- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3001 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 25-03-2012 21:46. Dit onderwerp is gesloten!
Daydie's klets en plaatjes topic
- Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 12:59zarah

Een fijne zonnige dag wens ik jullie..geniet van deze lentedag!! - Geplaatst op vrijdag 16 maart 2012 08:20moppie49

Morgen komen de kinderen en kleinkinderen hier nog voor Hubje's verjaardag. Ga straks een pan met snert maken.
Alle boodschappen zijn al binnen.
En alvast een fijn weekend. - Geplaatst op vrijdag 16 maart 2012 16:06zarah

Goed weekend! - Geplaatst op vrijdag 16 maart 2012 17:01tooske2

**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 14:30stormie

- Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 19:29vlindertje 41

- Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 19:37vlindertje 41

- Geplaatst op zondag 18 maart 2012 18:54jsteen1
Hallo daydie en vriendinnen .
ik kom weer eens langs heb het erg druk gehad en nog
de tuin werkzaamheden zijn weer begonnen en ik heb er weer zin
in manlief helpt me lekker mee hoor we doen het samen allemaal .
en ik moet ook een paar keer perweek naar de sportschool
en met mooi weer ga ik er met mijn schoot op uit ik heb vorig jaar heel het jaar binnen gezeten alleen iederekeer naar het ziekhuis dat was toen mijn uitje .
en ik moet ook nog regelmatig naar het ziekhuis hoor dus druk druk ruk .
ik ga nu ook wel veel met mijn scootmobiel weg als het lekker weer is .
morgen ga ik weer plantjes kopen voor de tuin ik had erg veel vorst schaden nooit eerder gehad maar ja .
liefs johanna.

- Geplaatst op zondag 18 maart 2012 19:52zarah

Goedemiddag,...
Volgens mij heeft Daydie geen internet verbinding momenteel, haar pc is in de revisie..ik hoop dat hij het zo weer doet Daydie..
verder wens ik iedereen een fijne avond..groetjesssssss - Geplaatst op maandag 19 maart 2012 19:23jsteen1
Dankje wel Zarah voor het doorgeven .
ik heb er gekeken wat leuk in het mezen kasje he .
wat was het mooi weer vandaag zo gaat het heel de week alleen steeds iets warmer heerlijk .
Daydie ik hoop dat je weer snel op het forum kunt komen .
tot snel maar weer .
liefs johanna. - Geplaatst op dinsdag 20 maart 2012 08:45Daydie

Goede morgen vriendinnen,
Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie zo lief zijn geweest om mijn topic zo op hoog te houden,een dikke knuf voor jullie van mij.
Eindelijk heb ik weer internet en bijna alles er weer opnieuw op moeten zetten,en sommige dingen zijn wat anders dan voorheen maar begin er al een beetje aan te wennen waar alles nu staat.Al is de pc zo traag als dikke ****** in een techter waar ik vreselijk van baal,onze computer man moet er nog weer bij komen,ook heeft hij de pc helemaal schoon gemaakt.Hij is er het hele weekend s'avonds ermee bezig geweest om hem weer aan de praat te krijgen nog wel in de werktijd neem mijn petje voor hem af hoor,zodat ik zo snel mogelijk weer internet had.
Ik wens jullie een hele fijne dag,en

Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op dinsdag 20 maart 2012 09:31stormie

- Geplaatst op dinsdag 20 maart 2012 09:42rissy

- Geplaatst op dinsdag 20 maart 2012 18:39zarah

Groetjes, een fijne avond gewenst..gelukkig dat je pc het weer doet.. - Geplaatst op dinsdag 20 maart 2012 19:03tooske2
Groetjes Daydie.
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op woensdag 21 maart 2012 20:16jsteen1
lieve Daydie ik kom je een fijne avond wensen .
fijn dat je pc weer gemaakt is voor jou .
liefs johanna.

- Geplaatst op donderdag 22 maart 2012 15:14zarah

Hallo ,één twee kopje thee.en ik kom jullie een chocolaadje brengen..groetjes en een fijne dag, dat zal wel lukken zo zomerse dag het vandaag is..
- Geplaatst op donderdag 22 maart 2012 16:38tooske2
Fijn weekend alvast Daydie.Nog 1 dag en het weekend is daar..
tooske2 wijzigde dit bericht op 22-03-2012 16:39 met 15%**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op donderdag 22 maart 2012 21:45zarah

Welterusten ....
- Geplaatst op vrijdag 23 maart 2012 18:54stormie

- Geplaatst op vrijdag 23 maart 2012 22:26zarah

- Geplaatst op zaterdag 24 maart 2012 11:41Daydie

Hoi vriendinnen,
Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie mijn topic zo keurig bovern houden,met leuke gezellige plaatjes,vind ik heel lief van jullie een dikke knuf daarvoor.
Hier ben ik dan eindelijk weer eens,heb het erg druk de laatste tijd,en heb niet zoveel tijd meer om elke dag hier te komen posten,ook is mijn pc nog niet helemaal goed in orde al kan ik mijn plaatjes en sommige dingen niet terug vinden al staat er alles nog wel op.Het is hier prachtig zonnig lente weer,waar ik ook elke dag heerlijk van geniet buiten,gisteren zelfs al iets verkleurd niet zo'n bleek bekkie meer.Vanmiddag komt een verpleegkundige hier mijn ramen wassen,was ik de vitrage en kunnen ze daarna er weer voor gehangen worden.Verder's vandaag nog een was draaien,gisteren heb ik ook al 2 wassen gedraait en dan ligt alles straks weer lekker schoon in de kasten.Dan vanmiddag weer heerlijk genieten op het terras hiervoor waar het altijd wel gezellig is,dan zijn er veel buiten van hier uit de huisen.
Ik wens jullie nog heel fijn en een

Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zondag 25 maart 2012 10:59Daydie

Hoi vriendinnen.
Een hele fijne

gewenst
Groetjes Daydie.
Daydie wijzigde dit bericht op 25-03-2012 11:02 met 8%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zondag 25 maart 2012 13:36zarah

Groetjessssssssss

- Geplaatst op zondag 25 maart 2012 21:46ModLibelle
Beste Daydie,
Gefeliciteerd,dit topic heeft 3000+ berichten en er kan dus een nieuw deel aangemaakt worden.
Deel 2 kun je hier vindenModLibelle wijzigde dit bericht op 29-03-2012 09:58 met 35%: url deel 2AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl
Dit onderwerp heeft 3001 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 25-03-2012 21:46. Dit onderwerp is gesloten!
Daydie's klets en plaatjes topic