- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 190 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2010 11:49.
Condoleancetopic voor Anemoon
- Geplaatst op maandag 11 januari 2010 10:31dini
Familie en vrienden van Anemoon, heel veel sterkte en kracht gewenst.
Troosten is zo moeilijk, daarom een gedichtje van Toon Hermans:
Mijn lief
De dood, dat is geen kist, geen speech, geen graf,
geen magere Hein, geen vonnis en geen straf.
De dood zijn engelen, die met zachte hand
mij dragen naar een ver en lieflijk land
en jou en mij breekt hij niet uit elkaar, dàt nooit
mijn lief, 'k zal dichter bij je zijn dan ooit.
Toon Hermans. - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 10:56dollemina
Kort maar krachtig; Een kanjer van een vrouw is heengegaan.
Rust zacht lieve Ineke.
Mijn condoleances voor haar man, zoon en dochter en niet te vergeten, allen die haar lief hebben en respecteren.Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag. - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 11:47biene
Gecondoleerd met het overlijden van Anemoon .
Ik wens haar familie en haar vrienden ( ook op de verschillende forums ) heel veel sterkte .
BieneWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 11:52maryaIedereen, die Anemoon heeft liefgehad, en natuurlijk vooral haar man, haar kinderen, haar zus, die hier op het forum postte, haar verdere naaste familie en vrienden, wens ik heel veel sterkte, voor nú, en voor de komende tijd.
Lieve Anemoon, wat was en ben je een bijzondere vrouw.
Rust zacht....
Ik heb een steen verlegd in een rivier op aarde.
Het water gaat er anders dan voorheen.
De stroom van een rivier hou je niet tegen.
Het water vindt er steeds een weg omheen.
Misschien eens, gevuld door sneeuw en regen,
neemt de rivier mijn kiezel met zich mee,
om hem dan glad en rond gesleten
te laten rusten in de luwte van de zee.
Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten.
Ik leverde bewijs van mijn bestaan.
Omdat door het verleggen van die ene steen
de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan.
Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten.
Ik leverde bewijs van mijn bestaan.
Omdat door het verleggen van die ene steen
het water nooit meer dezelfde weg zal gaan.
http://www.youtube.com/watch?v=YR8Xe3WWNpE - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 11:53moppie49
Ik wil de nabestaanden en familie van Anemoon heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd.
Anemoon rust zacht.

- Geplaatst op maandag 11 januari 2010 15:54Nelleke 54Familie,vrienden en foravriendinnen van Anemoon
Allemaal heel veel sterkte toegewenst met het verlies van "onze Anemoon",altijd lief,vriendelijk en een warm hart voor iedereen.Wat zullen we haar missen op de verschillende fora
Anemoon goede reis en rust zacht - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 18:05Sparklingbird
Lieve allemaal, even het volgende over de uitvaart van Ineke/Anemoon op vrijdag 15 januari.
Haar echtgenoot heeft gevraagd of een ieder die naar de uitvaart wil mij wil benaderen via de e-mail zodat ik dan de gegevens kan doorgeven. Ik zal dan ook meteen bijhouden hoeveel mensen denken te komen, zodat alles goed geregeld kan worden. Hij laat ook uitdrukkelijk weten dat iedereen van harte is uitgenodigd. Ineke zou het schitterend vinden al die lieve mensen bij elkaar.
Ten tweede heeft Vlinder mij gevraagd/voorgesteld om namens alle forummers(sters) en bloggers die mee willen doen een boeket te bestellen.
Ik vind dat een mooi idee, het kan dan een heel mooi groot boeket worden van ons allemaal. Er is in haar woonplaats een hele goede bloemist waar ik de laatste tijd vaker contact mee heb gehad en hij zal in staat zijn iets heel moois te maken.
De financiële kant zal ik ook op me nemen, er van uitgaande dat jullie me laten weten hoeveel je wil bijdragen. Een ieder is vrij in het bedrag dat hij/zij wil besteden. Ik zal dan op mijn beurt mijn rekeningnummer doorgeven.
Graag hoor ik ook of jullie een lint of kaartje willen en welke tekst dan daarop moet komen. Mijn suggesties zijn:
1. Lieve Anemoon, we gaan je missen, alle Libelle forum(ers)sters;
2. Rust zacht lieve Anemoon, alle Libelle forum(ers)sters;
3. De fora en blogs zullen anders zijn zonder jou, lieve Anemoon
Heb je een ander idee, laat het me weten.
Ik zal donderdagochtend de bloemen bestellen en ook aan Joop, de man van Ineke doorgeven hoeveel reacties er zijn geweest.
Graag hoor ik voor 21.00 uur woensdagavond 13 januari wat van belangstellenden via mijn inbox.
NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 18:57daatje
Ik steek een kaarsje aan voor een ieder die het nodig heeft

- Geplaatst op maandag 11 januari 2010 19:09tooske2
Een heel mooi gebaar SB.Hopelijk wordt het een heel mooi groot boeket van ons libelle vrienden. Ik doe mee.Heb al wat in je inbox gezet.Ik hoop dat vele libelle dames mee gaan doen.Fijne avond allemaal.Echte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 19:32jippie_
SB, een goed idee! Nu kan het een mooi groot boeket worden.
Ik doe ook mee, zet je banknummer maar in mijn inbox.
Het maakt mij niet uit wat het kost,hoor.
Lief van je dat je alles wilt regelen. Dank je wel. - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 19:39tooske2
Geld is al overgemaakt SB.Ik hoop dat vele dames mee doen.Echte vrienden laat je in hun waarde, ook al zit je niet op dezelfde lijn. We moeten het zelf maken op deze aarde, dus laten we echte vrienden zijn! - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 20:20Bowie
Goedenavond
Weet niet of ik Anemoon gekend hebt maar wil toch een condoleance brengen en de Kids haar Man en Familie en Forummers/sters veel sterkte wensen .

- Geplaatst op maandag 11 januari 2010 21:43Sparklingbird
Via de e-mail ontving ik van Tootsie het verzoek het volgende bericht te plaatsen.
Lieve Anemoon, je bent aan je laatste reis begonnen,
je hebt zoveel warmte en liefde achtergelaten, dat het onmogelijk is je ooit nog te vergeten!
Dank voor alle positieve dingen, die je ons hebt meegegeven. Dank voor alle warmte en je kijk op het leven. Je hebt ons zoveel geleerd.
Rust zacht lieve Ineke.NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 22:46pieternel1
Het is voor mij onmogelijk om voor de uitvaart naar Nederland te komen maar ik doe wel mee met het boeket. Ik hoop dat het een boeket, Anemoon waardig wordt."Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 06:55posi
Geweldig mooi gebaar,ik maak het begrag als bijdrage aan een mooi boeket vandaag nog aan je over.
Liefs Poisi.Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 13:47Emma50
Lieve Ineke, rust zacht meisje.
Voor de familie heel veel sterkte toegewenst.
Liefs EmmaJe kunt niet gezien worden als je jezelf niet ziet.Accepteer jezelf zoals je bent. Wijd je aan het scheppen van iets dat zin geeft aan je bestaan, dat is heilzamer dan je afvragen of je wel voldoende deugt.Je bent byzonder genoeg. - Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 14:17meeuwman
Lieve Ineke....rust zacht. Je hebt het nu goed in Zijn hemelse Heerlijkheid.
Lieve forummers, ik wens jullie sterkte met het dragen van dit verlies van jullie gewaardeerd forumlid.
Liefs,
Meeuwman - Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 19:45knorretje49
Lieve Ineke, rust zacht meisje.
Voor de familie heel veel sterkte toegewenst
liefst agnes - Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 20:02outlanderfan
Ik heb Anemoon helaas maar kort meegemaakt (aangezien ik een ’groentje' ben op het forum). Ze was op een positieve manier aanwezig en gaf een inkijk in wat haar bezig hield en wie haar dierbaar waren.
Ik ben blij dat ze op haar zoon heeft kunnen wachten, voordat ze aan haar laatste reis begon.
Ik wens haar man, kinderen en iedereen die haar zal missen, en dat zijn er gezien alle reacties heel wat, veel sterkte met haar heengaan. - Geplaatst op dinsdag 12 januari 2010 23:27Marielle3006

- Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 13:21Mik1

Sterkte voor alle nabestaanden.When I saw you the first time, I knew right away that you and I were connected in a way - Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 13:29TrulyMeFamilie en vrienden, van harte gecondoleerd met dit grote verlies!
- Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 13:51lana
Heel veel sterkte voor de man en kinderen van Anemoon. Ook haar zu s, vriendin en alle andere mensen die haar erg zullen missen.
Onze trommel zal niet meer hetzelfde zijn. We hebben jarenlang ervaringen, belevenissen, verdrietjes en blijdschap gedeelt. Ook het laatste jaar,terwijl ze er geen twijfel over liet, dat het ernstig was, zijn we op dezelfde "toon" verder gegaan. Niks geen zwarigheden, ze liet ons delen in de dingen waarvan ze genoot, zoals wandelingen, etentjes, uitstapjes met een vriendin, de kleine dingen, die haar leven "vol" maakten.
We gaan verder. We zullen haar niet vergeten, daarvoor heeft ze een te groot stempel gedrukt. - Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 14:14karinb
Op het forum borstkanker er open mee omgaan liet je jouw manier van omgaan met ziek zijn zien. Bijzonder, iedere keer weer huppelend terug het leven in. Zo vol zin om de mensen weer te ontmoeten, de buitenlucht op te snuiven, mee te kunnen doen.
Met veel respect heb ik gelezen wat jij deelde en gezien hoe warm jij reageerde op wat er geschreven werd.
Je volgende reis is nu begonnen, dag Anemoon.
Heel veel sterkte voor iedereen die van Anemoon houdt.
Karin - Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 19:17Sparklingbird
Beste mensen,
Jullie hebben massaal gereageerd op de mogelijkheid om geld te storten voor Ineke/Anemoon haar grafstuk/boeket. Er is veel meer geld binnen gekomen dan verwacht (al bijna ¤ 200,00) en in overleg met de bloemist en Vlinder hebben we er voor gekozen om nu een mega groot stuk te maken met een lint er aan voor ongeveer ¤100,00. Meer besteden zou de schoonheid niet ten goede komen volgens de bloemist. Er is ook massaal gekozen voor de eerste tekst: Lieve Anemoon, we gaan je missen, alle Libelle forum(ers)sters.
De bloemist gaat op mijn verzoek een foto maken van het stuk, wat ik dan hier op de fora zal plaatsen.
Er blijft dan echter nog veel geld over en dat willen we besteden over een aantal weken als de lente om de hoek komt kijken met een mooie bos lentebloemen op het graf, een mooie bos voor haar man en als er dan nog geld is (en dat denk ik wel) nogmaals als de steen geplaatst is.
Er zijn een aantal mensen die wel a.s. vrijdag hadden willen gaan, maar tot hun spijt niet kunnen. Dat geeft ons dan misschien de gelegenheid om met die personen af te spreken om gezamenlijk naar het graf te gaan.
Ik hoop dat jullie je in deze opzet kunnen vinden.
Op verzoek zal ik iedere cent bij jullie natuurlijk verantwoorden.
Fijne avond allemaal.
NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE!
Dit onderwerp heeft 190 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2010 11:49.
Condoleancetopic voor Anemoon