- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3008 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 62 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 15-08-2011 09:44. Dit onderwerp is gesloten!
Schrijven met gevangenen (2)
- Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 23:28uyltje
Ik zit trouwens al 3 weken te wachten op Stamps uit USA, volgens mij zijn ze 'verdronken' ....of naar een ander Land verstuurd.
Een poosje geleden kreeg ik een 'vertraagde' brief van 1 van mn Penpals,
op de envelop stond: MISSENT TO THAILAND !!!! dus : alles is mogelijk... - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 08:55dini
Goedemorgen allemaal, nou ik hoop dat de postzegels gauw aankomen, Gemma. Weet je ook wanneer ze zijn verstuurd? Drie weken duurt wel lang. Maar als ze weer via Thailand gaan dan kan het nog wel langer duren...
Ja, Kenneth is aan het vasten, dat schreef hij mij ook. Andere Kenneth, (in MS) zal ook wel aan het vasten zijn.
Zo gaat dat. In welke week zijn ze nu, de derde geloof ik toch?
Ik doe vandaag de supportcard de deur uit. Ik doe dat altijd zo gauw mogelijk, dan kan ik het niet meer vergeten.
Hoe kom jij aan die mooie rode kater, Janneke?
Fijne postdag allemaal... - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 09:46fini
Hallo allemaal,
Een zwak zonnetje hier, maar wel lekker.
Omdat ik de supportcard één keer vergeten ben
, schrijf ik hem ook direct na het ontvangen van naam en adres.
Gemma, dat schiet lekker op met die postzegels.
Op wereldreis
Fijne dag.
fini wijzigde dit bericht op 31-08-2010 09:47 met 0% - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 11:05uyltje
Goedenmorgen ...
Jessie ,vriendin in Jacksonville (ik heb vorig jaar bij haar gelogeerd)heeft mij de postzegels op 10 augustus
gestuurd ....
...ik heb haar gemaild en ze belooft nieuwe te sturen ...
Soms gaat het 'mis' helaas.....
Maar 'opgeven' is geen 'Optie' ...
Misschien 'valt' er vandaag iets in de
fijne 'postdag' vandaag...
De Ramadan zit in de 3e week Dini, klopt , het eindigt omstreeks 10/11 september ... - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 16:03janneke1
ik vond er nog een paar opgeslagen in e-mail, gewoon copieren ging niet maar wel via photobucket
.
Wel jammer van de zegels Gemma, want dit duurt wel errug lang
\"When there is no hope it is incumbent upon us to invent it.\" ~ Albert Camus ~ - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 16:43dini
Photobucket??? Kun je via die site or whatever ook foto's hier neerzetten? Ik heb het laats geprobeerd via imageshack maar dat lukte dus niet meer.
Dat duurt veel te lang Gemma, die postzegels. Die zijn verdwaald, dat kan niet anders.
Geen post vandaag, alleen reklame... - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 17:11janneke1
ja, je kunt het gebruiken om foto''s te zetten op het forum
\"When there is no hope it is incumbent upon us to invent it.\" ~ Albert Camus ~ - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 20:00dini
En dan moet je je zeker weer registreren, een wachtwoord etcetera, etcetera. Daar heb ik geen zin meer in....
Jammer, ik wilde proberen een fotootje van de UCI uitkijktoren hier neer te zetten.... - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 20:55janneke1
ja dat moet inderdaad,
stuur die foto maar naar mij dan zet ik hem er wel op, zou dat nog lukken denk je?
\"When there is no hope it is incumbent upon us to invent it.\" ~ Albert Camus ~ - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 21:54dini
Ik zal het proberen....

- Geplaatst op woensdag 01 september 2010 09:59kim--miej
Ik dacht dat ik dit al geplaatst had, maar blijbaar niet!
http://www.rtl.nl/compone ... boulevard/index_video.xml
Op deze link, en dan van 26-08 'I see dead people' (hoe bedoel je, sensatie-titel), dat gaat over de death row advocaat David Dow. Hij probeerd voor ter dood veroordeelden, de doodstraf om te zetten in levenslang. Slechts 5% is succesvol, maar hij blijft strijden. Hij heeft een boek geschreven 'Kroniek van een executie'.
Ik heb het inmiddels besteld, maar wilde het stukje gewoon even showen!
- Geplaatst op woensdag 01 september 2010 10:38fini
Hallo allemaal,
Kim, bedankt voor de link.
Ik kijk nooit naar dit programma, maar heb het filmpje bekeken.
Goed werk wat David Dow doet, maar schandalig dat het nodig is.
Het is zoals Bram zegt, in Nederland zou een rechter ingrijpen als een advocaat zijn werk niet goed zou doen.
Fijne dag allemaal.
- Geplaatst op woensdag 01 september 2010 14:01dini
Hallo allemaal, ik kijk ook nooit naar dat programma, maar zal het filmpje later even bekijken, als ik het kan openen, tenminste, lukte me eerder vandaag niet. Nu even de zon in.
Had geen post vandaag, het is maar rustig..... - Geplaatst op woensdag 01 september 2010 14:25kim--miej
Ik kijk het programma ook nooit. Een oud collega tipte me!
Vandaag 2 brieven geschreven, maar ook weer 2 ontvangen! Uiteraard leuk, maar ik liep al achter!
- Geplaatst op donderdag 02 september 2010 08:42dini
Goedemorgen allemaal, ik merk het al, dat programma staat niet op onze lijst van favoriete tv programma's,
en toch zijn er soms best wel interessante onderwerpen.
Ik zou hier een kaarsje neerzetten voor Holly Wood, Alabama. Maar ze heeft een stay tot de negende, ze mag dus nog een weekje leven.
Vandaag maar weer eens flink aan het schrijven.
Fijne postdag allemaal... - Geplaatst op donderdag 02 september 2010 11:28MrsBee
Bedankt Dini en de meelezeres voor de mooie Mapkaarten.....of had ik dat al gezegd?
Ik moet ook nodig schrijven, loop gelijk achter als je er een paar dagen niet toe komt.....maar het is hier nog steeds druk met al de kids en aanhang tijdelijk weer thuis. Wisten jullie dat het mooiste geschenk dat een spaanse jongen zijn aanstaande schoonmoeder kan geven een hele-ham-met-varkenspoot-er-nog-aan is? Nou ik ook niet
maar het staat nu wel op mijn aanrecht in een houten constructie geschroeft, hahaha!! En Miguel kwam er zó trots mee aansjouwen,loodzwaar hoor! én lekker.......
Fijne dag allemaal! - Geplaatst op donderdag 02 september 2010 13:09fini
Hallo allemaal,
Oei Mieke, een hele ham. Wat is het mooiste geschenk dan als de aanstaande schoonmoeder geen vlees eet ?
Gera, hoe gaat het?
Geen post.

- Geplaatst op donderdag 02 september 2010 16:02gera
Oh, gaat goed hoor, Dini. Beetje druk met van alles en nog wat. Aan de normale dingen kom ik bijna niet toe. Steeds is er iets tussendoor... En als ik wél tijd heb voor de normale dingen, heb ik er geen zin in. Heb nog een week met kiespijn gelopen. Kon niet echt een afspraak voor maken omdat ik ieder moment de loodgieter kon verwachten. Maar die hield me ook maar aan het lijntje... Heb ik ook een week op zitten wachten... Maar goed, alles is nu weer gefixt.
Vandaag weer voor het eerst met mijn taalmaatje gesproken. Over anderhalve week begin ik trouwens een basiscursus Vluchtelingenwerk. Leuke interessante modules zitten er in. Nou ja, heb ik wat te doen hè?
Heb net deze week nieuwe printer/scanner/copier geinstalleerd. Mijn vorige scanner scande het gras ineens rood. Dus nou ja, goede reden om een nieuwe 3-in-1 aan te schaffen. Heb nu net ook Office 2010 geïnstalleerd op mijn computer om te proberen... Ik weet dat hij er zit, maar kan hem niet vinden!!! Krijg steeds mijn gewone 2007, behalve als ik hem via mijn e-mail open. Dan krijg ik wél 2010... Raar!
Heb hier nog 3 brieven liggen, maar dat zijn natuurlijk weer allemaal tussendoor brieven. Zou ze kunnen beantwoorden. Maar dat doe ik dus niet, anders zit ik zo weer aan dubbele correspondenties met iedereen.
De enige brieven die ik op dit moment schrijf, zijn sollicitatiebrieven. Heb er heel wat de deur uit de laatste 2 weken.
We hebben nog rondgeshopt voor nieuwe kleinmeubelen, etc. voor ibj ons nieuwe bankstel die vlak voor de vakantie geleverd werd. Maar half geslaagd.
Verder gaan we een maand vol feesten tegemoet. Zit ik niet echt op te wachten, maar ja...
Ok, dat was het wel zo ongeveer in grote lijnen. Niets bijzonders, maar toch bezig dus. - Geplaatst op donderdag 02 september 2010 17:00fini
Niets bijzonders Gera, noem je dat zo
Jeetje, je hebt het waanzinnig druk. Ik word al moe als ik het lees.
Gelukkig dat het met je kies en de lekkage in huis, weer in orde is.
Leuk vooruitzicht die cursus, lijkt me reuze interessant.
Zijn het leuke baantjes waar op je hebt gesolliciteerd?
Heeeeeeeeel verstandig dat je de , tussendoor, brieven even laat liggen. Ik weet dat dat best moeilijk is, maar ik doe het nu ook zo anders loopt het me over.
Ik kan zeggen dat ik helemaal bij ben met de post, ondanks dat er nog twee liggen om te beantwoorden.
Fijne avond.fini wijzigde dit bericht op 02-09-2010 17:01 met 1% - Geplaatst op vrijdag 03 september 2010 09:35dini
Goedemorgen allemaal, o, dat is mooi Mieke, de kaarten zijn dus aangekomen. Wat een bijzonder cadeau kreeg jij van je spaanse schoonzoon. Hoe is het trouwens met zijn zoektocht naar een kamer in Groningen afgelopen? Was hier vroeger ook geen topic over Groningen, je zou daar dan nog een oproep kunnen plaatsen.
Gera, het was Ineke die vroeg hoe het met je gaat...
, maar natuurlijk wilde ook ik dat graag weten. Wat heb je het druk zeg, en dan die kiespijn, dat is vervelend.
Hopelijk gaat alles gauw beter.
Gisteren twee brieven de deur uit gedaan, ik moet nu nog een, eigenlijk twee, maar een ervan heeft niet veel haast.
En voor de liefhebbers: er staat een nieuwe column op mijn site:
www.dinicommandeur.nl
En nu maar eens kijken of de postbode vandaag, behalve de Libelle, ook andere post brengt.
Fijne dag allemaal....dini wijzigde dit bericht op 03-09-2010 11:23 met 8% - Geplaatst op vrijdag 03 september 2010 12:13gera
Oh ja, dat zie ik nu ook Dini. Sorry Ineke. Kun je nagaan hoe ik af en toe nog in de bonen ben...
Ja, alleen op leuke baantjes Ineke. Administratief, receptie e.d.... Afwachten eerst maar. - Geplaatst op vrijdag 03 september 2010 16:36fini
Hallo allemaal,
Dini, ik heb je column gelezen, goed hoor!
Inspiratie genoeg zie ik.
Gera,ik duim voor je m.b.t. een baantje.
Vandaag weer post ontvangen om direct te beantwoorden.
Fijn weekend allemaal.
- Geplaatst op vrijdag 03 september 2010 18:03gera
Oh nou Ineke, het is dat ik moet solliciteren, maar vandaag kreeg ik een afwijzing. Ze hadden 150 brieven ontvangen! Tja, hoe groot is dan je kans hè??? - Geplaatst op zaterdag 04 september 2010 10:05dini
Goedemorgen allemaal, dank je wel Ineke...
Post om direct te beantwoorden...Als ik zulke post krijg gaat het meestal om penpals met een dip...
Gera, 150 brieven? Dan had dat bedrijf het maar voor het uitkiezen. Er zat vast wel iemand tussen die jong is (goedkoop dus) en toch al jarenlang ervaring heeft,
want dat is toch wat men graag wil?
Ben benieuwd of de post ook iets brengt vandaag, maar ik verwacht het eigenlijk niet.
Fijne dag allemaal... - Geplaatst op zaterdag 04 september 2010 18:42Ragou
Hallo allemaal!! Ja, ja het is weer een hele tijd geleden dat ik op het forum ben geweest, maar heb een paar zware maanden achter de rug. Het is iets te persoonlijk om op een open forum te zetten. En nu recentelijk is mijn 2de moeder, Brett's moeder ook overleden. Ze was echt een geweldige vrouw en zij heeft me jaren geleden echt in de familie opgenomen en noemde mij altijd haar dochter. Het was voor mij best een shock en ik maak me nu natuurlijk ook enorm zorgen om Brett. Hij laat niet echt veel merken, maar ik weet dat hij het zwaar heeft. Dus als iemand hem een kaartje wil sturen, dan zou dat erg fijn zijn!
Ik weet zeker dat het hem zal helpen:
Brett Hartmann # 357-869
878 Coitsville-Hubbard Rd.
Youngstown Oh 44505
Dit onderwerp heeft 3008 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 62 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 15-08-2011 09:44. Dit onderwerp is gesloten!
Schrijven met gevangenen (2)