- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3001 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 116 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 25-03-2012 21:46. Dit onderwerp is gesloten!
Daydie's klets en plaatjes topic
- Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 10:39Daydie

Hoi vriendinnen,
Stormie ik geef het niet op wat het breien van de pet betreft,ben gisteravond behoorlijk aan het klooien geweest met de pet,ben er nu geloof ik uit komt ook dat het garen niet hetzelfde,vandaag maar eens weer proberen wil gewoon dat het mij lukt.Wat een schat is mijn kleindochter Lyvia hé,maar zij krijgt nu wel een eigen willetje,als haar iets niet aan staat dan wordt ze toch kwaad,als ze dan wat bij haar heeft liggen dan smijt ze het alle kanten uit,verder's is het een heel lief en kan zich ook heel goed alleen vermaken met haar speelgoed.
Allemaal een hele

Daydie wijzigde dit bericht op 28-01-2012 10:59 met 40%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 11:20zarah

Goedemorgen, leuk Stormie en Rissy, wat een leuke plaatjes maken jullie en plakken jullie.
Daydie knap hoor dat je alles zo maken kan..
Nu weer die pet, hoe is je poncho geworden, maak je er een foto van?
Moppie ook weer in de baan..hoe is het met je moeder Moppie? Alles goed? Gefeliciteerd hoor met je zoon en zijn jullie weer beter?
Het heeft vannacht iets gevroren en ja alles is wit.. de zon schijnt, of ik de schaatsen komende week nog onder doe, weet ik nog niet..haha ik wil niet door het ijs zakken.
Gisteren zijn we, dochter en ik, naar Aschendorf (Dlsl) geweest..daar zijn vele mooie winkels.
Vanavond hebben we de premiére van het toneel..
Toneelgroep website Hier klikken!
Dit is de link..voor wie interesse heeft, kan daar ff kijken..
groetjes en een fijne dag gewenst!!
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 14:37zarah

Goedemiddag,
Rustig ook hier..stilte voor de storm misschien?
Hoe gaat het met de breierij Daydie? Lukt het met de pet?
En wat je nog meer van plan bent te maken..
Veel plezier!
Groetjesssssss
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 22:18wildlelie
Daydie bedankt voor je prachtige kaart.
Ik was er erg blij mee en zeer verrast
Ik wens je een fijne nachtrust toe en tot ziens weer.
Liefs Lelie.

- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 09:07moppie49

- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 12:13Daydie

Hoi vriendinnen,
Ik wil ook hier Wildlelie Hartelijk Feliciteren met haar verjaardag,hoop dat je goed verwent wordt met hele leuke cado's.

Het heeft flink gevroren vannacht,er ligt hier heel klein laagje sneeuw de moeite niet om op te noemen,wil vanmiddag boodschappen gaan doen,dan moet ik mijn shootmobiel eerst bij het kantoor ophalen daar staat hij binnen,het is maar een heel klein eindje maar ben zo bang om te komen vallen.

Groetjes Daydie
Daydie wijzigde dit bericht op 30-01-2012 12:19 met 31%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 21:44wildlelie
:
: - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 17:59Daydie

Hoi vriendinnen,
Heb het gisteren en vooral vandag nogal druk gehad met allerlei dingen,2 afspraken,vanmiddag voor het eerst naar de cratieve therapie geweest dat nu 3 keer in de week alleen s'middags,was heel gezellig had met een aantal dames,ben begonnen om een paar sokken te breien makkelijk om zo even mee te nemen,16.15 terug en gelijk gedouchst en nu nog wat kleine dingen doen,en vanavond tv kijken en de pet in elkaar zetten,al kan ik hem nog niet helemaal af maken,alleen nog een klep van een pet hebben,maar even uit kijken naar een zomerplastic pet of zoiets.Maar nu met die vreselijke kou ga ik echt niet alle winkels af om daar naar te kijken,mij veelste koud op de shootmobiel,al heb ik vorige week nog een heerlijke dikke sky jack gekocht die heerlijk warm is.
Ik wens jullie een hele

Groetjes Daydie
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 09:01moppie49

Goedemorgen iedereen.
Daydie ik lees dat je daar erg naar je zin hebt. Mooi toch?
Dus de pet is nog niet helemaal klaar?!!?
Gisteravond is hier de eerste schaats marathon gereden in Noordlaren. Dus die heeft de primeur gehad. Nu volgen er wel ,meer
En zit er toch nog een Elfstedentocht in voor de volgende week? IK hoop het wel, voor degene die dit willen rijden/. Maar a.s weekend wordt er ook sneeuw verwacht. Ach we wachten gewoon af.
Groetjes Moppie - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 11:06Daydie

Goede morgen vriendinnen,
Moppie ik hoop ook al de elfstedentocht door gaat,vind het altijd prachtig om daar naar de kijken,maar even afwachten als het zo door blijft te vriesen.
Ik ga vanmiddag weer naar de creatieve therapie,dan ga ik mijn poncho een kraag een col of iets dergelijks op breien.
Ik wens jullie nog een hele

Daydie wijzigde dit bericht op 01-02-2012 11:14 met 0%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 13:30zarah

De zon schijnt, het is berekoud maar erg gezond buiten, we gaan ook zo een frisse neus halen, Lara mee die zit al verlangend naar buiten te kijken, als ik uit mijn raam kijk; zie ik rakker staan, in de zon, rakker is onze shetlander die al behoorlijk oud wordt, hij is nog van onze jongste dochter, die was 8 jaar toen ze hem kreeg en zij is nu 28 jaar, het is net een hondje, kent ons precies.
Daydie de pet al klaar en je poncho?
Stormie in de bikini? Of een winterslaap(je) ga maar naar de canarische eilanden daar is het fijn van temp. Ook in zuid Spanje kan je goed vertoefen, hoor ik van een vriendin die daar zit..
Rissy meisje Beterschap, neem een extra paracetamolletje en steek je neus maar eens buiten de deur, wel goed aan kleden..
Verder weet ik zo ff niet, even verder lezen..Groet en een fijne winterse dag gewenst!!

- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 09:02moppie49

- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 11:30zarah

Daydie nog niet boven water? Slaap je nog Daydie en vlindertje vind je het te koud om rond te dartelen? Een fijne dag wens ik jullie allemaal..

Het landschap hier... - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 12:47Daydie

Goede middag vriendinnen,
Zarah prachtige omgeving hebben jullie daar,mooie foto's hen je er van gemaakt,en hebben jullie daar ook al een behoorlijk pak sneeuw liggen.
Zarah was vanmorgen al om 8.00 uit mijn nestje,heb eerst lekker rustig aan gedaan,toen gedouchst en een hele tijd achter de pc gezeten om een plaatje te maken,was blijkbaar nog niet goed wakker want plaatje maken wilde mij eerst maar niet lukken uit eindelijk heb ik iets voor elkaar gepruts.Hier sneeuwd het nog steeds en lig al een pak sneeuw van zeker 5 cm,wilde vanmiddag eerst het dorp in maar blijf lekker thuis,ben doods benauwd om te komen te vallen.Gelukkig heb ik nog genoeg eten en drinken in de koelkast liggen,en warm eten wordt elke morgen hier vers gebracht dus verhongeren doen wij hier niet.Vanmiddag ga ik verder met mijn poncho waar ik een capuchon op ga breien,ben nu ongeveer op de helft word wel leuk zo te zien,als hij helemaal klaar is plaats ik hier wel een foto ervan.
Ik wens jullie verder een hele fijne dag,
en alvast een heel

Daydie wijzigde dit bericht op 03-02-2012 17:30 met 0%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:49zarah

- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 19:18vlindertje 41

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 11:20Daydie

Hoi vriendinnen,
Vlindertje wat leuk dat je hier even bent geweest,alles goed met jou zag dat je al een tijdje niet had gepost of te druk met sieraden maken.
Had gisteren een echt baaldag,had de capichon klaar bleek hij veelste groot te zijn geen gezicht,daar heb ik nou vanaf dinsdag aan zitten breien.Heb ik op een bepaalde hoogte een draad eruit getrokken,zo kon ik de steken er zoweer erop zetten,en heb er een grote wijde kraag erop gebreid.hier een paar foto's van de poncho hoe hij is geworden,weet nog niet of ik het zelf ga dragen misschien dat ik hem ook nog wel ga verkopen,vind hem nogal behoorlijk bond wat de kleuren betreft.Vanavond komen mijn dochter met haar vriend hier op visite waar ik mij op verheug,weer eens gezellig bijkletsen.

Ik kom straks weer even hier om de foto's van mijn kamer te plaatsen.
Ik wens jullie nog

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 11:53Daydie

Heb een aantal foto's gemaakt van mijn zitslaapkamer,waarvan ik hier een paar plaats,heb de kamer boven en kan heel slecht traplopen.Heb goed nieuws dat ik met zo'n 2a3 maand ga verhuizen naar een appartement,echt een huisje helemaal alleeen voor mijzelf,met alles erop en eraan,ligt eraan hoelang het nog duurt voor het appartement klaar is,al liggen ze voor op schema.Kijk er nu al naar uit dan kan ik meer dingen zelf allemaal doen,en hoef ik niet telkens de personen of de verpleging hier te vragen of hun de boodschappen of de was naar boven willen blijven.Hier een paar foto's van mijn kamer.

Dat waren de foto's van mijn kamer,hebben jullie een idee hoe het eruit ziet,en waar ik mij prima kan vermaken.
Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 15:02jsteen1
Erg gezellig Daydie ,ik had al gereageerd op je mooie fotoos bij
vlindertje maar hier ook maar even langs gekomen .
ik was ziek geweest en even ging het een klijn beetje en nu weer aan de antibiotica en prednison dus ja niet zo veel fut kom dan alleen op mijn eigen topic van daar dat ik er steeds niet bent .ik probeer wel weer wat meer langs te komen hier bij jou hoor .
ik wens je heel veel plezier waar je nu woond aan je schrijven laat je zien dat je weer blij bent gelukkig geniet er maar lekker van .
dikke knuffel ,Johanna.

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:53vlindertje 41

- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 20:05stormie
daar ben ik weer DAYDIE
ik ben een beetje forum moe , heeft het te druk
de laatste tijd
probeer het "hier" bij te houden, maar tóch
geweldige foto's van je huisje en gezellie
en je brei kunstwerk
wie weet eerdaags een eigen appartementje
heerlijk voor je
nou DAYDIE
maar weer
JOHANNE en Vlindertje
ook groetjes en een knuf van mij
stormie wijzigde dit bericht op 05-02-2012 20:09 met 5%Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 20:36zarah

- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 18:35Daydie

Hoi vriendinnen,
Een drukke dag gehad de was allemaal gedraait van het huis zelf,en ligt allemaal alweer schoon en droog in de kasten,van middag samen met mijn buuf boven wat spullen bij haar uitgezocht wat kleren betreft,nu heeft zij alles weer netjes voor elkaar.Vanmiddag boodschappen gedaan,ook dat heb ik maar weer lekker binnen.Net mijn kamer gewist en gedweilt ook weer lekker schoon en fris.Nu heb ik lekker de hele avond voor mijzelf,straks tv kijken en ondertussen sokken breien waar ik vorige week mee ben begonnen,had nog voor 2 paar liggen ben ik weer eventjes zoet mee.
Morgenvroeg lekker rustig aan doen,s'middags naar de oase naar de ceatieve therapie,dus kom morgenavond hier weer eventjes posten.
Ik wens jullie een hele

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:38zarah

Het is idd. berekoud buiten..mooie poncho heb je gemaakt Daydie..met kraag dus, jammer dat de capuchon te groot was.
Je huisje heb ik wel eens gezien weet je nog? Je hebt er leuke foto`s van gemaakt..:)
Vandaag flink geweest lees ik..ik ook heb allerlei klussen gedaan..Hub heeft me geholpen..
Moppie is ziek, die kon niet komen op visite..beterschap hoor Moppie..
Vandaag waren toertochten op de ijsbaan voor de scholen..ze hadden er volop zon bij..
Ik heb geschilderd gisteren..koeien
en een ekster.
zarah wijzigde dit bericht op 07-02-2012 10:34 met 0% - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 10:36zarah

Goedemorgen Daydie en vriendinnen,
Reclame zie ik..sierraden..hahaha ik ben benieuwd hoe lang Libelle dit zal laten staan, ze hebben het nog niet ontdekt denk ik, anders was de link al weg geweest. Maar sorry mevr. Ik klik de link niet aan..ik hoop voor je dat je wat verkoopt..
Groetjes allen en een fijne dag!!
Dit onderwerp heeft 3001 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 116 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 25-03-2012 21:46. Dit onderwerp is gesloten!
Daydie's klets en plaatjes topic