- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3011 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 05-11-2010 14:15. Dit onderwerp is gesloten!
Stom (2)
- Geplaatst op zondag 31 januari 2010 20:15Moderator 3
Het tweede deel van dit topic.
Het eerste deel kunt u hier teruglezen.
Vriendelijke groet,
Moderator 3Moderator LibelleCafe/Relatie/Reizen&VrijeTijd/Film,TV&Muziek/Boekenclubmailadres:moderator-3@hotmail.com - Geplaatst op zondag 31 januari 2010 21:28Marijo 53

- Geplaatst op zondag 31 januari 2010 21:49chester

- Geplaatst op maandag 01 februari 2010 07:17roxy

Mogge kijk uit voor de gladheid allemaal!!!!!!Luctor et emergo - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 09:04chester

Zo even het zonnetje hier naar toebrengen....volgens mij zijn we daar allemaal aan toe.
Zelf ben ik inmiddels snotverkouden (dadelijk maar eens gaan stomen) en dochterlief ligt ook nog in bed, door haar hoofdpijnklachten heb ik haar gezegd dat ze maar eens een paar dagen thuis moet blijven.Vanmiddag krijgen we de uitslag van haar foto's.
Vanavond nog naar de ouderavond van zoon. Hopelijk dat de wegen dan toch iets beter begaanbaar zijn.......wat ben ik die sneeuw toch moe....
Ik ga toch maar proberen of ik nog iets gedaan krijg vandaag al is de zin ver te zoeken.
groetjes chess... - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 09:37kati

Wat goed jongens!!!
Mod3 dank je wel dat je gisteravond nog een nieuw deel geopend hebt! Had niet eens gezien dat we al zover waren!
Ons Opperhoofd, Moortje, weet t natuurlijk niet eens! *stuurt Moortje nu een sms*
Het wordt hier helemaal donker nu! Zal wel flink gaan sneeuwen en Gloei gaat straks folders bezorgen als ze komen en ik moet vanmiddag gaan werken! Brrrr!Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 10:20gloei

met deel 2 en dat er nog vele mogen volgen.
De folders zijn nog niet bezorgd. Het sneeuwde hier net even flink, maar het is inmiddels weer droog.
Chess, beterschap en stoom ze.
Ik hoop dat iedereen deel 2 snel kan vinden...
gloei wijzigde dit bericht op 01-02-2010 10:23 met 27%The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~ - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 10:38kati
Ik mis Omaatje wel hoor!
Geniet je nu van je VUT Omaatje of heb je t zo druk met t afronden van de losse eindjes?
Of trekt Opaatje nu meer aan je?
*kijkt Opaatje streng aan*
Het sneeuwt me toch! Bij jullie ook?Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 10:42sagapo

Een nieuw deel!!
Goed van ons hè?
Het sneeuwt hier ook als een gek.. Er ligt een dik pak, Chess ik ben het ook zo zat
IK WIL ZOMERRRRRRRRR maar ik hoorde net op de radio dat het nog wel ff zal duren
Beterschap met de verkoudheid en ik hoop voor je dochter dat ze er iets tegen kunnen doen.
Gloei, sterkte met het rondbrengen!
En Keetje met werken en glibberen..
Verder hier niet zoveel te vertellen, ik ben m'n broodje weer aan het bakken en moet nog op een verjaarsvisite vandaag
al is de leugen nog zo snel een paard kan harder lopen. - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 11:03roxy

Een nieuw deel, pff vanmorgen niet eens op gelet, maar ja het was dan ook vroeg he.
Kom even snel langs wippen, alles is tegenwoordig even tussendoor bij mij, omdat ik met zoveel tegelijk bezig ben, wil zo mijn kast in de slaapkamer af schilderen.
Hier schijnt de zon echt geen gein, gek weer toch he.
Zoon mag om 11 uur naar huis het schijnt dat er van de 4 bussen richting Amsterdam nog maar 1 rijd. Straks zelf maar even ondervinden als ik op de fiets stap.
Kom later weer terug als zoon niet meteen erachter spring en anders fijne dag en tot gauw....Luctor et emergo - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 11:08roxy
Nou ja zeg dit wil ik jullie toch even komen melden
nog geen minuut na het plaatsen van mijn vorige berichtje begint het hier te regenen. Maar als ik het goed is vriest het net niet.
Och Gloei ik weet wat het is, sterkte met de folders, hoewel ik het altijd heel prettig vind om ze even te lopen, toch met die sneeuw en gladheid ben ik veel langer bezig en heb mezelf al menig keer net in de goede houding weten te draaien om niet te vallen. Wees voorzichtig!Luctor et emergo - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 12:02gloei
Ik ben net gebeld door een assurantiekantoor waar ik vrijdag op gesprek geweest ben en mag al woensdag voor een tweede gesprek komen. Dus woensdag 30.000 duizend duimen draaien!The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~ - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 13:43Boekenwurm
Doen we Gloei!
Ook hier een berg sneeuw; stond vanmorgen voor half 7 de autoramen al schoon te schuiven; want de plicht riep!
Gelukkig geen brokken gemaakt.
Sagapo; zou zo'n broodbakmachine ook op campingstroom kunnen?
Wil je eens kijken hoeveel watt dat ding gebruikt?
Ik ben dat buitenlandse getob met allerlei vies brood of brood wat al oud wordt als je het haalt zo zat!
Lijkt me wel een idee; zo'n machine mee; elke dag vers brood op de camping...
- Geplaatst op maandag 01 februari 2010 14:01moortje2
ooooooooo gloei ik duim nu al.!!! komt goed moet gewoon.!!! - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 14:02moortje2
lalalalal lalalal lalal
nieuw deelllllllll zo leukkkkkkk - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 14:11sagapo
BW, ik heb geen broodbakmachine ik doe het gewoon met de hand en op een plaat in de oven.
Dan ziet het er ongeveer zo uit
Maar ik geloof dat Kati en Gloei er wel één hebben dus misschien weten die het?
Gloeiiiii!!!! Ik duim voor je hoor!!
Ha daar komt Moortje weer voorbij gezongen
al is de leugen nog zo snel een paard kan harder lopen. - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 14:37Moderator 3

Graag gedaan, moderator 3quote:kati schreef op 01 februari 2010 @ 09:37:
Wat goed jongens!!!
Mod3 dank je wel dat je gisteravond nog een nieuw deel geopend hebt! Had niet eens gezien dat we al zover waren!
!Moderator LibelleCafe/Relatie/Reizen&VrijeTijd/Film,TV&Muziek/Boekenclubmailadres:moderator-3@hotmail.com - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 15:24moortje2
oooo krijg een knotje van die hypotheek.
alles zou rond zijn maar ze kunnen het nog steeds niet zwart op wit geven. een stempel zetten duurt vijf werkdagen.. pffffffffff - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 18:42gloei

BW, er zijn adaptors te koop, die 220 watt omzetten naar campingstroom. Bovendien moet je dan niet alle losse apparaten in je caravan aanzetten, anders klap je hoofdschakelaar van je caravan eruit of erger nog de er een deel van de camping zonder stroom komt te zitten. Dit is een vergelijkingsite voor broodbakmachines.quote:Boekenwurm schreef op 01 februari 2010 @ 13:43:
Sagapo; zou zo'n broodbakmachine ook op campingstroom kunnen?
Wil je eens kijken hoeveel watt dat ding gebruikt?
Ik ben dat buitenlandse getob met allerlei vies brood of brood wat al oud wordt als je het haalt zo zat!
Lijkt me wel een idee; zo'n machine mee; elke dag vers brood op de camping...
gloei wijzigde dit bericht op 01-02-2010 18:43 met 0%The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~ - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 18:45gloei

Moortje met een knotje?quote:moortje2 schreef op 01 februari 2010 @ 15:24:
oooo krijg een knotje van die hypotheek.
alles zou rond zijn maar ze kunnen het nog steeds niet zwart op wit geven. een stempel zetten duurt vijf werkdagen.. pffffffffff
gloei wijzigde dit bericht op 01-02-2010 18:57 met 4%The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~ - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 18:58kati
Echt alles lag eruit vanmiddag! Ik had net met Naomi gemaild wat er loos was of de radio knalde er hier uit, de kids kwamen klagen dat de tv t niet meer deed en internet begaf t helemaal! Daarna belde de buurman aan die vroeg of wij wél tv hadden! Nope, ook niet! Geen tv, radio, internet of telefoon! Maar gelukkig doet alles t weer! Zal wel landelijk geweest zijn, vermoed ik.
hoor t straks wel op t nieuws.
Moortje denk aan je hart hè meid! Kalm aan! Komt goed!Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 19:37Sterin
quote:kati schreef op 01 februari 2010 @ 18:58:
Echt alles lag eruit vanmiddag! Ik had net met Naomi gemaild wat er loos was of de radio knalde er hier uit, de kids kwamen klagen dat de tv t niet meer deed en internet begaf t helemaal! Daarna belde de buurman aan die vroeg of wij wél tv hadden! Nope, ook niet! Geen tv, radio, internet of telefoon! Maar gelukkig doet alles t weer! Zal wel landelijk geweest zijn, vermoed ik.
hoor t straks wel op t nieuws.
Moortje denk aan je hart hè meid! Kalm aan! Komt goed!
Was het niet de broodbak machine?
Gloei, zal duimen woensdag..klinkt goed!
Voor 'de snotneuzen'..beterschap!
Fijne avond allemaal!
xx SterBlijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 19:48Boekenwurm
quote:
Dit lijkt mij Maxima?
Bedankt voor de link.
Ik denk ; dat als ik er 1 koop; dat het dan een dingetje van de Aldi word.
Moortje; sterkte..
Omaatje; joehoe; je ligt toch niet van de sokken met dit weer hè?
Sterin ; heel bijdehand

- Geplaatst op maandag 01 februari 2010 20:00kati
Veel te bijdehand!
BW denk je ook niet dat Tjaa de benen genomen heeft na al dat vrouwelijk schoon!
Heb net via Google t schilderij gevonden dat al jaren in mijn huis hangt! Was gewoon een beetje aan t neuzen voor t kunst topic en ineens kwam iets me bekend voor! Verder gekeken bij die schilder en vond dat schilderij! Dat heeft mijn opa geschilderd destijds (heb mijn opa nooit gekend) en t hangt al die jaren al in mijn huis! Leuk dat ik nu weet van wie t oorspronkelijk was en van wie hij inspiratie kreeg!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 20:11Boekenwurm
Is je opa nou een kopieerder of is hij de echte artiest?
Tjaa is pleite; kan niet anders..
Dit onderwerp heeft 3011 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 05-11-2010 14:15. Dit onderwerp is gesloten!
Stom (2)