- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3001 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 25-03-2012 21:46. Dit onderwerp is gesloten!
Daydie's klets en plaatjes topic
- Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 11:28dwiggy

Hallo,
haha meelezen is ook leuk, zo blijf je van alles op de hoogte, mis je niets en je kan je plaatjes mooi plakken..
Is het bij jou ook zulk prutweer Daydie..zijn je hondjes er al uit geweest..
En vanmiddag boodschappen doen samen met je dochter, je boft maar nu ze zo dicht bij je woont..nou veel plezier maar weer groet Dwiggy
DWIGGY - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 11:52Daydie

Hoi Dwiggy ik lees af en toe ook wel mee,inderdaad dan blijf je een beetje op de hoogte met alles.
hier is het ook echt plutweer,hier op de paden daar is het overal erg glad,mijn ogen zijn constant gericht op de paden,want ben doodsbang dat ik kom te vallen,moet er toch niet aan denken dat ik een been of een arm breek,dan ben je zoals ik met mijn hondjes afhankelijk van iemand moet ik toch niet aan denken.Ik vind het nu
koud buiten met de harde wind erbij.
Heb inderdaad super mazzel dan mijn dochter zo vlak bij mij woond,straks de boodschappen samen halen,thuis alles opruimen en samen een lekker bakkie drinken en weer even gezellig bijkletsen,dan hoef ik verder's deze week niet meer boodschappen halen.

Wens jullie een hele fijne middag en tot later's.
Groetjes Daydie.
Daydie wijzigde dit bericht op 02-02-2010 11:53 met 0%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 19:19Daydie

Hallo allemaal,
Dwiggy vanavond heb ik de sjaal van mijn vriendin klaar,moet nog zo'n half bolletje,dan ga ik een wit kort smal sjaaltje breien voor mijn dochter,zij heeft al eens het zelfde van mij gekregen die ze heel vaak draagt bij een shirt,vind ze heerlijk zitten dat ze er nog wel één wilde hebben.
Het was een latertje vanmiddag toen ik en mijn dochter boodschappen gingen doen,wij zijn om 16.00 weggegaan en waren pas om 18.15 weer thuis,de boodschappen alweer opgeruimt in de kasten.Mijn dochter had heerlijk uitgeslapen want het was vannacht laat toen ze in bed lag,waar ze later wel spijt van had,omdat ze vanavond ook nog wilde sporten.Hier heeft het de hele dag geregend eerst met wat natte sneeuw erbij,hopelijk word het vanavond niet glad omdat het vannacht rond het vriespunt zal zijn,want dan word het hier een spiegel op de straten en op de paden van al het water en grote plassen die er nu zijn,hopelijk valt het allemaal mee want de hondjes moeten er nog wel uit al hoop ik dat het meevalt.
Ik wens jullie een
en tv kijken en ondertussen breien.
Groetjes Daydie.
Daydie wijzigde dit bericht op 02-02-2010 19:31 met 0%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 20:52stormie
quote:[b]dwiggy schreef op 02 februari 2010
[fgcolor=#2A1F66][b][i]Hallo,
haha meelezen is ook leuk, zo blijf je van alles op de hoogte, mis je niets en je kan je plaatjes mooi plakken..
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 21:12apekop

Hoi Daydie,
Als je bang bent om te vallen,kun je schuursponsjes onder je schoenen binden of sokken erom heen doen.
Dat schijnt goed te helpen..
Ik glibberde vandaag zelfs op mijn snowboots over de stoepen..
Van mij mag het warm water gaan regenen!!
Groetjes,ApieGaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 21:52elanne

- Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 22:03stormie

Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 23:09Daydie

Apekop heb er wel eens meer over gehoord van sokken onder je schoenen of snowoots,maar schuursponsjes nee dat heb ik nog nooit over gehoord.Het vriest nu momenteel niet buiten,mocht het weer behoorlijk gaan vriezen denk dat ik dan maar een paar sokken over de snowboots heen doe kan mij niet scghelen als ik maar niet kom te vallen. Stormie jij bent echt super met je zelf gemaakte plaatjes kom maar gezellig mee lezen en ik neem jou plaatjes lekker mee
Heb vanavond de sjaal van mijn vriendin klaar,zal haar morgen even bellen dat ze het op kan komen halen dan kan ze het gelijk om doen.Heb de kleine witte sjaal van mijn dochter net op de nld staan,stop er nu mee morgen weer een dag.Ben net terug van de hondjes uitlaten en wij gaan zo samen lekker naar bed.
Ik wens jullie allemaal

Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op dinsdag 02 februari 2010 23:33dwiggy

Ik ben net thuis gekomen met de auto en het was behoorlijk glad, het sneeuwde en de temp was om het vriespunt, geen weer om de weg op te gaan..welterusten slaap lekkerDWIGGY - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 08:30elanne

- Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 10:31stormie

Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 10:50dwiggy

Goedemorgen..wakker worden de zon schijnt...het is prachtig buiten maar pas op, gisteravond heeft het geregend, vannacht gevroren dus ijs op de straten..groetjes en een fijne dag..krijg je vandaag je sjaaltje nog af?
DWIGGY - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 11:07Daydie

Dwiggy toen ik gisteravond de hondjes uit liet toen was het nog dooi,al moest je wel oppassen omdat er een beetje gesneeuwd had.Toch heeft het vanacht weer gevroren,toen ik tegen 10.00 de hondjes uitliet vrieste het nog,het kraakte onder mijn voeten,al schijnt hier het zonnetje heerlijk en is helemaal niet koud.Ik laat de hondjes 3 keer per dag uit en ze kunnen het heel goed ophouden,dan scheelt een keer dat ik minder naar buiten hoef.Heb gisteravond het sjaaltje van mijn dochter opgezet,dat brei ik op dunnere naalden,denk niet dat ik die vandaag nog klaar krijg.Leuk goede morgen plaatje van jou Elanne.
Stormie leuk dat je hier ook weer even bent geweest met het bekende spreukje van ons
.
Ik ga zo even wat doen in huis,vanmiddag krijg ik even visite dan verder's lekker een rustige dag voor mijzelf.
Ik wens jullie verder een hele fijne dag en tot later's.

Groetjes Daydie.
Daydie wijzigde dit bericht op 03-02-2010 11:13 met 6%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 17:46Daydie

Vanmiddag visite gehad die na anderhlaf uur weer weg ging,daarna heb ik lekker op de bank zitten breien.De hondjes verzorgt en zelf gelijk ook gegeten andijvie met spekjes,daarna de hondjes uit gelaten thuis gekomen gelijk onder de douche geweest zit hier heerlijk in mijn jogging broek met een t'shirt en een dik vest aan.Straks tv kijken en breien aan het sjaaltje voor mijn dochter zo vermaak ik mij prima vanavond.
Ik wens jullie ook een

Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 21:29Daydie

- Geplaatst op woensdag 03 februari 2010 22:27elanne

- Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 08:12elanne

- Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 09:00dwiggy

DWIGGY - Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 09:20moppie49

Goedemorgen Lady , gisteren naar moeder geweest en sávonds kregen we kaarters.
Nu weer wat doen hier in huis. En daarna lekker achter de pc.
Fijne dag allen - Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 09:31Daydie

allemaal,
Moppie gisteren weer gezellig bij je moeder geweest,en de boodschappen weer gehaald,en alles weer in de kast.Hoe is het weer nu bij jullie hebben jullie ook slecht weer gehad vannacht.Hier heeft het geregend al ben ik nog niet buiten geweeest,maar het is nu echt dooi,ga de hondjes uitlaten hopelik valt de gladheid nu mee buiten.Straks ga ik met de bus even naar de stad om naar de markt te gaan,om dun sokken garen te halen voor baby sokjes.Mijn hulp wil graag baby sokjes hebben voor haar baby die is 10 maand,dan brei ik ook sokjes voor mijn a.s.klenkindje,daarna nog even medicijnen op halen bij de aphotheek daarna ga ik weer naar huis.
Groetjes van Daydie en tot Later's.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 10:06Daydie

Jeetje het is hier spekglad op de staten en op de paden,liep met de hondjes en kon niet gewoon lopen,er waren een paar mannen bij je auto die hebben mij geholpen met oversteken over gladde straat .Gelukkig was het is het park niet zo glad al moest je wel oppassen waar plassen lagen daar was het wel glad op sommige plaatsen,op de terugweg kon ik aan de kanten van de paden wel lopen ook daar was het oppassen,maar ben gelukkig weer heel huids thuis gekomen.
Echt hier kun je wel schaatsen of met de slee over straat.

Toch ga ik zo even met de bus naar de stad,paar meter lopen en dan kan ik instappen.
Groetjers Daydie en tot later's
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 12:19Daydie

Ik ben weer thuis van de stad de straten waren daar mooi schoon,er waren niet zoveel kramen op de markt,had geluk dat de kraam met wol stond er wel,kan ik beginnen met baby sokjes breien.Ik zit hier nu even bij te komen met een lekker bakkie
dan straks wat eten,dan de hondjes uitlaten,en heb ik lekker de hele middag voor mijzelf.
Ik wens jullie

Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 12:49apekop

Goeiemiddag Daydie,
Hoe vind je mijn breiplaatje?
Ik ga vanmiddag met hub,die een vrije dag heeft,naar de kringloop en daarna mijn demente tante bezoeken.
Fijne dag hoor!
Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 13:10Daydie

Wat een leuk plaatje van jou,zit jij daar te breien aan een trui of sjaal?
Vanmiddag gezellig met je hub naar kringloopwinkel,ben je naar iets speciaal op zoek,of gewoon even lekker neusen daarzo.Samen nog even jij je demente tante op visite om samen een lekker bakkie koffie te drinken,kent ze jullie nog wel dan,maar ze zal het vast heel fijn vinden als jullie bij haar komen.

Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 13:26apekop
Nee,ze kan al jaren niet meer praten en herkent helemaal niemand meer..rot hoor,als je zo oud wordt..eigenlijk is ze net weer een baby.
Ik wil best weer eens gaan breien,maar ik wacht even tot ik met pensioen ben.Dan heb ik meer tijd,ga ik ook weer schilderen.
Als ik niet weet wat ik moet doen met breien,kan ik het altijd aan jou vragen toch?
Ik ben op zoek naar een leren 3zits bank.Met 3 katten vond ik het zonde om een nieuwe bank te kopen.
Maar je moet ergens tegen aan lopen..hij moet wel een beetje lekker zitten en ik vind ook niet alle kleuren mooi.
Ik vind het heerlijk in een kringloop,ik kom altijd wel met iets thuis.Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel....
Dit onderwerp heeft 3001 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 25-03-2012 21:46. Dit onderwerp is gesloten!
Daydie's klets en plaatjes topic