- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3011 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 121 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 05-11-2010 14:15. Dit onderwerp is gesloten!
Stom (2)
- Geplaatst op donderdag 04 november 2010 14:59kati
Weet ik wel Omaatje, maar 1 van hen heeft al eens een ban gekregen omdat ze persoonlijke aanvallen pleegde. En de ander heeft al eens een (forum) vriendin van me heel erg gekwetst met nare opmerkingen! Vandaar dat ik daar niet meer kom. Heb je uiteraard wel gelezen! Schrijf liever ergens anders nu. Mocht iemand die links willen hebben, hoor ik dat wel, want op t forum zet ik ze uiteraard niet!
Wat zonde dat al zoveel blaadjes van de bomen gewaaid zijn! De kleuren zijn nu op hun mooist! Weten jullie dat volgende week zaterdag Sinterklaas alweer aankomt? Wat gaat t hard he!
Het is ook helemaal niet koud! Warm zelfs!
Ster, heb je nog iets leuks gekocht? Mooie kleren of zo? Iets voor jezelf?
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 04 november 2010 15:24Sterin
Ik heb zeker leuke dingen gekocht, ook voor mezelf!
Heb een leuke country-dames 'bloese' gekocht met rode hokken/ blokken...(staat leuk op een spijkerbroek) en IK die nooit zo van bloemetjes kleding houd..heb 3 jurkjes met bloemen gekocht..zelfs hubby vond het leuk! Normaal ben ik nogal dol op zwart, dus...
Kan nu aan trekken waar de wind mij heen blaast...haha
Heb ook weer een paar laarzen bij de verzameling..
Zag ook leuke kleding voor oudste, maar daar heb ik niet zo veel voor gekocht..je weet nooit...
Wel voor jongste die had ook nogal wat nodig!
Hubby vond dat je tussen de bedrijven door maar weinig tijd over hield...dus da's goed he..krijgt hij weer even meer waardering voor wat ik doe!
En hij had nog mazzel, want jongste was gister middag vrij.
Oma niet leuk dat de uitslag van dochter niet goed was! Hoop dat de medicatie haar beter maakt!
Hubby heeft zo al es een zwarte hak gehad...dacht niet dat dat goed zou komen..maar toch...
Ik moet gaaaan- jongste halen...
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op donderdag 04 november 2010 15:36kati
Omaatje, hopelijk komt Oudste helemaal van de klachten af met de zware antibiotica kuur! Sterkte en beterschap!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 04 november 2010 15:43Sterin
Oma, leuk dat je straks een ruimte voor jezelf hebt!
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op donderdag 04 november 2010 17:26omaatje2

Ik stop ermee, ruim wel verder op als ik alleen ben!!!!
Jeee wat word ik onzeker van die man!!!!!!!!!!Het is goed af en toe te pauzeren op de zoektocht naar geluk en gewoon gelukkig te zijn! - Geplaatst op donderdag 04 november 2010 17:30AnkeLa
Omaatje, het is al half zes, je hebt al genoeg gedaan vandaag
These boots are made for walking and that's just what they'll do. One of these days these boots are gonna walk all over you......... - Geplaatst op donderdag 04 november 2010 17:50kati
quote:omaatje2 schreef op 04 november 2010 @ 17:26:
[afbeelding]
Ik stop ermee, ruim wel verder op als ik alleen ben!!!!
Jeee wat word ik onzeker van die man!!!!!!!!!!
Lieverd, je moet je niet onzeker laten maken! Eruit bonjouren! Is jouw kantoor en jouw nieuwe plekje! Zeg je gewoon: Opaatje, ga jezelf maar vermaken, ik ben bezig. En vervolgens sluit je resoluut de deur achter hem!
En ja dan is ie een aantal dagen boos en stil, lekker rustig toch? Kun jij lekker doorwerken!
Elk nadeel....
Kom voor jezelf op hoor lieffie! Als jij t niet doet... hij doet t ook niet! Zou hem wel een schop onder zijn... willen komen geven maar denk dat ie niet eens weet waarom!
xxxxBe yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op vrijdag 05 november 2010 10:35niejel
Hoi Kati,
Sorry dat ik effe inbreek op een topic waar ik nooit meeschrijf.
Ik heb je op onze laatste inbox discussie nog een berichtje gestuurd.
Lees even!
Groet Niejel - Geplaatst op vrijdag 05 november 2010 10:39Sterin

- Geplaatst op vrijdag 05 november 2010 12:05Emma50
Lieve allemaal,
Reacties van andere forummers, jaahaa, als ik eens wat rondsnuffel op het forum dan zit ik hier soms met open mond te lezen.
Vooral onder het kopje Relaties, daar mag ik graag meelezen soms en nou, daar lusten de honden geen brood van zeg!!
Iemand schrijft toch zijn intieme gedachten op en wordt door sommigen zo afgebrand, waar is het respect tegenwoordig.
Moet iedereen niet helmaal zef weten wat hij of zij doet?
Iedereen heeft toch zijn eigen verhaal en daardoor zijn eigen gedrag?
Jeetje wat erg soms.
Hier verder alles goed. Heb er weer twee uur bij op het werk en dat gaat goed. Ben wel moe op woensdag en donderdag maar wat een verschil met januari.
Dat is een goed teken, dan zit er toch vooruitgang in.
Omaatje, laat je niet kisten door Opaatje hoor. Gewoon je eigen ruimte maken, mannen snappen daar zo wie zo niks van.
Liefs Emma.Je kunt niet gezien worden als je jezelf niet ziet.Accepteer jezelf zoals je bent. Wijd je aan het scheppen van iets dat zin geeft aan je bestaan, dat is heilzamer dan je afvragen of je wel voldoende deugt.Je bent byzonder genoeg. - Geplaatst op vrijdag 05 november 2010 14:10kati
Hier niet meer posten, zijn over de 3000 berichten! Ik maak even n nieuw deel aan!Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op vrijdag 05 november 2010 14:15kati
Be yourself no matter what they say ~Sting~
Dit onderwerp heeft 3011 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 121 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 05-11-2010 14:15. Dit onderwerp is gesloten!
Stom (2)