- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 190 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2010 11:49.
Condoleancetopic voor Anemoon
- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:53Yntje6

De Familie van Anemoon,veel sterkte met dit grote verlies. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:55lapjes kat

Familie ,vrienden heel veel sterkte om dit verdriet een plaatsje te geven.
anemoon............dag.............goede reis.............Vrouwen en katten doen alles wat hun hartje wenst, mannen en honden moeten daar maar aan wennen. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:55Jes50

het is ook altijd wat! - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:56floxy

Heel veel sterkte voor de familie van Anemoon en al haar vriendinnen.
Mijn oprechte deelneming.
Willy - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 13:01wilma43
Lieve Ineke,
rust zacht
Joop, Marieke, Lennard heel veel sterkte met het verlies van jullie fantastische vrouw en moeder. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 13:16faith

Als je geen NEE kunt zeggen. Zeg dan minder vaak JA. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 13:19Willemijn23

De totaalsom van ons leven
wordt gevormd door de uren
waarin wij liefhadden.
Mogen jullie troost vinden in de warmte van de vriendschap,
de liefde van de familie
en het medeleven van ieder die aan jullie denkt.Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 13:23tooske2

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 13:31apekop
Zoveel soorten van verdriet
Ik noem ze niet
Maar één,
Het afstand doen en scheiden
En niet het snijden doet zo'n pijn
Maar het afgesneden zijn...

Anemoon,ik zal je nooit vergeten!
Familie en vrienden,heel veel sterkte en kracht toegewenst.Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 13:32lievejulia
heel veel sterkte en kracht voor nu,en de tijd die nog komen gaat - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 13:49fleurke
Lieve Anemoon,
Rust zacht, ik heb diep respect voor je hoe je je strijd geleverd hebt, je zult door veel mensen absoluut niet vergeten worden.
Je bent en was een kanjer!!!
Gecondoleerd meneer Anemoon en de beide kinderen en ander familie.Leven is veranderen, veranderen is loslaten, loslaten is vrij zijn. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 13:56Roeli1951

Lieve Anemoon (Ineke) ..je hield van felgekleurde bloemen! Dus van mij een "knallend" boeket.
Ik zal je missen.
Heel veel sterkte voor Joop en de kinderen en verder familie en vrienden. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 14:00beekje
Dit heb ik geplaatst op het topic van Anemoon:
Rust zacht Anemoon.
Familie, vrienden en kennissen die dit verdriet moeten dragen, ik wens jullie allen heel veel sterkte.
Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland) - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 14:02Manji 48
Lieve Anemoon.
Je hebt je strijd gestreden,rust nu maar uit.
Ik heb heel veel respect voor je.
De familie wens ik heel veel sterkte met dit grote verlies van een dappere,moedige vrouw.

Manji 48 wijzigde dit bericht op 10-01-2010 14:05 met 8% - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 14:34sienna
Lieve familie en (forum)vrienden van Anemoon,
gecondoleerd met dit grote verlies. Anemoon kende mij niet op dit forum maar haar kracht is mij niet ontgaan en daarvan heb ik geleerd. Veel dank hiervoor, Anemoon!
De anemoon zal voor mij nooit meer een 'gewone' bloem zijn, maar een symbool van de kracht en positiviteit die Anemoon uitstraalde.
Heel veel sterkte allemaal!

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 14:48brittfan
Anemoon,
Rust in vrede. We zullen je missen.
Veel sterkte voor familie en vrienden. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 15:08Kitsie
Ik wil de familie van Anemoon heel veel sterkte en kracht toewensen met zo'n groot verlies.
Anemoon je was geweldig.
Rust zacht.
Lach: De kortste afstand tussen twee mensen. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 15:24machteld

Dag lieve dappere Anemoon, we zullen je missen op het forum.
Voor haar man, kinderen en verdere familie heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 15:26buonanotte
Als ik ga, moet je niet huilen
Want écht weg ben ik eigenlijk niet
Mijn lichaam is nu duizend dingen
Heb daarom niet zoveel verdriet
Ik ben de wind
Ik ben de regen
Ik ben de zon
Het jonge gras
Ik ben de sneeuw en duizend dingen
Ik ben weer degene die ik was
En als je wakker wordt, bekijk dan
De bomen en de blauwe lucht
Kijk naar de vlinders en de bloemen
Kijk naar de vogels in hun vlucht
Want al die duizend dingen ben ik
Sinds ik mijn lichaam achterliet
Die duizend dingen zijn mijn leven
Dus zie je, écht weg ben ik niet.
BuonanotteWie van herinneringen kan genieten, leeft twee keer - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 15:38dibbes
langs deze weg wil ook ik iedereen die Anemoon heeft gekend condoleren. Heel veel sterkte in de tijd die gaat komen..
rust zacht
dibbes wijzigde dit bericht op 10-01-2010 15:39 met 7% - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 15:46springbokkie

Voor de familie van Anemoon.Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 16:06Gizmo

Heel veel sterkte voor de familie en vriendenGizmo wijzigde dit bericht op 10-01-2010 16:06 met 23%Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 16:07Truitje26
Ik condoleer de familie van Anemoon, heel veel sterkte.
Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 16:12robijn

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 16:37elanne

Dit onderwerp heeft 190 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2010 11:49.
Condoleancetopic voor Anemoon