- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3043 reacties, en bestaat uit 122 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 122.
De laatste reactie is geplaatst op 02-10-2010 13:28. Dit onderwerp is gesloten!
Lijnen en kletsen, ja gezellig! (2)
- Geplaatst op maandag 16 november 2009 21:36Moderator 3
Dit is een vervolg van deel 1Moderator LibelleCafe/Relatie/Reizen&VrijeTijd/Film,TV&Muziek/Boekenclubmailadres:moderator-3@hotmail.com - Geplaatst op maandag 16 november 2009 21:52marian38
Hoi meiden,
Weer een heel deel om vol te kletsen ik hoop dat het wel iedereen lukt om weer hier te komen maar dat zal vast wel.
Ik ben net weer naar aquajoggen geweest en was weer lekker.
Morgen werken eerst als alphahulp en daarna de post dus jullie zien mij morgenavond weer.
Liefs MarianBEGIN DE DAG MET EEN LACH - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 07:49quiltje49
goedemorgen allemaal
marian mij lukt het wel om gewoon hier te komen,
ik ga eerst naar de sportschool en dan komt manlief weer lekker thuis gaan we eerst de boodschappen doen en verder zien we wel.
wens jullie allemaal fijne dag
liefs Leny - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 08:35annebeth59
Goeiemorgen lieverds
Dat hebben we mooi voor elkaar! Ik hoop dat we in het tweede deel elkaar net zoveel zullen inspireren als in het eerste.
Ter ere van het tweede deel even geen winterplaatje, maar dat maak ik later weer goed hoor Emma!
Liefs en een knuffel van Annebeth.vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 08:36dragonfly
Goedemorgen allemaal,
Ik heb ons nieuwe deel ook gevonden hoor. Kunnen we weer gezellig verder kletsen
Marian dat wordt een drukke dag voor je meisje. Fijn dat je weer lekker naar aquajoggen bent geweest. Was het water dit keer niet te koud?
Leny al onderweg naar de sportschool. Wat zijn we weer sportief met elkaar. Ik heb al bijna 8 kilometer gefietst. Haha.
Dorien wat heb je een heerlijk weekend gehad. Lekker samen met Peet gewinkeld en uit eten geweest. Gezellig hoor.
Annebeth is het nog gelukt met de babykleertjes. Vandaag gaan jullie dan kraamschudden? Veel plezier.
Allemaal een hele fijne droge dag gewenst. Ik ga weer aan het werk en kom later nog wel weer langs. Tot dan.
Liefs SabineHet geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt. - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 16:57annebeth59
Hoi meiden
Sabine, het was gisteren gelukt hoor! Voor allebei de jongetjes een broekje met een shirtje, mooi papiertje erom en zo heb ik het aan mijn schoonzusje gegeven, die zorgt dan wel dat het bij de kleine mannetjes komt. We hebben vandaag wel 50km gefietst, echt lekker, maar aan het eind had ik het wel koud, dan merk je toch dat het november is. Maar gelukkig was het wel droog.
Morgen is het markt in het dorp, dat is vaak ook wel een gezellig gebeuren. En donderdag geven ze weer heel goed weer aan, dus dan gaan we weer fietsen. Het is een rustig programma, maar ik geniet er wel van.
Lenie, fijn dat je man weer thuis is, ik begrijp dat hij soms dagen weg is voor zijn werk. Heb je lekker gesport?
Wij gaan een wijntje drinken, tot de volgende keer maar weer!
Liefs Annebeth.
vandaag is een mooie dag - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 18:45quiltje49
hallo allemaal,
Dorien je mag best weten hoor waar ik mee bezig bent, , ik ben een patchwork advenkalender aan het maken geweest en nu ben ik een kestdecoratie aan het maken op de borduurmachine dat word een kanten kerstbal met klok aan een strik als het af is zal ik het op hyves zetten kunnen jullie het zien.
Sabine ik vind het heerlijk even een uurtje sporten komt er altijd met veel voldoening vandaan.
Maar Annebeth als jij dan zegt dat je 50 kilometer hebt gefietst denk ik poeh das een end want is toch andes dan dat je in de sportschool op een fiets gaat zitten. Mijn man is een week thuis maar dan ook een week weg ook de nachten he.
fijne avond allemaal liefs Leny - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 19:37mousie
Hallo lieve vriendinnen,
Ook ik heb jullie weer gevonden hier gelukkig. Vandaag een drukke dag op het werk gehad. Morgen ben ik vrij en komt mijn moeder een dagje. We gaan de stad in, alvast wat shoppen voor 5-12... en natuurlijk heel veel bijkletsen. Zelf heb ik verder niet zoveel te vermelden, alles gaat zijn gangetje zeg maar....
Annebeth, fijn dat jullie een beetje tot rust komen in Putten... Je maakt wel veel fietskilometers zo! Goed hoor!
Marian, je had vandaag een drukke dag, zo te lezen, eerst alfahulp en daarna post lopen. Hoe gaat het met je knie/been? Gaat het weer beter inmiddels? Jammer dat Annika vandaag niet ging schaatsen, gaan ze binnenkort wel?
Charlotte, beterschap hoor meisje! Ziek maar goed uit, dan ben je vast de 28ste weer beter.... Over de 28ste gesproken, hoe laat hadden we ook alweer in Zwolle afgesproken?
Sabine, hoe is het met de werkvoorraad? Lukt het allemaal nog een beetje? Hier was het vandaag druk, maar donderdag wordt rustig.... Je gaat toch naar je ouders dit weekend? Alvast veel plezier toegewenst.
Dorien, gezellig hoor met je man de stad in om te shoppen, al is het alleen maar een spijkerbroek, en dan gezellig koffie bij de V en D. Naar wat voor restaurant zijn jullie geweest samen? Wat voor eten? Wij gaan 16 december met collega's uit eten naar een mexicaans restaurant...
Leny, fijn dat je man weer thuis is. Is toch een stuk gezelliger denk ik. Volgens mij maak je hele mooie dingen.... Wil je mij een foto mailen als het klaar is? Ik heb namelijk geen hyves...
Emma, je gaat vanavond zeker weer naar koor, of was dat niet op dinsdag? Ik ben blij voor je dat je weer zo positief in het leven staat. We moeten nog maar even kijken hoe laat we afspreken de 28ste...
Lukt het een beetje met de studie?
Dian, hoe gaat het met je? Ik heb je al even niet gelezen hier...
Ik ga nu nog wat opruimen hier....
Veel liefs van mousie - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 20:40charlotte52
Hoi meisjes,
Gelukkig is het geen griep geworden en ben weer kiplekker en ben nu bezig de grote vriezer te ontdooien en schoonmaken.
Ben druk met allerlei dingen regelen maar het gaat gelukkig allemaal de goede kant op,
Kus van Charlotte - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 21:37marian38
Hoi,
Het was inderdaad een drukke dag vandaag, was ook helemaal op toen ik thuis kwam. De nieuwe wijk viel een beetje tegen maar je moet zo'n eerste keer ook erg zoeken naar de nummers maar het gaat goed komen.
Wij gaan ook met het werk uiteten volgende week vrijdag zal vast gezellig worden met hoofdzakelijk allemaal vrouwen. Niet dat mannen niet gezellig zijn hoor.
Mousie leuk dat je moeder morgen komt geniet er maar van.
Charlotte gelukkig was het geen griep.
Annebeth lekker nog een paar dagen genieten dat komt wel goed met jullie.
Liefs MarianBEGIN DE DAG MET EEN LACH - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 22:49dorito1
goedeavond meisjes .............
Ik ben even .....terug getrokken .... niet omdat ik depresief bent ..... of douwn maar ik heb gewoon op me werk een heftige situatie gehad ...
En dat moet ik even weer een plekje geven ................
Want zoiets blijft altijd moeilijk.....als je een b.r. vind........
op de grond .................die alleen is heen gegaan ............
Dan moet je als zuster zijn.... je beroepshouding weer bij mekaar rapen ........ik had die dag die persoon al onder me zorg staan ..op me afdeling ........ik zag al dat het niet goed ging met die persoon....het was niet zoals het was ............ik kon als zuster me vinger er niet op leggen .........het was meer gevoel , wat me geweten aansprak.....
alle belletje rinkkelden wel ...maar niet voldoende om me ernstig zorgen te maken ...........en ik was al lang klaar met me werk .........
ik stond nog even te kletsen .......en toen kwam er een oud vrijwilligster ....vragen ...of wij altijd zo de B.r.'s neer leggen op de grond ..........dus ik schrok en ik nam een run naar boven ... en me collega die ik zag ..... nam ik na mee korte tekst mee ... er is een val partij .......en zij nam de run achter me aan ......naar boven ..........
En toen wij de kamer in kwamen .............remde wij al af ....onze blikken spraken boek delen !
Wat er dan allemaal niet ... door je heen gaat ............
Ik dacht ............je belt om de 5 min .......per dag .......af en toe baal ik van je alarm ...........maar als het moment aan breekt .......dat je het nodig hebt ......het moment dat je valt ......en op de grond ligt, en dat je voeld dat je overlijd ....bel je niet , de zuster ? .........
Ik voel me ...raar en ik vond het stom...................
Dat ik me zo naar voelde................
Ik ben uiteindelijk ook maar een mens............................
Fijne avond liefs Mijdorito1 wijzigde dit bericht op 17-11-2009 22:59 met 0%Wat je zaait , zal je zelf oogsten. - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 23:04charlotte52
hoi lieve dorien,
Ik weet waar je mee bezig bent en ik denk aan je - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 23:21dorito1
Lieve Charlotte ..............
Ja meis ...het leven bestaat uit komen nieuwe dingen en uit afscheid nemen ..........en hoe rot de dingen ook zijn ..........
Het leven gaat door ........en je moet dan iedere keer proberen de positieve dingen eruit te halen ............
Weltrusten liefs mij .........Wat je zaait , zal je zelf oogsten. - Geplaatst op dinsdag 17 november 2009 23:33charlotte52
Hoi Dorien,
Ik wil er niet teveel op in gaan je weet wel waarom,
Dikke kus van Charlotte - Geplaatst op woensdag 18 november 2009 08:34Emma50
Goedemorgen lieve meiden,
Dorien, ik kan me zo voorstellen dat je je rot hebt gevoeld toen je bewoner overleed.
Deed me gelijk denken aan mijn tijd in het verpleeghuis. Daar stierven natuurlijk ook veel mensen maar één man die had geen familie, geen vrienden, helemaal niemand en toen hij op sterven lag hebben we het zo kunnen regelen dat er altijd iemand bij hem was van ons team.
Op een gegeven moment was ik aan de beurt en ik had er een tijd gezeten toen ik zag dat hij even wat verzorging nodig had.
Ik liep naar het verbandhok om spullen te pakken en toen ik terugkwam was hij overleden. Ik was nof geen 3 minuten weggeweest en als ik had geweten dat het zo snel ging was ik ook niet gegaan.
Dan denk je ook even, heb ik iets over het hoofd gezien?
Later dacht ik, hij was altijd al alleen en wilde ook alleen sterven, ik zat hem maar in de weg, hahaha.
Verder gaat alles hier zijn gangetje, heb het wel druk gehad steeds en dat bevalt me goed.
Gisteren naar de oogarts geweest en ik hoef pas over twee jaar terug te komen.
De staar gaat heel langzaam en als ik er meer last van krijg, kan ik bellen en gaan ze opereren.
Ook mag ik nu een andere bril uitzoeken. Van het CBR heb ik bericht gekregen dat ik een oogmeting moet doen en dat moet bij een onafhankelijke oogarts. 1december moet ik daar heen en dat kost ook weer 60 euro. Ik wacht dus even met een bril uitzoeken tot die meting klaar is.
Ook moet ik van het CBR naar een psychiater en dat kost 213 euro, mijn rijbewijs wordt wel erg duur hoor en het is nu al 9 maanden dat ik niet mag rijden.
Maar goed, ik ben er nog en heb alleen maar een slecht oog en een slecht gehoor aan de rechter kant, het kon erger nietwaar?
Mousie, ja mijn kooravond is dinsdagavond, dat heb je goed onthouden. Heb maar veel plezier met je moeder vandaag.
Annebeth, leuk is Putten he? De markt is ook gezellig hoor, toen wij daar waren met Landall was er net beestenmarkt en gezellig dat het was.....
Ook ik heb het eerste jasje voor Tygo in Putten gekocht. Heel leuk babyzaakje was dat.
Meiden allemaal een fijne dag en tot gauw.
Liefs EmmaJe kunt niet gezien worden als je jezelf niet ziet.Accepteer jezelf zoals je bent. Wijd je aan het scheppen van iets dat zin geeft aan je bestaan, dat is heilzamer dan je afvragen of je wel voldoende deugt.Je bent byzonder genoeg. - Geplaatst op woensdag 18 november 2009 09:49annebeth59
Goedemorgen lieverds
Dorien, wat kan ik me voorstellen hoe jij je voelt, je wil zo graag het beste doen voor de mensen waar je voor zorgt. Maar dit is overmacht (ik vond het trouwens een rare opmerking van die oud-vrijwilligster) en wat Emma zei is ook waar, soms lijkt het of mensen er voor kiezen om juist dan te sterven als ze even alleen zijn.
Emma, moet je dat allemaal zelf betalen?? Dat is nogal wat zeg.
Marian, ik hoop dat het allemaal gaat lukken met de post vandaag, er staat zoveel wind! Wat zul jij een conditie krijgen op deze manier. Volgens mij begint het hier nu ook te regenen, echt herfst dus en ik ben nu ook snipverkouden geworden, dus dat wordt lui op de bank met chocolademelk.
Mousie, veel plezier met je moeder vandaag! Leuk dat jullie inkopen voor 5 dec. gaan doen. Als het hier straks droog wordt, is dat misschien ook voor ons wel een idee, komende weken heeft manlief het weer zo druk.
Diane, alles goed bij jou?
Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal van Annebeth.Moderator2 wijzigde dit bericht op 11-08-2010 14:54 met 3%: antivirus melding verwijderdvandaag is een mooie dag - Geplaatst op woensdag 18 november 2009 10:45dragonfly
Goedemorgen meiden,
Annebeth lekker met een boek en chocolademelk op de bank is met dit weer een goed idee. Ik moest vanmorgen ook tegen de wind in pff ik kom nu pas weer bij. Haha.
Mousie gezellig winkelen met je moeder voor 5 dec. Leuk. Ik ga inderdaad aankomend weekend weer gezellig naar mijn ouders.
Dorien dat is een hele vervelende gebeurtenis zo op je werk maar wat Annebeth ook al zegt het is overmacht. Je kan zoiets nooit vooruit zien.
Emma dat zijn inderdaad hele kosten zeg. Ik hoop dat je daar nog wat van tegoed krijgt.
Hier gaat alles z'n gangetje. Op het werk druk en thuis ook genoeg te doen. Kinderen zijn lekker weer naar school en gisteren weer op de manege geweest. Vanavond is mijn "sabine" avond. Hihi. Lekker badje, maskertje, nagels doen. Verheug me er nu al op.
Fijne dag allemaal.
Veel liefs van SabineHet geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt. - Geplaatst op woensdag 18 november 2009 13:09marian38
Goedenmiddag meiden,
Annebeth ik moest vandaag wel werken maar niet bij de post, ik heb nu bij die aardige mevrouw gewerkt. Moest de vliering schoonmaken. Ze gaat binnenkort verhuizen en ze wil alles schoongemaakt hebben.
Dorien is heftig wat je mee hebt gemaakt maar van je af praten is alleen maar goed en dat lukt ook vast wel met je collega's
Emma dat wordt een dure bedoening met je rijbewijs. Heb je al wat gehoord van je werk of nog steeds niet.
Sabine geniet van je verwenavondje je bent er vast even aan toe.
Liefs MarianBEGIN DE DAG MET EEN LACH - Geplaatst op woensdag 18 november 2009 15:52quiltje49
hallo allemaal
Hier is het erg slecht weer regen en wind heel veel wind, Moussie gezellig sint inkopen doen, haha wij zijn vanmorgen met zus naar intratuin geweest, eerst na de dood van haar man geen kerstboom meer nu toch maar wel na 2 jaar, dus moesten er opnieuw ballen en aanverwante dingen gekocht worden, nou ze heeft zich flink uitgeleeft daar ze moet nu alleen nog een boom.
Marian wees maar blij dat je vandaag niet met de post hoeft, want is nu geen pretje.
Sabine gezellig he zo'n werwenavondje, ik doe dat zondags wel eens als man niet thuis is.
Charlotte fijn dat je toch niet ziek geworden bent, en Annebeth nu ga jij toch niet beginnen he.
Dorien wat ben jij een schatje volgens mij lopen de bewoners van het huis waar jij werk allemaal met je weg.
Heeft niemand nog wat gehoord van Dian?
Allemaal veel liefs van Leny - Geplaatst op woensdag 18 november 2009 20:20dorito1
Goedeavond meisjes .........
Ik ben het alweer kwijt me gevoel .........
Tja het blijft werk ..en te lang blijven hangen in deze gevoelens is niet goed , dat hou niemand vol ........ook al maak je dit persoonlijk mee ....
je moet werk en prive zoveel mogelijk gescheiden houden ...........
Niet alles is even makkelijk ..............
Maar ik moet .......het even een plekje geven en dan hups weer door met me werk en er zijn voor de overige bewonders ............en ja dan staat emotie's en je prof.houding tegen over maar mekaar ................
vandaag was net zo storm achtig als in me hoofd .......ik was net een werfelwind ............
Alles gaat door en ik ben ook zelf lekker weer druk geweest .........
Me boodschappen en me huishouding en me verplichtingen hebben voor de nodige afleiding gezord!!! tja ik maak dit heel mee .en dan gaat ook alles gewoon door .............
De bewonders ........praten nog steeds vol lof over de bewonders vakantie en over mij harde werken ..............
hahaha ....ja leuk ........me werk is me alles ......en ik ben er nog helemaal vol van ............................
Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve woorden ............
en jullie steun .............
wat een fijne meiden zijn jullie zeg .................
Fijne avond allemaal .................
Weltrusten .................
voor straks ...............
Liefs Dorien ...............Wat je zaait , zal je zelf oogsten. - Geplaatst op woensdag 18 november 2009 22:37charlotte52
Hoi meisjes,
Dorien:
Goed te horen dat je je gedachten werk en gevoelens weer een beetje op orde hebt en ik denk aan je hoor en leef met je mee maar dat hoef ik je niet te zeggen!!
Lenie: hier is het echt alleen maar regen en een dikke vuile rotwind bah,en ik moest vandaag even voor een boodschap dus even naar de buurtwinkel gevlogen met de plu hihi leek een beetje op Mary Poppins maar ben gelukkig wel thuisgekomen maar morgen geven ze beter weer op
Marian: doe jij een beetje rustig aan met de post??
Sabine: heb je een heerlijke avond gehad??
Even nog met David kletsen en dan naar mijn watermandje
Kus van VCharlotte - Geplaatst op donderdag 19 november 2009 08:08dragonfly
Goedemorgen meiden,
Gisteravond een heel ritueel gedaan met bad, masker, lekker insmeren met een heerlijk bodylotion, nagels gelakt. Ik kan er weer tegen. Haha. Hier waait het nog steeds erg hard maar als we de weersvoorspellingen mogen geloven gaat het vandaag nog goed komen. Het is in iedergeval droog en aangenaam van temperatuur.
Dorien gelukkig heb je het vervelende gevoel een plekje kunnen geven. Leuk dat de bewoners nog steeds vol lof over de vakantie praten en je harde werken en goede zorgen. Ze zijn bij jou in goede handen.
Charlotte je bent gelukkig weer beter. Misschien was het een nawerking van de griepprik. Kijk je wel een beetje uit met die wind Mary Poppins?
Marian het zou wat rustiger weer worden en droog blijven dus dat wordt een lekker postrondje vanmorgen. Als die mevrouw waar je woensdags naartoe gaat verhuist blijf je dan wel bij haar schoonmaken?
Leny wat heeft de intratuin mooi spul hè? Ik kan me voorstellen dat je zus lekker veel heeft kunnen vinden voor in de kerstboom.
Voor mij weer fijn de laatste werkdag van de week. Morgenvroeg spulletjes inpakken en dan lekker weekendje Friesland. Fijn dag allemaal en tot later.
Veel liefs SabineHet geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt. - Geplaatst op donderdag 19 november 2009 08:20dian
Goeie morgen.
Ik wil even laten weten dat ik nog leef.
Allemaal een fijne dag nog.
Diane. - Geplaatst op donderdag 19 november 2009 08:24annebeth59
Goeiemorgen lieverds
Vandaag alweer de laatste dag hier in het huisje, morgen gaan we weer naar huis. Het belooft een mooie dag te worden, dus we gaan er lekker op uit met de fiets. Het heeft me zo goed gedaan om hier een week te zijn. Nu heb ik weer de energie om me te gaan storten op de zakelijke afhandeling na het overlijden van mijn vader. Er komt toch altijd meer bij kijken dan je denkt. Dan nog een week, en dan hebben wij ons dagje uit, daar heb ik toch zo'n zin in.
Sabine, goed van je dat je zo de tijd neemt voor jezelf, ik moet zeggen, soms neem ik de tijd niet eens voor een maskertje, dan smeer ik het er even op terwijl ik onder de douche sta, dan kan het net als de shampoo een paar minuutjes inwerken. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Heel veel plezier bij je ouders!
Mousie, ben jij al geslaagd voor wat kadootjes? Wij hebben gisteren een muziekdoos gekocht voor kleine Gijs, een blikken doos waar je aan moet draaien, en op een gegeven moment springt er een clowntje uit. Heel leuk, en eigenlijk boven het sint-budget, maar ja, dat heb je als je oma bent
Morgen als ik thuis ben ga ik wel op iedereen reageren, maar nu stop ik weer, de verbinding hier is zo ontzettend traag.
Liefs en een dikke knuffel van Annebeth.vandaag is een mooie dag - Geplaatst op donderdag 19 november 2009 14:03Emma50
Goedemiddag lieverds,
Ik ben ziek, zit nu net even achter mijn lappie weer.
Vanmorgen ook al hier en daar geschreven maar toen kwam alles er weer uit, mijn supradyn en mijn koffie.
De thee bleef erin maar zit nu aan het water, durf mijn medicijnen nog niet te nemen.
Wat een klaagverhaal he?
Tot later, liefs EmmaJe kunt niet gezien worden als je jezelf niet ziet.Accepteer jezelf zoals je bent. Wijd je aan het scheppen van iets dat zin geeft aan je bestaan, dat is heilzamer dan je afvragen of je wel voldoende deugt.Je bent byzonder genoeg.
Dit onderwerp heeft 3043 reacties, en bestaat uit 122 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 122.
De laatste reactie is geplaatst op 02-10-2010 13:28. Dit onderwerp is gesloten!
Lijnen en kletsen, ja gezellig! (2)