- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 4003 reacties, en bestaat uit 161 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 161.
De laatste reactie is geplaatst op 31-03-2010 19:58. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (2)
- Geplaatst op woensdag 04 november 2009 22:05tiety
Omi, nou nee, ik lig nog niet hoor. Het was gewoon voor alvast:
Het was hier de hele avond droog en vrij rustig.
Trees, ik was vroeger fan van Cliff Richard. Ik wist niet dat hij in Nederland een concert zou geven. Ooit in Utrecht zou hij komen. Wij waren er, maar hij niet. Weet er verder niets meer van hoe en waarom.
Sydsulver, morgen gaan we het weer over iets anders hebben dan beestjes.
En oma's: Er niet van dromen hoor, ander gaat het zo kriebelen in je nachtpon.
Ik had 1 foutje in de kwis. Geen prijs
.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op woensdag 04 november 2009 22:17maybe4
Ashera, Voorthuizen dat kan wel ,ligt op de veluwe bij Putten in de buurt , en kriebelen in de nachtpon k moet er niet aan denken Tiety ,brr.en als jij één fout had in de kwis moet je het gewoon nog een keer of paar keer proberen, ik had op het laatst het drie keer goed
.Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 04 november 2009 22:21maybe4
ik ga afsluiten , wens jullie welterusten , lekker slapen en tot morgen, doei doei ,
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 04 november 2009 22:24maybe4
misschien komt Biene nog langs ? ik doe het licht alvast uit, ze kan het knopje wel vinden straks
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 04 november 2009 22:24ashera
Maybe, het ligt ergens achter Amersfoort, zegt mannetje, is dat ook in de buurt van Putten, hij weet de naam ook niet meer, ja wij horen altijd zoveel en dan vergeten we dat weer, maar dat komt wel weer goed hoor, ha,ha.ashera wijzigde dit bericht op 04-11-2009 22:36 met 0%Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op woensdag 04 november 2009 22:26maybe4
ja dat klopt ook bij Amersfoort in de buurt , ik heb even op de kaart gekeken.
[dit is de 34 ste posting vandaag]
WELTERUSTEN
maybe4 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 22:28 met 26%Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 10:28ashera
Goedemorgen allemaal, hier ben ik even Syd, is naar het mooie weer, hier is het echt knudde, maar goed het hoort bij Nederland.
Ik ga even wat in huis doen en dan aan de hobby denk ik, daar is het wel weer voor.
Tot later.Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 11:10tiety
Goedemorgen OMA's
Het is weer donderdag, de dag van het nieuwe kleurtje.
Het is hier ook grijs, maar vanmorgen nog niet echt regen gezien. Ik ben ook met klusjes in huis bezig. Vrijdagavond komen er 1 of 2 logees. Dus ik heb de bedden maar even verschoond. En nog met een doekje over de vensterbank enz. geraced. Nu de badkamer nog even een sopje en alles is weer kraakhelder.
Fijne dag.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 11:33ashera
Even een Herfstplaatje.
Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 13:41maybe4

wat een weer vanochtend, regenjas aan en hard fietsen, vanmiddag was het droog , ik vind het kil heb de verwarming al wat hoger gezet , als je nat geregend bent is het net alsof je het steeds koud bent,Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 13:54tiety
Het is hier ook steeds buien.
Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 16:27OMI64
Hoi oma's
Hier regent het de hele dag soms een beetje minder en dan weer hele emmmers tegelijk uit de hemel of ze daar de kraan open hebben gezet.
Vanmorgen op de twee kleintjes gepast. en vanmiddag kwam de kapster thuis en het zit weer in de grove krul een beetje onder steunig. Mijn haar wordt dun en slap.
Allemaal een fijne dag gehad vandaag.???
Ik ga eten koken bloemkool met kipvinkjes en aardappels en een vla flip toe.
tot vanavond.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 16:43Mevr T
Als het zo regent op oppasdag zit je gelijk zo opgesloten, heb jij dat ook Omi?
Wij eten een visschotel in laagjes van vis,bloemkool,tomaat,aardappelen en een kaas-kruiden saus.MISSCHIEN IS DEZE AARDE WEL DE HEL VAN EEN ANDERE PLANEET - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 16:43tiety

Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 17:06maybe4

vanavond even naar s.vader en daarna even langs mijn broer hij is jarig maar viert het niet, ik ga toch even feliciteren zeventig wordt je niet elke dag .Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 18:56maybe4

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 19:24OMI64
Ja Trees dat vind ik ook. Je kunt nergens heen. Ik heb ze maar tot een uur. Dus dat valt wel mee. Maar meestal blijft dochter wel met jongste totdat ze de oudste om half vier weer kan ophalen dus toch bijna een hele dag.
Tiety inderdaad echt herfst maar wel een beetje te veel regen. Hier nu nog steeds dus echt vanaf gistermiddag.
Ashera nog aan het kaarten maken geweest Moet je er nog veel maken voor de kerst. Ik koop ze dit jaar maar.
Ik Kom ook niet aan schilderen toe jammer genoeg en voor een uurtje haal ik niet alles te voorschijn. Maar morgen wel weer naar cursus ik hoop dat ik een beetje inspiratie krijg. Heb jij dat ook wel eens Tiety en hoe los je dat op.?????Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 19:31ashera
Hoi Oma's, ik ken dat gevoel nog wel Trees, dat je opgesloten zit met kleine kinderen. Je kunt dan eigenlijk niet zo veel.
Omi hopelijk krijg je inspiratie voor je schilderen.
Maybe wat een groot leeftijdsverschil, tussen jou en je broer.
Ja, ik vind het wel lekker hoor de Herfst, het hoort zo bij Nederland.
Ik ga nu de bank op, fijne avond en tot morgen.Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 20:01brittfan
Trees,
Het enige wat je kan doen met de kleintjes is voor tv zitten en spelletjes doen.
Zeg dat lijkt me nogal een zware ovenschotel dat je hebt gemaakt. Ik heb liever een lichte maaltijd. Vroeg gegeten vandaag want manlief moest nog naar een cursus.
Voor de rest niet veel tijd gehad vandaag; vanmorgen eerst gaan zwemmen, dan naar de crematie van een tante van mijn man.
Vanmiddag naar de heropende AH geweest, hartstikke druk natuurlijk.
Maar het ziet er wel mooi uit. Weer zoeken waar ze alles hadden neergezet, zal weer wennen worden. Hier hebben ze nu zelfscan kassa's. Weer wat nieuws. Hoe ze dat beveiligen dat niemand zo zijn spullen meeneemt weet ik niet. En zeker niet als het zo druk is.
Zo nu een bakkie thee en bankhangen
Prettige avond allemaal.brittfan wijzigde dit bericht op 05-11-2009 20:04 met 50% - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 20:32OMI64
Britt De TV staat bij mij alleen sóchtends aan tot 10 uur dan is de peuter tv afgelopen en gaat die ook niet meer aan. Af en toe mag die spelletjes doen op mijn laptop van bumba en nijntje Maar dat is ook maar af en toe. Gewoon lekker spelen met zijn treintje en garage met auto's en soms kleuren en verven vind ik zelf veel beter dan de tv aan hebben staan Ook als het regent.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 20:44Mevr T
Maybe, gefeliciteerd met je broers verjaardag.
Omi, jammer dat je niet aan schilderen toekomt. Hopelijk krijg je voor morgen nog inspiratie!
Brittfan, de kleintjes mogen hier maar hooguit een half uurtje tv kijken. Maar we hebben wel veel liedjes gezongen en gepuzzeld (houten puzzels) nog van hun vader. De visschotel valt nog wel mee hoor, 480 kcal.pp.MISSCHIEN IS DEZE AARDE WEL DE HEL VAN EEN ANDERE PLANEET - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 21:26tiety
Goedenavond OMA's
Zo, wij hebben de boodschappen weer in huis. En ik ben naar de hema geweest om letters en snoepgoed alvast voor sinterklaas. Nu was alles er nog en niet al te druk. Het was gelukkig steeds droog.
Omi, als ik geen inspiratie heb, begin ik toch maar gewoon. Soms komt het dan nog en soms niet. Dan modder ik wat door.
Maybe, gefeliciteerd met de verjaardag van je broer. Inderdaad nogal een leeftijdsverschil. En dus echt een "grote" broer.
Fijne avond en voor straks: WELTERUSTENWie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 22:26maybe4
ja een leeftijdsverschil, maar !! ik heb nog een broer en die is weer twee jaar ouder , tweeenzeventig dus. ach ja er is wel een generatie kloof maar ik ben er wel aangewend.
wisten jullie dat ik nog een zus heb die zes jaar jonger is als ik ? dat vind ik hartstikke leuk ik heb daar heel veel contact mee.
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 05 november 2009 22:31maybe4

[dit is de 18 de posting vandaag]Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op vrijdag 06 november 2009 09:19tiety
Goedemorgen OMA's
Het lijkt prachtig weer hier. Dus ik ga er straks maar even uit. Ik heb nu 2 dagen binnen gezeten en 2 nachten slecht geslapen.
Ik heb het rijk weer 2 dagen voor mezelf. Manlief is vandaag en morgen naar een seminar. Vanavond komt hij wel thuis en hij neemt ook nog een vriendin mee die blijft slapen.
Maybe, dat had je ons inderdaad niet verteld. Dat is een groot leeftijdsverschil. Ik ben de oudste en scheel 11 jaar met mijn jongste zusje. Ook dat was vroeger al een kleine generatiekloof. Nu niet meer.
Leuk dat je de postings telt. Zo kunnen we ongeveer uitrekenen wanneer we aan deel 3 toe zijn.
Maar dan hebben we gisteren niet erg ons best gedaan.
Fijne dag.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf.
Dit onderwerp heeft 4003 reacties, en bestaat uit 161 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 161.
De laatste reactie is geplaatst op 31-03-2010 19:58. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (2)