Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Lijnen en kletsen, ja gezellig! (2)

Dit onderwerp heeft 3043 reacties, en bestaat uit 122 pagina's. U bent momenteel op pagina 122 van 122.
De laatste reactie is geplaatst op 02-10-2010 13:28. Dit onderwerp is gesloten!

Lijnen en kletsen, ja gezellig! (2)

Ga naar een onderdeel
  1. annebeth59
    Afbeelding van annebeth59

Hallo lieverds

Wat een grote stilte heerst hier na alle gezelligheid van gisteren.
    Ik wilde even doorgeven dat ik 6 november in Utrecht ga winkelen (sinterklaasinkopen en zo) misschien dat er onder jullie zijn die het gezellig vinden ook te gaan.
    Ik hoor het wel.
    Morgen weegdag, spannend hoor! Ik heb mijn best gedaan, maar heb ook wel missers gehad, Ik ben benieuwd!
    Liefs en een knuffel!

vandaag is een mooie dag

2. mousie
    Afbeelding van mousie

Hallo lieve vriendinnen,

Ik heb vandaag de cursus gehad over gastvrijheid en klantvriendelijkheid. Het was een leuke dag. Het is leuk om te zien hoe je overkomt op anderen door middel van je verbale en non-verbale communicatie. Wat kan je nog extra doen voor patienten om het bezoek aan het ziekenhuis makkelijker/aangenamer te maken. Van dat soort dingen hebben we besproken. Morgen nog een dagje werken en dan heb ik weekend.

Annebeth, ik kan helaas niet mee winkelen in november. Mijn moeder komt in die week ook een paar dagen logeren en dan gaan we samen shoppen, ook alvast voor 5 december. Kan jij zelf ook piano spelen of alleen Ben? Veel plezier morgen in de efteling, ik hoop dat het weer goed is, of in ieder geval een stuk beter dan vandaag. Hier viel het op zich mee, pas later in de middag begon het hier te regenen.

Sabine, fijn dat je smeeravondje zo geslaagd was. Jammer dat je dochter niet gewonnen heeft en net zoals je zegt volgend jaar beter. Het meedoen op zich vinden ze vaak ook al heel leuk. Hoe gaat het met verven en behangen in huis? Je was daar laatst toch druk mee bezig? Of zijn jullie al klaar inmiddels? 18 oktober wordt hier de keuken geplaatst en we zijn zelf ook al bezig met diverse dingen.

Marian, wat naar te lezen dat je zo'n last hebt van je voeten. Ik hoop echt dat het vandaag een stuk beter gaat. Misschien komt het inderdaad door het anders staan, door andere spieren te gebruiken, maar dat weet ik ook niet. Heb je veel moeten staan gisteren in de winkel?

Charlotte, wat een naar verhaal zeg. Ik hoop dat jullie inmiddels een beetje zijn bekomen van de schrik. Complimenten aan David, dat hij zo kalm gebleven is en meteen de politie gebeld heeft. Jammer dat die niet op tijd waren.

Dian, leuk vooruitzicht zo'n 25-jarige bruiloft. Gaan ze iets speciaals doen, geven ze een feest? Ja dat kleingeld, daar kom je moeilijk vanaf. Bij onze bank kan je het inleveren en dan storten ze het totaalbedrag meteen op je rekening. Dan kan je het daarna pinnen als je het nodig hebt.

Leny, hoe gaat het met je zus? Al iets beter? Ik vind het heel lief zoals je voor haar zorgt. Gaat het met jou zelf ook wat beter? Ook goed voor jezelf zorgen blijven zorgen he?

Emma, hoe was je werkdag vandaag? Ging het een beetje? Hoe vind je het om weer te werken? Je hebt een leuk weekend voor de boeg, dat oefenweekend met je koor. Gezellig hoor. Wanneer is het jubileumconcert?

Astrid, jij hebt gisteren een dagje vrij gehad las ik. Ik hoop dat je er van genoten hebt, je bent ook een bezige bij zo te lezen. Hoeveel dagen werk je? Ik ben ook meer een ochtendmens dan een avondmens.

Ik ga nu even mijn jongste ophalen van voetbaltrainen. Aankomend weekend hebben ze geen wedstrijd, maar het trainen gaat wel gewoon door.

Veel liefs van mousie

3. charlotte52
    Afbeelding van charlotte52

Annebeth:
    Als het kan wil ik wel met je mee naar Utrecht dan kan ik ook een beetje winkelen voor David en natuurlijk naar ONZE Dille en kamille
    ik zet het alvast in mijn agenda :cheer:

4. dian
    Afbeelding van dian

Hallo.

Marian.
    Hoe is het nu heb je nog zere voeten of valt het nu wel mee.

Sabine.
    Christina was eerst ook gestopt.
    Want ze werd afgesnauwt dat ze niks goed deed en terwijl ze het wel deed.
    En daar werd ze onzekker van en als ze iets goed deed dan kreeg ze geen complimentje.
    Ook ging ze steeds kampachtig rijden omdan zo geen foute te maken.
    En het heeft ook lang geduurt voor dat ze een andere manege had gevonden die niet zo duur is.
    Daar heeft ze 2 privé lessen gehad want ze wilde kijken wat ze allemaal kan en toen duurde het nog even want ze begonnen met een nieuwe kwartaal.
    Het klinkt gek maar dan is het betalen.

Annebeth.
    Het was inderdaat prut weer niet leuk meer al die regen.
    Ik hoefde er niet door maar toch voor de gene die op de fiets er door moesten.
    Nick belde vanmiddag en vroeg mam kunnen er 2 fietsen in de auto.
    Ik zei nee jongen dat gaat niet o zei hij is niet erg dan trek ik mijn regen broek aan en fietsen we maar naar huis.
    Alleen had hij geen capucon op gezet want zij haren waren klets nat en in de capucon zat water.

Charoltte.
    Dat klink wel heftig wat David heeft mee gemaak maar volgens mijn was het niet bang.
    Wat stom dat de politie zo laat kwam die man had weet ik wat kunnen doen.
    Ik hoop dat ze die man nog hebben kunnen pakken.

Vanmorgen heb ik de badkamer gedaan en een begin met de was gemaakt.
    Vanmiddag zat ik even op de bank en ben schijnbaar in slaap gevallen want Nick riep.
    Was gaan zitten naar dat hij had gebeld en ik schrok van hem hahaha.
    Had vanmorgen de spruitjes al schoon gemaakt alleen zaten er in 3 spruitjes een worm die heb ik maar weg gegooid.
    En vanmiddag toen Nick thuis was heb ik de aardappel geschild,
    Morgenmiddag komt mijn vriendje niet want mijn broer moet op de zaak zijn hij heeft computerles en een zaterdag ook.
    Ze krijgen een nieuw sisteem en daarom krijgt hij computerles.
    Allemaal een fijne dag nog.
    Liefs Diane.

5. charlotte52
    Afbeelding van charlotte52

Hoi meisjes,

David is een koele goser hoor en denkt over de dingen na en zal niet uit zijn bollletje gaan maar toch eng zo'n nare man maar we hebben hem niet meer gezien in de flat dus nu even afwachten op de wijkagent en zo niet ga ik er zelf wel even naar toe.
    :muziek:

Vanavond weer bij de voedselbank geweest en er was niet zoveel maar we leven nog hihi

6. marian38
    Afbeelding van marian38

Vanmorgen naar Utrecht geweest voor het aanmeten van mijn steunkousen. Je mag van de verzekering een keer per jaar 2 paar nieuwe steunkousen en moeten dan helemaal aangemeten worden. Vorig jaar was ik bij een bedrijf hier in de stad geweest en dat was me niet goed bevallen daarom maar wat verder weg. Daarna even gewinkeld in Utrecht en ik heb een paar schoenen en instappers gekocht waar mijn zooltjes ook in passen.
    Ik mag de zooltjes nog maar ong. 2 uur per dag in en moet dan langzaam opbouwen anders is de reactie te groot. Maar ik had er vandaag een paar uur opgelopen en was wel moe toen ik thuis kwam maar de pijn was ook weer snel weg.
    Morgenochtend naar de dietiste wil toch eens kijken wat zij voor mij kan betekenen en voor advies. Als ik tips heb voor jullie dan laat ik het wel weten.
    Annebeth ik zet 6 nov. in mijn agenda ik vind het wel gezellig..
    Ik hoop dat de weegschaal lief is voor mij morgen.

Liefs Marian

BEGIN DE DAG MET EEN LACH

7. annebeth59

Goedemorgen meiden

Mijn gewicht was vandaag 85.9, weer iets er af, het gaat goed!
    Ik hoop dat jullie ook minnetjes hebben deze week.
    Liefs van Annebeth.

vandaag is een mooie dag

8. dragonfly
    Afbeelding van dragonfly

Goedemorgen meiden,

Mijn weegschaal was vanmorgen heel lief 78.8 kg. Joepie!! Vandaag een drukke dag in en rond huis. Boodschappen doen, poetsen, opruimen maar straks eerst in alle rust douchen en een stukje wandelen met de hond.

Annebeth 6 november staat op de kalender. Heerlijk om jullie weer te zien. Las al dat Marian en Charlotte ook van de partij zijn. Fijn dat de piano weer voor een jaar gestemd is. Ik hoop dat het weer vandaag goed is voor de efteling. Het zou toch jammer zijn als de kaartjes verlopen. Maar efteling is toch het hele jaar open?

Marian fijn dat je steunkousen weer zijn aangemeten en beter dat je dat ergens anders hebt gedaan als de vorige niet bevielen. Ik ben erg benieuwd wat de dietiste adviseert.

Mousie bij ons is het voorlopig even klaar met behangen en schilderen. Er moet nog wat aan de zolder gebeuren maar dat doen we later. De hal en overloop is al erg mooi geworden. Fijn dat je keuken en aantocht is. Kan me voorstellen dat je je er op verheugd. Vandaag nog een dagje werken en dan fijn weekend. Jammer dat je niet kan 6 november maar winkelen met je moeder is ook erg leuk.

Diane zo'n manege moet je niet zijn zeg als je niets goed kan doen. Fijn dat Christina nu een manege heeft gevonden waar het wel leuk is en ook minder kost.

Astrid ik hoop dat je van je vrije dag hebt genoten. Ben je vandaag weer aan het werk? Je werkt volgens mij erg wisselende diensten. Zit je in de zorg?

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Hier is het nog een beetje nevelig maar dat trekt vast nog wel op. (Hoop ik)
    Liefs en tot later. Sabine

Het geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt.

9. dragonfly
    Afbeelding van dragonfly

Annebeth :duim: Alle beetjes helpen. Zitten we 6 november mooi slank te lunchen. :cheer:

Het geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt.

10. angel37bb
    Afbeelding van angel37bb

Goedemorgen, gisteren was ik er even niet want toen moest ik om half 8 beginnen met werken!
    Allereerst mijn gewicht: 68 kilo! Ik begon hier 1½ week geleden met 69½ dus ik ben best trots!
    Net op de fiets mijn dochter naar school gebracht, het was best fris maar volgens mij gaat het wel heel lekker weer worden!
    Annabeth, ik denk dus dat je geluk hebt met je dagje efteling!
    Moussie, woensdag heb ik inderdaad lekker genoten van mijn vrije dag, lekker in huis rommelen en een stukje gefietst.
    Ik werk al jaren 2x 6½ uur maar sinds kort werk ik 3 dagen in de week en afgelopen 2 weken zelfs 4 dagen! Ik heb het geluk dat ik mijn werktijden altijd kan combineren met mijn man zodat we nooit oppas nodig hebben, scheelt toch een hoop gestress!
    Maar vandaag dus weer lekker vrij en ik heb heel wat plannen, of dat er ook allemaal van komt? We zien wel. Zo eerst maar even een stukje met de hond lopen en even het e.e.a. in het huishouden doen. Ik wil eigenlijk ook nog wat in de tuin doen en voor een nieuwe winterjas kijken. Nou vervelen zal ik me in ieder geval niet doen!
    Charlotte wat zul je geschrokken zijn, wel fijn dat David zo rustig bleef en goed reageerde!
    Ja Dian, wat kun je toch moe zijn he! Ik had het gisteravond weer eens bij het televisiekijken. Toen mijn ogen voor de zoveelste keer dicht waren gevallen ben ik maar lekker vroeg naar boven gegaan. Eerst lekker een tijd in bad gelegen en toen mijn bedje opgezocht!

Groetjes Astrid

11. Emma50
    Afbeelding van Emma50

Goedemorgen allemaal.
    Ik had hier een heel verhaal getypt, voor iedereen een persoonlijk woord en weg is het.
    Ik geef nu alleen mijn gewicht door want ik heb het nog druk vandaag.
    Vanmiddag met koor naar Drenthe, zondag weer terug.
    Mijn gewicht is 70.4. Veel gesnaaid helaas maar ach, volgende week nieuwe poging.
    Iedereen een heel prettig weekend en ik kom maandag alles vertellen hoor.
    Liefs van Emma

Je kunt niet gezien worden als je jezelf niet ziet.Accepteer jezelf zoals je bent. Wijd je aan het scheppen van iets dat zin geeft aan je bestaan, dat is heilzamer dan je afvragen of je wel voldoende deugt.Je bent byzonder genoeg.

12. angel37bb
    Afbeelding van angel37bb

Zitten we toch even gezellig met z'n allen tegelijk te tikken he!
    Nee ik werk niet in de zorg, ik heb een kantoor baan maar daar kunnen we beginnen om half 8 en eindigen om 20 uur 's avonds.
    Mijn man begint in principe altijd al om 5 uur 's ochtends en ik werk tot 20 uur 's avonds (begin dan om 8 uur). Mijn baas (ja ik mopper niet) past mijn diensten aan aan het werk van mijn man. Ik werk er al met jaren met veel plezier (leuke collega's). Gelukkig zien we elkaar verder nog vaak genoeg hoor!
    Nou allemaal een fijne dag, ik ga nu echt wandelen!

groetjes Astrid

13. angel37bb
    Afbeelding van angel37bb

Emma heel veel plezier in Drenthe!

14. marian38
    Afbeelding van marian38

Ik ben naar de dietiste geweest vanmorgen en het was een goed gesprek. Ik moest vertellen wat ik zoal eet en ze vond dat ik het al heel goed doe. Moet alleen overdag iets meer eten zodat ik geen snaaitrek krijg 's avonds. Ik heb er een mailtje overgestuurd naar jullie.

Astrid als jij het ook wil hebben zet dan even je mailadres in mijn inbox dan krijg jij het ook. Ik zet je deze week ook in de tabel.

Mijn gewicht was trouwens goed vanmorgen ik woog 97.2 kg dus weer wat eraf. Wat gaan we allemaal super deze week.

Liefs Marian

15. marian38
    Afbeelding van marian38

Volgende week zijn er weer goedkope treinkaartjes te koop bij het kruidvat misschien een idee voor degene die 6 nov. naar utrecht komen.

16. dian
    Afbeelding van dian

hallo.

Hier snap ik nou de appelevlapen niet van.
    Ik had vanmorgen nog een brichtje gepost en die is foetsie zie ik nou ja zeg.

Nou dan geef ik maar mijn gewicht nog eens door.
    Die was 118.6 kilo.
    Of ik moet gek beginnen te worden.

Allemaal een fijne dag nog ga brood maken,
    Diane.

Ps Dankjewel Marian voor je mailtje zal het maar uit printen dat leest makelijker.

17. quiltje49
    Afbeelding van quiltje49

Hallo allemaal

Marian mijn gewicht was vanmorgen 67,4 , ik weet eigenlijk niet meer of er nu wat af is heb toch wel geprobeert goed op te letten wat ik eet, ik heb van jou geen mailtje ontvangen , of heb je mij niet gestuurt?
    Mijn man krijg ook 2 nieuwe kousen per jaar, maar moet nu ook naar de podotherapeut voor zijn voeten.

Dian blijven rare dingen computers, eerst kon ik op de gewone computer niet meer op het forum komen wat ik ook probeer en nu is ineens mijn hele D schijf gewist , alles nakeken geen vires of zo, zal wel een raadsel blijven.

Sabine lekker zo'n vrije dag he, en dan ook nog mooi weer,

Annebeth ik hou voor 6 november nog even een slag om me arm, het zit niet goed met mijn medicijnen, moet voor de suiker meer tabletten nemen, met als bijwerking diaree, en voor iemand met de ziekte van crown helemaal niet goed dus nu heb ik waarschijnlijk ook nog een eiwit probleem, dus moet heel vaak naar de wc en durf daarom niet een hele dag weg, hier komt ook mijn moeheid vaandaan.

Emma veel plezier in Drente is niet zo ver bij je vandaan'

Astrid fijn dat jij je eigen werktijd kan indelen, waren alle bazen maar zo flexcibel.

Moussie jammer dat je niet kan op 6 november, volgen de keer dan weer he.

Charlotte pittig wat jullie weer meegemaakt hebben, zie je nou dat je overal dwazen hebt.

heel veel liefs allemaal

18. annebeth59

Hoi meiden

We hebben een hele leuke dag gehad in de Efteling. Het zonnetje scheen volop en we waren dus op de fiets gegaan. Het was gezellig druk, nergens extreem lange wachtrijen, en we zijn in heel veel dingen geweest! Wat is het toch een prachtig park.
    Lenie, wat vervelend dat je last hebt van je darmen, die ziekte van Crohn maakt het ook niet makkelijker voor je, dan moet je juist uitkijken dat je niet teveel afvalt. Ik hoop dat het snel weer beter met je zal gaan.
    Marian, bedankt voor je lijstje van de dietiste, als ik dat zo lees ben ik ook wel goed bezig geloof ik. Behalve vanavond dan, we hebben patat gegeten, hoort ook wel bij een dagje pretpark. Wel had ik voor tussen de middag bolletjes en een krentenbol meegenomen, dat hoort er ook bij!
    Sabine, de Efteling is tegenwoordig het hele jaar open, maar die kaartjes zijn maar tot november geldig, dat moet je goed in de gaten houden als je kaartjes bij de appie koopt, ook kaartjes voor bv de dierentuin zijn maar beperkt geldig.
    Vanavond speelt RKC weer, tegen Zwolle, dus manlief is ook weer onder de pannen. Ik ga lekker film kijken, op België komt de film: "the kite runner". Die wilde ik toch al graag eens zien.
    Tot later!
    http://imgpe.trivago.com/uploadimages/68/57/685771_l.jpeg

vandaag is een mooie dag

19. Moderator2
    Afbeelding van Moderator2

Goedemiddag

Dit topic heeft 3000+ berichten. Er kan dus een deel 3 aangemaakt worden.
    Als u het zelf wilt doen prima. Lukt dit niet, dan maak ik morgen een nieuw deel aan.

Vriendelijke groet,
    Moderator2

Niet meer actief | forum@libelle.nl

x
duurt nog: 24:00:00
€189.95
€89.95
x x