- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3008 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 15-08-2011 09:44. Dit onderwerp is gesloten!
Schrijven met gevangenen (2)
- Geplaatst op dinsdag 26 januari 2010 22:45immaaa
quote:MrsBee schreef op 26 januari 2010 @ 22:40:
Hoera!! Mijn kleindochter is vandaag geboren!! Ze heet Juliette en alles is heel goed gegaan! Oma trots natuurlijk!
GEFELICITEERD!!!!Start the day with a smile, not with a tear! - Geplaatst op dinsdag 26 januari 2010 22:46kim--miej
Mieke...gefeliciteerd!!!
Eindelijk dan oma!! Super leuk!
Lekker verwennen!
- Geplaatst op dinsdag 26 januari 2010 23:16Forummail
Gefeliciteerd Mieke en veel geluk met haar! - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 08:33gera
Veel geluk en gezondheid voor Julliette toegewenst...!

- Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 08:55dini
Little hands
and little feet
Little toothless grins so sweet
Little eyes that shine so bright
Little arms to hold you tight
Mieke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter.....
dini wijzigde dit bericht op 27-01-2010 09:43 met 14% - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 09:37MrsBee
Bedankt voor de felicitaties! Het is toch wel iets speciaals:je kind krijgt een kind! Als oma zit je toch in spanning of alles wel goed gaat! John en mijn PPs leven ook erg mee! Ze krijgen allemaal een geboortekaartje van mijn dochter,leuk! De baby heet voluit: Juliette Celestine Eleonora Marie,dus ze is ook vernoemd naar Leon,mijn zoontje dat is overleden....... - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 10:04kim--miej
Dat is wel heel bijzonder Mieke. Mooie naam hoor!
En wat lief dat al je pp's een kaartje krijgen!
Super! - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 10:05dini
Wat mooi dat je zoontje ook is vernoemd, Mieke. Prachtige namen, trouwens... Ze hebben vast ook een mooie betekenis. Ook erg mooi dat je penpals een geboortekaartje krijgen, daar zullen ze echt blij mee zijn.
Ik had zo'n leuk babyplaatje gevonden en dat liet zich in eerste instantie goed plakken, maar toen ik weer keek stond er een vermelding van een site... En dat is niet zo leuk, die heb ik maar weggehaald. - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 13:05fini
Mieke,
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter.
Wat een prachtige namen. - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 13:06fini
Hallo allemaal,
Geen post voor mij, dus heb ik het nog even rustig.
Fijne dag.
- Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 14:14khim
Gefeliciteerd met het nieuwe topic! Helemaal super! Ik dacht ik laat ook maar weer eens iets van me horen.
Boekenfestijn was weer helemaal te gek! Ben weer met teveel aanwinsten thuis gekomen en moet nodig ruimte maken.
Mieke, gefeliciteerd met je kleindochter!khim wijzigde dit bericht op 27-01-2010 14:15 met 9% - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 18:09janneke1
Mieke van harte gefeliciteerd met Juliette

Op naar de volgende 4000 dames
\"When there is no hope it is incumbent upon us to invent it.\" ~ Albert Camus ~ - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 18:09ane18mone
Van harte gefeliciteerd Mieke! Wat een mooie naam ook.
ane18mone wijzigde dit bericht op 27-01-2010 18:13 met 40% - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 18:22ane18mone
Deze moest ik even van mijn jongste dochter plaatsen: nogmaals voor Mieke van Amarens:
ane18mone wijzigde dit bericht op 27-01-2010 18:23 met 4% - Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 19:08MrsBee
Dank je wel voor de lieve plaatjes en leuke reacties!
Ik kreeg vandaag een brief van John en hij vertelde dat er actie was gevoerd voor de aardbeving in Häiti en dat-ie $20 had gedoneert,ook zag ik een stukje over de vrouwengevangenis Dwight waar de vrouwen ook actie gevoerd hadden! Mooi toch? - Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 09:30dini
Goedemorgen allemaal, Mieke wat mooi dat de gevangenen ook meedoen aan de acties voor Haiti.
Een van de penpals van Irma en mij wil er zo graag naar toe om te helpen. Hij schreef, ik zou echt daarna terug komen, als ik eerst maar kan helpen....
Hey Khim, hoe gaat het met jou, ben jij naar dezelfde boekenbeurs geweest als Kim? (Verwarrend, Khim en Kim, maar gelukkig zit er een h tussen bij jou
).
Job van BONJO mailde gisteren de link van deze documentaire. Het lukt me zelf niet die te openen, maar jullie misschien wel?
http://www.bigertbergstrom.com/last_supper.html
Het gaat over de laatste maaltijd van terdoodveroordeelden.
Fijne postdag allemaal.... - Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 16:06dini
RTL NIEUWS.nl:
ACTIE TBS'ERS LEVERT 3000 EURO OP
Patiënten van de tbs-kliniek in het Overijsselse Balkbrug hebben 3000 euro ingezameld voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti. Ze hielden onder meer een sponsorloop.
Ook hadden ze koekjes gebakken en verkocht. Het geld gaat naar de stichting Hart voor Haïti die even buiten de hoofdstad Port-au-Prince kinderen opvangt.
Het is niet de eerste keer dat de tbs'ers in actie komen. Ze zamelden met een sponsorloop al eens geld in voor het Thomashuis. Dat is een opvang voor gehandicapte jongeren in Balkbrug. - Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 16:08fini
Hallo allemaal,
Dini, mij lukt het ook niet om de docu te bekijken, ik kan wel de foto's zien.

- Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 21:28dini
Hier is een klein stukje ervan, http://www.youtube.com/watch?v=PBYBodQsVTA
tenminste ik denk dat het ook van die docu komt, ik weet het niet zeker. - Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 22:50kim--miej
Wat geweldig he...van die TBS-ers!
Vind dat altijd van die mooie dingen. Wist dat trouwens niet van dat Thomashuis. Daar werk ik dus ook. (Alleen niet in die locatie uiteraard!
) - Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 09:15MrsBee
Waarmee maar weer bewezen is dat veel gevangenen wel iets slechts gedaan hebben maar daarom nog geen slechte mensen zijn! - Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 10:22dini
Precies, precies Mieke, en dat is iets waar wij ook zo vaak tegen aan botsen met reacties als : "hoe kun je nu met zulke mensen schrijven, of ze bezoeken?" Maar dat die andere kant er ook is, niet bij iedereen maar wel bij velen, daar wil men vaak niet eens over hóren. Vreemd is dat toch.
Dan zijn er dus meer locaties van het Thomashuis, Kim? - Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 11:13immaaa

GEWELDIG!quote:dini schreef op 28 januari 2010 @ 16:06:
RTL NIEUWS.nl:
ACTIE TBS'ERS LEVERT 3000 EURO OP
Patiënten van de tbs-kliniek in het Overijsselse Balkbrug hebben 3000 euro ingezameld voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti. Ze hielden onder meer een sponsorloop.
Ook hadden ze koekjes gebakken en verkocht. Het geld gaat naar de stichting Hart voor Haïti die even buiten de hoofdstad Port-au-Prince kinderen opvangt.
Het is niet de eerste keer dat de tbs'ers in actie komen. Ze zamelden met een sponsorloop al eens geld in voor het Thomashuis. Dat is een opvang voor gehandicapte jongeren in Balkbrug.Start the day with a smile, not with a tear! - Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 11:20immaaa
Mieke, hoe gaat het met de kleindochter en mom??? Bij mij in de direkte omgeving worden nog 4 kinders verwacht, allemaal deze week uitgerekend, SPANNEND!
Echt geweldig hoeveel er voor Haiti wordt gedaan, eh, ook door de heren.
Ik heb deze week weer post gekregen, vorige week was het nog lekker rustig.. ;-) Maar dit weekend moet ik hoognodig weer gaan schrijven. Wat mij heel erg opvalt is, is dat de post erg langzaam was in alle staten! Andere jaren was altijd SQ, California het ergst, maar derest doet dit jaar gezellig mee! Ik kreeg deze week een blije kaart van iemand die op 14 januari mijn kerstkaart had gekregen, die ik eind november had verstuurd... Ik ben al lang blij dat ie de kaart nog gekregen had, maar toch, duurt LANG!
Verder heb ik er spontaan weer een penpal bij... ;-) Zo gaat dat he, maar hij is erg blij met de post, want hij is erg eenzaam... Altijd heel triest zulke verhalen, dat de eigen familie nog wel leeft, maar 'gewoon' het contact heeft verbroken. Ik weet heel zeker dat de familie het er heel moeilijk mee heeft, dat kan toch niet anders... En ze zullen hun redenen absoluut hebben, toch denk ik altijd: het blijft familie, dan is het misschien beter om er TOCH mee om te leren gaan? Of denk ik te simpel?Start the day with a smile, not with a tear! - Geplaatst op vrijdag 29 januari 2010 14:42fini
Irma schrijft: En ze zullen hun redenen absoluut hebben, toch denk ik altijd: het blijft familie, dan is het misschien beter om er TOCH mee om te leren gaan? Of denk ik te simpel?
Irma, ik denk idd dat het niet zo simpel is.fini wijzigde dit bericht op 29-01-2010 14:44 met 6%
Dit onderwerp heeft 3008 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 15-08-2011 09:44. Dit onderwerp is gesloten!
Schrijven met gevangenen (2)