Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Vraag & Antwoord
  4. Inbox

Dit onderwerp heeft 168 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 7 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 22-11-2011 17:57.

Inbox

Ga naar een onderdeel
  1. Moderator1
    Afbeelding van Moderator1

quote:
    Marijo 1954 schreef op 06 januari 2011 @ 16:19:
    Ik heb deze discusie eigelijk niet zo gevolgd. Maar heb wel een vraag over inbox. Ik gebruik hem zelde of nooit. Ik heb daar wel een paar berichten in bewaard die ik ooit eens geschreven heb aan een forum vriendin. Zij is inmiddels overleden. Dus die berichten zijn me dierbaar. Maar ook verdwenen uit mijn inbox. Wie kan mij het antwoord geven waar ze zijn?

Beste Marijo 1954,

De berichten kunnen niet zijn verwijderd.
    Misschien nog een keer goed zoeken en proberen. Klik eens op de titels in de inbox, mogelijk lukt het dan wel.

Met vriendelijke groet,
    Moderator1 Libelle.nl

Niet meer actief | forum@libelle.nl

2. martha55
    Afbeelding van martha55

quote:
    Moderator1 schreef op 15 januari 2011 @ 09:48:
    [...]

Beste Marijo 1954,

De berichten kunnen niet zijn verwijderd.
    Misschien nog een keer goed zoeken en proberen. Klik eens op de titels in de inbox, mogelijk lukt het dan wel.

Met vriendelijke groet,
    Moderator1 Libelle.nl

Mogelijk heeft Marijo ze zelf gearchiveerd.
    In dat geval zijn ze onvindbaar.

martha55 wijzigde dit bericht op 15-01-2011 11:07 met 0%

3. Marijo 1954
    Afbeelding van Marijo 1954

Het enige wat ik weet is dat ik al tijden niet in inbox had gekeken. Toen een forumvriendin vroeg waarom ze me geen inbox bericht kon sturen heb ik er in tijden weer eens in gekeken. Toen stond er nog maar 1 oud bericht in en de rest was weg. Nu nog eens gekeken maar ik ben echt niet gek op dat ene bericht na is inbox leeg.

4. apekop
    Afbeelding van apekop

Bij het opstarten van het nieuwe forum(vandaag 2 jaar geleden??)zijn alle oude inboxberichten verdwenen,dus 't kan best dat je er maar eentje kan terugvinden.

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel....

5. beekje
    Afbeelding van beekje

quote:
    beekje schreef op 06 januari 2011 @ 01:02:
    Waar wordt het gearchiveerd en wie kan daarbij? Dit zijn twee vragen waarop ik toch wel graag antwoord wil krijgen. Dat mijn post zomaar in "een archief" wordt gestopt, daar maak ik bezwaar tegen, zeker als ik niet weet in welk archief en wie daarbij kunnen. Wie kan daar bijvoorbeeld lezen?
    Ik heb deze vragen nog maar een keer naar boven gehaald. Ik wil hier toch wel graag antwoorden op van het Forumteam.

Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland)

6. Moderator1
    Afbeelding van Moderator1

Beste forumbezoekers,

De inbox werkt als volgt:

Als je een discussie aanklikt, kun je naar beneden scrollen, onder het reactievenster vind je 3 opties;

Markeren als ongelezen. Dit zal duidelijk zijn.

Schrijf mij uit bij deze discussie. In je inbox wordt de betreffende discussie volledig verwijderd. Let wel, de andere partij heeft de discussie wel nog, net zoals bij mailen heb je zeggenschap over hetgeen je zelf wilt bewaren, maar niet over de inbox van een ander.

Archiveer. De discussie lijkt weg. Maar als de ander erop antwoordt komt het bericht terug in je inbox.

Mocht je onder het reactievenster geen keuzemogelijkheden hebben, dan staat er de tekst discussie met een plusje erachter. Klik op het plusje en de opties verschijnen vanzelf.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

Niet meer actief | forum@libelle.nl

7. Nieka
    Afbeelding van Nieka

Is het mogelijk een notificatie te krijgen, als je een inboxbericht hebt?

Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet!

8. beekje
    Afbeelding van beekje

quote:
    Moderator1 schreef op 10 maart 2011 @ 18:30:
    Beste forumbezoekers,

De inbox werkt als volgt:

Als je een discussie aanklikt, kun je naar beneden scrollen, onder het reactievenster vind je 3 opties;

Markeren als ongelezen. Dit zal duidelijk zijn.

Schrijf mij uit bij deze discussie. In je inbox wordt de betreffende discussie volledig verwijderd. Let wel, de andere partij heeft de discussie wel nog, net zoals bij mailen heb je zeggenschap over hetgeen je zelf wilt bewaren, maar niet over de inbox van een ander.

Archiveer. De discussie lijkt weg. Maar als de ander erop antwoordt komt het bericht terug in je inbox.

Mocht je onder het reactievenster geen keuzemogelijkheden hebben, dan staat er de tekst discussie met een plusje erachter. Klik op het plusje en de opties verschijnen vanzelf.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl
    Ik begrijp deze reactie niet helemaal en dan heb ik het met name over het stukje onder Schrijf mij uit bij deze discussie.

Er staat dat de discussie uit je inbox volledig wordt verwijderd. Dat ie dan nog bij de andere partij in de mailbox staat begrijp ik wel. Maar wat als die persoon ook klikt op de button "Schrijf mij uit bij deze discussie"? Dan verdwijnt de discussie ook uit de mailbox van de andere partij.

De vraag is nu, waar is die discussie dan gebleven? Als geen van de deelnemers klikt op "archiveer", is het gesprek/de discussie dan niet gearchiveerd maar gewoon echt verdwenen? Of staat het gesprek/de discussie dan toch in een of ander archief?

Ik begrijp uit het hele verhaal en de antwoorden van Libelle dat dit soort "gesprekken" toch ergens worden gearchiveerd en niet verwijnen of worden vernietigd. Begrijp ik dat goed? En zo ja, waar worden die "gesprekken" dan gearchiveerd en wie kan daar bij?

Op deze vragen wil ik nog steeds graag een antwoord van het Forumteam.

Aanvulling: natuurlijk heb ik geen zeggenschap over de inbox van een ander en kan ik niet voor een ander beslissen wat ie wel of niet wil bewaren. Maar datzelfde geldt dan toch voor Libelle? Libelle kan toch nooit zeggenschap hebben over het bewaren van post van een forummer? Dus als het antwoord op mijn hierboven staande vraag of die "gesprekken" worden gearchiveerd, ja is, dan beslist Libelle mijns inziens over de post van forummers, dus ook over mijn post.

Dit is niet bedoeld als een aanval richting het Forumteam, ik wil gewoon een eerlijk antwoord op mijn vragen.

beekje wijzigde dit bericht op 13-03-2011 21:06 met 12%

9. beekje
    Afbeelding van beekje

quote:
    beekje schreef op 13 maart 2011 @ 21:00:
    [...]

Dit is niet bedoeld als een aanval richting het Forumteam, ik wil gewoon een eerlijk antwoord op mijn vragen.

10. sueann
    Afbeelding van sueann

quote:
    Nieka schreef op 13 maart 2011 @ 17:56:
    Is het mogelijk een notificatie te krijgen, als je een inboxbericht hebt?
    Nee.
    Je kan de optie 100x aanklikken, maar er gebeurt niets. Er ontbreekt vermoedelijk een verbindinkje, zoals er wel meer ontbreekt.

11. Marijo 1954

Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen.
    Er kan niet gepost worden bij mij inbox.

De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: privatemessaging::generate_recipients_list::target_pm_buddies_only

12. starrynight1
    Afbeelding van starrynight1

bij ij kan ook niet gepost worden!! Vaak geprobeerd aanpassingen te doen.

13. martha55
    Afbeelding van martha55

Het zal wel een open deur zijn, maar zijn je instellingen correct?
    Bij 'Mijn forum' moeten de onderste twee mogelijkheden respectievelijk aan en uit staan.
    Aangevinkt: Activeer de privé berichten functionaliteit voor mijn account Privé-berichten en vrienden
    Niet aangevinkt: Alleen vrienden kunnen mij een privé bericht sturen

14. Marijo 1954

Ik ga het proberen Dankje

15. cleo1956
    Afbeelding van cleo1956

Archief

Hallo allemaal

Kan iemand mij vertellen hoe ik iets wat ik in het archief gedaan heb weer terug kan krijgen op mijn scherm?

Groet cleo

ModLibelle wijzigde dit bericht op 10-07-2011 22:25 met 6%: Dit is een verplaatst bericht - Oorspronkelijke topictitel toegevoegd

16. cleo1956
    Afbeelding van cleo1956

Hoi

Gelukkig mijn tekst er is weer!

17. cleo1956
    Afbeelding van cleo1956

En weer ben ik al mijn tekst kwijt van mijn privé berichten.
    Kan ik die tekst ook weer terug krijgen?
    Weet iemand hoe dat moet? En of het kan?

Groetjes

18. mijzelf
    Afbeelding van mijzelf

vraagje;
    hoe kan ik mijn inbox legen van Libelle? :clown:

ModLibelle wijzigde dit bericht op 22-11-2011 18:31 met 0%: Dit is een verplaatst bericht

19. miec
    Afbeelding van miec

Niet.

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x