Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Lijnen en kletsen, ja gezellig! (2)

Dit onderwerp heeft 3043 reacties, en bestaat uit 122 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 122.
De laatste reactie is geplaatst op 02-10-2010 13:28. Dit onderwerp is gesloten!

Lijnen en kletsen, ja gezellig! (2)

Ga naar een onderdeel
  1. marian38
    Afbeelding van marian38

Annebeth het restaurant wat je hebt gereserveerd ziet er leuk uit keuze genoeg.

BEGIN DE DAG MET EEN LACH

2. annebeth59
    Afbeelding van annebeth59

Heel goed om het lijnen weer eens voorop te stellen Marian. Ik ben nu ik thuis ben ook weer meteen begonnen met mijn koolhydraatarme dieet. Ik ga niet zo extreem als het atkinsdieet hoor, dat houdt geen mens vol, maar wat minder aardappelen, rijst en pasta is voor een poosje best te doen.
    Vanavond had ik een groentenstoofschoteltje gemaakt met kip in een ketjapsaus. Voor manlief wel wat rijst erbij gekookt, anders gaat ie klagen en dat zouden we niet willen :)
    Ik heb voor morgen ook weer een koolhydraatarm broodje besteld bij de bakker, dat had ik voor de vakantie ook, en ik moet zeggen dat je het verschil niet proeft. Ik hoorde dat jumbo het standaard in het assortiment heeft, misschien is het daar wat goedkoper, ik zal het eens onderzoeken.
    Al die zelfgebakken speculaas is niet echt goed voor je hoor Marian, maar wel enorm lekker mmmmm!

vandaag is een mooie dag

3. dian
    Afbeelding van dian

http://i45.tinypic.com/2vwaanc.png

4. annebeth59

Hoi meiden

Marian, jij had nog een gewicht van me tegoed, het was 83.6, dat is toch weer een pond erbij, ondanks al het fietsen, maar ik heb dan ook wel meer gesnoept en gegeten als normaal. Nou ja, ik ga er komende week weer volop tegenaan!
    Maak er een mooie dag van, het weer wordt best goed, dus als het even kan naar buiten!
    Liefs van Annebeth.
    http://www.jacquielawson. ... p?cont=1&hdn=0&pv=3148506Als het goed is, komt er een moooi filmpje als je bovenstaande link aanklikt!

vandaag is een mooie dag

5. quiltje49
    Afbeelding van quiltje49

goedemorgen allemaal
    Marian mijn gewicht is 67 kilo
    fijne dag allemaal
    kom later nog even terug
    liefs Leny

6. dian
    Afbeelding van dian

Goeie morgen.

Annebeth.
    Wat een mooi filmpje was dat.
    Fijn dat je een gezellige week hebt gehad.

Charlotte.
    Fijn dat je gisteren hebt genoten.
    Ben jij daar geboren en op gegroeit daar in Beilen.

Dorien.
    Werkse.

Mousie.
    Je hebt weer goed je best gedaan op school.
    En dat je voor je projecten weer mooie cijvers hebt gehad.

Marian.
    Geniet van je weekend.
    Je zult wel niks zeggen tegen mijn maar ik zeg toch wel wat.

Ik lees over intratuin ben er wel eens geweest maar alleen om te kijken maar om daar nou wat te kopen nee dat is mijn te duur.
    Vandaag doe ik niet veel heb wel een wasmachine aan staan maar die moet de rest doen.
    Veder ga ik 3D kaarten maken en dan zal de dag zo wel voor bij vliegen.
    Allemaal een fijne zaterdag en geniet van de zon als die bij jullie ook schijnt.
    Diane.

7. mousie
    Afbeelding van mousie

Hallo lieverds,

Marian, mijn gewicht is 77.3 kg. Was het vergeten door te geven....

Geniet allemaal van het weekend...hier is het mistig en grauw weer...

Veel liefs van mousie

8. quiltje49
    Afbeelding van quiltje49

hallo allemaal
    Daar ben ik nog heel even, Dian als wij naar de intratuin gaan kopen we ook niet zo veel hoor alleen als de prijs leuk is, mijn zus heeft een kat en is 1 jaar nu en zij wilde onbreekbare ballen en die waren daar niet zo duur, maar naar een kerstboom durf je daar niet te kijken hoor daar gaan we nog ergens anders voor kijken.

Het restaurant ziet er voor mij prima uit hoor, en er is keus voor elke beurs zal ik maar zeggen.

Dorien was leuk even met je te praten gisteren ook al was het kort, vind het lief van je dat je mij mee wilde nemen.

Ik heb net huisgehouden en nu ga ik douchen en mijn haar doen , en dan gaan wij weg kom laat vanavond weer thuis.

fijne dag allemaal verder
    liefs Leny

9. annebeth59

Hoi meiden

Ik heb toen we in dit huis kwamen wonen, al mijn oude kerstballen en spullen weggedaan, het was na bijna 25 jaar dan ook knap lelijk geworden. Maar alles in een keer nieuw aanschaffen was ook zo duur, dus toen heb ik een aantal echt mooie ballen gekocht, en verder de boom versierd met strikken die ik van gouden lint gemaakt had. Ieder jaar kocht ik er dan een paar ballen bij, en nu heb ik echt een hele mooie collectie. Ik koop liever ieder jaar wat minder maar dan wel wat ik echt mooi vind.
    Vanmiddag had ik ineens een dipmoment, nu ik weer thuis bent dringt het verlies van mijn vader veel meer tot me door. Maar precies op dat moment ging de bel en stond er een bloemenbezorger voor de deur met een boeket rode rozen, van een kennis om me op te beuren. Bijzonder he!
    Liefs en tot de volgende keer!

vandaag is een mooie dag

10. quiltje49
    Afbeelding van quiltje49

Annabeth dat is zeker bizonder, dit is ook een gebeurtenis die je koestert he.

liefs Leny

11. marian38
    Afbeelding van marian38

Goedenmiddag meiden,

Vanmorgen wat huishoudelijke klusjes gedaan en net de tuin grondig gedaan nu kan ik lekker gaan genieten en uitrusten. Ik weet niet wat het is maar bij elke inspanning die ik doe ben ik nat van het zweet. Net na de tuin doen weer helemaal nat. Volgens mij komt al het zweet van afgelopen jaren eruit want normaal zweet ik bijna nooit.

Annebeth wat een mooi moment en geniet maar van de rozen.

Liefs Marian

12. annebeth59

Marian, misschien is het wel het begin van de overgang, begon bij mij ook jaren terug vooral met zweten. Maar dat betekent niet dat je er dan al gauw vanaf bent hoor!

vandaag is een mooie dag

13. dorito1
    Afbeelding van dorito1

Goedemiddag meiden .........

Ik heb gewerkt ............vandaag moe maar voldaan ....
    Me paps heeft met peet helpende hand ons nieuwe bed in mekaar gezet .....het was het bed van mijn vader en moeder .....daar heeft me moeder niet lang plezier van gehad .....en er heeft altijd een top matras op gelegen ........
    Dus nu hebt ik een nieuw topmatras gekocht ..........en die komt eerdaags binnen voor op de matrassen .......wel zo prettig idee....
    Maar ik weet dat het een heel duur bed is geweest ...........
    En nog van me moeder .............die daar ook nog even kort gebruik van hebt gemaakt ............het blijft toch als je kind bent .............
    Zoeken naar erkenning en een stukje tasbaarheid ....
    Van je vader of moeder die niet meer leeft .................

De momenten van stilte ........dat je weer word terug geworpen op jezelf en je gedachten ......de dingen die gebeurt zijn .......en de momenten waar van jij nog kan herinderen ... ik dat me moeder haar nieuwe bed liet zien ...........en nu staat hij in mijn slaapkamer

Annebeth ........soms voelen mensen dit aan .......en dan is het op het juisten moment dat je een bloemetje krijgt of een kaartje of een telefoontje ...........wat je net weer helpt om door te gaan .........
    Zo lang is het nu ook weer niet geleden ......je zit nog volop in je rouwproces............

Maar even terug waar ik voor gekomen was ........

Marian .........ja inderdaad minder uitgebreid kletsen en meer lijnen goed begin ik doe met je mee...............
    Ik moet meer afvallen en minder praten ...........want praatjes vullen geen gaatjes .......

Allemaal een fijne avond nog ...............

Ook charlotte en mousie en dian en Sabine en Leny ....ja het was kort maar krachtig .............maar voor de volgende keer .........
    Tja of ik nu naar Utrecht moet rijden via Rotterdam ............maakt dan ook niet meer uit !!!
    Emma

En tot morgen .............

Liefs Dorien ............

Wat je zaait , zal je zelf oogsten.

14. charlotte52
    Afbeelding van charlotte52

Hoi meisjes,

Ook ik heb mij voorgenomen om meer te lijnen dan te kletsen hihi en ben vanmiddag helemaal naar de stad gelopen dus lekker in beweging geweest had alleen de verkeerde schoenen aan en zit nu met brandende voeten.
    Ik moest op pad voor een nieuwe koelkast omdat mijn oude lekt en dat kost natuurlijk meer stroom en daar heb ik geen zin in!! en heb een hele mooie gekocht gewoon boven koelkast met 3 vrieslades en als klap op de vuurpijl een water dispencer dus heerlijke verwennerij kan dus altijd een glas koud water drinken en David kan er zijn ranja mee aanlengen hartstikke leuk allemaal en woensdag komen ze hem brengen dan nemen ze de oude koelkast mee en ook ONZE grote vriezer waar we in de zomer allemaal inliggen maar nu we met meer meisjes zijn passen we er natuurlijk niet meer in, ook even bij de lidl geweest daar hebben ze heerlijke broodjes met zonnenpitten erop dus vandaag lekker broodjes gegeten met oude kaas dat was smullen.

Dorien: ja af en toe heb je het toch nog moeilijk en ik begrijp dat heel goed hoor maar het is wel een fijne gedachte dat je nu je moeders bed hebt.
    Annelies: ook jou begrijp ik heel goed hoor en wat fijn van zo'n mooi boeket rozen.

Dian: ik ben een geboren Rotterdamse hoor maar ik woon al zo'n 13 jaar in Drenthe.

Mousie: David had het over treinkaartje te koop bij blokker misschien weet je oudste daar meer van?? zou wel mooi voor Zwolle zijn.

Marian± het kan best zijn hoor dat je langzaam de overgang in gaat
    ik heb al meer dan 25 jaar opvliegers maar het is niet anders

Sabine± is bij haar ouders== mijn leestekens doen een beetje raar!!

Lenie± jij hebt een leuke dag gehad en zal wel moe thuiskomen en ik sta vrijdag op 12.15 boven op het station op je te wachten, David wilde voor zaterdag pannenkoeken bakken maar hij moet dan werken dus zien we wel wat we eten

Emma± hoe is het ik zie je zo weinig==

Ik ga nog even een brief naar amerika schrijven en wat rommelen

Kus voor allemaal van Charlotte :muziek:

15. Emma50
    Afbeelding van Emma50

Goedenavond lieve meiden,
    Dorien, wat fijn dat je zo'n tastbare herinnering hebt aan je moeder.
    Leny, alvast veel pleier volgende week bij Charlotte.
    Marian, blijf maar veel water drinken, en dat zweten hoort er gewoon bij joh, hahaha wij worden ouder.
    Mousie, gisteren weer lekker gekletst op MSN, leuk he.
    Charlotte, ik spreek ook even namens Mousie maar wij hebben die treinkaart van Blokker al hoor, maar dank voor de herinnering.
    Dian, gaat het weer een beetje met je?
    Annebeth, een bloemetje precies op het goede moment, hoe is het mogelijk he.
    Diegene die dat gestuurd heeft wist vast hoe je je zou gaan voelen.

Ik heb vandaag een drukke dag gehad en we zijn nu bij dochter aan het oppassen. Morgen ben ik er ook vrijwel niet, maar maandag zeker wel weer hoor.
    Ik ben vandaag gestopt met roken , ik zou vanaf maandag beginnen met stoppen maar heb dat boek in huis van Nederland stopt.. en die las ik gisteravond. Ik kon niet meer doorroken, wil gelijk nu stoppen.
    Mijn hub heeft het anderhalve pakje wat nog over was verstopt en als er rokers bij ons op visite komen, krijgen ze mijn sigaretten mee.
    Ik had zuigtabletten gekocht en vanmiddag nam ik er een, nou meiden, noooooooooooit meer, jakkes wat goor, mijn hart begon er gewoon sneller van te kloppen. Ik doe het wel Cold Turkey, maar net was ik wel even een klein beetje kattig.
    Maar goed dat gaat goedkomen.
    Liefs Emma

Je kunt niet gezien worden als je jezelf niet ziet.Accepteer jezelf zoals je bent. Wijd je aan het scheppen van iets dat zin geeft aan je bestaan, dat is heilzamer dan je afvragen of je wel voldoende deugt.Je bent byzonder genoeg.

16. charlotte52

Wat jammer Emma dat jullie mij niets hebben verteld over die treinkaartjes bij blokker, David zag het vandaag pas op internet maar ik kijk wel even wat ik kan doen ik moet namelijk ook nog naar Rotterdam volgende week,

Charlotte

17. Emma50
    Afbeelding van Emma50

Heey Charly,
    Daar hebben mousie en ik het over gehad toen we met ons drieen in Groningen waren.
    Ik zei toen dat ik ze wel zou halen. Misschien heb je dat niet gehoord.
    Daarna hebben we het op het forum ook nog over gehad een paar keer.
    Maar er zijn er nog genoeg en denk erom, één kaartje is voor 2 personen.

Ps, Ik heb niet veel te lijnen, mag ik wel blijven kletsen???
    Jullie zullen zeggen, wat doe je hier dan maar ik moet wel altijd op blijven letten. En ik vind jullie allemaal zo gezellig.Hahahaha

Je kunt niet gezien worden als je jezelf niet ziet.Accepteer jezelf zoals je bent. Wijd je aan het scheppen van iets dat zin geeft aan je bestaan, dat is heilzamer dan je afvragen of je wel voldoende deugt.Je bent byzonder genoeg.

18. charlotte52

Volgens mij waren die kaartjes toen van het kruidvat, maar ik ga van de week wel even kijken hoor,

19. marian38
    Afbeelding van marian38

Charlotte je hebt gelijk hoor vorige keer waren ze bij het kruidvat en nu bij de blokker die treinkaartjes ik heb het net in de folder zitten lezen.
    Hier verder rustig net met de kids naar Ushi en Dushi zitten kijken we liggen dan krom van het lachen. Zo'n gezellig moment zo met het gezin.

Emma goed van je dat je gestopt bent met roken rookte je veel of viel dat mee.

20. Emma50
    Afbeelding van Emma50

Charlotte, het bkan zijn dat ze toen ook bij de kruidvat waren maar ik heb ze echt bij de Blokker gekocht, vraag het mousie maar of lees maar even terug.
    Marian, ja ik rookte teveel en ik heb er al heel lang een hekel aan maar nu gaat het me echt lukken hoor. Lief dat je dat vraagt.

21. dorito1
    Afbeelding van dorito1

Emma wij vinden jou ook erg gezellig hoor ...........

Dan zal ik maar niet vertellen dan ik 23 november 1 jaar rook vrij ben ......oei oei ......sorry ..........maar ik kon het niet laten hihihihihi.............

Fijn weekend ..............

liefs Dorien .............

Wat je zaait , zal je zelf oogsten.

22. Emma50
    Afbeelding van Emma50

Dat wist ik al Dorientje, ik lees wel eens mee op stoppen met rokenforum. Hahaha,

23. annebeth59

Wat goed Emma!! Dat je nu een niet-roker bent. Het gaat je echt lukken, ik weet het zeker. En voor tips kun je bij Dorien en mij terecht, wij zijn echte ervaringsdeskundigen!
    Ik zag laatst ook een aanbieding voor kaartjes bij Blokker, maar dat was inderdaad voor 2 personen, ik weet niet of kruitvat ze op het moment ook heeft, die hebben ze vaak voor 1 persoon. Gewoon even vragen zou ik zeggen, misschien lukt het wel. Maar anders is de afstand deze keer niet zo ver voor jou Charlotte, dus ook niet zo duur gelukkig.
    Ik prijs me gelukkig dat ik een kortingskaart heb, dat scheelt echt behoorlijk.
    Dorien, volgens mij had jou moeder hetzelfde bed als ik heb, dat zou betekenen dat wij nu hetzelfde bed als jij hebben. Leuk! Het is een wit bed met aan het hoofdeinde kleine spijltjes en aan het voeteneind gewoon wit en dicht. Klopt dat?? Ik heb er ook een paar goede matrassen op liggen met daarop een dekmatras, dat scheelt echt heel veel voor het behoud van de dure matrassen.
    Doei doei!

vandaag is een mooie dag

24. dian
    Afbeelding van dian

Goeie morgen.

Emma.
    Ik wens jou de komende tijd heel veel sterkte met het niet roken.
    Jij kunt het ook net als Dorien en Annebeth dus hou vol.

Dorien.
    Ik vind het heel knap dat je het al zo lang vol houd het niet roken.

Lieve Marian.
    Ik begrijp heel goed dat jij nog boos bent op mijn en dat is je trecht.
    Ik had zo niet mogen reageren tegen jou jij heb altijd je best gedaan met het lijstje.
    Ook al heb ik dat niet met zoveel worden gezegt.
    Sorry dat ik er nu pas op reageer maar ik moets de worden zoek die ik wilde schrijven en niks fout zeggen.
    Alles maar ook alles zat bij mijn tegen en nu nog.
    Meer weet ik niet te zeggen maar ja jij zult wel nog steeds niks zeggen tegen mijn dan heb ik gewoon pech.

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag.
    Diane.

25. marian38
    Afbeelding van marian38

Goedenmorgen meiden,

Ik hou vandaag een echte zondag niets doen en straks verder in mijn boek. Ben in een nieuwe begonnen en hij is erg grappig.

Dian je hebt over zo'n simpele zin wel erg lang na moeten denken.

Ik ga nu even de tabel maken tot zo.

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x