ui naast je bed, dat geeft in elk geval lucht. Stomen is weer afgeschaft las ik laatst. En natuurlijk kippensoep en uitgeperste sinaasappel.

9. wieke
    Afbeelding van wieke

DANK, Valkenoog, Dimormar en Eend!

Onkruid vergaat niet. Ik ga nu weer slapen (het beste geneesmiddel) en hoop vanmiddag of vanavond met een nieuw stuk te kunnen komen. Hoop niet dat het naar ui en pepermunt ruikt :). Stom, zo slap als je kunt worden van zoiets onnozels als een heftige verkoudheid. Terwijl ik een griepprik had gehaald en ook nog drie injecties tegen hondsdolheid.

10. eendje
    Afbeelding van eendje

In ieder geval fijn dat je alleen maar heftig verkouden bent en niet hondsdol :lol: Hopelijk krijg je jezelf weer goed op de been!

eendje wijzigde dit bericht op 15-02-2010 14:25 met 7%

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x