Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Boekenclub
  4. Opmerkelijke krantenberichten (2)

Dit onderwerp heeft 3140 reacties, en bestaat uit 126 pagina's. U bent momenteel op pagina 126 van 126.
De laatste reactie is geplaatst op 27-08-2010 18:00. Dit onderwerp is gesloten!

Opmerkelijke krantenberichten (2)

Ga naar een onderdeel
  1. Mootje
    Afbeelding van Mootje

quote:
    Cateau schreef op 27 augustus 2010 @ 12:35:
    @Ellon, er moet inderdaad weer even gereld worden door een dame en heer van Rechts. Ik dacht dat ze daarvoor hun buurthuis hadden maar jammer genoeg verspreiden ze zich weer over het forum.
    Maar ik zal ze weer de goede weg op helpen:
    Waarom steeds toch 'links' en 'rechts'. Wat jij onder rechts 'wegschrijft', daar zitten mensen bij die op álles behálve PvdA gestemd hebben. Vreemd dat dat als 'rechts' wordt bestempeld.

~ If you are talking behind my back, you are in a good position to kiss my ass ~

2. Mootje
    Afbeelding van Mootje

quote:
    fleurop schreef op 27 augustus 2010 @ 13:06:
    [...]

Als we het hebben over hoe het is gegaan!
    Dan is het begonnen bij een groep zeer arme Roma die stennis heeft getrapt bij een politie bureau!
    Die groep word dus niet uitgezet!
    Wel een andere groep die zichzelf bedruipt geen geld vragen van de Franse overheid die groep word nu uitgezet.
    Met een somgeld van ¤300,00 per persoon die groep lacht ook hierom en zijn binnen de korste keren weer terug in Frankrijk!
    Wat los je op niks!!!
    Laten we eens wat meer aandacht schenken aan de Roma, ze hebben in Roemenie een ontzettend grote bak met geld dat bestemd moest worden aan de groep Roma.
    Het feit is echter dat er met dat geld dus niets gedaan word,met als gevold dat daar de Roma nog steeds in diepe armoe leeft!

- Als ze tóch binnenkort weer in Frankrijk zitten, dan hoef je niet zo verbolgen te doen incl. uitroeptekens.
    - Je kunt het idd beter over Roemenië hebben, want dáár zijn de problemen het ergst. Ze willen er niet voor niets weg.

~ If you are talking behind my back, you are in a good position to kiss my ass ~

3. Mootje
    Afbeelding van Mootje

quote:
    fleurop schreef op 27 augustus 2010 @ 13:33:
    Agaath staan de nieuwe verkiezingen dan al weer op de agenda.
    Of heb jij helderziende talenten?
    Of volg jij de berichten ook over peilingen daarover?

*helpt Fleurop een beetje op weg*

TjaavanGS
    Laten ze maar nieuwe verkiezingen uitschrijven gaan , dit gedoe schiet helemaal niet op

Agaath1:
    Ik denk dat de heer Geert Wilders meer zetels scoort dan ooit!

4. TjaavanGS
    Afbeelding van TjaavanGS

quote:
    Mootje schreef op 27 augustus 2010 @ 13:49:
    [...]

- Als ze tóch binnenkort weer in Frankrijk zitten, dan hoef je niet zo verbolgen te doen incl. uitroeptekens.
    - Je kunt het idd beter over Roemenië hebben, want dáár zijn de problemen het ergst. Ze willen er niet voor niets weg.
    Snap ook nog steeds niet dat ze bij de eg zijn toegelaten

Wie onberispelijk leeft, gaat een veilige weg, wie op kronkelpaden gaat, wordt ontmaskerd

5. Cateau
    Afbeelding van Cateau

quote:
    Mootje schreef op 27 augustus 2010 @ 13:52:
    [...]

TjaavanGS
    Laten ze maar nieuwe verkiezingen uitschrijven gaan , dit gedoe schiet helemaal niet op

Agaath1:
    :?

6. TjaavanGS
    Afbeelding van TjaavanGS

[b]Cateau schreef op 27 augustus 2010 @ 12:35[/b][/message]:[/b]
    @Ellon, er moet inderdaad weer even gereld worden door een dame en heer van Rechts. Ik dacht dat ze daarvoor hun buurthuis hadden maar jammer genoeg verspreiden ze zich weer over het forum.

Beste Cateau , dat de antwoorden voor jouw onwelgevallig zijn , kan ik niets aan doen.
    Maar betekent nog niet dat er gereld wordt
    Ik wil je met alle beste wil , je alle gelijk van de wereld geven , maar zal toch mijn mening blijven verkondigen.
    Je opmerking over rechts ( hoe je er ook op komt) is daarom uit de lucht gegrepen totaal niet van toepassing en onnodig grievend en denigerend.
    Om maar niet te spreken over sfeertjes kweken .
    Verzoek je daarom ook dit soort reacties voortaan achterwege te laten

Wie onberispelijk leeft, gaat een veilige weg, wie op kronkelpaden gaat, wordt ontmaskerd

7. agaath1
    Afbeelding van agaath1

quote:
    Mootje schreef op 27 augustus 2010 @ 13:52:
    [...]

TjaavanGS

Agaath1:
    Je bent me net voor Mootje! Bedankt voor het plaatsen.

8. Mootje
    Afbeelding van Mootje

Streep door sigarettensubsidie oudere Cubanen
    Uitgegeven: 26 augustus 2010 06:39

HAVANA - De ongeveer 2,5 miljoen Cubanen van 54 jaar en ouder krijgen vanaf volgende maand niet meer hun vier pakjes sigaretten van de staat. De Cubaanse regering vindt dit niet meer onder de eerste levensbehoeften vallen. Dat maakte de regering woensdag bekend.
    President Raúl Castro kondigde twee jaar geleden kort na zijn aantreden aan een einde te willen maken aan alle onnodige gratis diensten en subsidies.
    Cubaanse gezinnen krijgen sinds 1962 een boekje met rantsoenbonnen van de overheid voor een basishoeveelheid gesubsidieerd voedsel.
    Vroeger volstonden de rantsoenen voor de hele maand, maar tegenwoordig zijn de bonnen bij normaal gebruik meestal na een kleine twee weken al op.

Huwelijksreizen
    Eerder dit jaar werden kikkererwten, aardappelen en een pond suiker al weggestreept. Ook gesubsidieerde huwelijksreizen en vakanties zijn verleden tijd. Gratis gezondheidszorg, onderwijs en sociale zekerheid blijven vooralsnog bestaan.

Ik heb enorm veel Cubanen op straat zien lopen met een dikke sigaar. Onaangestoken, want dan gaat hij langer mee... heb er weinig sigaretten zien roken.
    En die gratis gezondheidszorg is ook een enorm wassen neus. Ja, je mag gratis naar de dokter ja. Maar als je medicijnen nodig hebt, zijn ze óf niet voorradig, óf je moet naar de andere kant van het eiland. Erg goed geregeld voor de plaatselijke bevolking allemaal... :nee:

9. Cateau
    Afbeelding van Cateau

quote:
    TjaavanGS schreef op 27 augustus 2010 @ 14:03:
    [b]Cateau schreef op 27 augustus 2010 @ 12:35[/b][/message]:[/b]

Beste Cateau , dat de antwoorden voor jouw onwelgevallig zijn , kan ik niets aan doen.
    Maar betekent nog niet dat er gereld wordt
    Ik wil je met alle beste wil , je alle gelijk van de wereld geven , maar zal toch mijn mening blijven verkondigen.
    Je opmerking over rechts ( hoe je er ook op komt) is daarom uit de lucht gegrepen totaal niet van toepassing en onnodig grievend en denigerend.
    Om maar niet te spreken over sfeertjes kweken .
    Verzoek je daarom ook dit soort reacties voortaan achterwege te laten
    Als je daar zelf nu eens mee begint, Tjaa. Dan volg ik misschien jouw "goede voorbeeld" wel. Tot nu toe heb ik in jouw postings echter nog niets gezien wat ook maar enigszins lijkt op het tegendeel van hetgeen ik hierboven quote.

10. ring1
    Afbeelding van ring1

quote:
    Cateau schreef op 27 augustus 2010 @ 14:32:
    [...]

Als je daar zelf nu eens mee begint, Tjaa. Dan volg ik misschien jouw "goede voorbeeld" wel. Tot nu toe heb ik in jouw postings echter nog niets gezien wat ook maar enigszins lijkt op het tegendeel van hetgeen ik hierboven quote.
    Waar heb jij eigenlijk bans voor gekregen, Cateau?

11. TjaavanGS
    Afbeelding van TjaavanGS

vr 27 aug 2010, 13:42 Tweets politici Verkiezingen

Eerste Kamer waarschuwt Opstelten DEN HAAG - Een meerderheid van de Eerste Kamer waarschuwt informateur Opstelten dat hij te weinig rekening houdt met het feit dat hij een kabinet moet vormen 'dat kan rekenen op vruchtbare samenwerking met het hele parlement'.

Op initiatief van senator Engels (D66), die zegt te hebben gehandeld in '’s landsbelang', hebben de Eerste Kamerleden een brief aan de informateur gestuurd waarin ze waarschuwen dat de senaat "in het algemeen zonder enige terughoudendheid bevoegd is te oordelen over ingediende wetsvoorstellen en deze te verwerpen".

Erop doelend dat de bij de formatie betrokken partijen, VVD, CDA en PVV, geen meerderheid hebben in de senaat. Opstelten heeft eerder gesuggereerd dat dit geen probleem is omdat er in maart een nieuwe senaat wordt gekozen.

De senatoren vragen zich echter af of het niet verstandig zou zijn als Opstelten zich in zijn onderzoek naar een vruchtbare samenwerking met de Staten-Generaal "wat meer nadrukkelijk op de Eerste Kamer zelf zou richten

Ze zouden zich eens wat drukker moeten maken , in het landsbelang , dat ze de torenhoge bonnussen niet meer accepteren of de criminaliteit of de noem maar op wat voor idioterie
    In plaats van zich druk maken om hun eigen baantje , want dat is het enige wat er zogenaamd in het landsbelang achter zit
    Al dat commentaar van te voren , wacht eerst eens af wat er uit rolt en bekijk dan de punten die aangepakt moeten worden
    Dit is puur kolderie wat er nu gebeurt

12. TjaavanGS
    Afbeelding van TjaavanGS

quote:
    Cateau schreef op 27 augustus 2010 @ 14:32:
    [...]

Tis goed met je :clown:

13. ellon
    Afbeelding van ellon

quote:
    agaath1 schreef op 27 augustus 2010 @ 13:22:
    [.Ik denk dat de heer Geert Wilders meer zetels scoort dan ooit!]

Het moge duidelijk zijn, dat ik reageerde op de posting van Tjaa i.v.m. nieuwe verkiezingen en niet op tussentijdse peilingen.

Het moge duidelijk zijn dat ik op je reactie reageerde met de tussentijdse peiligen, waarbij een verlies van drie zetels werd aangegeven.

En wat nog duidelijker is, is het gedram. Het keer op keer terugkomen op een opmerking om er de eigen draai aan te geven.Je vroeg trouwens in eerste instantie om mijn bron en kreeg geen commentaar van je over die tussentijdse peilingen.

Het wordt hoe langer hoe kinderachtiger.

ellon wijzigde dit bericht op 27-08-2010 17:58 met 0%
    De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

14. ring1
    Afbeelding van ring1

quote Tjaa
    Ze zouden zich eens wat drukker moeten maken , in het landsbelang , dat ze de torenhoge bonnussen niet meer accepteren of de criminaliteit of de noem maar op wat voor idioterie
    In plaats van zich druk maken om hun eigen baantje , want dat is het enige wat er zogenaamd in het landsbelang achter zit
    Al dat commentaar van te voren , wacht eerst eens af wat er uit rolt en bekijk dan de punten die aangepakt moeten worden
    Dit is puur kolderie wat er nu gebeurt

Ze zullen hoe dan ook proberen deze formatie tegen te houden. Veel te druk bezig met zichzelf en inderdaad zeker niet in het belang van het land en zijn burgers.
    Wacht maar tot de provinciale verkiezingen, 1e kamer.
    Ik ga namelijk stemmen :frons:

ring1 wijzigde dit bericht op 27-08-2010 17:56 met 0%

15. ring1
    Afbeelding van ring1

quote:
    ellon schreef op 27 augustus 2010 @ 17:51:
    [...]

Het moge duidelijk zijn dat ik op je reactie reageerde met de tussentijdse peiligen, waarbij een verlies van drie zetels werden aangegeven.

En wat nog duidelijker is, is het gedram. Het keer op keer terugkomen op een opmerking om er de eigen draai aan te geven.Je vroeg trouwens in eerste instantie om mijn bron en kreeg geen commentaar van je over die tussentijdse peilingen.

Het wordt hoe langer hoe kinderachtiger.
    Komt me bekend voor.

16. Moderator2
    Afbeelding van Moderator2

Beste forumbezoekers,

Het lukt dus niet om een topic te laten doorgaan zonder te drammen, provoceren, beledigen, discrimineren enz. enz..
    Ik sluit dit topic dan ook voorlopig.

Vriendelijke groet,
    Moderator2

Niet meer actief | forum@libelle.nl

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x