- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2314 reacties, en bestaat uit 93 pagina's. U bent momenteel op pagina 85 van 93.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 18:14.
Plaatjestopic van Dwiggy en Moppie (2)
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 11:22tooske2
Voor Moppie

en Zarah ook de groetjes
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:35Daydie

Goeden avond Dwiggy Moppie en vriendinnen,
Moppie ziek van Harte Beterschap gewenst.

Zarah prachtig hoor de schilderijen die je hebt gemaaakt op houd.
Wilde vandaag een borduurpakket kopen dan wel voor bedrukt,in de winkel hadden ze wel meer dan 100 soorten leuken,maar niet 1 bedrukt,want een telpatroon durfde ik niet aan om ermee te beginnen,dus heb ik niks gekocht helaas.Ben maar weer eens begonnen om sokken te breien,dat gaat mij altijd wel handig af.
Ik wens jullie voor straks

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:39Daydie

Hoi Dwiggy Moppie en vriendinnen,
Ik wens jullie een hele fijne

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 17:47tooske2
Moppie hoe gaat het met je?
Het is al weer bijna weekend.Groetjes Zarah en Moppie
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 10:48zarah

Goedemorgen allemaal,
De zon schijnt en ik heb mijn wasje lekker buiten hangen, dat is nu zo droog, het vriest wel droog. Gisteren naar mijn dochter geweest in de stad..zij hebben een ijsbaan achter hun huis, kunnen zo de deur uit stappen en schaatsen maar, leuk hoor?Vanavond weer toneel spelen voor een uitverkochte zaal..150 mensen, dus me nog ff voorbereiden, tekst over kijken, de kleren controleren en de smick koffer up to date maken.. etc..
Verder geen nieuws ik wens jullie een frisse zonnige winterse dag toe!! Groetjesssssszarah wijzigde dit bericht op 10-02-2012 10:48 met 0% - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:24Daydie

Goeden avond Dwiggy Moppie en vriendinnnen,
Dwiggy wens je een hele gezellige toneelavond,fijn dat de kinderen zo naaar buiten kunnen en gelijk kunnen schaatsen is wel heel luxe niet dan?
Moppie hoe gaat het met jou,voel jij je alweer wat beter,in inder geval Beterschap gewenst
Heb vandaag niet zo heel veel uitgespookt,ik en mijn buuf hier wilden samen naar de snuffelschuuur en naar de kas maar ze waren allebeide dicht,zij moest nog sigaretten halen in de kantine en hebben wij daar samen gezellig een lekker bakkie thee gedronken.Daarna ben ik naar de jumbo geweest om wat boodschappen te halen.De verpleging brengt mij altijd de zware tas met boodschappen naar boven,alles opgeruimd en gelijk mij gan douchen,en een donkere was gedraait.Mijn buurman riep net de was is klaar ik gelijk kijken wist niet wat ik zag,alles maar ook echt alles onder de pluizen,heb alles in de droger gedaan en hooop dat straks alles eraf is,anders nog maar een keer wassen en dede droger in,er is niet aan te beginnen om er alles af te halen.
Ik wens jullie een hele fijne avond en voor later's welterusten.
En wens jullie een heel

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:32vlindertje 41

- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:35vlindertje 41

- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 16:34Daydie

Zarah hoe was gisteravond de toneeluitvoering,allles goed gegaan en veel bezoekers gehad las van 150 mensen,vonden het vast prachtig.
Moppie nog steeds ziek van Harte Beterscap gewenst.
Heb vandaag geen nieuws,en wens jullie nog een hele

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 19:24Daydie

Vanmorgen al lekker vroeg op en het heeft hier nog even behoorlijk gesneeuwd in begin van de middag,was hier nog niet echt dooi want de sneeuw bleef liggen.Mijn zoon en schoondochter met Lyvia zijn hier vanmiddag geweest,was echt heel gezellig samen,en kletsen dat Lyvia al kan en nog altijd even vrolijk en het lachebekkie als altijd,wij hebben dan ook veel om haar moeten lachen.
Morgenmiddag wordt ik opgehaald door de vriend van mijn dochter,dinsdag ga ik oppassen in haar huis,want mijn dochter kon niet vrij krijgen die dag,dan komen ze alle in haar huis ventilater's nakijken,als ze mooi op tijd klaar zijn dan ga ik nog even naar de stad toe en dan ben ik weer op tijd terug in haar huis waar ik dan eerst nog warm mee eet,,dan brengt mijn dochter mij dinsdagsavonds weer terug.
Ik wens jullie een hele

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 09:45moppie49

- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 13:37zarah

Goedemiddag,
Nog niets beleefd vanmorgen dus niet veel nieuws..wel veel was weggemaakt netjes in de kasten weer..Gisteravond dik gewonnen met kaarten..
Of toch niet?
groetjes en een fijne dag!! - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 14:57zarah

Goedemiddag,
Asjeblieft ook van mij een dikke valentijns smok en die is voor iedereen..die dit wil hebben lebberde lebber
Vanmorgen gezwommen en het weer is aangenaam, ik vind dit ook prettiger dan die kou..die vrieskist die we een paar weken lang buiten hadden, alles heeft zijn voor en tegen want snik nu is de ijspret voorbij..
Straks naar dochter en daarna naar een vriendin die jarig is..
Vanavond schilderen maar dat zeg ik af..met een paar glazen wijn achter mijn knopen gaat het schilderen waarschijnlijk te zwierig..groetjes en een fijne valentijnsdag verder.

- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:03Daydie

Hoi vriendinnen,
Zarah vanmoren weer de nodige kilo'tjes eraf gezwonnen,en vanavond naar dochter lief en daarna gezellig naar de verjaardag van je vriendin,een hele gezellige avond gewenst zal zeker wel lukken met een paar flinke glazen wijn achter de knopen toch?
Wat is het nou gewonnen met kaarten of niet,of had je toen ook al te diep in het glaasje gekeken
Moppie fijn om te horen dat het gelukkig weer veel beter met jou gaat,houden zo hé?
Ik ben weer thuis en heb mij prima vermaakt vandaag,was bij mij dochter waar de de ventilatie moesten nakijken,om 9.00 waren ze er al en binnen 15 min waren ze alweer weg.Mijn oude buurvrouw is bij mij geweest om even gezellig samen een lekker bakkie
te drinken,wij hebben weer onderwets bijgekletst.Vanmiddag naar de stad geweest niks geen bijzonders gekocht alleen bij de wibra waar ze weer volop nieuwe wol hadden binnen gekregen,waar ik een groot aantal bollen heb meegenomen,zo kan ik er weer een hele lange tijd ermee vooruit.Vanavond tv kijken en verder met mijn vest wat ik aan het haken ben,schiet niet echt heel veel op omdat ik de panden allemaal en mouwen gelijk ophaak.
Ik wens jullie een hele

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 09:25moppie49
Goedemorgen dames, ja ik ben weer aan de betere hand, gelukkig wel. Het heeft volgens mij wel lang geduurd. hihihi
Maar goed gisteren bij moeder geweest. Moeder was blij dat ik er weer was.
Vandaag maar even wat kleine HHklusjes hier doen.
Groetjes Moppie - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 12:42zarah

Goedemiddag,
Moppie gisteren naar Moeder geweest, was het goed met haar? En ja het zal wel dat ze blij was je te zien..na 3 weken afwezigheid..ik ben blij voor jou dat je weer beter bent!
Daydie naar je oude flat geweest en bij de dochter opgepast ..fijn de oude buurtjes weer getroffen en bijgekletst, vind je het niet jammer dat je daar weg bent? Zo'n mooie grote flat heb je achter gelaten en zo dichtbij je dochter..Wonen er alweer nieuwe mensen in die flat?
Straks naar dochter, ik ga bami koken..het was gisteren erg gezellig bij de vriendin, die had ook heerlijke soep met broodjes Mosterdsoep..hmm heeerlijk.. Een fijne dag wens ik jullie verder..groetjesssssss
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 19:50stormie
ZARAH
ik was aan het zoeken naar een witte poes
toen kwam ik deze site tegen
.
http://www.atelierburgerb ... erijen/dieren/dieren.html
en zielig ......... poes die is hemelen
wij hebben een poes gehad, die werd 19 jaar
daarna nooit een poes weer genomen
wat een verdriet heb je dan
.
MOPPIE
weer naar moeder geweest
ik kan het mij voorstellen dat je moeder weer blij was
om jou te zien
ga je nog verhuizen ???????
doeiiiiiiiiiiiiiiiiii ALLEMAAL
tot de volgende maar weer van ikke
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 11:42zarah
Leuke site Stormie bedankt daarvoor het is altijd leuk om naar andere schilderijen te kijken, dan doe je opnieuw weer inspiratie op!!

Groetjes allen en een fijne dag, ik ga niet verder want we staan op punt te vertrekken..naar dochter(oudste) in Grunn`n..doeggggggg
- Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 18:57Daydie

Ben vanmiddag naar de snuffelschuur geweest mt iemand van hier waar ik een leuk grijs langwerpig boebenbakje heb gekocht voor maar 0,95 eurocent,bij de pas 3 hyasinten er ingekocht in de kleuren roz paars en wit,die ze voor mij mooi erin hebben gezet,totaal was ik voor 3,20 klaar,staat heel gezellig op mijn salontafeltje.Daarna zijn wij samen naar de kantine gegaan en hebben daat gezellig gezeten en genoten van een heerlijk lekker bakkie thee.Zit anders een paar dagen niet zo lekker in mijn vel,heb vanavond een gesprek met mijn begeleider,hopelijk dat ik dan weer wat tot rust kom.
Ik wens jullie een hele

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 08:35moppie49
Fijn weekend allemaal,.
Mijn plaatjes uploader doet het niet. Sorry.
Er is de hele weekend schaatsen op de tv. WK allround in Moskou.
Dus weer genieten.
Groetjes Moppie - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 17:35zarah

Fijn weekend gewenst, morgen grote carnavalsoptocht in T*r-*p*l
Ga je nog kijken Moppie? En Daydie is er bij jullie nog wat te merken van Carnaval?
Straks naar een naburig dorp toneelspelen de klucht: Vrömd Volk op t`aarf..groetjesssssssss - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 17:39Daydie

Zarah heb hier nog nooit iets gemerkt wat carnafal betreft,misschien wel onder de jonge jeugd die er iets aan doen in de kroeg b.v.
Wens je een hele fijne en een gezellige toneelavond.
Moppie veel plezier met naar het schaatsen kijken,jou weekend kan al niet meer stuk.
Heb gisteravond en vanmiddag een goed gesprek gehad,gaat nu wel weer wat beter met mij.Morgenmiddag ga ik met mijn begeleidster samen boodschappen halen,dan gaan wij zondagmiddag samen een taart bakken weet nog niet wat het gaat worden.
Ik wens jullie

Daydie wijzigde dit bericht op 17-02-2012 18:08 met 12%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zondag 19 februari 2012 10:56Daydie

Goede morgen Dwiggy Moppie en vriendinnen,
Het gaat gelukkig weer wat beter met mij,vanmiddag ga ik met mijn begeleister samen een kwarktaart maken,ben benieuwd als het goed lukt,heb het voor jaren geleden dat oor het laatst gemaakt,dan hopen dat hij oook nog erg lekker is.
Ik wens jullie een hele fijne

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zondag 19 februari 2012 18:04Daydie

Goeden avond Dwiggy Moppie en vriendinnen,
Dit is ongeveer dezelfde taart geworden die ik vanmiddag heb gemaakt,wij haddden net visite en hebben toen gelijk allemaal een flink stuk ervan gehad.Er is nog een halve over waar ik jullie op wilde tractren,al zal het wel voor jullie een kleine stukje zijn.

Ik wens jullie

Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op maandag 20 februari 2012 10:19zarah

Goedemorgen..wat een mooie taart heb je gemaakt Daydie..lekker lijkt hij..
Jij maakt mooie plaatjes, ik maak ze op een site die je niet gratis kan krijgen, ik heb hem van giveaway off the day..je kan je daarvoor aanmelden en er worden iedere dag gratis programma`s aangeboden om te proberen, de meesten zijn voor mij niet aantrekkelijk, maar plaatjes makers of fotoprogramma`s wel..
GIVEAWAY OFF THE DAY, HIER KLIKKEN
Groetjes en een fijne dag!zarah wijzigde dit bericht op 20-02-2012 10:20 met 0%
Dit onderwerp heeft 2314 reacties, en bestaat uit 93 pagina's. U bent momenteel op pagina 85 van 93.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 18:14.
Plaatjestopic van Dwiggy en Moppie (2)