- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 190 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2010 11:49.
Condoleancetopic voor Anemoon
- Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 19:29nita
S.B.
dat heb jij en natuurlijk ook Vlinder prima bedacht.
en natuurlijk weten we wel dat het goed zit met het geld.
ik wens degenen die vrijdag heen gaan heel veel sterkte,met het afscheid nemen van Anemoon,en zal om 1 uur er ook bij stilstaan.
en voor zover je er van kan spreken,vond ik het een mooie rouw kaart.helemaal passend bij Anemoon.iedere dag een lach - Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 20:16emily pollifax
De laatste twee jaar heb ik op het topic van Anemoon meegelezen. Wat een moedige vrouw, wat een optimisme, wat een positivisme, wat een warm mens. Ze hield van iedereen en iedereen van haar. Je kon niet anders dan van haar houden. Ik wil haar man, haar kinderen, haar familie, vrienden, kennissen en alle Libelle-forum-lezeressen condoleren met het verlies van zo'n bijzondere vrouw. Tegen Anemoon en iedereen die haar kende, zou ik willen zeggen: "Denn dem Glück geliebt zu werden, gleicht kein ander Glück auf Erden."Hoofd koel, voeten warm! - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 11:40tooske2
Zullen we morgen om 1 uur als de begrafenis van Anemoon begint hier massaal een kaarsje gaan branden als eerbetoon??Echte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 11:46nita
goed idee Tooskeiedere dag een lach - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 12:37jsteen
ik doe ook mee tooske - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 12:46pieternel1
SB, wat een fantastisch bedrag voor bloemen voor Anemoon is er binnen. Ik vind dat jij en Vlinder het prima hebben opgelost om het op deze manier te doen.
Ik vlieg morgen naar Kyiv dus ik ben niet bij de begrafenis en ook niet online maar evengoed zal ik om 1 uur aan jullie allemaal en in het bijzonder aan Anemoon en haar familie denken.
Ik brand nu ook al een kaarsje.
"Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 12:46tooske2
Fijn Nita, Johanna.Ja dat is het laatste wat we kunnen doen voor die geweldige,moedige onze Anemoon.Echte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 12:59posi
quote:tooske2 schreef op 14 januari 2010 @ 11:40:
Zullen we morgen om 1 uur als de begrafenis van Anemoon begint hier massaal een kaarsje gaan branden als eerbetoon??
Dat is een mooi gebaar Tooske maar ik ben dan op mijn werk en kan dan niet op de PC(werk in de thuiszorg)zou jij een kaarsje van mij voor Anemoon willen branden?
Posi.Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 13:24kati
Mooi gebaar Tooske. Gloei en ik zijn bij de uitvaart dus voor ik wegga zal ik op t kaarsjes topic nog een kaarsje branden.Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 14:07tooske2
Lief van jullie. En Posi dat zal ik voor jou doen hoor.Kati ik wilde dat op deze plek doen.Even een plekkie apart voor Anemoon.Maar mag natuurlijk ook op kaarsen topic.Wil niemand er toe verplichten hoor.Maar vond na al die geweldige condoleance hier ook hier voor haar een kaarsje gaan branden op zijn plaatsEchte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 14:39missmarple
Ik zie nu pas dit topic.Dan zal ik mijn woorden van bij het FB-topic ook hier "plekken".
OOOhhh die Anemoon,..... is ze toch nog gauw weggepiept.....krijg er een brok van in de keel...Anemoon, wat fijn dat je kinderen en je man bij je waren toen je afscheid nam van deze aardse wereld. Je stoorde je op een ander topic waar we soms heftig discusieerde vaak als ik schreef "nu ben ik weg". Maar nu ben jij weg...maar toch niet helemaal, je bent pas weg als je niet verder leeft in de harten van velen die je dierbaar waren.
Ik ben nu effe weg,doeiiii
missmarple wijzigde dit bericht op 14-01-2010 14:39 met 1% - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 16:45jaratje

- Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 16:47Roeli1951
om 1 uur zal ik in gedachten bij onze lieve ineke zijn.
en heel luguber..de arts die me maandag gaat opereren heet : van haastrecht. ineke had daar echt om kunnen lachen.
ik weet wel zeker dat het morgen een liefdevolle dag wordt. - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 19:00vlindertje 41
Lieve familie ,vrienden en vriendinnen van Anemoon heel veel sterkte gewenst en morgen zal ik zeker een kaarsje aansteken .
Vlindertje - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 19:13jaratje

- Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 19:15jsteen
Lieve Vlindertje ,jij heel veel sterkte morgen en de dames die er ook bij zijn ik brand thuis ook een kaarsje voor jullie en voor de fam
van Anemoon . - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 19:42tooske2
Ik hoop dat morgen.Liefs om 1 uur s'middags omdat dan de begrafenis van Anemoon is hier vele kaarsjes komen branden als eerbetoon en afscheid van een hele speciale moedige vrouw.Fijne avond TooskeEchte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 20:28dwiggy

Ik ken Anemoon ook niet, maar iedereen die haar kent en de familie erg veel sterkte morgen en mijn innige deelneming...DWIGGY - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 21:12Manji 48
Voor iedereen die morgen naar het afscheid van Anemoon gaat,heel veel sterkte.
In gedachten ben ik morgen bij Anemoon en haar familie.

- Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 23:59machteld
Heel veel sterkte morgen voor de familie van Anemoon en voor de forumsters die afscheid nemen morgen van haar.
Ik zal om 13.00 uur een kaarsje branden en aan haar denken. - Geplaatst op vrijdag 15 januari 2010 07:53wilma43
Heel veel sterkte straks voor de familie en de mensen van het forum bij het afscheid nemen van Anemoon.
Om 13.00 uur zal ik in gedachten bij Anemoon zijn. - Geplaatst op vrijdag 15 januari 2010 08:37Sasbas

- Geplaatst op vrijdag 15 januari 2010 09:09miec
Ik brand mijn kaarsje nu alvast, omdat ik er straks niet ben.Sterkte voor iedereen vandaag.

- Geplaatst op vrijdag 15 januari 2010 09:09gloei
Lieve Anemoon, ik zal je gaan missen. Dank je wel, dat je 14 dagen geleden in een droom, die ik had, gezegd hebt, dat alles goed zal komen.

Geniet van de velden met anemonen op de plek waar je nu bent.
The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~ - Geplaatst op vrijdag 15 januari 2010 09:36kati
Ik brand mijn kaarsje nu vast omdat ik straks bij de uitvaart zelf ben.
Lieve Anemoon, ik klets al de hele week tegen je foto aan die hier op de kast staat, en nu weet ik hier niet wat ik tegen je wil zeggen, alles is al gezegd denk ik. Je weet t toch wel. En het staat in de gedichten die ik voor je geschreven heb.
kati wijzigde dit bericht op 15-01-2010 09:37 met 1%Be yourself no matter what they say ~Sting~
Dit onderwerp heeft 190 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2010 11:49.
Condoleancetopic voor Anemoon