- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 168 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 22-11-2011 17:57.
Inbox
- Geplaatst op zaterdag 02 januari 2010 01:07teen
Hoe moet ik berichten uit mijn inbox verwijderen?Jehhhhh, laat de balluh, maar valluhhhh..... - Geplaatst op zaterdag 02 januari 2010 13:08frannyb
Niet! Dat kan namelijk niet (te idioot voor woorden....)
- Geplaatst op donderdag 07 januari 2010 19:21Boekenwurm
quote:teen schreef op 02 januari 2010 @ 01:07:
Hoe moet ik berichten uit mijn inbox verwijderen?
Je kunt ze niet verwijderen , maar wel als het bericht geopend is onderaan "archiveer" aanklikken. Dan is het voor het oog weg; en houdt je je inbox opgeruimd.
Maar de berichten die je zo archiveert schijnen nog wel ergens rond te zweven... - Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 16:15jippie_
Ik kan alleen mijn eigen berichtjes in mijn inbox lezen. Hoe kan ik die berichtjes lezen die aan mij zijn gestuurd? - Geplaatst op woensdag 13 januari 2010 19:07melle

Jippie: als je op 'Mijn inbox' klikt krijg je een lijst met berichten. Als je daarin op de kop boven zo'n bericht klikt opent dat 'topic' zich en kun je alle andere berichten bekijken.quote:jippie_ schreef op 13 januari 2010 @ 16:15:
Ik kan alleen mijn eigen berichtjes in mijn inbox lezen. Hoe kan ik die berichtjes lezen die aan mij zijn gestuurd? - Geplaatst op donderdag 14 januari 2010 16:00sueann
Van elk inboxbericht krijg je alvast het eerste bericht te zien. Aanvankelijk een stukje, maar tegenwoordig de hele lap. Lekker overzichtelijk, lekker duidelijk, precies wat je van privéberichten verwacht, ja toch? - Geplaatst op maandag 05 juli 2010 14:23snoopy
Berichten inbox verwijderen
Hoe kan ik de berichten in " inbox" verwijderen. Het zijn oude berichten.
Vriendelijke groet, JokeModerator1 wijzigde dit bericht op 21-12-2010 13:46 met 16%: Dit is een verplaatst bericht - Oorspronkelijke topictitel toegevoegd - Geplaatst op maandag 05 juli 2010 14:47melle
Als je een berichtenlijntje opent zie je helemaal onderaan de optie 'archiveer'. Als je dat aanklikt gaan de berichten naar het archief. Helemaal weg zijn ze nooit, internet hè... - Geplaatst op maandag 05 juli 2010 16:33Kenau Simons Hasselaer
Hoe je berichten uit je inbox kunt verwijderen? NIET.... Zodra iemand die ooit berichten gewisseld heeft met je een oud bericht kiest om a.d.h. daarvan een nieuw bericht aan jou te sturen komt alles van die berichten wisseling weer boven water. Er is maar één manier om je inbox leeg te houden. Je inbox blokkeren.... of je account opheffen. Of, nogal radicaal, je gedrag dusdanig aanpassen dat je een permanban krijgt en alles van je verwijderd wordt.SAMUEL TAYLOR COLERIDGE: Wat in de politiek met angst begint eindigt meestal in dwaasheid. - Geplaatst op maandag 05 juli 2010 17:01kati
quote:Kenau Simons Hasselaer schreef op 05 juli 2010 @ 16:33:
Hoe je berichten uit je inbox kunt verwijderen? NIET.... Zodra iemand die ooit berichten gewisseld heeft met je een oud bericht kiest om a.d.h. daarvan een nieuw bericht aan jou te sturen komt alles van die berichten wisseling weer boven water. Er is maar één manier om je inbox leeg te houden. Je inbox blokkeren.... of je account opheffen. Of, nogal radicaal, je gedrag dusdanig aanpassen dat je een permanban krijgt en alles van je verwijderd wordt.

Maar wat Kenau zegt klopt wel, je kunt ze hooguit archiveren, maar verwijderen niet! Foutje van dit forum! Op de voorgaande 2 kon t nl wel! (foei Libelle)Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 05 juli 2010 17:20pootje
8. Inbox/privéberichten
* U kunt een privédiscussie verwijderen door de discussie te openen en onderaan onder ‘map’ voor ‘prullenbak’ te kiezen. Klik vervolgens op ‘wijzig discussie’. De volgende keer dat u uw inbox opent, is de discussie verwijderd.
Dit vond ik ergens!!!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op maandag 05 juli 2010 18:55Kenau Simons Hasselaer
Ja, maar dan staat-ie toch nog in archief. Dat is vorig jaar duidelijk uitgelegd door Naomi.SAMUEL TAYLOR COLERIDGE: Wat in de politiek met angst begint eindigt meestal in dwaasheid. - Geplaatst op maandag 05 juli 2010 19:13melle

Kan wel zijn dat jij dat 'ergens' vond, maar dan toch niet met betrekking tot dit forum.quote:pootje schreef op 05 juli 2010 @ 17:20:
8. Inbox/privéberichten
* U kunt een privédiscussie verwijderen door de discussie te openen en onderaan onder ‘map’ voor ‘prullenbak’ te kiezen. Klik vervolgens op ‘wijzig discussie’. De volgende keer dat u uw inbox opent, is de discussie verwijderd.
Dit vond ik ergens!!!
Er is géén prullenbak. - Geplaatst op maandag 05 juli 2010 20:37Anky

Nee alle ouwe zooi blijft staan! Heel irritant!quote:melle schreef op 05 juli 2010 @ 19:13:
[...]
Kan wel zijn dat jij dat 'ergens' vond, maar dan toch niet met betrekking tot dit forum.
Er is géén prullenbak.
- Geplaatst op dinsdag 06 juli 2010 07:59pootje
Misschien eens een idee om zelf eens wat uit te zoeken in plaats van mensen die het goed bedoelen iedere keer af te katten!!!!
Open een prive discussie
Scroll helemaal naar onderen
klik op: schrijf mij uit bij deze discussie
Staat het laatste er niet, klik dan eerst op :discussie aanpassing
Omslachtige manier maar zo gaat je postbak wel leeg.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op dinsdag 06 juli 2010 14:16beekje
quote:pootje schreef op 05 juli 2010 @ 17:20:
8. Inbox/privéberichten
Dit vond ik ergens!!!
Ik kan nergens de woorden "map" en/of "prullenbak" vinden.
Ik vind het heel erg vervelend (en dat is eigenlijk een understatement) dat berichten uit mijn inbox niet te verwijderen zijn. Het enige dat ik kan doen is de boel laten archiveren of mezelf uit de discussie laten schrijven. Maar bij geen van beide opties worden de berichten vernietigd.Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland) - Geplaatst op dinsdag 06 juli 2010 14:19beekje

Pootje, het heeft hier niets met afkatten te maken, maar met de wens om berichten te (laten) vernietigen. Je inbox kun je op jouw manier wel leeg krijgen, maar daar gaat het de posters hier niet om (gaat in ieder geval voor mij op).quote:pootje schreef op 06 juli 2010 @ 07:59:
Misschien eens een idee om zelf eens wat uit te zoeken in plaats van mensen die het goed bedoelen iedere keer af te katten!!!!
Open een prive discussie
Omslachtige manier maar zo gaat je postbak wel leeg.Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland) - Geplaatst op dinsdag 06 juli 2010 14:24melle

Don't shoot the messenger Pootjequote:pootje schreef op 06 juli 2010 @ 07:59:
Open een prive discussie
Omslachtige manier maar zo gaat je postbak wel leeg.
Wat jij NU opschrijft, schreef ik gisteren om 14:47 al.
Feit: er is geen 'prullenbak', alle berichten blijven tot de dag des oordeels op internet rondzwerven.
- Geplaatst op dinsdag 06 juli 2010 15:06job
Ik kan niet eens bij mijn inbox komen, mijn rijtje rechts gaat niet verder dan mijn blog
- Geplaatst op dinsdag 06 juli 2010 18:58Manji 48
Bij mij staat in mijn inbox:
U heeft 1 ongelezen privé bericht:
Maar er staat geen bericht.
- Geplaatst op woensdag 07 juli 2010 14:53kati
quote:Manji 48 schreef op 06 juli 2010 @ 18:58:
Ik had laatst 3 ongelezen inbox berichten, ik opende er 1, dus je zou denken nog 2 ongelezen, nee volgens Libelle had ik - 3 ongelezen inbox berichten... Huh??
Feit blijft: Op t 'oude' forum konden we de berichten wél verwijderen en was weg ook weg, in 'al hun wijsheid' (ahum) heeft men hier besloten alles te laten staan, tot in de eeuwigheid... (amen)Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op woensdag 07 juli 2010 16:43twinmom_67
quote:Manji 48 schreef op 06 juli 2010 @ 18:58:
Dat heb ik ook.Denk ik ffe lezen en staat er niks.
Volgens mij slaat het forum weer is op hol.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 08 juli 2010 11:23Libelle Moderator
Beste allemaal,
Vervelend, zo'n op hol slaande berichtenteller. Komt het nog een keer voor, dan helpt het mij als ik het tijdstip weet waarop de onterechte melding van x nieuwe berichten gedaan werd. Ik kan dat dan doorgeven aan onze technische mannen: zij hebben, om dit probleem op te lossen, zoveel mogelijk concrete informatie nodig.
Excuses voor het ongemak!
Naomiforum@libelle.nl - Geplaatst op donderdag 08 juli 2010 13:15beekje
Naomi, als je het dan toch doorgeeft aan de technische heren, kun je dan ook meteen vertellen dat wij als forummers graag willen dat we onze inboxberichten kunnen verwijderen? Maar dan ook echt verwijderen en niet "archiveren"?beekje wijzigde dit bericht op 08-07-2010 13:16 met 1%Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland) - Geplaatst op donderdag 08 juli 2010 13:56Kenau Simons Hasselaer
Ach, Beekje, dat zit niet in het pakket dat Sanoma heeft aangeschaft voor dit forum. In ieder geval moet de server zo wel gaan vollopen met veel ge-O.H. dat nergens meer naar toe kan.... Maar misschien is de AIVD wel geïnteresseerd???
SAMUEL TAYLOR COLERIDGE: Wat in de politiek met angst begint eindigt meestal in dwaasheid.
Dit onderwerp heeft 168 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 22-11-2011 17:57.
Inbox