- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3001 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 25-03-2012 21:46. Dit onderwerp is gesloten!
Daydie's klets en plaatjes topic
- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 16:15Daydie, voorheen Lady978

- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 19:01elanne

- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 19:09Daydie

- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 19:11dwiggy

Hee ik heb je gevonden Daydie(Lady)...wow mooi meid,
En kijk Elanne ook,...hatstikke leuk...Komt wel goed hier dat weet ik zeker..mooi door gaan!! Een bloemetje van mij ter ere van je nieuwe Topic!!
DWIGGY - Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 19:35stormie

......................................
..................................
Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 19:50Daydie

Hé Stormie jij hebt mij ook al gevonden,leuyk plaatje van Daydie,heb het gelijk opgeslagen.
Hoi Dwiggy leuk dat je mij hebt gevonden,jammer dat ik de naam Daydie nog niet goed heb,maar het komt zeker wel goed hier,bedankt voor jou mooie bloemen van jou.
Wens jullie ook allemaal een hele

Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 20:31fanny

- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 20:53Daydie

Hoi Fanny,
Bedankt dat je mij hier met mijn eigen topic succes wenst,natuurlijk mag je het gewoon bij Tooske haar topic houden.
Het is hopelijk nu voor mijzelf een stuk makkelijker,en het hoeft voor mij niet zoveel als bij tooske te worden met het posten,hou het liever wat rustiger en overzichtelijk voor mijzelf.
Hier is heeft het vanavond ook flink gesneeuwt alles is wit,toch altijd weer prachtig om te zien,en morgen kunnen de hondjes er weer heerlijk in rennen.

Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 21:07tooske2
Lady veel succes met je topic.Vind het wel jammer dat je weg ging bij ons om dat je het te druk vond.Nu hopelijk blijft het hier wat rustig voor jou.Ik blijf ook alleen bij mij topic.Dat vind ik en ook mijn website er nog bij genoeg.Maar ik hoop dat het gezellig wordt voor jou.Knuf van mij.
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 21:25Gerrie S

- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 21:40job
Dus Daydie en Lady978 zijn dezelfde? Waarom zo ingewikkeld? - Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 21:49Daydie

Job deze topic wilde ik een andre naam geven wel Daydie,alleen staat lady978 er nog wat mij niet lukt om te veranderen,maar dat komt nog wel.
Gerrie wat een hele mooie orgidee heb je in elkaar geflanst,bedankt ervoor,lief van je dat jij mij ook geluk wens met mijn topic.Ik heb ook begrip voor jou dat je bij tooske blijft om te posten.
Tooske leuk dat jij hier toch even was om mij succes te wensen met mijn topic,natuurlijk begrijp ik het dat je bij je eigen topic blijft,bedankt voor jou prachtig boeket bloemen.

Groetjes Daydie.
Daydie wijzigde dit bericht op 30-01-2010 21:49 met 1%Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 22:03elanne

- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 22:59Daydie

- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 23:30Daydie

- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 23:42apekop

Succes met je nieuwe topic Daydie..dat zijn de namen van je hondjes toch?
Leuk bedacht!
Ik hoop niet dat je weggaat omdat ik erbij ben gekomen,want dat zou ik heel vervelend vinden...
Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op zondag 31 januari 2010 00:12dwiggy

Goodnight...alles, foto naam is goed zichtbaar voor mij hoor Lady dus laat het zo toch?DWIGGY - Geplaatst op zondag 31 januari 2010 00:30Daydie

Hoi apekop leuk dat je hier ook bent,nee hoor vind het niet erg als jij hier komt gezellig zelfs,klopt die naam is een gedeelte van de beide namen van mijn hondjes Dayka en Diesel vond ik zelf ook een leuke naam.
Dwiggy ik zie nergens profiel foto's/plaatjes staan op geen van de topic's,laat het eerst ook zo misschien dat het nog veranderd,want ik kreeg net een mailtje van de moderator omdat ik een andere naam hier wilde gebruiken,dat word nu dus Daydie,en Lady978 word verwijderd,dan zal de profiel9plaatjes ookwel weer te zien zijn overal.
Nou sluit ik af en ga zo mijn nestje in met mijn hondjes.
en tot morgen.
Groetjes Daydie.
Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten? - Geplaatst op zondag 31 januari 2010 08:34elanne

- Geplaatst op zondag 31 januari 2010 10:39blikopnul

- Geplaatst op zondag 31 januari 2010 11:57dwiggy

Goedemorgen,
Ook hier is alles nog in diepe rust..heb je ook mee gefeest gisteravond bij Tooske en nu je virtuele roes uitslapen? Nou neem maar een paar paracetamolletjes en je bent zo weer wakker..hahah wat l*l ik...vreselijk..in ieder geval een fijne zondag gewenst..groetjessssDWIGGY - Geplaatst op zondag 31 januari 2010 12:32rissy
Hallo Daydie

Met je eigen topic , wens je hier veel klets en plak plezier
Gooi de loper uit , drink een goed glas wijn, pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn - Geplaatst op zondag 31 januari 2010 13:57Yntje6

Hallo Daydie kom je even een bloemetje brengen met dit feestelijk gebeuren hier,hoop dat het je rust brengt - Geplaatst op zondag 31 januari 2010 13:59dwiggy
Beste Daydie,
Waarschijnlijk heeft u dat topic geopend met uw account Lady798.
De beste optie is om een nieuw topic aan te maken met uw account Daydie. Ik zal de berichten van het eerste topic dan overzetten en dat topic sluiten.
Vriendelijke groet,
Moderator 3
Dit stond bij de vraag en antwoord topic van de moderator lady ik hoop dat je dit lezen kan..Lady of Daydie kan niet inloggen..probleem!!DWIGGY - Geplaatst op zondag 31 januari 2010 16:28dwiggy
Een update..het is nog niet in orde zie ik............
DWIGGY
Dit onderwerp heeft 3001 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 25-03-2012 21:46. Dit onderwerp is gesloten!
Daydie's klets en plaatjes topic