- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 4003 reacties, en bestaat uit 161 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 161.
De laatste reactie is geplaatst op 31-03-2010 19:58. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (2)
- Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 15:06tiety

Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 15:07tiety
Hier gaan we vrolijk verder. Al is het niet echt deel 2. Ik denk wel 4. Maar we hebben geen nummers gegeven.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 15:12tiety
Maybe, wat vervelend voor je schoonvader. Ze willen mijn moeder ook via de lies opereren. M.i. halen ze dan het hele lichaam overhoop, maar wie ben ik.
Het zal wel met iets dun's gedaan worden.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 15:18tiety
Het is hier wel winderig, maar lekker zonnig. Het voelt een stuk beter aan dan vanmorgen.
Ja, als ik zo door ren zijn we vanavond al bij honderd.
Ik ga nu ff wat anders doen.
Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 15:20Mevr T
Oma's gefeliciteerd met deel (2)MISSCHIEN IS DEZE AARDE WEL DE HEL VAN EEN ANDERE PLANEET - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 15:22Mevr T
Je hebt gelijk Tiety, dit moet minstens deel 4 zijn.MISSCHIEN IS DEZE AARDE WEL DE HEL VAN EEN ANDERE PLANEET - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 18:05tiety

Voor alle oma's die warm eten:
EET SMAKELIJK
Ik eet 2 boterhammen met mosterd, makreel en rucola. Lekker!!!Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 18:36OMI64
Hoi oma's
GEFELICITEERD MET HET 2E (MISCHIEN WEL DEEL 7) DEEL.
wat is dat snel gegaan. Hoe kom ik nu nog op deel een Ik wil het nog wel even terug lezen.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 18:53OMI64

Wat dom maar ik heb het al gevonden het andere topic. Moest gewoon naar beneden scrollen.
Dat is snel gegaan. Jullie hebben vast de laptop(pc) aan staan.
Maybe wat vervelend voor je schoonvader en de familie ook natuurlijk. Kan er echt helemaal niets meer aan gebeuren???
Tiety ben je vandaag weer alleen thuis??
Vanochtend was het gelukkig nog droog Ik moest met mijn dochter naar het AMC Ze hebben nieuwe methodes voor de scopie behandelingen vooral daarna. We waren nu binnen de drie uur heen en terug anders 5 1/2 uur dus dat is mooi meegenomen. Maar toen we thuis kwamen is het gaan regenen en nu nog. en zo donker weer.
Wij hebben bietjes met een runderlapje gegeten stoofpeertjes heb ik ook wel trek in Zal morgen eens kijken als ik boodschappen ga doen.Morgen naar twee fysio's Ik hoop dat ze iets aan die plek in mijn onder rug kunnen doen Ik werd vanacht wakker met zo'n stekende pijn en het is nog niet weg ondanks de paracetamol.
Ik ga even een lekker bakkie zetten manlief moet ook weg vanavond Hij gaat met een vriend biljarten heeft die ook in geen 10 jaar gedaan. Ik ben benieuwd.
Groetjes omi.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 19:13sydsulver
Hallo oma's
Allemaal gefeliciteerd met dit nieuwe deel. jullie hebben er vandaag driftig voor gepost. Helaas was ik niet van de partij, want ik had wat andere bezigheden. Gisteren liep het ook even anders dan we gedacht hadden. We waren bij vrienden, maar die werden plotseling weggeroepen omdat een broer van haar zo snel achteruit ging dat ze er snel naar toe moesten. Wij wilden toen weg gaan, maar dat wilden ze niet. Wij hadden nl. 's avonds in die plaats een bijeenkomst. Dus zijn wij in hun huis gebleven en vlak voordat we weg moesten hebben we ze nog even weer gesproken. Maar heel kort jammer genoeg. De broer was nog niet overleden toen ze er kwamen dus dat was wel fijn. Ze konden nog met hem praten.
Vandaag moest ik even naar het ziekenhuis om te laten onderzoeken waar die vele blaasontstekingen vandaan komen. Volgende week nog een keer en dan een gesprek met de uroloog.
Vanmiddag kreeg ik nog bezoek en toen was de dag al weer voorbij.
Wat erg dat ze je schoonvader niet kunnen helpen Maybe. Dat is voor hem en voor jullie erg verdrietig.
Tiety hoe is het met je duim? Weer tot rust gekomen?
Omi dat was voor jou ook een drukke dag. Voor je dochter fijn natuurlijk dat je mee kon.
Nu heb ik het andere topic er niet meer bij, dus kan ik even niet reageren op Trees, Brittfan en Ashera. Maar jullie zijn natuurlijk ook allemaal erg druk. Wiij vervelen ons als oma's in ieder geval niet.
Wij hebben vanavond coq au vin gegeten. met aardappelen en snijbiet.
Nu ga ik eerst even strijken (ja Maybe dat ligt er nog steeds. Er is alleen maar meer bijgekomen)
Allemaal een fijne avond.Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 19:34sydsulver
Brittfan en Biene jullie hebben inbox.Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 19:34ashera

Hoi Oma's, gefeliciteerd allemaal met nieuwe deel, dat hebben we mooi gedaan, met z'n allen.
Maybe veel sterkte met je schoonvader.
Ik had vanmiddag de buurvrouw op bezoek, dus had niks gezien hier.
Voor alemaal een hele fijne avond.ashera wijzigde dit bericht op 03-11-2009 21:52 met 0%Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 19:40maybe4

op het vorige forum had je een nieuw deel bij 1000 berichten weten jullie nog , nu moeten het er 4000 zijn.Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 19:42maybe4
mijn s.vader krijgt medicijnen , [alsof hij er nog niet genoeg had !!] we moeten gewoon afwachten , en hopelijk wordt hij niet weer zo vreselijk benauwd door vasthoudend vocht.Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 19:44maybe4

proost op het nieuwe deel !Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 19:45OMI64
Zo veel berichtjes Maybe.
Dan hebben we er al heel wat geplaatst.
Syd dat liep zeker allemaal anders bij jullie gisteravond.
Wel fijn dat ze jullie nog aantreffen toen ze thuis kwamen konden ze er gelijk even over praten.het zijn allemaal verdrietige dingen.
Ik hoop dat ze er nu achter kunnen komen waar je blaasontstekingen vandaan komen en er ook iets aan te doen is.
Groetjes allemaal.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 19:53maybe4
dit is de 43 ste posting van vandaag .
fijne avond allemaal.
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 20:09sydsulver
Het is wat aan de late kant, maar ik zou zeggen neem allemaal een stukje ter ere van ons nieuwe deel. dat er nog vele mogen volgen!
Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 20:42tiety
Wat hebben jullie mooie bijpassende plaatjes gezocht. Heel feestelijk.
Sydsulver, wat naar voor je vrienden. Ja, als je op die manier geroepen wordt, dan moet je onmiddellijk gaan.
Omi, dat scheelt nogal in de behandelingstijd. Dat is vooral voor je dochter heel fijn, denk ik. Jammer dat je zoveel pijn hebt. Ik wens je beterschap en hoop van harte dat de fisio helpt.
Het is hier nu guur en het waait hard. De regen slaat tegen het voor raam. Gelukkig is het binnen warm en droog.
Ik drink er zo meteen een glaasje op, op het nieuwe topic. Jullie allemaal bedankt voor de vriendschap die we hier samen opgebouwd hebben met OMA's.
Fijne avond.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 22:12maybe4

.Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 22:15maybe4
en voor straks welterusten, tot morgen ,doei
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op dinsdag 03 november 2009 22:33biene

Groetjes van BieneWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op woensdag 04 november 2009 08:58maybe4

t is hier droog gelukkig, ik moet zo weg eens in de vier weken s woensdags heb ik geen vrij en dat is vandaag.
[gisteren hadden we 48 postings op één dag]Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 04 november 2009 09:21OMI64
Goede morgen oma's
We hebben goed ons best gedaan gisteren.
Maybe werk ze
Syd en Tiety aan het schilderen???
Bienne geniet nog van de zee.
Trees en Britt ook een fijne dag.
Ik heb een druk dagje veel boodschapjes en fysio.
tot later.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op woensdag 04 november 2009 10:03tiety

Goedemorgen OMA's
Had ik een heel stuk getypt, kwam er een update. Wist ik wel maar ik dacht in 3 minuten kan ik wel een stukje doen. Maar ja, dan had ik geen plaatje moeten plakken, denk ik.
Het is hier nu mooi rustig en zonnig. Maar hoe lang. De voorspellingen zijn niet zo goed.
Ja, we hebben het er gisteren maar druk mee gehad. Vooral Maybe, met al die mooie plaatjes.
Vertelde ik gisteren dat ik een boterham met makreel en rucola(uit de tuin) heb gegeten. Vanmorgen kruipt er een mini slakje met mini huisje in de gootsteen. Ik dacht van niet, maar misschien heb ik dus toch wel eens slakken gegeten.
Fijne dag.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf.
Dit onderwerp heeft 4003 reacties, en bestaat uit 161 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 161.
De laatste reactie is geplaatst op 31-03-2010 19:58. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (2)