- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3011 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 05-11-2010 14:15. Dit onderwerp is gesloten!
Stom (2)
- Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 16:12kati
quote:
Bij de site die ik nu gebruik staan er verschillende codes, de eerste moet je dan hebben die met img... (forum)Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 16:14Sterin
Gelukt!!!!!
Dank je Kati!
Zo leer ik weer wat bij...
Dat van dat kind is niet kwaad bedoeld hoor...dacht dat ik het als grapje herhaalde- zal het hierna niet meer doen. Sollie!
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 16:17Sterin

Ho ho niet teveel info...quote:kati schreef op 02 februari 2010 @ 16:12:
[...]
[afbeelding]
Bij de site die ik nu gebruik staan er verschillende codes, de eerste moet je dan hebben die met img... (forum)
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 16:35kati
quote:Sterin schreef op 02 februari 2010 @ 16:14:
Gelukt!!!!!
Dank je Kati!
Zo leer ik weer wat bij...
Dat van dat kind is niet kwaad bedoeld hoor...dacht dat ik het als grapje herhaalde- zal het hierna niet meer doen. Sollie!
Hahahaha, ik snap m nu pas! Ik had nog niet op t andere topic gelezen!
Geeft niks mens! Ik ben ff niet zo snel de laatste tijd! (van begrip dus)
Over snel gesproken: IK moet echt hier ff een stofzuiger erdoorhalen! Morgen komt Mootje met haar hond gaan we met de honden wandelen! Hopelijk is t wel beter weer dan! Relax! Alles sal reg kom...
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 16:36chester

- Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 17:04Sterin
Chester, fijn dat de holtes van dochter mee vielen!
Beterschap!!!!!!

xxBlijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 17:07kati

Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 18:08omaatje2
Omaatje, noem jezelf dan ook geen Omaatje! Je bent pas 59!!!
Wil idd ook op den duur van het omaatje imago af, maar weet nog effe geen andere nick.
Niet dat ik niet meer trots ben als oma, maar ben wel ook nog iemand anders, iemand die over van alles en nog wat kan meepraten en dan als volwassen 59 bijna 60 jarige en niet alleen als oma.
Ik denk nog na.
Het is goed af en toe te pauzeren op de zoektocht naar geluk en gewoon gelukkig te zijn! - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 19:17gloei
Heb vanavond al heen en weer zitten mailen met de cursusleider, waar ik volgende week drie dagen op cursus mag voor professionele gesprekstechnieken. Hij heeft mij al een paar handvaten gegeven voor het gesprek van morgenochtend 11 uur.
The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~ - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 20:08Sterin
Gloei, sssssspannend! We duimen morgen!
Hoop dat je binnengehaald wordt!
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 20:17kati
Hahahaha Leuk Ster die smiley!!
Meiden fijne avond! Ik ga bankhangen! Tot morgen!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 21:00Sterin
Nu je ligt er weer fraai bij Kati, of is dat Gloei....
Kreeg net elders prachtige sterren..wilde ik hier copieren, maar Stom...het lukt niet...jammer...
Nu zeg ik droog...
Lekker slapen..en morgen gezond weer op!
Toy toy morgen, Gloei!
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 21:48Boekenwurm
quote:Sterin schreef op 02 februari 2010 @ 15:49:
Maar..waar moet je die linken opslaan?
Kati...vind het soms makkelijker een copie te maken dat een quote te doen...zit dan teveel tekst bij... `dat begrijp ik!
BW, heb de smilie tips ook doorgegeven elders...en...het is gelukt!
Thanks!

Als je quotet Sterin kun je daarna stukken tekst deleten; dus je hoeft niet de hele quote te laten staan
Die pagina's kun je openen en dan opslaan bij bladwijzers ( Mozilla) of favorieten als je IE hebt; hoef je nooit mee te zoeken.
Ik heb een map die Forum heet en daar staan al mijn favoriete topicjes in.
Kati; pas jij maar op dat dit niet weggehaald wordt ; aanstootogevende plaatjes...
Omaatje; heb je wel eens aan een kleurenanalyse gedacht?
Je hebt vast wel geld gekregen ook voor je afscheid en waar kun je het mooier aan besteden dan aan jezelf.
Je leert in 1 ochtend of middag wat je beste kleuren zijn voor je haar; eventuele make-up en kleding.
kies je kleur
Lees eens hier; dit soort studio's zit door het hele land.
Ik heb het ook gedaan jaren terug en weet nu waar ik op moet letten.
Ik heb er heel veel aan en ik denk jij ook.
Het is zo leuk om te doen.
Je hebt nooit meer miskopen en je ziet er stralender uit; want kleuren kunnen je maken en breken.
Zo draag ik graag heldere (zomer)tinten in mijn gezicht; flatteert me meer dan donkere tinten ; Die kunnen dan wel weer als broek.
Chester; en wat nu met je dochter?
En heb jij griep?
Gloei; ik duim morgen hoor!Boekenwurm wijzigde dit bericht op 02-02-2010 21:49 met 0% - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 08:28moortje2
Hoi hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Gisteren tijdens het strijken heb ik ook naar een film gekeken..
de naam van die film was ADAM een vriendin van mij had hem ff gebracht.
gaat over een man van in de 20-30 die asperger heeft.. echt wel een aanrader.. en zijn gedrag. zooooooooooooo herkenbaar.
Ok. hij is dan wat ouder als de kids maar het is allemaal zoooooooo duidelijk. echt een film om te zien hoor.
Omaatje. grijs haar is niet erg.! grijs is wijs
dus het laat gewoon zien dat je inderdaad meer bent dan een omaatje.
ooo ches.. :S hoop dat je snel opknapt.. en met je dochter komt het ook goed. moet gewoon!
saga, sterin, gloei , kati. marijo, BW, mop en iedereen die nog meer meeleest. een hele fijne dag.. (en denk er aan, het is al weer bijna weekend.
) - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 08:47kati

Goedemorgen! Moortje bijna weekend,
Het is woensdag!!
Ster dat was natuurlijk Gloei die er zo bij lag! Wat dacht je!
BW Tja dat was even een puntje, aanstootgevend, maar ja heb t er maar op gewaagd!
Ik weet van mezelf dat ik een herfsttype ben dus ik hoef die test niet te doen! Herfstkleuren staan mij t beste! maar het kan voor anderen zeker een uitkomst zijn!
Moortje ik heb ook zo'n film over een man met asperger, weet niet of t dezelfde is, nee ik weet t weer het is Mozart and the whale!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 10:27Sterin
Godemorgen!
Moortje lekker positief, met je bijna weekend! haha
BW, dank je voor de tips. Zaten zeker goeie tussen! ;-)
Heb idd de site van extra smilies bij favorieten gezet. En gelukkig kon ik er vandaag gewoon bij! (Zat er even over in...)
Kati, och was dat nu Gloei?
Kwam het door de stress van vandaag, of ligt ie er altijd zo elegant bij...hihi

Tussen gister en vandaag alweer van alles geregelt. M'n paspoort is verlopen (door alle hectiek van de laatste tijd, nog niet kunnen doen) Bovendien gaat het iets anders dan in NL..moeten naar een ander deel en via pc afspraak maken enzo...pffft
Dus man zat alweer in de stress voor hypotheek... Gelukkig heeft Ster het redelijk in de hand..haha. Ook al een bezichtigings afspraak met nieuwe school oudste. Anders was het vandaag. En ze heeft al een Cito toets en de cursus, dus we kunnen niet `alles.. Gelukkig kon het mooi in de vakantie...man is alleen die dag vrij, maar toch..
Ergens voorbij Utrecht wil iemand, dat we onze te koop staande kast ff komen brengen..dus ben daar mee aan het regelen. Wil het liefst wat spullen kwijt voor de verhuizing natuurlijk! Scheeld weer meenemen..gaan tenslotte naar een kleiner huis, dus wil daar geen opslag hebben...
Voel me gelukkig minder stom, om maar even ontopic te blijven..haha
Fijne dag allemaal!
xxx SterBlijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 10:31Sterin
Dus die film is een aanrader?
En hoe komen jullie aan die grote plaatjes? Ik wil ook grote kunnen doen..uhum..
xxBlijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 11:06kati

Welke grote plaatjes bedoel je Ster? Die van dat goedemorgen? Die site bestaat helaas niet meer, kwam ik van de week achter... Balen! Was een Franse site en die is opgeheven! Maar ik heb wel een andere site voor je waar je plaatjes kunt maken zelf!quote:Sterin schreef op 03 februari 2010 @ 10:31:
En hoe komen jullie aan die grote plaatjes? Ik wil ook grote kunnen doen..uhum..
xx
Ik gebruik deze heel veel: http://www.online-image-editor.com/
http://www.gif-mania.net/animated-signatures/
Wel even opslaan na t maken!
quote:Kati, och was dat nu Gloei?
Kwam het door de stress van vandaag, of ligt ie er altijd zo elegant bij...hihi
Tja Ster, mannen he!
Liggen er altijd zo charmant bij!
Hij is nu naar t gesprek dus heb de tijd weer ff om lekker te zitten schrijven! Wat ik aan t doen was toen ik even hier kwam kijken!

kati wijzigde dit bericht op 03-02-2010 11:09 met 1%Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 11:12sagapo
Zit ik verdorie een uur te typen!!! Ben ik alles weer kwijt grrrrrr
Dus nu ff snel want ik heb een stel interviews straks
GLOEIIIIII Succes vandaag ik duim de blaren op mn duimen voor je!
Keet 't is al gepiept hoor!
Moortje sterkte met de drukte en papieren.
Chesss beterschap
Alle anderen
al is de leugen nog zo snel een paard kan harder lopen. - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 11:19omaatje2

Gloei...
Het is goed af en toe te pauzeren op de zoektocht naar geluk en gewoon gelukkig te zijn! - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 13:37chester

Tja ik weet niet of ik het griep kan noemen, ik ben behoorlijk verkouden, hoesten, snotterig dus. Ben al druk aan het stomen (met kamillethee) geslagen. Vandaag voel ik me iets beterder dan gisteren toen deed m'n hele hoofd zeer.Manlief is vandaag ook thuisgebleven die kwam gisteren thuis met barstende hoofdpijn en had er vanmorgen nog last van.quote:Chester; en wat nu met je dochter?
En heb jij griep?
Wat dochter betreft, de huisarts belde gisteren nog op en en we gaan eerst bloedafnemen ( voor Q-koorts, suiker, algeheel bloedbeeld en bezinksel) Vanmorgen zijn dochter en ik even naar het dorp gelopen om bij de huisarts de brief te halen en konden daarna meteen gaan prikken, ze komen dan in het bejaardentehuis en daar kan je dan prikken, hoeven we niet helemaal naar het ziekenhuis te rijden. Gelukkig maar het was hier vanmorgen in de straat zo glad. Over een week weten we meer.
groetjes chess.
Sorry, heb niet veel puf om overal op te reageren. - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 13:41roxy
Gloei hoop niet dat ik te laat ben...
Luctor et emergo - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 13:48Boekenwurm
CHester; ik kan me voorstellen dat je geen puf hebt; doe lekker kalm aan waar mogelijk .
Ik las even verkeerd; dat ze in het bejaardenhuis kwam; maar ik snap het al
Er wordt op heel aparte dingen geprikt zeg; wordt er ook aan lyme gedacht ?

- Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 14:42gloei

allemaal
Vanmorgen heb ik het tweede gesprek gehad, dat voor mijn gevoel ook lekker liep. Begin volgende week hoor ik of ik een derde gesprek met deze en de andere directeur van het bedrijf heb. Dus is het heel even afwachten. Gelukkig liggen er nog voldoende ijzers in het vuur....
Beterschap Chess en meneer Chess.
Saga, als je volgende keer weer zo lang zit te typen, moet je even je tekst kopieeren en onder je muis plakken.
The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~ - Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 09:32omaatje2

Goedemorgen allemaal,
Het is droog hier, de sneeuw is helemaal weg, ukkepuk is naar de creche, dus ik kan even gaan lopen. DAAAAAG
Het is goed af en toe te pauzeren op de zoektocht naar geluk en gewoon gelukkig te zijn!
Dit onderwerp heeft 3011 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 05-11-2010 14:15. Dit onderwerp is gesloten!
Stom (2)