Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reizen & Vrije Tijd
  4. Schrijven met gevangenen (2)

Dit onderwerp heeft 3008 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 15-08-2011 09:44. Dit onderwerp is gesloten!

Schrijven met gevangenen (2)

Ga naar een onderdeel
  1. Deveny
    Afbeelding van Deveny

ls het mee zit kom ik ook naar de forum ja maar blijf savonds niet eten.
    sandra kan niet komen.
    Eveline wou misschien ook nog wel komen die had het er wel over gehad tenminste, kan haar nog wel is vragen.

2. dini
    Afbeelding van dini

Dat zou leuk zijn, als Eveline kon komen, ja vraag haar aub even, Diana. Jammer dat Sandra niet kan.
    Ik heb Agaath een verjaardagskaartje geschreven en haar en Margreet meteen ook maar uitgenodigd. Ik hoop dat ze kans zien om ook langs te komen.

3. fini
    Afbeelding van fini

Hallo allemaal,

Mieke, wat verscrikkelijk dat die meneer een eind aan zijn leven heeft gemaakt. Maaaaaaaaaaar, ik kan me er alles bij voorstellen. ;(

Ik maak al jaren zelf enveloppen, ik heb ze alleen nooit naar de penpals durven sturen.

Dini, als je het zo bekijkt hebben veel inmates heeeeeeeel goede advocaten.

:bye:

4. dini
    Afbeelding van dini

Goedemorgen allemaal. Hebben jullie die toestanden in Engeland ook op tv gezien? Verschrikkelijk, ik hoop dat die jongeren gauw hun verstand weer terug zullen vinden.

Heb je die enveloppen ook niet naar Thailand gestuurd, Ineke? Daar mag heel veel naar toe, wat niet naar Amerika mag, hoor. :D

Ja, veel inmates hebben heeeeeeeeeeeel goede advocaten als je het zo bekijkt. NOT. :hamer: Mijn Three Striker bijvoorbeeld, kreeg jaren geleden fifty years for life. Voor petty theft, kleine diefstallen, zakkenrollen. Van zijn advocaat hoorde hij niets. Eerverleden jaar kwam er een nieuw advocatenkantoor dat zou wel even goed aan de slag. Hoor je wel eens iets, vroeg ik laatst. No. En zo schiet het niet op.

Ik ga eens eindigen met een leuk nieuwtje, wel heel erg off-topic trouwens. Ben gisteren weer oud-tante geworden, mijn nichtje heeft een dochtertje gekregen, Femke. :cheer:

Fijne dag allemaal....

5. fini
    Afbeelding van fini

Hallo allemaal,

Dini, weer oud-tante, proficiat. Leuke naam, Femke.

En wat de toestand in Engeland betreft, ik kan me de onvrede voorstellen, maar deze reactie is heel erg dom.

Mijn nieuws is eveneens erg off-topic...........
    Na het slaapje van Moon gaan we een ritje met de trein maken.
    Is voor haar de eerste keer,ben benieuwd hoe ze gaat reageren.

Geen buitenlandse post.
    :bye:

6. dini
    Afbeelding van dini

Ja, leuke naam, vind ik ook. Haar grote broer van twee heet Viggo, is ook een leuke naam, trouwens.

Fijne treinreis, Ineke, en maak je even foto's van Moon aub?

Over de trein gesproken: ik zag dat AH een dagkaarten aktie heeft voor 14 zoveel. Idee voor de forumdag? Wel even kijken of dat ding wel in het weekend geldig is, daar heb ik niet op gelet.

Brief uit Illinois, en ik kan meteen weer op internet iets gaan opzoeken en uitprinten... ze weten me van de straat te houden, die jongens. :D

7. dini
    Afbeelding van dini

http://www.collieweb.net/akaars13.gif

Martin Robles, Texas

8. fini
    Afbeelding van fini

Martin Robles.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kaarsen/animaatjes-kaarsen-49001.gif

9. fini
    Afbeelding van fini

Hallo allemaal,

Het is hier wisselvalliger met het weer dan met de post.
    Weer een rustige postweek achter de rug.

Fijne dag. :bye:

10. janneke1
    Afbeelding van janneke1

quote:
    MrsBee schreef op 07 augustus 2011 @ 09:36:
    Dus we hebben Dini ( en Piet) , Iris, Gera en Gemma die komen en ook eten en Ineke ( en Jo) en Diana komen ook?

Ik heb een houten enveloppe-mal en maak tegenwoordig vaak zelf mijn enveloppen van kalenderblaadjes of mooie tijdschriften, nog geen problemen mee gehad en het ziet er leuk uit. Zal ik mijn mal meenemen? Als je leuk papier hebt, een schaar en plakstift dan zit een enveloppe zó in elkaar!

Bij John is het ook erg heet 110 degrees binnen in de cellen, er wordt 2 keer per dag ijs uitgedeeld om af te koelen en ze liggen onder hun natte handdoek. Vorige week heeft iemand die al geestelijk niet in orde was, zich opgehangen aan de gallerij, kon niet meer tegen de hitte zegt John.......triest is dat!

Fijne zondag meisjes!

Mieke is het zoiets?ik wist niet dat daar mals voor bestonden,dus heb even gezocht op internet, ik heb weleens gekeken bij websites waar ze van recycled papier enveloppen maken maar die zijn peperduur :rol:

enveloppen mal
    Ik heb jouw enveloppen nog Ineke, heel creatief :duim: waarom gebruik je ze niet ? ik vind ze leuk en gebruik jij ook een mal om ze te maken?

Iris, ik stuur vaak envelopen met print erop. Terry tekende altijd op enveloppen, ik heb ze bewerkt in adobe, adres weggehaald enzo en dan print ik ze gewoon op kabinetenveloppen

Dini gefeliciteerd !! :cheer:

Altijd weer triest Mieke, een mens die zeflmoord pleegt. De hitte is misschien de druppel geweest maar gezien hij het geestelijk al zwaar had ligt daar toch wellicht de oorzaak.

janneke1 wijzigde dit bericht op 13-08-2011 01:19 met 1%
    \"When there is no hope it is incumbent upon us to invent it.\" ~ Albert Camus ~

11. janneke1
    Afbeelding van janneke1

\"When there is no hope it is incumbent upon us to invent it.\" ~ Albert Camus ~

12. fini
    Afbeelding van fini

Hallo allemaal,

Janneke, ik durf de enveloppen niet te gebruiken om dat niet overal gelijmde of met plakband gesloten enveloppen worden toegestaan.
    Ik heb een gebruikte envelop helemaal open gevouwen en die gebruik ik als mal. Niet zo perfect als een echte mal, maar het werkt.

Ik moet er snel van tussen, het werk wacht.

Fijn weekend allemaal. :bye:

13. dini
    Afbeelding van dini

Goedemiddag, het blijft maar somber weer, jammer is dat toch. Ik denk dat het in Amerika misschien te warm is om te schrijven, Ineke, in de weinige brieven die ik ontvang wordt geschreven over "hot and humid". Het is elke zomer hetzelfde.

Ik plak regelmatig plakband op enveloppen, doorzichtige moet kunnen, denk ik.

Janneke bij dat bericht over Robles staat niet hoe het is gegaan met die executie en dat middel, terwijl Florida de executie van Manuel Valle daarom juist heeft uitgesteld. Of gebruikt Texas tegenwoordig een ander middel?

Post van Darrell, die ooit door de voormalige paus van zijn executie is gered. Er zat nog een brief bij, van iemand die in Rome woont en om een bepaalde reden grote belangstellling heeft voor die gebeurtenis. Ik schrijf er later wel meer over, moet het eerst nog goed door lezen. Darrell beantwoordt mijn brieven altijd erg laat, (brief van januari, "heb je een leuke verjaardag gehad?" :D ) Daarna heb ik hem weer eens geschreven maar over die laatste brief heeft hij het helemaal niet. Zijn brief die ik vandaag kreeg was weer vol bijbelteksten, de paus heeft hem erg gelovig gemaakt.

Nog een fijne dag.

14. immaaa
    Afbeelding van immaaa

Hey ladies!!!
    Yep, ik ben er weer.. ;-)
    Gelukkig hebben we beter weer gehad dan wat ik vandaag hier heb gezien, wat een triestheid en dat voor augustus..

Dini, gefeliciteerd, een baby, altijd goed nieuws!

Heeft iemand er aan gedacht Nadin te vragen voor de 10e??
    het is al weer snel!! Gezellig!!

triest, Mieke, zo'n zelfmoord...

Ik had gezellige post op me wachten, gelukkig, maar net als bij jullie, vooral heel veel teksten over hoe ontzettend warm het is... Ik had OOK een knutsel, ik maak het open, is het NIET voor mij, maar voor mijn broer die jarig was vorige week!! HAHA!!! Wel heel aardig natuurlijk... :o)

Fijne avond allemaal!!!

Start the day with a smile, not with a tear!

15. janneke1
    Afbeelding van janneke1

quote:
    dini schreef op 13 augustus 2011 @ 14:05:
    Goedemiddag, het blijft maar somber weer, jammer is dat toch. Ik denk dat het in Amerika misschien te warm is om te schrijven, Ineke, in de weinige brieven die ik ontvang wordt geschreven over "hot and humid". Het is elke zomer hetzelfde.

Ik plak regelmatig plakband op enveloppen, doorzichtige moet kunnen, denk ik.

Janneke bij dat bericht over Robles staat niet hoe het is gegaan met die executie en dat middel, terwijl Florida de executie van Manuel Valle daarom juist heeft uitgesteld. Of gebruikt Texas tegenwoordig een ander middel?

Post van Darrell, die ooit door de voormalige paus van zijn executie is gered. Er zat nog een brief bij, van iemand die in Rome woont en om een bepaalde reden grote belangstellling heeft voor die gebeurtenis. Ik schrijf er later wel meer over, moet het eerst nog goed door lezen. Darrell beantwoordt mijn brieven altijd erg laat, (brief van januari, "heb je een leuke verjaardag gehad?" :D ) Daarna heb ik hem weer eens geschreven maar over die laatste brief heeft hij het helemaal niet. Zijn brief die ik vandaag kreeg was weer vol bijbelteksten, de paus heeft hem erg gelovig gemaakt.

Nog een fijne dag.
    Ja volgens mij heeft Texas de eerste drug vervangen, net zoals enkele andere staten.

16. janneke1
    Afbeelding van janneke1

quote:
    immaaa schreef op 13 augustus 2011 @ 21:43:
    Hey ladies!!!
    Yep, ik ben er weer.. ;-)
    Gelukkig hebben we beter weer gehad dan wat ik vandaag hier heb gezien, wat een triestheid en dat voor augustus..

Dini, gefeliciteerd, een baby, altijd goed nieuws!

Heeft iemand er aan gedacht Nadin te vragen voor de 10e??
    het is al weer snel!! Gezellig!!

triest, Mieke, zo'n zelfmoord...

Ik had gezellige post op me wachten, gelukkig, maar net als bij jullie, vooral heel veel teksten over hoe ontzettend warm het is... Ik had OOK een knutsel, ik maak het open, is het NIET voor mij, maar voor mijn broer die jarig was vorige week!! HAHA!!! Wel heel aardig natuurlijk... :o)

Fijne avond allemaal!!!

Hey Irma welcome back :cheer:
    Het weer is hier inderdaad gewoon herfstachtig geweest. :? Jij zat wat zuidelijker en daar was het dus wel mooi :duim: . Maar het is wel sneu voor veel mensen, je zult maar 3 weken op een camping hebben gestaan :?

17. janneke1
    Afbeelding van janneke1

quote:
    fini schreef op 13 augustus 2011 @ 09:22:
    Hallo allemaal,

Janneke, ik durf de enveloppen niet te gebruiken om dat niet overal gelijmde of met plakband gesloten enveloppen worden toegestaan.
    Ik heb een gebruikte envelop helemaal open gevouwen en die gebruik ik als mal. Niet zo perfect als een echte mal, maar het werkt.

Ik moet er snel van tussen, het werk wacht.

Fijn weekend allemaal. :bye:
    Ik denk dat je ze gewoon kunt gebruiken Ineke. Als je ze met een prittstift dichtplakt is er niets aan te zien. Ik gebruik ook plakband naar alle staten als er veel in een envelop zit. Ik plak dan de hoekjes af met gewoon plakband om het te verstevigen. Dit wordt ook overal toegestaan. Gewoon proberen want het is leuk. Ik heb de jouwe bewaard omdat ik ze een keer na wilde maken :idee: maar zo'n mal lijkt me helemaal handig..........

janneke1 wijzigde dit bericht op 14-08-2011 01:53 met 0%

18. dini
    Afbeelding van dini

Goedemorgen allemaal, Irma welcome back, wat gaat een vakantie toch snel!!! Ik weet niet of ik Nadin's email adres nog heb , maar als jij het hebt mail het me dan aub dan nodig ik haar als de wiederweerga uit voor de forumdag. Leni komt trouwens niet, ze is dan met vakantie op Bali, maar ze heeft wel even wat foto's gestuurd van haar en een penpal in Nepal. Die meneer is inmiddels vrij en ze heeft hem en zijn familie daar bezocht. Een betere gids kon ze niet krijgen. :)

Diana, heb jij al contact met Eveline gehad?

Wat aardig Irma, een knutsel voor je broer, erg attent.... :)

Dus Texas heeft die drug vervangen, juist...

Ik zou het ook gewoon eens proberen hoor Ineke.

Fijne zondag allemaal....

19. KarinR
    Afbeelding van KarinR

Ik ben onlangs op de site: postpapier enzo gestuit.
    Misschien kennen jullie deze site allang al, maar er staan een hoop dingen op waar jullie het over hebben.
    Misschien hebben jullie wat aan deze tip.

Groetjes Astrid

20. ModLibelle
    Afbeelding van ModLibelle

Goedenavond,

Dit topic heeft 3000+ berichten, er kan dus een nieuw deel aangemaakt worden.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl

21. dini
    Afbeelding van dini

Goedenavond. Een nieuw deel, wat leuk. Moeten we dat zelf doen?

Astrid, die site komt me wel bekend voor, ik heb er geloof ik wel eens gekeken, maar zelf postpapier printen kost zoveel inkt. Dus dat doe ik meestal niet. Ik print weleens een plaatje of een foto. Maar meestal koop ik leuk postpapier in de aanbieding of vraag het op mijn verjaardag. (Wereldwinkel)

Kom je ook naar de forumdag?

22. janneke1
    Afbeelding van janneke1

Zo dit is dan het nieuwe deel.
    :cheer:
    Vroeger ging dat anders volgens mij en postte de mods meteen het nieuwe topic met verwijzing naar het oude. We zien wel wat er gaat gebeuren...

Astrid,ik koop ook meestal postpapier. Eens in de zoveel tijd heb je bij Action of Zeeman voor een euro ofzo 20 vellen incl. enveloppen. Maar als er ook mals voor enveloppen op staan wil ik die link wel hebben... :)

janneke1 wijzigde dit bericht op 14-08-2011 23:18 met 0%

23. KarinR
    Afbeelding van KarinR

http://postpapierenzo.nl/pagina/675/home.html

Dit is de link.
    Je kan er postpapier kopen, maar ook stempels, mals, stickertjes..vanalles om je post op te fleuren.

Ik begrijp dat jullie op de forum dag vooral gaan knutselen en ik ben niet van het knutselen. Dus ik kom niet naar de forumdag.

24. dini
    Afbeelding van dini

Goedemorgen allemaal, ja, vroeger opende de moderator het nieuwe deel, met een verwijzing naar het vorige. Ik wacht het nog even af.

Nee Astrid, er worden niet alleen enveloppen gestempeld op de forumdag en niet iedereen heeft daar ook belangstelling voor. :D We praten voornamelijk, laten vaak foto's zien, en vertellen eventueel reis- en- bezoekervaringen. Voor mensen die anders nauwelijks over hun correspondenties kunnen praten omdat hun omgeving het maar raar vindt is zo'n dag heerlijk, er is zoveel herkenning.

Bedankt voor de link, ik zal eens kijken of dit dezelfde site is waar ik al eerder ben geweest.

Fijne dag allemaal...

25. ModLibelle
    Afbeelding van ModLibelle

Goedemorgen

Er zijn forummers die het prettig vinden zelf een nieuw deel te openen, vandaar mijn berichtje. :)
    Ik open een nieuw deel met de verwijzing naar dit deel.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

P.S. deel 3 kun je hier vinden.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 15-08-2011 09:48 met 17%: url van nieuw deel.
    AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl