- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 190 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2010 11:49.
Condoleancetopic voor Anemoon
- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 10:55nita

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:00jippie_

voor de man en kinderen van onze lieve Anemoon.
Ook voor de familie en vrienden.
Heel veel kracht en sterkte met dit grote verlies. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:07otillie
Dat is toch hoe dan ook nog enorm schrikken. Heel veel sterkte met dit verlies.
Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:08jsteen

voor de man en kinderen van Anemoon , Fam ,en vrienden
heel veel sterte en kracht in deze moeilijk dagen .
RUST ZACHT LIEVE ANEMOON. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:09Jussttina

Anomoon's families, heel veel sterkte
Love
J - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:18kati
Joop, Marieke, Lennart en familie van Anemoon, heel veel sterkte.
Anemoon was een prachtvrouw! Een vrouw waar wij allemaal wat van kunnen leren! En 1 die wij nooit zullen vergeten!
Anemoon, we zijn allemaal van je gaan houden! Blijf nog een beetje bij ons, maar vooral bij je naasten. Je hebt nu geen ziekte meer, dat is een troost, daar waar je nu bent.
Lieve Anemoon, je zult altijd een plek in mijn hart houden!
Kattekop zei net aan de telefoon tegen me: Ze loopt nu waarschijnlijk door een veld met anemonen daar waar ze nu is. Dat vind ik een mooie gedachte!
En omdat Kattekop hier niet meer op kan, ook namens haar sterkte voor de familie.
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:23ashera

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:23blikopnul

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:36gertine

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:38miec

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:39wibootje

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:44luna
Ik wens familie en vrienden van Anemoon heel veel kracht toe dit enorme verlies te dragen.. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 11:56mamske1
Voor de familie van Anemoon, haar vrienden en kennissen en haar topicvrienden, veel kracht en sterkte toegewenst.
Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn! - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:03Mevr T

MISSCHIEN IS DEZE AARDE WEL DE HEL VAN EEN ANDERE PLANEET - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:19chester

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:27annebeth59

Ik wens de familie van Anemoon heel veel sterkte toe.vandaag is een mooie dag - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:29pieternel1
Gecondoleerd familie, vrienden en bekenden van Annemoon.
Ik wens iedereen heel veel sterkte en kracht met het verlies van deze prachtige sterke vrouw.
"Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:32maybe4
Ik wens familie, vrienden en bekenden van Anemoon, heel veel sterkte en kracht .
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:33twinmom_67
Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:34gloei
Lieve Anemoon:
Geen woorden zijn er,
Die dit verlies kunnen beschrijven.
Alles was zo normaal,
Nu is alles anders.
Ik hoop dat ik wakker wordt,
En dat ik besef dat ik droom.
Maar ik weet, het is niet zo,
je bent weg, voorgoed.
Van boven kijk je neer,
En zie je alles, zie je ons.
Maar wij zien jou niet meer,
Nooit meer,
We zullen je missen....The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~ - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:36stormie

VAL ELKAAR NIET AAN, MAAR VUL ELKAAR AAN - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:40Marijo 53

Heel veel sterkte voor iedereen die Anemoon lief heeft. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:46wildlelie

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:48justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 12:49Trijntje39
Ik ken Anemoon niet, maar ik ben wel een Libelle bezoekster op de fora.
Ik wens de familie van Anemoon heel veel sterkte met dit enorme verlies. En de Libelle topicsters ook gecondoleerd met het heengaan van vriendin Anemoon.
Dat zij rust in vrede.
Dit onderwerp heeft 190 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2010 11:49.
Condoleancetopic voor Anemoon